جاباما
۸۱۸۸۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سیستم رباتیک به بی حوصله‌ها روحیه می‌دهد

یک شرکت تجاری برای رفع مشکل انزوای اجتماعی افراد و کاسته شدن از فشارهای روحی و درگیری‌های ذهنی آنها یک سیستم رباتیک منحصر به فرد ابداع کرده است.

خبرگزاری فارس: سیستم رباتیک هوشمند ElliQ اولین بار در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد. سیستم مذکور شباهت های قابل توجهی با بلندگوهای هوشمند و از جمله الکسا دارد و از سه بخش تشکیل شده است.

سیستم رباتیک به بی حوصله‌ها روحیه می‌دهد

این سه بخش شامل میکروفون، بلندگو و یک قسمت شارژ مغناطیسی هستند. همچنین یک تبلت مجهز به دوربین هم به این سیستم متصل می‌شود و مجموعه این سیستم با استفاده از یک صدای هوشمند با کاربر صحبت می‌کند.

دوربین و میکروفون این مجموعه با استفاده از هوش مصنوعی قادر به بررسی اتاق کاربر، مشاهده و شنیدن صحبت یا عدم صحبت وی با دیگران، کنترل تلویزیون و برنامه درحال پخش توسط آن و غیره هستند. اگر این سیستم به این نتیجه برسد که فرد در شرایط روحی خوبی نیست یا چندان حوصله ندارد تلاش می کند با کاربر تعامل زبانی برقرار کندو به عنوان مثال برای وی جک یا خبرهایی جذاب تعریف می کند.

سیستم رباتیک به بی حوصله‌ها روحیه می‌دهد

پیشنهاد پخش موسیقی روحیه بخش یا پخش ویدئوهای الهام بخش تد از جمله دیگر اقداماتی است که این سیستم قادر به انجام آن است.این سیستم که به صورت متنی نیز عمل می کند برای برنامه ریزی امور و به یادآوردن کارهای مهم هم قابل استفاده است و هزینه خرید آن ۱۵۰۰ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج