جاباما
۸۱۸۹۵۹
۱۹ نظر
۵۰۱۶
۱۹ نظر
۵۰۱۶
پ

مدعی ماساژ زنان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری فردی که در فضای مجازی ادعای توانایی ماساژ بانوان را داشت خبر داد و گفت: از این فرد یک سلاح تقلبی نیز کشف شده است.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری فردی که در فضای مجازی ادعای توانایی ماساژ بانوان را داشت خبر داد و گفت: از این فرد یک سلاح تقلبی نیز کشف شده است.

سرهنگ عباس ربیعی روز شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شاهرود، با بیان اینکه فردی که مدعی انجام ماساژ بانوان در فضای مجازی بوده دستگیر شده است، تاکید کرد: پلیس فتای شاهرود پس از رصد فضای مجازی با این فرد و ادعای وی برخورد می‌کند و پرونده برای دستگیری او مفتوح می‌شود.

وی افزود: این فرد در یکی از خیابان‌های شاهرود دستگیر و یک تفنگ تقلبی را نیز همراه داشته که به گفته وی برای محافظت از خودش آن را تهیه کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شاهرود با تاکید بر اینکه افکار مجرمانه یک جوان به رسیدن به این نقطه تأسف بار است، افزود: متاسفانه باید گفت این فرد تحصیل کرده اجتماع را عامل ناکامی‌های خود می‌داند حال آنکه چه بسا بسیار افرادی با اتکا به دانش خود و با استفاده از نیروی جوانی و انگیزه و هدف مشخص مدارج ترقی در زمینه‌های علمی ومالی را به‌صورت کاملا مشروع وقانونی طی کرده و قالبأدر سنین پایین به مراتب بسیار بالایی دست یافته اند.

ربیعی گفت: فضای مجازی، فضایی است که هویت واقعی شخص مقابل و اهداف و نیات آن مستتر بوده وچه بسا در این فضا افرادی با چرب زبانی و تبلیغات کاذب سعی در جذب اعتماد دیگران را داشته و در نهایت با جلب اعتماد مردم و با ورود به حریم شخصی افراد، ضربه‌های سهمگین جسمی، روحی و یامالی را برآنان وارد ساخته و این معامله خطرناک، گاهی به قیمت فروپاشی بنیان یک خانواده وحتی از بین رفتن سلامت جسم و جان یک فردی پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این فرد فقط ادعا و تبلیغ ماساژ بانوان را می‌کرد اما برخی کانال‌ها در فضای مجازی بدون آگاهی از کار حرفه ای خبرنگاری موضوع را به گونه‌ای جلوه دادند که گویا شخصی که زنان را در شاهرود ماساژ می داده، دستگیر شده است لذا شهروندان باید اخبار را از منابع آگاه دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه مگه زنا خَر لگد زده به سرشون كه برن پيش ماساژور مرد

      پاسخ ها

      • متفکر

        قالباُ یعنی چی

      • بدون نام

        کاربر 13/24اگر زنی درست فکر کردن پیش ماساژور مرد رفت یا مردی پیش ماساژور زن رفت، مگه خر اونها را لَگَد زده، اونها هدفشان بهبود و شفا بوده، لطفاً اگر در برخی از موارد کم اطلاع یا اصلاً اطلاعی ندارید بیخودی وارد ماجرا نشوید، از شما با نهایت ادب و احترام پوزش میخوام، الآن در قرن 21هستیم، قربونت برم، همه تحصیلات عالیه دارند و خوب و بد را تشخیص و خود انتخاب مینمایند،

      • گنزق

        اصلا مگه ادعا و تبلیغ ماساژ بانوان ( حتی توسط مرد )جرم محسوب میشه؟! ، به استناد کدوم ماده و تبصره؟

    • بدون نام

      عجب چه خوش اشتاه هم هست ماساژ خانمها چرا آقایان نه !!! ای بی شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر 13/45جهت اطلاع سرکار اشتها را اینجوری می نویسند و دوم اینکه ماساژور زن برای ماساژ زن که اثری ندارد همانگونه که ماساژور مرد برای ماساژ مرد بی اثر است و حتماً باید یک زن مرد را ماساژ دهد تا شاید شفا بیابد،!!!

      • بدون نام

        کاربر متفکر این قالبا صحیح نیست، غالباً اینطوری صحیح است،

    • بی سرزمین تر از باد

      مگه چه خلافی انجام داده بنده خدا،ماساژ دادن چیه مگه ،حق خوری که نکرده ، فرهنگ ما سازگار نیست.کاش به همین اندازه روی تخلفات واقعی حساس بودیم

      پاسخ ها

      • اعلا

        از خدا بی خبر هستین بعد میگین چرا اینقدر بیماری و غم، جرم، خیانت، طلاق و بدبختی و... زیاد شده، آخه از خدا نمی‌ترسید یا حیا ندارید که بودنتون رو جلوی نامحرم نمایش میدین، زندگی در دنیا خیلی کوتاهه و به زودی اون دنیا باید جواب پس بدین و با آتیش حسابی بودنتون ماساژ داده میشه
        خواهش میکنم حذف نکن بخاطر خدا، گاهی لازمه اینا گفته شه شاید افرادی که در خواب شیطانی هستن بدار شن و امر به معروف بشه

      • درسا

        چه روشنفکر..........

    • لیلا

      دست مرد قویتره همانطور که پزشک مرد حاذفتره ماساژور مرد هم بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

      • بدون نام

        احتیاط کن موقع ماساژ دادنت استخونات نشکنن

      • بدون نام

        کاربر لیلا لایک، در قسمت بالا کاملاً توضیح دادم که ماساژور مرد برای ماساژ مرد بی اثر است و حتماً باید با ماساژور زن باشد و برای ماساژ زن هم باید ماساژور مرد باشد تا شاید شفا یابند،

      • بدون نام

        آفرین واقعا

    • اکبر

      حرام است حرام وای وای

    • بدون نام

      این بی شرف بی ناموس قصدش هوسرانی بوده نه کار کردن چون اگر کمی دین داشت ناموس سرش میشد دنبال این کار نمی رفت وخاک بر سر آن زنانی که فریب این حقه بازها را میخورند اینها شیطان را آموزش میدهند شیطان باید نزد ایرانیها کلاس بیاد ودوره بگذرونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته نه همه شیطونا شیطونهای که تو کار اختلاسن میرن جای دیگه آموزش میبینن این شیطونا ماساژورن فقط کاره ای نیستن

    • بدون نام

      بابا این خانم ولش کنید بد بخت بگذارید کارش انجام بده یا شوهر نداره اگر هم مرد باشد زن نداره پس گجا بره ماساژ گنه خوب بدنش دردمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج