۸۱۹۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

الهیدوس: هدف قطر قهرمانی است

سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از بازی با کره‌شمالی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال قطر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه) در دومین بازی خود در گروه E جام ملت‌های آسیا به مصاف کره‌شمالی می‌رود. قطر در بازی نخست خود ۲ بر صفر از سد لبنان گذشت و کره‌شمالی نیز با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب عربستان شد.

فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از بازی برابر کره‌شمالی گفت: این بازی برای ما جهت صعود در جام ملت‌های آسیا و ادامه رقابت‌ها بسیار مهم است. قطر در بازی فردا به دنبال ۳ امتیاز است.

وی افزود: با شیوه خودمان برابر کره‌شمالی بازی می‌کنیم و می‌دانیم حریف قدرتمندی پیش‌روی ماست که در اندیشه پیروزی است. بدین‌خاطر قطر باید با نهایت آمادگی به میدان رود. در جام ملت‌های آسیا قدم به قدم پیش‌ می‌رویم و باید تمرکز زیادی برای بازی فردا و دیگر بازی‌ها داشته باشیم.

سانچس درباره شرایط عبدالکریم حسن نیز گفت: هنوز ۲۴ ساعت تا آغاز بازی پیش‌رو داریم و و شاید از ابتدا به میدان رود. البته نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی صحبت کنیم زیرا ما یک تیم هستیم.

حسن الهیدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بازی فردای ما برابر قطر بسیار مهم است زیرا می‌خواهیم به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. فکر می‌کنم این بازی سخت‌تر از بازی نخست قطر برابر لبنان باشد. کره‌شمالی نیز با توجه به شکست در بازی نخست برابر عربستان می‌خواهد در بازی فردا به پیروزی رسد. هدف قطر در جام ملت‌های آسیا کسب جام قهرمانی است اما قدم به قدم می‌خواهیم پیش برویم. الان کره‌شمالی را پیش‌رو داریم و باید پیروز شویم. قطر از هیچ تیمی در این رقابت‌ها هراسی ندارد و اثبات می‌کنیم قابت رقابت با هر تیمی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      باش بهش میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج