جاباما
۸۱۹۰۸۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پردیس ملت نمره عالی نگرفت!

در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر و در حالی که همچنان درباره محل قطعی برگزاری این رویداد با شک و شبهه صحبت می شود، اهالی رسانه در یک نظر سنجی نسبت به ویژگی های این محل برای برگزاری دور جدید فستیوال ابراز تردید کرده اند.

بانی‌فیلم: در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر و در حالی که همچنان درباره محل قطعی برگزاری این رویداد با شک و شبهه صحبت می شود، اهالی رسانه در یک نظر سنجی نسبت به ویژگی های این محل برای برگزاری دور جدید فستیوال ابراز تردید کرده اند.

پردیس ملت نمره عالی نگرفت!

چیزی که ستاد خبری جشنواره فیلم فجر هم از آن با عنوان «میزبانی پردیس سینمایی ملت از اهالی رسانه در سی و ششمین جشنواره فجر زیر ذره بین رفت» یاد کرده است.

در این نظرخواهی برای اولین بار کیفیت برگزاری جشنواره در سینمای اهالی رسانه مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت. برای افکارسنجی در این زمینه پرسشنامه‌ای با ۲۳ سوال طراحی شد. این پرسشنامه برای تمامی کسانی که سال قبل کارت سینمای اهالی رسانه را داشتند ارسال شد و از میان آنان ۴۰۲ نفر در این افکارسنجی شرکت کردند. آنان با پاسخ‌های خود رضایتمندی یا نارضایتی خود را از برگزاری جشنواره در پردیس سینمایی ملت بیان کردند.

بر این اساس، درصد نظراتی که از عالی بودن این مکان از وجوه مختلف خبر می دهند، مشخصا پایین است. از جمله موارد نارضایتی خبرنگاران در گزینه هایی چون وضعیت پارکینگ (شامل تعداد پارکینگ، سهولت دسترسی و امنیت)، موقعیت جغرافیایی پردیس ملت، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، سرویس ایاب و ذهاب جشنواره، کیفیت سرویس اینترنت داخلی پردیس، محل عکاسی از عوامل، قبل از شروع فیلم‌ها و … شامل می شود. مواردی که در صورت قطعی بودن انتخاب پردیس ملت، باید مدنظر متولیان جشنواره قرار گیرد.
گرچه همچنان انتخاب محلی به عنوان کاخ جشنواره، ضروری به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج