جاباما
۸۱۹۲۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«آکوامن» در جمع پرفروش‌های تاریخ سینما

با استقبال از فیلم ابرقهرمانی «آکوامن»‌ در بازار داخلی آمریکا و بازار بین‌المللی انتظار می‌رود این فیلم بتواند مجموع فروشش در سطح جهانی را به زودی به مرز یک میلیارد دلار برساند.

همدلی: با استقبال از فیلم ابرقهرمانی «آکوامن»‌ در بازار داخلی آمریکا و بازار بین‌المللی انتظار می‌رود این فیلم بتواند مجموع فروشش در سطح جهانی را به زودی به مرز یک میلیارد دلار برساند.

«آکوامن» در جمع پرفروش‌های تاریخ سینما

به نقل از «فوربس»، در حالی که «آکوامن» فروشش را در بازار داخلی آمریکا از مرز ۲۷۰ میلیون دلار عبور داده، تصور می شود چهارمین تعطیلات آخر هفته‌اش را با رسیدن به رقم ۲۸۹ میلیون دلار به پایان ببرد، در حالی که در بازار جهانی در مجموع تا روز جمعه ۹۸۰ میلیون دلار فروش داشته و با این تفاسیر، این فیلم زودتر از آنچه تصور می‌رفت به فروش یک میلیارد دلاری دست می‌یابد.
به این ترتیب این فیلم تا پایان هفته (یکشنبه) که ۲۴ روز از اکرانش می‌گذرد، به این حد از موفقیت دست خواهد یافت. این در حالی است که «حماسه کولی» نیز فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

«آکوامن» محصولی از کمپانی «برادران وارنر» و «دی‌سی»، تنها پنج‌شنبه و جمعه با فروش ۸۵.۴ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی، پیش رفت. این پیش از آن است که ایتالیا این فیلم را به مناسبت سال نو در سینماهایش به نمایش درآورد و ژاپن نیز قرار است از ۸ فوریه میزبان این فیلم شود.

همچنین چین از کشورهایی است که به نمایش فیلم ادامه می‌دهد و تا اوایل فوریه میزبان آن در سینماهایش خواهد بود. تاکنون ۲۶۰.۴ میلیون دلار از فروش این فیلم در چین به دست آمده و فیلم را به ششمین فیلم پرفروش خارجی سراسر تاریخ چین بدل کرده است. این فیلم در عین حال پرفروش‌ترین اثر کمپانی «دی‌سی» است که در چین، اندونزی، هند، مالزی، تایلند و ویتنام به نمایش درآمده است. تا به امروز «آکوامن» به هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ در سطح جهان بدل شده است.

در همین حال «حماسه کولی» نیز به فروش موفق خود ادامه داده و با فروش ۷۰۲ میلیون دلار پس از ۱۰ هفته نمایش، زندگی «فردی مرکوری» را با موفقیت بر پرده‌ها نگه داشته است. این فیلم هفتمین فیلم پرفروش کمپانی «فاکس اینترنشنال» در طول تاریخ بوده و به زودی به نظر می‌رسد بتواند «روزهای مردان ایکس؛ آینده گذشته» را پشت سر بگذارد و مقام ششم را از آن خود کند.

منتقدان بخش مهم موفقیت «آکوامن» را مرهون کارگردانی «جیمز ون» می‌دانند که دیدگاه‌های متفاونی برای خلق این شخصیت کلاسیک کمیک به فیلم تزریق کرد. او در جریان تور معرفی این فیلم از کمپانی تشکر کرده بود که اجازه داده او نظرات خودش را خیلی بیشتر از آنچه تصور می‌شد، پیش ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج