۸۱۹۶۲۰
۳۰ نظر
۵۰۰۹
۳۰ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای شهرداری: توهین‌های رکیک کودکان گل‌فروش به کارمند

شهردار کرمان: کودکان پیش از دستگیری توهین‌های رکیکی به کارمند شهرداری کرده بودند و حتی چند روز قبل سرپرست این بچه‌ها با چاقو به یکی دیگر از کارکنان حمله و او را زخمی کرده بود، شاید این مسائل باعث شده بود این کارمند این رفتار خطا و اشتباه را از خود نشان دهد، که البته نمی‌توان توجیه کرد و او از کار اخراج شد.

رویداد ۲۴: مهران عالم زاده شهردار کرمان در گفت‌وگوی خود درباره اتفاق پیش آمده در آن مجموعه توضیح داده است. او گفته بعد از دیدن فیلم سریعا دستور پیگیری این موضوع به شهردار منطقه ابلاغ و کمیته‌ای برای بررسی فوری این موضوع تشکیل شد.

عالم زاده با بیان اینکه فرد خاطی نیروی پیمانکاری اجراییات شهرداری بوده، تصریح کرد: به محض اطلاع از این بود کارمند خاطی را با وجود اینکه در ۷ سال گذشته که در شهرداری مشغول به کار بود هیچ خطایی از او دیده نشده و اتفاقا از نیرو‌های خوب شهرداری نیز بود، اخراج کردیم.

ادعای جدید شهرداری: سرپرست کودکان، کارمندان شهرداری را با چاقو زخمی کرده است!

شهردار کرمان ادامه داد: کودکان پیش از دستگیری توهین‌های رکیکی به کارمند شهرداری کرده بودند و حتی چند روز قبل سرپرست این بچه‌ها با چاقو به یکی دیگر از کارکنان حمله و او را زخمی کرده بود، شاید این مسائل باعث شده بود این کارمند این رفتار خطا و اشتباه را از خود نشان دهد، که البته نمی‌توان توجیه کرد و او از کار اخراج شد.

مادر یکی از کودکان اجازه نداد فرزندش را ببینیم

عالم زاده با بیان اینکه فرد خاطی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او برای رسیدگی به دادسرا برده شده، گفت: این فیلم را خود کارمند گرفته و در گروهی از دوستانش به اشتراک گذاشته بود که بعد از آن این فیلم در فضای مجازی منتشر شد. ما همان ابتدا از کودکان دلجویی کردیم، زیرا وظیفه خودمان می‌دانستیم که این کار را انجام دهیم. این کودکان تبعه افغانستان بودند دارای خانواده هستند که من از یکی از آن‌ها دلجویی کردم، اما مادر یکی دیگر از آن‌ها اجازه نداد پسرش بیایید.

شهردار کرمان ادامه داد: طبق ابلاغیه‌ای که به تمامی شهرداری‌ها شده است، وظیفه داریم تا کودکان کار را از سطح شهر جمع‌آوری کنیم یا به بهزیستی یا مدیریت اتباع انتقال دهیم؛ که عموما برخی از بهزیستی‌ها یا کودکان را قبول می‌کنند و بعد از مدتی به دلیل نداشتن امکانات آن‌ها را رها می‌کنند یا اینکه از همان ابتدا کودکان را نمی‌پذیرند.

کسی شکایت نکرد، دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کرد

دادخدا سالاری معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز درباره بازداشت فردی که به کودکان گل خورانده، گفته است: پس از مشاهده و رصد فیلم آزار کودکان، با وجود عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و به دلیل وقوع کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذیربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای از جنبه عمومی تشکیل و اعلام جرم شد و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

شهرداری کرمان در توضیحی عجیب گفته این فرد کارمند قراردادی شهرداری نبوده و به عنوان پیمانکاری با آنجا همکاری می‌کرده‌ است. گویا کارمند پیمانی یا رسمی بودن یک فرد تفاوتی در اصل موضوع ایجاد می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا ول کنید ای افغانهای رو بها بشون دادن دم درآوردن!!!برید گم شید از ایران گورتون رو گم کنید خراب شده ی خودتون

      پاسخ ها

      • S@S@S@S@

        دروغ گویی از دولت به شهرداری هم رسیده مگه مملکت قانون نداره که یک سری آدم قول چماق را شهرداری برای این کار استخدام کرده مردم تمام حرکات وحشیانه آنها را دیدن پس بیخود حرف نزن.

      • علی

        زیاد حرف مفت نزن همه کار مملکت رو این افغانیها انجام میدن تنبل خیلی کاری هستی میخواهی این بنده خداهارو بیرون کنی مفت خور

      • شیداخوزستان:|

        خجالت بکش

    • بدون نام

      قربون توجیه

    • بدون نام

      یارو خودش را توجیح میکند که با چاقو فلان نفرش را زخمی کرد ...

    • بدون نام

      چرا باید تو ایران این همه کودک افغانی وجود داشته باشه
      دولت یه طرح بده که هر خانواده افغانی بیش از ۱فرزند داشته باشه باید از ایران بره

    • بدون نام

      این افغانیها رو بیرون کنید ضمنا نباید اون کارمند خوب شهرداری زندانی بشه

      پاسخ ها

      • علی

        مگه برای تو خوب باشه

    • سربازولایت

      این چه حرف است نیروی شهرداری بود این دیگه چه صیغه ای هست نیروی رسمی پیمانی وشرکتی وپیمانکاری بالاخره نیروی شهرداری.هست این حرف شانه خالی کردن از بارمسئولیت است

    • بدون نام

      سه نکته جالب

      1-اگر حمله سرپرست! کودک و فحاشی خود کودک(زیر سن قانونی) مجوزی برای عمل مجرمانه پیمانکار شهرداری ایجاد نمی کند اعلامش برای چیست؟ جهت تلطیف فضا و افکار عمومی؟

      2-کودکان کار ایرانی بنا بر اعلام شهردار باید تحویل بهزیستی گردند ولی بهزیستی ها عموما یا از همان ابتدا نمی پذیرند یا پس از مدتی به بهانه نداشتن امکانات آنها را رها میکنند

      3-دستاوردهای مثبت شهرداری ها را هم که توسط نیروهای پیمانی صورت می گیرد به پای شهرداری ننویسیم

    • غلامرضا خوشی

      تا نباشد چوب تر ادبونگیرد گاو. وخر این بچه ها ولگرد خیلی مزاحم هستند اینقدر رانندهوها گوششون میپیچونند کهک دیگه پوست کلفت شدهواند

    • بدون نام

      امان از دست افغانها

    • جمال

      اکثراین ماموران سدمعبرشهرداری بی تربیت وبی رحم وگستاخ هستند.این اولین موردنیست که از تخلفات این موجودات نالایق درفضای مجازی پخش میشود.برفرض اینکه خشونتی هم از کودکان گل فروش سرزده،آیا بایداین ماموربی وجدان با آنان چنین رفتارغیرانسانی داشته باشند؟!این چه توجیهی ست که مسئول شهرداری دارد؟طبیعی ست با وجودچنین سرپرستانی درشهرداریها بایدانتظاربدترازاینها راداشته باشیم!!!!

    • بدون نام

      جالبه در خط سیزده خبر آمده: "شهردار کرمان ادامه داد: کودکان قبل از دستگیری..." دستگیری؟! منظور از دستگیری دقیقا چیه؟ چرا کودکی که دستگیر شده بعدش ازش دلجویی شده ؟!!!

    • بدون نام

      یعنی شهردار محترم کرمون اگه علنی از این کارمند خاطی حمایت می کرد بهتر بود.

    • امجدی

      آقای عالم زاده شهردار محترم من از آبادان بشما پیام میدهملطفا محض رضای خدا کار زشت وناجوانمردانه کارمند را توجیه نکنید والله مردم را توسط عوامل مختلف سرکوب شدند مدرسه در سیستان بلوچستان چهار دانش آموز کباب شدند اتوبوس دانش جویان ده جوان دست گل را راهی قبرستان کرد آخر تا کی برای هرکاری توجیه سازی شود خدایی اون بچه‌ها چاقو کش بودند و اگر بودند واقعا چرا باید چاقو کش شوند من وتو وما همه مقصر
      هستیم فقر و گرسنگی بله چاقو کش تربیت میکند
      خدا ما را نبخشد شهردار محترم حرکت غیر انسانی کارمند شما توجیه پذیر نیست الله مدد

    • بدون نام

      اره دیگه همیشه سرپوش بذارید رو کثافتکاریهاتون و مردم رو مقصرجلوه بدید، اما بدونیدهییییچ ظلمی پایدارنیست واخر روسیاه عالم میشید

    • احمد

      بابا این افغان بیرون کنید خودمون کم بدبختی داریم اینا تو سطل آشغال غذا میخورن حالا از گل بدشون میاد کم ید دیگه

    • علی

      باسلام این مزخرفات برای خودت بگو وباور کن رفتار شهرداری ورشوه های فراوانی که از دست فروشان وحتی کسبه ودر امور دیگر در زمینه ساخت وساز نسبت به درجه قدرتی که در شهرداری دارن برای همه واضح واشکار است خودتو فیلم نکن خودتی

    • علی

      عزیزم فحش نداده حق الحساب نداده به مامورت یه روز رفتم پیش شهرداری ناحیه گفتم این مامورت پدر مارو در اورده اینقدر از ما رشوه میگیره گفت میدونم خوب چکار کنم حقوقش کفاف زندگیشو نمیده یکی بگه خوب باید از ما حق الحساب بگیره البته مشکل ما بالکن مغازه ایی بود که چهل سال پیش ساخته شده بود وما مدرکی بابت ساخته شدن ان موقع نداشیم وپول نداشتیم خلافیشو بدیم البته بالاخره مشکل ما حل شد واز دست ماموران سریالی شهرداری که هر دفعه یکیشون برای گرفتن رشوه مارو به گذاشتن نیوجرسی تهدید میکرد راحت شدیم چطوری این لقمه هارو به زن وبچه هاتون میدید من موندم حرامتون باشه چون از فشار میدادم این پولو

    • بدون نام

      دوروغ نگو خجالت بکش یه بچه چه توهینی و فش رکیکی میتونه به شما بده دوروغگو لعنت به ادم دوروغگو میخایین ماستمالی کنی مردم دیگه دست شماها رو خوندن دیگه باین چرندیات نمیتونید گول بزنید مردم رو

    • بدون نام

      خوبه زخمی کرده ...

    • بدون نام

      آدم...
      مگه میشه یک کودک ۹ ساله به یک آدم لااوبالی وحشی فحاشی کنه؟
      چقدر دیگه ماست مالی گندکاریاتون رو میخواین بکنید!

      پاسخ ها

      • بی نام

        افغانی هارو نمیشناسی که اینو میگی

    • زنده یاد

      اکثر کارمندان شهرداری اینطورن از مامور اجرائیات گرفته تا اون بالا

    • بدون نام

      تمام کودکان کار باید کشته شوند. لعنتی‌های فکر میکنند شهر هرت است که گل فروشی میکنند.

    • بدون نام

      ماست....کیلو چنده
      ای بی خبر.....ازخدا

    • بدون نام

      دوباره ماله کشیدن

    • بدون نام

      بعضی از این کامنت ها بشدت ضد انسانی اند. واقعا باید از داشتن چنین مردمی احساس شرم کنیم. تازه دائم از داشتن فرهنگ غنی و امثال اینها هم به خود می بالیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج