۸۱۹۶۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بلیت جشنواره فیلم فجر گران نخواهد شد

دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز برای داوری با هیچکس مذاکره نشده است. داوران بعد از برگزاری شورای سیاستگذاری مشخص خواهند شد و من مذاکره با این هنرمندان را تکذیب می‌کنم.

میزان: ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر درخصوص اعتراض کارگردان فیلم «قفس» عابدین مهدوی نسبت به دیده‌نشدن اثرش توسط هیات انتخاب گفت: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم‌های سینمایی است و هر فیلمی که پروانه ساخت سینمایی داشته باشد می‌تواند در این جشنواره شرکت نماید.

بلیت جشنواره فیلم فجر گران نخواهد شد

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم‌هایی که دارای پروانه ساخت و مجوز هستند می‌توانند فرم جشنواره را پر کرده و در بخش مسابقه شرکت کنند اما فیلم سینمایی «قفس» پروانه ساخت سینمایی نداشته و طبیعتا ما هم فیلم را قبول نکرده‌ایم.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره میزبان اهالی رسانه در جشنواره سی‌و هفتم تاکید کرد: به‌زودی نتیجه نهایی کاخ رسانه‌های جشنواره فیلم فجر مشخص می‌شود. درباره قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر هم هیچ تفاوتی نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت و بلیت‌ها با همان رقم قبل فروخته خواهند شد.وی در مورد تعطیلی دو روزه جشنواره فیلم فجر به مناسب شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: دو روز تعطیلی جشنواره امسال به‌دلیل مقارن شدن با شهادت حضرت فاطمه(س) به‌طور کامل تعطیل بوده و جشنواره هیچ برنامه‌جانبی در آن دو روز نخواهد داشت.

داروغه‌زاده درباره سانس‌های اول جشنواره که به آثار مستند و یا انیمیشن و کوتاه اختصاص یافته، گفت: ما نمی‌توانیم رسانه‌ها را مجبور کنیم که کدام فیلم را ببینند و کدام را نگاه نکنند. بالاخره آثار مستند، کوتاه و انیمیشن هم در این جشنواره لحاظ شده‌اند و ما امیدواریم که رسانه‌ها مانند فیلم‌های سینمایی از این آثار استقبال نمایند.وی در مورد انتشار اسامی اصغر فرهادی، مجید مجیدی و ابراهیم حاتمی‌کیا برای داوری جشنواره اذعان کرد: هنوز برای داوری با هیچکس مذاکره نشده است.

داوران بعد از برگزاری شورای سیاستگذاری مشخص خواهند شد و من مذاکره با این هنرمندان را تکذیب می‌کنم.دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره غنای کیفی جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: از نظر من نسبت به سال گذشته ما شاهد حضور بهتر و بیشتر کارگردانان و آثار با کیفیت در جشنواره هستیم و مردم لذت بیشتری از آثار خواهند برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج