جاباما
۸۱۹۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مجیدی با همکاری چینی‌ها فیلم می‌سازد

«مجید مجیدی» کارگردان معروف و صاحبنام ایرانی که دو ماه پیش عنوان پروفسوری افتخاری «آکادمی فیلم پکن» را دریافت کرد و استاد افتخاری بزرگترین آکادمی فیلم آسیا شد، قرار است با همکاری چینی‌ها فیلم بسازد.

ایرنا: «مجید مجیدی» کارگردان معروف و صاحبنام ایرانی که دو ماه پیش عنوان پروفسوری افتخاری «آکادمی فیلم پکن» را دریافت کرد و استاد افتخاری بزرگترین آکادمی فیلم آسیا شد، قرار است با همکاری چینی‌ها فیلم بسازد.

مجیدی با همکاری چینی‌ها فیلم می‌سازد

بر این اساس قرار است مجیدی که این روزها مورد توجه مقامات و نهادهای سینمایی چین قرار گرفته است در سال‌های 2019 تا 2020 یک فیلم با محوریت کودک در چین بسازد.تفاهمنامه ساخت این فیلم یکشنبه با حضور مجیدی، عادل خانی سرپرست رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و همچنین مقامات استودیو فیلم کودک چین و گروه همکاری‌های فیلم چین در پکن امضا شد.

آکادمی فیلم پکن نیز آبان امسال عنوان استاد افتخاری این آکادمی را به‌خاطر اقدامات و فعالیت‌های برجسته مجید مجیدی در عرصه فیلم و سینما، به وی اعطا کرده بود.همچنین در حال حاضر دو فیلم مجیدی به‌نام‌های «بچه‌های آسمان» و «آواز گنجشک‌ها» که در چین شناخته شده هستند به‌عنوان منابع آموزشی آکادمی فیلم چین تدریس می‌شوند.

عادل خانی سرپرست رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین در آیین امضای تفاهمنامه ساخت فیلم میان مجیدی و استودیو فیلم کودک چین گفت: مجیدی به‌عنوان یک کارگردان معروف ایرانی که پیش‌تر سینمای ایران را به جهان معرفی کرده بود اکنون نیز به‌عنوان ظرفیتی بزرگ برای معرفی سینمای ایران به چین عمل می‌کند.

وی افزود: رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران پلی برای توسعه همکاری‌های فرهنگی میان ایران و چین است و امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر شود.پیش از ظهر دیروز نیز در آیینی با حضور فیلمسازان و دانشجویان رشته‌های فیلمسازی دانشگاه تربیت مدرس چین دو فیلم «بچه‌های آسمان» و «آواز گنجشک‌ها» مجیدی، نمایش داده شد که با استقبال فیلمسازان چینی مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنسهای آشغال چین به اندازه کافی بهمون ضرر میزنه فقط مونده پاشون به سینما باز بشه ، کشور بهتری پیدا نکردین ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج