۸۱۹۹۴۳
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

میرسلیم: امیدوارم انقلابیون از کوره در نروند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلابی‌ها از احساس تسری برخی مفاسد در میهن اسلامی رنج می‌برند و گسترش فقر و تبعیض را بر نمی تابند و از آلوده شدن بعضی از مسئولان و وابستگانشان به دنیاطلبی و نفسانیات، خشمناک هستند.

اعتمادآنلاین نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلابی‌ها از احساس تسری برخی مفاسد در میهن اسلامی رنج می‌برند و گسترش فقر و تبعیض را بر نمی تابند و از آلوده شدن بعضی از مسئولان و وابستگانشان به دنیاطلبی و نفسانیات، خشمناک هستند.

مصطفی میرسلیم عضو حزب شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر من این موضعگیری‌ها را به پنج دسته کلی می توان تقسیم کرد؛ دسته اول دشمنان خارجی هستند. آنها با توجه به خسارت‌هایی که بر اثر پیروزی انقلاب متحمل شده‌اند و با توجه به از دست دادن پایگاه نفوذ خود در قلب یکی از حساس‌ترین مناطق جهان، یعنی خاورمیانه، بویژه از سال گذشته بر شدت عناد و کینه توزی خود افزوده‌اند. برخی از آنها امسال را پایان دوران درخشش جمهوری اسلامی قلمداد کرده‌اند و برای ایران خط و نشان کشیده‌اند.

برخی دیگر آرزومند انحطاط جمهوری اسلامی شده و برای آن مبادرت به تبلیغات کرده و حتی برای تضعیف عملی ایران در صحنه جهانی، به بهانه‌های واهی، از لحاظ اقتصادی تشدید تحریم‌ها را طراحی کرده‌اند تا جبران شکست‌های قبلی خود را در زمینه‌های نظامی و فرهنگی و اجتماعی کنند. آنها حتی از موضع‌گیری رسمی منفی علیه ایران ابا ندارند و دیگر نگران افشای سرشت خبیث خود نیستند. هدف آنها مقابله با این نظام مقدس است به هر شکل و با هر قیمتی حتی با اجیر کردن عناصر خودباخته و آدمکش حرفه‌ای، ولو اینکه چنان مقابله ای دیر یا زود آنها را مفتضح کند.

وی افزود:ضد انقلاب های داخلی چهره خود را پشت نقاب‌های گوناگون مخفی می کنند و کاملا منافقانه هر فرصتی را ابزار قرار می دهند برای بدنام کردن نظام و از بین بردن اعتماد نسبت به همه مسئولان و شبهه آفرینی نسبت به اساس انقلاب و دروغ پردازی و اغراق و بزرگنمایی کاستی‌ها و حتی برپا کردن اغتشاش با محمل قراردادن نارضایتی های اجتماعی ناشی از اوج گرفتن فشارهای اقتصادی به ویژه بیکاری و گرانی. آنها از این که با تقلای مذبوحانه خود، شیرینی پیروزی را در زمینه استقلال سیاسی و در نیل به دستاوردهای مهم علمی و اقتدار دفاعی و خوداتکایی در فناوریهای پیشرفته، با روش‌های توام با تحقیر و توهین و استهزا، یا با انکار و تکذیب بر همگان تلخ کنند ابا ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: انقلابی‌ها از احساس تسری برخی مفاسد در میهن اسلامی رنج می برند و گسترش فقر و تبعیض را بر نمی تابند و از آلوده شدن بعضی از مسئولان و وابستگانشان به دنیاطلبی و نفسانیات، خشمناک هستند. از عدم قاطعیت در برخورد با ریشه های تباهی گله مند و بعضا بدان معترضند و در استقبال از جشنهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ناچارند دندان بر جگر گذارند و حسرت خود را کتمان کنند.

ان شاءالله آنها بتوانند علی رغم ناخشنودی، با تبعیت از مقام معظم رهبری، خود را مهار کنند و از کوره به در نروند. آنها همواره با کوشش تا سرحد جانفشانی مدافع نظام و سرنوشت آن بوده اند و ان شاءالله بتوانند به یمن این چهلمین سالگرد، با احترام به قواعد مردم سالاری دینی مانع خدشه دارشدن حیثیت جمهوری اسلامی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب آقا میری این دسته بندیهایی که کردی اصلا ربطی به ماجرا نداره چرا لقمه رو دورسرت میپیچونی اخوی همه ملت ایران میدونن که تمام دزدیها واختلاسهای کلان وپاسپورتهای خارجی ودوتابعیتیها وژن خوب ویقه سفید وآقاوآقازاده ها و......همشون از خودیهاوخواص هستن نه ازمردم عادی کوچه وبازار یا آمریکا وضدانقلاب و......خودتون روباید اصلاح کنید اخوی چون همش ختم میشه به سیری ناپذیری بعضی از خواص وفرزندانشون

      پاسخ ها

      • سعی بکنیم‌گوسفند نباشیم!!

        درود بر تو

    • قلی

      اینهایی که گفتید هم جزو دستاوردها باید حساب کنیم؟

    • شیرین

      اصلا همه چی در این مملکت گل و بلبله . البته اینا حبابه فقط کل مملکت شده حبابی .حتی مخالفان هم حبابند .اول انقلاب میگفتند ازهاری دیوانه همش میگی نواره ، نوار که پا نداره .الان شده همون وضع

      پاسخ ها

      • سعی بکنیم‌گوسفند نباشیم!!

        ایوالله

    • بدون نام

      اگر شما مسئولان دعواهای جناحی و سیاسی بازی ها را کنار بگذارید واز مردم فاصله نگیرید مطمئن باشید مردم شریف ما هیچ گاه از کوره در نمی روند .شما بهتره غصه خودتان را‌ بخورید .

    • بدون نام

      یعنی هرچه انقلابی بوده انداخته‌اند درون کوره!

    • بدون نام

      اقای میر سلیم مدتی است زمانبندی با نام چهلمین سال از زبان اغلب سیاسیون بگوش میرسد منظور چیست یعنی در ۳۹ سال ما مشکل داریم ودر چهلمین یا پنجاهمین مشکل نداریم.مردم از انقلابشان ودگرگونیشان خرسند هستند بلکه از دست عده ایی از شما خسته شدند.بسه دیگه انقدر مشکلات ونظرات خام خود را به سطح جامعه منتقل نکنید.از این خسته هستیم.

    • بدون نام

      مثلا چی میشه

    • بدون نام

      اقا بذار دربرن بللکه ملت رو ازین بد بختی نجات بدن البته به شرطی که مردم رو بدبخت تر نکنن

    • بدون نام

      انقلابیون واقعی انچنان در فشار زندگی غرق شده اند و حتی اگر میدان هم برای تاثبر گذاشتن پیدا کنند عطایش را به لقایش بخشیده اند

    • بدون نام

      دشمنان داخلی مهمت خطرناک ترن

    • بدون نام

      فقط معلولین شدید بهزیستی درمنزل در کوره میسوزند ومیسوزن با افزایش خیلی اشتباه دراشتباه 20 درصد حقوق پله پله کانی خیلی اشتباه ادغام با کارمندان دولت باتبعیض بین زمین تا آسمان هفتم درهرسه قوا عاجزانه استدعای حداقل رفاه دارند .

    • مهدی

      آقای میرسلیم هر وقت خواستید با فساد مبارزه کنید و دم از انقلابی گری بزنید رجوع کنید به آخرین مناظرات انتخاباتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج