۸۲۰۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

یک مثلث زیبا با هزار آرزو

مثلث خط میانی تیم ملی با حضور سامان قدوس ،اشکان دژاگه و امید ابراهیمی این روزها در بهترین شرایط خودش به سر می برد که امیدواریم این میزان کیفیت در دیدار با تیم ملی عراق هم ادامه دار باشد.

ورزش سه: اولین جلسه تمرینات تیم ملی امروز بعد از ظهر در ورزشگاه الوصل شهر دبی برگزار شده است و ملی پوشان تیم ملی خودشان را برای یکی از حساس ترین بازی های مرحله مقدماتی این دوره در برابرعراق آماده می کنند .

هر چه قدر جلوتر می رویم بر میزان هماهنگی این مثلث خط میانی با حضور امید ابراهیمی ، اشکان دژاگه و سامان قدوس در تیم ملی افزوده می شود و پر بیراه نیست اگر مدعی شویم که این خط میانی تا به امروز جزو یکی از بهترین خطوط میانی این دوره از رقابت ها به شمار می رود.

امید ابراهیمی آن قدر در جام جهانی درخشید که جای هیچ شکی را برای حضور او در ترکیب تیم ملی نمی دیدیم. در مورد سامان قدوس هم باید بگوییم که کیفیت فنی او به حدی است که دیر یا زود منتظر حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی بودیم. اما بدون شک سورپرایز کارلوس کی روش در این تورنمنت را باید اشکان دژاگه بنامیم. بازیکنی که در جام جهانی حتی یک دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد تا همه تصور کنند که عمرفوتبال او در تیم ملی به سرآمده است؛

اما این را هم نباید فراموش کنیم که سرمربی پرتغالی هیچ گاه از اعتماد کردن به او در این سال ها پشیمان نشده است. اشکان این بار از روز اول مثل یک فرمانده رهبری تیم ملی را برعهده گرفته است و بدون هیچ شکی جزو آماده ترین بازیکنان تیم ملی در این دو بازی بوده است.

او خوب می داند که در صورت فتح جام می تواند جایگاه خاصی درتاریخ فوتبال ایران پیدا کند. امیدواریم مثلث خط میانی ایران در دیدار با عراق باز هم مثل دو دیدار قبلی با همان صلابت همیشگی فارغ از هر گونه حس انتقام جویی فوتبال ایرانی را بر تیم ملی عراق تحمیل کنند.

یک مثلث زیبا با هزار آرزو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      س تاشون عشقن واگه مافیا بی شرف برانگوو لجن بزارع وحاشیه درست نکنه برای تیم ملیمون امسال قهرمانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج