۸۲۰۰۴۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال مانند سالهای قبل یک سال معمولی نیست، مسیر زندگی شما آنجا که انتظارش را ندارید تغییر می کند طوری که هیجان زیادی را احساس خواهید کرد. شما فرد مهربانی هستید و همین خصوصیت می تواند در شرایط گوناگون به شما کمک کند. به عنوان مثال هر چه با دیگران مهربان تر باشید، راحت تر می توانید به قلب شان نفوذ کنید وبه آنچه می خواهید برسید. به زودی کاری را آغاز می کنید که نتایج خوبی را به همراه دارد. اگر چه در ابتدا موانع زیادی سر راهتان قرار دارد اما به کمک یکی از اطرافیان تان از تمام آنها خواهید گذشت. در این سال سعی کنید که به جای خیالپردازی بیشتر واقع بین باشید. اینگونه سالی پر از موفقیت به همراه خواهید داشت. ماه مرداد و شهریور از بهترین ماههای سالتان خواهد بود.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

بالاخره تلاش های شما در زمینه کاری تاثیر مثبت خود را می گذارد و شما وارد مرحله تازه ای از زندگی تان می شوید. این تغییر روحیه شما را نیز از این رو به آن رو خواهد کرد و ونسبت به قبل خوش بین تر خواهید شد. به زودی یکی از غیرممکن های شما در روابط عاطفی، ممکن می شود. سعی کنید از این فرصت برای تغییر شرایط به آن شکلی که دوست دارید، استفاده کنید. هر چه فعال تر باشید این روزها، بهتر است.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز زمان مناسبی برای انجام کارهای گروهی است. اگر چه شما روحیه مستقلی دارید اما امروز می توانید که به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید و نتیجه مطلوب تان را به دست آورید. در رابطه ای قرار گرفته اید که به ان شک دارید. مدام می ایستید و فکر می کنید که آیا این راه را درست انتخاب کرده اید یا نه. تنها مشکل شما این است که بدبینانه به همه چیز نگاه می کنید. اگر خوش بین تر باشید، مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز از نظر کاری روی شانس خواهید بود. به یک کار اکتفا نکنید و سعی کنید که با قبول کردن پیشنهادهای کوچک نیز درامد خود را افزایش دهید. حرفی را از یکی از دوستان تان شنیده اید که روی حس و حال تان تاثیر منفی گذاشته است. اگر چه این خبر صحت دارد اما شما آن را بیش از پیش بزرگ کرده اید. به خودتان زمان دهید تا عصبانیت تان بخوابد، سپس برای راه حلی جدید تصمیم گیر بگیرید. هر چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید، به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر به فکر کاری جدی، چه در زمینه کاری و چه عاطفی هستید، امروز زمان خوبی برای شروع است. هر قدمی که امروز بردارید با موفقیت به پایان می رسد. در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید. مشکل شما این است که مشکلات کوچک را برای خود بزرگ می کنید و به بیانی از کاه کوه می سازید. بهتر است که واقع بین باشید تا در این رابطه به هیچکدام تان آسیبی وارد نشود. شاید امروز زمانی خوبی باشد تا کمی تنها باشید و برای قدم هایی که می خواهید بردارید، بیشتر فکر کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز همه چیز بر وفق مراد شما خواهد بود. حتی در راهی که آغاز کرده اید، افراد خانواده و دوستان تان نیز به یاری تان می شتابند و کارهایتان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. این روزها به دلیل مشغله های کاری از شریک زندگی تان کمی دور شده اید، اما این دوری موقتی ست بنابراین نگران نباشید. یکی از دوستان قدیمی تان خبری را به گوش تان می رساند که حالتان را از این رو به آن رو خواهد کرد. برای تصمیم گیری در مورد آینده کمی صبر کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

نگرانی هایی که در مورد مسایل کاری دارید، امروز برطرف می شود و شما یک نفس راحت می کشید. سعی کنید از این پس کارهای قدیمی تان را کنار بگذارید و به دنبال فرصت های جدید باشید. شما قدرت تشخیص بالایی دارید، بنابراین به جای تکیه بر دیگران، خودتان تصمیم بگیرید. هیچکس بهتر از خود شما صلاح کارتان را نمی داند. به فکر انجام کاری برای شریک زندگی تان هستید اما می خواهید آن را بدون هماهنگی انجام دهید. پیشنهاد می کنیم که قبل از هر کاری، با طرف مقابل تان نیز مشورت کنید زیرا نظری مخالف با نظر شما دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز سرحال تر از روزهای قبل هستید. تلفن های زیادی به شما می شود و خبرهای خوبی می شنوید که بر تغییر روحیه تان بی تاثیر نخواهند بود. اگر به فکر انجام کاری هستید، همین امروز آنهم به کمک دیگران آن را به پایان برسانید. اگر چه به خودتان ایمان دارید اما نظر دیگران هم می تواند در پیشرفت شما موثر باشد. اخیرا یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده، برای این که رابطه تان را بار دیگر بهبود بخشید، همین امشب با او قرار ملاقاتی بگذارید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز کمی ذهن تان درگیر است. سوالات زیادی در سرتان است که جوابی برایشان پیدا نمی کنید، اگر چه این موضوع در ابتدای روز روی مخ تان است اما هر چه به انتهای روز نزدیک تر می شوید، به جواب تان نیز می رسید. به زودی تغییراتی در شغل و شرایط مالی شما ایجاد می شود که نتیجه تلاش های اخیرتان خواهد بود. این روزها هر چه خودتان را از حاشیه حرف های دیگران کنار بکشید، بهتر است.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

این روزها مسئولیت های زیادی روی دوش تان است که خسته تان کرده. اگر می توانید کمی به خودتان استراحت دهید. سعی کنید کارهایی را که در حاشیه اند و اهمیت کمتری دارند را به طور موقت کنار بگذارید و به دنبال مهمترین ها باشید. اگر مجرد ، باید بگوییم که عشق در آنجا که انتظارش را ندارید در خانه شما را می زند. بنابراین نگران آینده تان نباشید زیرا آینده روشنی در انتظارتان خواهد بود که نشانه ای از آن را امروز خواهید دید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر می خواهید در زمینه که بدان علاقه دارید پیشرفت کنید، باید اطلاعات خود را افزایش دهید. اگر چه ممکن است امروز هزینه زیادی را بپردازید اما ارزشش را دارد و آینده تان را تضمین خواهد کرد. اگر در روابط عاطفی خود دچار یکنواختی شده اید، بدانید که به زودی عشق با سرعت زیادی به سمت شما در حال حرکت است، بنابراین خودتان را برای روزهای پر از هیجان آماده کنید. متاهل ها نیز به زودی تغییرات مثبتی را در زندگی شان مشاهده می کنند.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

کاری را آغاز کرده اید اما گویا به مشکل برخورده است. در این شرایط عقب نکشید و بار دیگر تلاش کنید. از قضاوت بی جا در مورد آینده تنها بر اساس آنچه در امروز رخ داده، نیز بپرهیزید. همه چیز در هفته های آتی بهتر خواهد شد. با دوستی بحث تان می شود اما این شمایید که دچار سوتفاهم شده اید. اگر چه قبول کردن این موضوع برایتان سخت است اما در نهایت به اشتباه خود پی می برید و رابطه بین شما نیز مستحکم تر از قبل می شود.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر می خواهید درکارتان پیشرفت کنید، باید با افراد بیشتری در ارتباط باشید. اگر چه این کار وقت زیادی از شما می گیرد اما در نهایت نتیجه رضایت بخشی برایتان خواهد داشت. اخیرا رفتارهای عجیب و غریبی از شریک زندگی تان می بینید که درکش نمی کنید. شاید بهتر باشد که به جای تمرکز روی آنها شرایط موجود را تغییر دهید. به عنوان مثال سرگرمی های جدیدی را به زندگی تان بیاورید تا روحیه هردویتان تغییر کند. خبری خوبی را از یکی از اعضای خانواده تان خواهید شنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج