جاباما
۸۲۰۰۵۳
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر در بن‌بست: همین تیم را بساز

شفر محکوم است همین تیمی را که دراختیارش قرارگرفته، ولو بدون جذب بازیکن جدید و با برگزاری اردو در سرمای ترکیه برای نیم فصل دوم به خوبی آماده کند. راه بهتری ظاهرا پیش روی استقلال نیست.

ایران ورزشی: گلایه چند روزپیش وینفرد شفر و طعنه اش به محل برگزاری اردوی استقلال درترکیه نشان می‌دهد که سرمربی آلمانی استقلال از لغو اردویی که قراربود درکشورقطربرگزارشود، دلخوراست. سرمربی استقلال انتظارداشت تیمش درفصل سرما به منطقه خوش آب و هوایی برود تا بازیکنان با نشاط و شادابی بیشتری تمرین کنند اما این خواسته او محقق نشده است.

درعین حال باشگاه استقلال درجذب بازیکنان جدید نیز موفق عمل نکرده و اساسا مشخص نیست چه برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارد. درحالی که برخی مسئولان باشگاه استقلال وانمود می‌کنند درحال پیگیری سفت و سخت جذب بازیکنان جدید هستند اما واقعیت این است که آن ها درانتخاب بازیکن جدید هیچ پیشرفتی نداشته اند وحتی نتوانسته اند زمینه بازگشت سرورجبارف را نیزفراهم کنند.

سایت باشگاه استقلال چندی پیش اعلام کرد که تمام اخبارنقل و انتقالاتی از طریق آن ها به اطلاع هواداران می‌رسد اما تا کنون هیچ خبرخوشی نبوده که آن ها به هواداران استقلال اعلام کنند. وضعیت کنونی اما بیش ازهمه موجبات نگرانی و دلخوری سرمربی استقلال را فراهم کرده و شفرخودش را ازبرنامه های نیم فصل عمیقا عقب می‌بیند.

شفر در بن‌بست: همین تیم را بساز

البته سرمربی استقلال از وضعیت مالی باشگاه کاملا آگاه است و می‌داند که کمبود بودجه باعث شده هم اردوی قطر لغو شود و هم جذب بازیکنان جدید به بن بست بخورد. درعین حال بارها ازقول شفر زمزمه شده که با توجه به شرایط موجود ازاستقلال توقع قهرمانی نداشته باشید که این نقل قول ها غیرواقعی هم نیست و سرمربی استقلال بارها این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده است.

جبارف منتفی شد

خبرمنتفی شدن بازگشت جبارف نیزنشات گرفته ازعمق ناراحتی های سرمربی استقلال از تاخیردرورود بازیکنان جدید به چرخه تمرینی است. شفرتوقع داشت درروزهایی که تیمش تمرینات آماده سازی را برگزارمی‌کند بازیکنان جدید نیزسرموقع درتمرینات حاضرباشند تا آن ها را آماده نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر کند.

کاری که نیم فصل لیگ هفدهم انجام داد و با آماده سازی تیام وجبارف که به موقع درتمرین های استقلال حاضرشده بودند توانست بخش اعظمی ازامتیازهای عقب افتاده را درنیم فصل دوم لیگ هفدهم جبران کند. ماجرای او درفصل هجدهم اما تا امروزبرخلاف آنچه درلیگ هفدهم رقم خورد درحال پیش روی است و حتی شفر به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده دیگرنیاز به جذب جبارف ندارد و جذب یک مهاجم جدید که ازلحاظ فنی شرایط خوبی داشته باشد، او را راضی خواهد کرد.

درخواستی که مشخص نیست ازسوی مسئولان باشگاه استقلال اجابت شود یا خیربه این دلیل که مذاکرات آن ها با بازیکنان خارجی تا کنون هیچ پیشرفتی نداشته است.

فتحی تمایلی به جذب بازیکن جدید ندارد؟

مشکلات مالی باشگاه استقلال از یک سو وهزینه هایی که پیش ازشروع لیگ هجدهم برای استقلال شده و تعدد بازیکن درخط حمله باعث شده تا مسئولان باشگاه استقلال چندان تمایلی به جذب بازیکن جدید نداشته باشند ودراین راستا نیز اقدامی انجام ندهند.

گرچه سرپرست موقت باشگاه استقلال درظاهر سعی می‌کند خودش را همرا وینفردشفردربرنامه هایی که برای نیم فصل دوم اعلام کرد، نشان دهد اما دست سرپرست باشگاه استقلال بسته است و او به واسطه مشکلات مالی نه تمایلی به جذب بازیکن جدید دارد و نه اینکه علاقه دارد داستان گرو نویمایربا جذب یک بازیکن خارجی بی کیفیت تکرارشده و دوباره سیبل انتقاد ها شود.

فتحی درصحبت هایی که با همکارانش دراستقلال داشته به آن ها تاکید کرده اگربازیکنانی که واسطه ها به باشگاه معرفی می‌کنند شرایط فنی خوبی ندارند به طورکلی ازجذب این دست بازیکنان صرف نظرکنند که علی خطیرنیز که ماموررایزنی با واسطه ها است دقیقا روی همین اهداف حرکت می‌کند تا دوباره بازیکنی به استقلال نیاید که صدای همه دربیاورد و موجب انتقادات گسترده علیه باشگاه شود.

سکوت خبری امروزبی دلیل نیست

شاید این سکوت ذهن ها را به سمتی برده که احیانا مسئولان باشگاه استقلال درخفا درحال مذاکراتی جدی و سفت و سخت با گزینه های مد نظرند اما این سکوت معنی و مفهوم دیگری دارد.

این سکوت به معنای آن است که قرارنیست درنقل وانتقالات نیم فصل لیگ هجدهم اتفاق خاصی دراستقلال رخ دهد و حتی ممکن است درنهایت استقلال بدون جذب بازیکن جدید ویا حداکثریک بازیکن_اگربه لحاظ فنی موردتایید بود_ به کارنقل وانتقالاتی اش درنیم فصل ادامه دهد. البته مسئولان باشگاه استقلال نیم نگاهی هم به بازیکنان داخلی دارند و چنانچه موفق به جذب مهاجم خارجی مد نظرشفرنشوند شاید درنهایت به سراغ بازیکنان داخلی بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای روزگار یعنی ما دیگه هیچ وقت روزای خوش تیم مونو دیگه نمیبینیم خب شما ک دیگه هیچ قدمی واسه استقلال یرنمیدارین علنن واضح هم ک مسول اول ورزش یه لتکی بتمام عیار دیگه واسه چی استقلال کلا منحل نمیکنین ک ما دیگه اینغد عذاب نکشیم

    • امیر طه

      به جان خودت فتحی کله تاس اگه بادلالی شوفر۲۴تای دیگه هم جذب کنی به جایی نمیرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اون جوری که به اون دلال کروات کمک می شد به پر افتخار ترین تیم ایران هم کمک می شد الان به جای دو ستاره ۶ تا ستاره رو لباسش داشت

      • ماقهرمان دسته سه شدیم شماچی؟پرسپولیسیا خخ

        اخه بیشرف هرچی بیت الماله که دادن به کیسه حتی ازسهم پرسپولیس ازاسپانسروپاداش جام باشگاههارو هم دادن به کیسه خب مردم چکارکنن وقتی ایناپولو واسه خودشون برداشتن دلالی میکنن ۲۵تابازیکن خریدین پندارتایم یادت رفته چرااینقدخودتونوبه نفهمی میزنید این توهمات احمقانه دیگه برای چیه بسه دیگه خجالت بکشین جای اینهمه زرمفت زدن که وزیرپرسپولیسه و چی وچی به فکرتیم دوچرخه سواران باشیدتا دوباره تو اسیا ابروریزی نکنه خریت تاکی

    • حسن صادقی

      عشق است شفر . زنده باد

    • حسن صادقی

      سلام و درود به همه ی بچه های روستای چمسنگر

      پاسخ ها

      • مصیب اندیمشک

        سلام دروبه همه بچه های چمچیت

      • حسن صادقی

        سلام و درود بر تو برادر و هم ولایتی عزیز

    • anti sensor

      کیسه ‌ها قهرمانی بای بای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی بابا جون سلطانی فر هست همه با قهرمانی بای بای ، فقط دلال کروات های های

    • تاجیم

      لعنت ب شرف هرکسی ک برای دردسر درست کرد

    • سامان

      چقد نوشتیم و گفتیم اقایان هوادار اینقدر گیر ندید به مسائل متفرقه ..هی گفتید وزیر پرسپولیسیه .داور پرسپولیسیه.زمین و هوا پرسپولیسی هستن واین ما رو از پیگیری اتفاقات باشگاه استقلال دور کرد.واونا کار خودشونه انجام دادن .ما هم سر گرم توهمات اقایان مسئولین باشگاه ..خب حالا شیر فرهاد اومد همه چی حل میشه

    • بدون نام

      يعني استقلال هنوز هم ميخاد بازيكن بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نصف جمعيت جهان با استقلال قراردادبستن كه...

    • بدون نام

      لعنت خدا براونایی ک استقلال ب این روز انداختن ن فتحی مقصر ن شفر بازم دمشون گرم ک بااین شرایط باز دارن کار میکنن

    • مصیب اندیمشک

      سلام و درود فراوان به همه بچه های کشور و چنینگر و سپیدشت کبیر مخصوصا روستاهای ایروه و گازه و دره اناران و دره اشکفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج