جاباما
۸۲۰۰۹۷
۶ نظر
۵۰۸۱
۶ نظر
۵۰۸۱
پ

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

تمام کردن یک سریال تلویزیونی کار سختی است، به خصوص اگر که مدت زیادی در حال پخش باشد. یک قسمت پایانی خوب باید حال و هوای کل سریال را داشته باشد و در عین حال ماجرا‌های سریال را به انتها برساند. اما اکثر اوقات سریال‌ها از پس این کار بر نمی‌آیند و بسیاری از سریال‌های موفق و قوی تاریخ تلویزیون، خیلی بد تمام شدند.

بلاگ نماوا - هلیا ثامنی: تمام کردن یک سریال تلویزیونی کار سختی است، به خصوص اگر که مدت زیادی در حال پخش باشد. یک قسمت پایانی خوب باید حال و هوای کل سریال را داشته باشد و در عین حال ماجراهای سریال را به انتها برساند. اما اکثر اوقات سریال‌ها از پس این کار بر نمی‌آیند و بسیاری از سریال‌های موفق و قوی تاریخ تلویزیون، خیلی بد تمام شدند.

از بدترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی برای شما نوشته‌ایم: اگر هنوز این سریال‌ها را تماشا نکرده‌اید، خطر لو رفتن داستان وجود دارد.

Gossip Girl-فصل ۶ قسمت ۱۱- New York, I Love You XOXO

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۱۷ دسامبر ۲۰۱۲

بیشتر قسمت پایانی این سریال چاک بس Chuck Bass و بلیر والدورف Blair Waldorf به خاطر هل دادن بارت بس Bart Bass از بالای ساختمان، در حال فرار هستند. در این قسمت به طرز احمقانه‌ و مسخره‌ای مشخص می‌شود که در اصل دن Dan دختر سخن‌چین Gossip Girl است. این اتفاق به جای این که به سوالات ما جواب بدهد، سوالات و ایرادات بیشتری را به ماجرا اضافه می‌کند. سریال با پایانی عجیب برای این شخصیت‌های مزخرف تمام می‌شود.

How I Met Your Mother-فصل ۹ قسمت‌های ۲۳ و ۲۴- Last Forever

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۳۱ می ۲۰۱۴

«آشنایی با مادر» How I Met Your Mother سریال را طوری تمام کرد که همه می‌دانستند قرار است اتفاق بیفتند، اما خودشان را متقاعد کرده بودند که اتفاق نخواهد افتاد: در آخر تد Ted و رابین Robin به هم رسیدند و "مادر" داستان هم بر اثر سرطان مرد. بدتر از همه اینکه بچه‌های تد او را تشویق می‌کنند با رابین دوست شود. این پایان ضعیف، تماشای دوباره‌ی این سریال را سخت کرد و باعث شد خیلی‌ها در معرفی این سریال به دیگران تردید کنند.

Dexter-فصل ۸ قسمت ۱۲- Remember the Monsters?

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۳

«دکستر» Dexter با زندگی قاتل زنجیره‌ای آن دکستر با هویتی جدید، پایان می‌یابد: او در اورگن Oregon نجاری می‌کند. دستگیر شدن و یا مرگ این شخصیت می‌توانست پایان جذاب‌تری برای این سریال باشد.

Girls- فصل ۶ قسمت ۱۰- Latching

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۱۶ آوریل ۲۰۱۷

قسمت آخر سریال «دختران» Girls اگر در جای دیگری از فصل پخش شده بود، خوب از آب درمی‌آمد. فقط دوتا از شخصیت‌های اصلی سریال در این قسمت حضور دارند و با اینکه رابطه‌ی هانا Hannah و مارنی Marnie اهمیت زیادی برای سریال دارد اما حضور این دو به تنهایی کافی نبود. مشکل جدی این پایان، فیلم‌نامه‌ی بد آن بود که سعی کرده بود شخصیت‌‌ها را به جایی برساند که آماده‌ی آن نبودند.

Friends-فصل ۱۰ قسمت‌های ۱۷ و ۱۸- The Last One

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۶ می ۲۰۰۴

در کل سریال «دوستان» Friends، رابطه‌ی راس Ross و ریچل Rachel در مرکز داستان بود و قسمت‌پایانی و چند قسمت قبل از آن هم بیشتر به این موضوع پرداخته بود. متاسفانه تمرکز قسمت آخر بر روی اینکه آیا این دو در آخر به هم می‌رسند یا نه، کمی آزار‌دهنده بود. چرا که از اول سریال هم این موضوع کاملا بدیهی بود. این اتفاق هم‌چنین باعث شد در این قسمت، داستان بقیه‌ی شخصیت‌ها اهمیت کمتری پیدا کند.

Seinfeld-فصل ۹ قسمت‌های ۲۳ و ۲۴- The Finale

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۱۴ می ۱۹۹۸

قسمت آخر «ساینفیلد» Seinfeld ، که در آن جری Jerry، ایلین Elaine، جورج George و کریمر Kramer در زندان هستند، با این که کل سریال را زیر سوال نمی‌برد، اما بسیاری از طرفداران وانمود می‌کنند هیچ‌وقت این قسمت پخش نشده است. بدتر از همه این که این قسمت به خاطر شخصیت‌‌های سریال عذرخواهی کرده و آن‌ها را قضاوت می‌کند.

The X-Files- فصل ۹ قسمت‌های ۱۹ و ۲۰- The Truth

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۱۹ می ۲۰۰۲

بیشتر قسمت‌های «پرونده‌های ایکس» The X-Files آ‌نقدر قوی هستند که می‌توانند اثر قسمت پایانی ضعیف آن را از یادها ببرند. این قسمت هیچ ارتباطی با چیزی که سریال تا به این جای کار به آن رسیده بود، نداشت. تا آن موقع دیوید دوکانی David Duchovny از سریال رفته بود، اما قسمت پایانی برای اینکه بتواند داستان را جمع کند، او را برگرداند. این قسمت نه تنها در نشان دادن حال و هوای سریال موفق نبود، بلکه نسبت به سریال یک پسرفت و قدمی رو به عقب به حساب می‌آید.

St. Elsewhere-فصل ۶ قسمت ۲۲- The Last One

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۲۵ می ۱۹۸۸St. Elsewhere

از اولین سریال‌های دارم موفقی بود که در قالب قسمت قسمت پخش شد. St. Elsewhere با اینکه در روایت‌گویی‌هایش بسیار ریسک‌پذیر بود، اما در قسمت آخر بیش از حد تلاش کرد و با برملا کردن اینکه تمام این اتفاقات در یک گوی برفی snow globe اتفاق افتاده بود همه چیز را خراب کرد.

Two and a Half Men-فصل ۱۲ قسمت‌های ۱۵ و ۱۶- Of Course He's Dead

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

  • زمان پخش: ۱۹ فوریه ۲۰۱۵

در این قسمت افتضاح، پیانویی روی چارلی می‌افتد و او را می‌کشد. دوربین به سمت سازنده‌ی سریال چاک لوری Chuck Lorre برمی‌گردد. لوری هم جمله‌ی معروف چارلی شین Charlie Sheen "winning" را می‌گوید و بعد از آن یک پیانو هم روی لوری می‌افتد. سپس دوربین عقب می‌رود و سریال تمام می‌شود. البته این سریال از اول هم سریال خوبی نبود.

True Blood-فصل ۷ قسمت ۱۰- Thank You

ضعیف‌ترین قسمت‌های پایانی سریال‌های تلویزیونی

زمان پخش: ۲۴ آگوست ۲۰۱۴

با اینکه «خون حقیقی» True Blood در سه فصل اول خود بامزه و جدید بود، اما هیچ وقت سریال فوق‌العاده‌ای نبود. با این حال تا حدودی تماشایی بود. اما قسمت پایانی، درست همانند کل فصل آخر بیش از حد تلاش کرد خوب از آب درآید، به خصوص جایی که بیل Bill به سوکی Sooki التماس می‌کند او را بکشد و او هم او را به قتل می‌رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیشترش فیلم های طنز بود که

    • بینام

      حالا سریال دادادگان و مینو خودتون و مسخره کنید رفته گشته مسخره چیا پیداکرده

    • بینام

      حالا سریال دادادگان و مینو خودتون و مسخره کنید رفته گشته مسخره چیا پیداکرده

    • بدون نام

      از پایان سریالای ایرانی حیلی بهتره که به خودشون زحمت ساختنشو نمیدن براش پایان باز میسازن

    • بدون نام

      How i met your mother خیلی افتضاح تموم شد

    • mohadese

      فرندز پایان خوبی داشت قابل حدس بود ولی اگه پایان یک سریال کمدی تلخ باشد بدتر نیست؟فرندز شامل این لیست نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج