۸۲۰۱۲۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سقف وام مسکن افزایش نمی یابد

مدیرعامل بانک مسکن از انصراف بیش از ۶۰ هزار نفر از دریافت تسهیلات مسکن از محل سپرده صندوق یکم خبر داد و گفت‌: افزایش سقف تسهیلات مسکن در دستور کار قرار ندارد. معاون وزیر راه و شهرسازی هم گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار مسکن برای اقشار متوسط در ۲۰ شهر جدید کشور از جمله بهارستان (۱۸۰۰۰ واحد) پرند، اندیشه، پردیس، سیراف، مهاجران، امیرکبیر و... انجام شده است.

برترین ها: معاون وزیر راه و شهرسازی از درآمد ۶۸۰میلیارد تومانی شهرهای جدید کشور در سال جاری خبر داد و با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال درآمدها به ۸۴۲میلیارد تومان افزایش یابد، گفت: در دهه مبارک فجر ۲۷هزار مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح می‌شود.

حبیب‌الله طاهرخانی در جلسه گزارش وضعیت و عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پیرو جلسه با رئیس‌جمهوری برنامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید ابلاغ شد. هر دو هفته یک‌بار برای این منظور با مدیران عامل شهرها جلسه تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود ۹۰۰ هزار نفر در شهرهای جدید ایران ساکن هستند، گفت: ۷ شهر به حدود جمعیتی ۱۰۰ هزار نفر رسیده‌اند.

وی با اشاره به این‌که درآمد شرکت عمران شهرهای جدید امسال به ۶۸۰ میلیارد تومان رسیده است، افزود: رقم مصوب برای درآمد امسال ۱۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان این‌که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته درآمدهای شرکت عمران ۱۴۴ درصد افزایش یافته است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم درآمد امسال به ۸۴۲ میلیارد تومان برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تأکید بر این‌که "اصلی‌ترین هدف ما ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار متوسط است"، گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر مسکن مهر، ۲۶ مدرسه و پروژ‌ه‌های زیربنایی به‌ارزش حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

طاهرخانی با اعلام این‌که در دهه فجر حدود ۲۷ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود از ۲۴ هزار و ۵۵ مسکن فاقد متقاضی در سراسر کشور خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار مسکن برای اقشار متوسط در ۲۰ شهر جدید کشور از جمله بهارستان (۱۸۰۰۰ واحد) پرند، اندیشه، پردیس، سیراف، مهاجران، امیرکبیر و... انجام شده است.

سقف وام مسکن افزایش نمی یابد

مدیرعامل بانک مسکن از انصراف بیش از ۶۰ هزار نفر از دریافت تسهیلات مسکن از محل سپرده صندوق یکم خبر داد و گفت‌: افزایش سقف تسهیلات مسکن در دستور کار قرار ندارد.

رحیمی انارکی صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اشاره به این که در حال‌ حاضر منابع صندوق پس انداز مسکن یکم به اتمام رسیده است، اظهار کرد: برای پرداخت تسهیلات جدید یا باید سقف منابع افزایش یابد، در غیر این صورت ما تسهیلات را از محل وصول اقساط تسهیلات پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: پیشنهادی برای افزایش منابع از محل صندوق توسعه ملی نیز داده‌ایم که هنوز به نتیجه‌ نرسیده است و بدون این منابع افزایش سقف تسهیلات امکان پذیر نیست. بنابراین فعلا افزایش سقف در دستور کار قرار ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ از این بزرگتر دیگه هست

    • بدون نام

      دروغ از این بزرگتر دیگه هست

    • بدون نام

      شما اون قبلی یا تحویل بدین این جدیدداپیشکش

    • بدون نام

      یعنی چوپان دروغکو رو رو سفید کردن

    • بدون نام

      وام مسکن به این دلیل افزایش نمی یابد که مزد کارگر از 40 تومن به 60 الی 70 تومن وبنا از 90 به 100 الی 120 کرایه وانت ها هم 40 الی 50 درصد افزایش بیشترشده مژده به مسولانی که بی خبرند ناامیدی به اشخاصی که مشغول احداث یک خانه کوچک، استدعا داریم وزیر محترم مسکن کمک نقدی فرمایند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج