۸۲۰۲۲۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

عمران‌زاده: دست فتحی زیر ساتور است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: دست امیرحسین فتحی را هم زیر ساتور گذاشتند و ۱۷ میلیارد از پول اسپانسر را پیشخور کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با برنامه نظام ورزشی رادیو تهران در مورد بحث طلبش از استقلال و اینکه امیرحسین فتحی اعلام کرده بود در حال آوربرداری بمب‌های گذشته است و یکی از اسم‌هایی که مطرح شده نام او است، عنوان کرد: قسم می‌خورم من حدود یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان طلب داشتم که ۵۸۰ میلیون آن را بخشیدم.

هیچ کسی اینقدر از طلبش را نبخشید اما من این کار را کردم. کسانی که از من قدیم‌تر بودند پول خود را نبخشیدند و اگر هم تخفیفی دادند ۲۰ تا۳۰ درصد بود. در شرایطی که آنها مابقی را دریافت کردند اما من یک ریال هم تا به الان نگرفتم.

وی افزود: می‌گویند پول اسپانسر در زمان مدیریت قبلی رضا افتخاری پیش‌خور شده است. مثل اینکه باشگاه دو سه اسپانسر داشته علاوه بر دریافت پول سال گذشته بخشی از پول سال جدید را هم پیش‌خور کرده و فقط طلب من و امیر قلعه‌نویی باقی مانده و بقیه طلبکاران پول خود را دریافت کرده‌اند. یا حداقل ۷۰-۸۰ درصد آن را دریافت کرده‌اند. اما به من گفته می‌شود پولی در باشگاه وجود ندارد.

مدافع سابق استقلال در رابطه با اینکه آیا پول او مربوط به دوران علی فتح‌الله‌زاده است، عنوان کرد: بله فتح‌الله‌زاده خودش مصاحبه کرده و گفته برای دوران من است. آن زمان شرایط باشگاه مثل حال حاضر نبود. الان که فتحی آمده پول هست اما آن را پیش‌خور کرده‌اند.

زمان افتخاری پول بود و بخشی از پول فصل بعد را هم پیش خور کردند اما در زمانی که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل بود پول بود اما بسیار کم بود. مثلا یک عده بازیکنان حدود ۹۰ درصد می‌گرفتند یک عده ۶۰-۷۰ درصد دریافت می‌کردند و یک عده هم ۵۰ درصد می‌گرفتند. من جزو آن دسته ۵۰-۶۰ درصدی بودم.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود حواله‌های پرداختی اسپانسر استقلال با مشکل روبرو بوده است، عنوان کرد: اسپانسرها زرنگ شده‌اند و آنها بر اساس اسم بازیکنان حواله می‌دهند. اینطور نیست که پول بدهند تا باشگاه خودش پرداخت کند.

آنها لیست را در اختیار دارند و بر همان اساس هم حواله می‌دهند. آ‌ن حواله به اسم خود بازیکن است. فقط من آرزو می‌کنم مجبور به شکایت نشوم. الان همه هم دوره‌ای من مثل آرش برهانی،‌هاشم بیک‌زاده، سیاوش اکبرپور، نیکبخت واحدی، امیرحسین صادقی و... پول خود را دریافت کرده‌اند و فقط حنیف عمران‌زاده باقی مانده است.

وی در مورد اینکه چطور مسئولان ورزش وزیر و ... می‌گویند همه بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم، گفت: همانطور که می‌گویند از تیم ملی قهرمانی می‌خواهیم در صورتیکه هیچ کاری نکردند. مقام عالی ورزش مصاحبه می‌کند و می‌گوید از تیم ملی فقط قهرمانی می‌خواهیم اما باید پرسید چه بستری برای این کار فراهم کرده اند.دروغ که کنتور نمی‌اندازد و همینطور دروغ می‌گوید. امیرحسین فتحی هم دستش زیر ساتور است و تیمی را به او تحویل داده‌اند و بعد از ۲ ماه فهمیده ۱۷ میلیارد آن را پیشخور کرده‌اند.

مدافع سابق استقلال در ادامه در مورد اینکه اگر شکایت کند ممکن است استقلال محروم شود، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کسی مثل من با استقلال توافق کرده باشد. خیلی از بازیکنان پول خود را گرفتند و فقط ۱۰-۲۰ درصد تخفیف دادند و همان زمان چک نصرالله عبداللهی را دریافت کردند اما من با وجود ۵۸۰ میلیون تخفیف چک هم دریافت نکردم.

ناراحتی من از فتحی نیست از مدیران قبلی است. توافقی صورت گرفت ولی پول من پرداخت نشد. در ادامه وقتی بعد از ۴ ماه دیدم پولی نمی‌دهند بندی در توافق گذاشتم که اگر پول من را ندهند آن مبلغ تخفیف هم بازگردد.پول را می‌خواهم بابت مالیات پرداخت کنم و قصد ندارم آن را در جیبم بگذارم. دوست ندارم کار به شکایت برسد اما با هر کسی که صحبت می‌کنم می‌گویند این آخرین راه است. و تنها راهی که می‌توان به پول رسید این است.

به خاطر ارتباطم با هواداران اقدامی نکردم و چوب دلم را می‌خورم. هر وقت هم می‌خواهم پولی به باشگاه بدهند حواله می‌دهند و این مشکلات به وجود می‌آید. این حال و روز فوتبال ماست. اگر مردم بخواهند وضعیت فوتبال را بدانند باید هر روز برای آن گریه کنند.

عمران‌زاده در مورد وضعیت تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی ایران بدون امکانات و پول در جمع ۴ تیم قرار می‌گیرد مگر اینکه مثل دوره قبل و در بازی با عراق اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای رخ دهد. بار فنی بازیکنان و مربی ما بالاست و در شرایط عادی در جمع ۴ تیم قرار می‌گیرم.

در آنجا مسائل آماده سازی و امکانات خودش را نشان می‌دهد. ما در دو بازی اول عملکرد عالی داشتیم و به نوعی میخکوب شدیم. چرا که تیم ملی قبل از این برنامه‌اش دفاع و ضدحمله بود اما الان دو مهاجم درون محوطه جریمه می‌ایستند و مدافعان ما زمین وسط می‌آیند. مقابل کره، ژاپن،‌استرالیا و عربستان شرایط ما مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از جام ملت‌ها باید با کی‌روش کار را ادامه داد، تصریح کرد:‌اگر تیم ملی قهرمان شد کی‌روش بماند اما اگر قهرمان نشد ادامه همکاری به صلاح نیست چرا که او ۸ سال در تیم ملی بوده و برنامه‌هایش را دیکته کرده است. در این شرایط نیاز به آمدن یک تفکر جدید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم این اظهارنظر کرد...تو چ میفهمی ازاین فوتبال اخه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بفرمایید : (دوباره مغز نخودی اظهار نظر ) ؟

    • تاجیم

      درود بربجه غولمون گل گفتی.انفاقن همه جیز میفهمه خفه لنگی حقیر نظر ندع اینجاآ هررری لنگی اینجا جای کامنت شما دلالان ولنگیان کثیف نیست ک زیر پست سرورتون کامنت وشخصیت خودتون بزارین وسلام.عرضی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه تنها عرض که پهنا هم نداری آخه بی عرضه کیسه تو بکش و چرک رو بساب حرف اضافه ممنوع

    • ناشناس

      آقا اصلا تخفیف هر کی داده کار اشتباهی کرده و خودش سرش کلاه رفته! هر باشگاهی اگه ادعای حرفه ای هم داشته باشه وقتی با بازیکنی قرار داد می بنده باید باشگاه رو قرار دادش متعهد باشه و تا ریال آخر پول بازیکن را بده! این تخفیف دادن ها باعث شده تو ایران برای مدیران باشگاهها به عنوان یک حربه استفاده شود و میگن اگه به باشگاه وفاداری به خاطر هوادارا مثلا انقدرش را ببخش در صورتی که نه به وفاداری ربطی داره و نه به هوادارا بازیکنهای فوتبال باید حرفه ای قرار داد ببندد و تا ریال آخر قرار دادشون را هم بگیرن! چون اگه تخفیفی هم خرش کنن و بده بعدا می فهمه که سر خودش کلاه رفته و بس!

    • تاجیم

      کابر بدون نام تواگه شخصیت داشتی اسم میزاشتی براخوودت نه اینکه بدون اسم بیایی وبی هویت وپشت اراجیف جرت بگی ازلنگی کثیف بیشترازاین توقع نیست گفتی عرض ک نیست پهنا هم نیست پس باریک خدمت پسررم. من دیییتت .لنک کثیف ترینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج