۸۲۰۲۳۰
۴ نظر
۷۹۲۹
۴ نظر
۷۹۲۹
پ

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

هر چه سن ما بالاتر می‌رود، معیارهایمان نیز تغییر می‌کند. برخی چیز‌ها که برایمان مهم بود، اهمیت خود را از دست می‌دهد و برخی چیز‌های کم اهمیت‌تر برایمان مهم می‌شود. این روند در نگاه ما به استایل شخصی مان نیز تاثیرگذار است. سبکی که یک مرد ۴۰ ساله در لباس پوشیدن می‌پسندد، با سبک یک پسر ۲۰ ساله متفاوت است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر چه سن ما بالاتر می رود، معیارهایمان نیز تغییر می کند. برخی چیزها که برایمان مهم بود، اهمیت خود را از دست می دهد و برخی چیزهای کم اهمیت تر برایمان مهم می شود. این روند در نگاه ما به استایل شخصی مان نیز تاثیرگذار است. سبکی که یک مرد ۴۰ ساله در لباس پوشیدن می پسندد، با سبک یک پسر ۲۰ ساله متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که چه سبک لباس پوشیدنی برای آقایان بالای ۴۰ سال مناسب است، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

به دنبال یک خیاط خوب باشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

اگر می خواهید لباس هایی به تن کنید که به زیبایی روی تن تان بنشیند، باید به دنبال یک خیاط خوب باشید. یک خیاط نه تنها می تواند لباس های سایز تن تان بدوزد، بلکه می تواند با تغییر در لباس های دیگرتان آنها را برایتان قابل استفاده کند. از طرف دیگر، نیازی نیست که برای پیدا کردن لباس مورد علاقه تان ساعت های زیادی را در پاساژها بگذرانید، کافی ست مدل مورد علاقه تان را نزد خیاط تان ببرید تا چند روز دیگر آن را تحویل تان دهد.

یک آرایشگر حرفه ای داشته باشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

همیشه خوش تیپ ماندن کار ساده ای نیست. در واقع شما نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. به عنوان مثال برای این که موهای خوش حالتی داشته باشید، باید به سراغ یک آرایشگر بروید. اگر به دلیل هزینه پایین، به سراغ یک آرایشگر معمولی رفتید، باید بگوییم که اشتباه کرده اید. موهای شما یکی از جذابیت های شما به خصوص در سن پس از ۴۰ سالگی ست، بنابراین برای آن هزینه کنید تا زحماتی که برای لباس هایتان کشیده اید با مدل بد موهایتان از بین نرود.

لباس جین بپوشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

جین یکی از لباس هایی ست که هیچگاه از مد نمی افتد. برخی ها به پوشیدن یک لباس جین، به عنوان مثال یک شلوار یا یک کت جین، بسنده می کنند، در حالی که برخی دیگر سر تا پایشان جین می پوشند. شما می توانید از چند دست لباس جین استفاده کنید به شرط آنکه شیوه ست کردن آن را بلد باشید. سعی کنید رنگ هایی که انتخاب می کنید تونالیته های مشابهی داشته باشند.

اسنیکر سفید به پا کنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

اسنیکر فقط برای نوجوانان طراحی نشده است. شما نیز می توانید آن را در این سن به پا کنید، البته قوانینی دارد که باید به آن پایبند باشید. از اسنکرهای طرح دار و رنگی خودداری کنید. یک جفت اسنیکر سفید می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

شلوار جین را با کفش مردانه براق نپوشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

شاید از نظر شما شلوار جین به همراه کفشی براق جذاب به نظر رسد اما در واقعیت چنین نیست. این دو هیچ هماهنگی با هم ندارند. بهتر است که کفش مردانه براق تان را با شلوار پارچه ای یا به بیانی با تیپ رسمی تر به پا کنید. در غیر این صورت به دنبال کفشی باشید که براق و خیلی توش چشم نباشد.

ساعت مارک به دست کنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

یکی از اکسسوری هایی که ظاهر یک مرد را جذاب می کند، ساعت است. شاید در دهه ۲۰ یا حتی ۳۰ زندگی خیلی به این که چه ساعتی در دست دارید، توجه نمی کردید اما در دهه ۴۰ باید به دنبال ساعتی با کیفیت باشید. در این سن دیگر تنها عملکرد ساعت اهمیت ندارد، بلکه زیبایی آن نیز به عنوان یک اکسسوری روی استایل تان تاثیرگذار است. بنابراین پول تایتان را کنار بگذارید و به فکر خرید یک ساعت از برندی معتبر باشید.

دکمه پیرهن تان را ببندید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

باور کنید که باز کردن دکمه یقه لباس تان هیچ جذابیتی ندارد. حتی اگر اندام عضله ای دارید و می خواهید آن را به رخ دیگران بکشید، باز هم بهتر است که این کار را نکنید زیرا این شیوه لباس پوشیدن در این سن مناسب شما نیست. اگر می خواهید گردن تان را نشان دهید، از تی پشرت های یقه vکمک بگیرید وگرنه پیراهن گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود.

جواهرات ظریف و ساده بیاندازید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

برخی از آقایان به استفاده از جوهرات، به غیر از حلقه ازدواج و ساعت، علاقه زیادی دارند. اما چه مدل جواهراتی برای آقایان ۴۰ سال به بالا مناسب است؟ کارشناسان معتقدند که جواهرات ساده و ظریف بهترین انتخاب خواهند بود. در واقع شما نباید چند دستبند یا انگشتر را با هم به دست کنید، به جای آن از یک مدل ساده و ظریف کمک بگیرید تا هم مناسب سن تان باشد و هم بر جذابیت ظاهری تان بیافزاید.

دور تی شرت های طرح دار را خط بکشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

تی شرت هایی که طرح های شلوغ و رنگی دارند، مناسب سن شما نخواهند بود. بهتر است که مدل های ساده یا آنهایی که طرح های مینیمالیست دارند را امتحان کنید.

عینک آفتابی ساده انتخاب کنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

عینک آفتابی هم مانند ساعت باید از برندی خوب و باکیفیت تهیه شود. مطمئنا شما هر سال عینک تان را عوض نمی کنید، از این رو باید به دنبال مدلی باشید که هیچگاه از مد نمی افتد. مدل های ساده عینک بهترین گزینه برایتان خواهد بود. از مدل های عینک ورزشی نیز به شدت خودداری کنید زیرا این مدل ها تنها برای شرایط خاص طراحی شده اند.

لوفر را بدون جواب به پا کنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

اگر به دنبال کفشی مناسب برای تیپ کژوال تان می گردید، کفش های مدل لوفر انتخاب خوبی برایتان خواهند بود. این مدل کفش برای آقایان بالای ۴۰ سال طراحی شده است. البته بهتر است که با آن جوراب نپوشید. کفش های لوفر بدون جوراب جذاب تر خواهند بود.

جوراب های ورزشی را با کفش مردانه نپوشید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

جوراب های ورزشی تنها برای پوشیدن با کتانی طراحی شده اند. در واقع قد بلند این جوراب ها با ظاهر ظریف و شیک کفش های مردانه هیچ تناسبی ندارد. بنابراین برای کفش های مردانه تان جورابی با جنس ظریف تر، قدی کوتاه تر و رنگی تیره تر تهیه کنید.

در پوشیدن لباس های طرح دار زیاده روی نکنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

کت یکی از لباس هایی ست که آقایان ۴۰ سال به بالا به مراتب به تن می کنند. اما چیزی که مهم است، شیوه ست کردن آن با پیراهن و اکسسوری هایتان است. اگر بخواهید از لباس های طرح دار استفاده کنید، باید کمی محتاط باشید. در واقع شما باید طرح های لباس تان را با کت تان ست کنید. سعی کنید یا کراوات یا پیراهن تان را طرحدار انتخاب کنید. اگر تمام لباس هایتان طرحدار باشد، ظاهرتان بسیار شلوغ شده و توی ذوق می زند.

کمرند و کفش تان را ست نکنید

ترفند‌های لباس پوشیدن برای آقایان بالای ۴۰ سال

برخی از آقایان فکر می کنند که همه لباس هایشان را باید با هم ست کنند، اما این سبک لباس پوشیدن در دنیای امروزی دیگر جایی ندارد. به عنوان مثال شما لازم نیست که حتما کمربندتان را با کفش تان ست کنید. اتفاقا جذاب تر است اگر کمربندتان در تضاد با دیگر لباس ها و اکسسوری هایتان باشد. این قانون در مورد کفش هم صادق است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دکمه را ببندید خیلی موافقم
      ولی درهر شرایطی جوراب باید پوشید واقعا خیلی چندش آوره که یه مرد جوراب نمیپوشه

    • بدون نام

      واقعا معنی اینطور توصیه ها رو نمیدونم!
      من خودم خیلی مونده برسم به چهل سال ولی انقدر میفهمم که این باید و نبایدهای بی خودی تو زندگی خیلی بی معنی هستن؛
      هر شخصی باید بنا به سلیقه و علاقش لباس بپوشه ؛نه سنش! سن ملاک خوبی نیست که به خاطرش به یه نفر بگیم فلان لباس رو بپوش یا نپوش و به جرم سنش محدودش کنیم!

      به نظرم خیلیم شیک و باحاله یه آقای ۲۵-۳۰-۴۰-۵۰-۶۰ ساله تیشرت طرح دار بپوشن ؛ یا جورابای رنگی و زیبا

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      یاد گرفتین؟ لوفر رو بدون جــــــــــــــــــــوااااااابـــــــــــــــــ به پا کنین
      بدون جوراب نه ها! جواب!

    • من

      من ۴۳سالمه افسردگی گرفتم بسکه گفتن ۴۰ ب بالا ۴۰ ب بالا پس واقعا پیرشدم ینی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج