جاباما
۸۲۰۲۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیکنز: چوب جادو ندارم

جلسه معارفه سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، جلسه معارفه سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز در باشگاه برگزار شد.

وی خطاب به بازیکنان، گفت: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی بااین‌حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، با تأکید بر اینکه نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد، افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد و همواره بر این باور بوده‌ام که در تمامی تیم‌هایی که فعالیت داشته‌ام، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است، بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

لیکنز با بیان اینکه موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: من چوب جادو ندارم در یک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بدو ورود به تبریز از شور و هیجان هواداران به وجد آمدم، اظهار داشت: من در عین شوخ‌طبعی، دررسیدن به اهداف تیمم مصمم و سخت‌گیر هستم و آنچه در ابتدای امر من را برای حضور در تراکتور ترغیب کرد، روحیه جاه‌طلبی مالک باشگاه بود که همواره خواستار پیروزی و موفقیت است.

سرمربی جدید سرخ‌پوشان در پایان اظهاراتش خواستار همراهی اعضای تیم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شد و تصریح کرد: از زحمات سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم و به‌هیچ‌عنوان دوست ندارم پیش من از فردی بدگویی کنید و همان‌طور که گفتم انسانیت و حفظ احترام برایم اهمیت ویژه دارد و در درون تیم نیز باید هوای همدیگر را داشته باشید.

همچنین حسن آذرنیا، مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی در ابتدای جلسه معارفه سرمربی جدید به بازیکنان، ضمن خوشامدگویی به لیکنز و پاتریک، رزومه کوتاهی از سرمربی جدید سرخ‌پوشان به بازیکنان یادآوری کرد و خواستار همراهی تمامی اعضای تیم با لیکنز شد.

آذرنیا با بیان اینکه موفقیت تراکتور در گرو اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مدنظر کادر جدید است، افزود: همه باید لیکنز را در راه رسیدن تراکتور به موفقیت همراهی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج