۸۲۰۳۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جزئیات توافق نوبخت با وزیر سابق بهداشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: هر سال با وزیر بهداشت موافقتنامه ای مبادله می شد که بر این اساس میزان منابع مشخص و فعالیت های وزارتخانه نیز تعیین می شد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: هر سال با وزیر بهداشت موافقتنامه ای مبادله می شد که بر این اساس میزان منابع مشخص و فعالیت های وزارتخانه نیز تعیین می شد.

محمدباقر نوبخت، با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از مهم ترین طرح های دولت است که از ابتدای دولت یازدهم آغاز شده و ادامه می یابد، افزود: تمام این سال ها به رغم محدودیت های مالی و به رغم اینکه منابع مالی برخی حوزه ها کمتر تقلیل یافته است، اما در بخش طرح تحول سلامت تخصیص ها کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مهم بودن طرح تحول سلامت اقدام ویژه ای در تعامل با وزارت بهداشت صورت گرفت به این صورت که در ماه های نخست هر سال برنامه ریزی می شد تا نوع اقداماتی که باید توسط وزارتخانه عملیاتی شود و همچنین میزان تخصیص منابع تعیین شود.

نوبخت با بیان اینکه وزارت بهداشت نباید نگران کم یا زیاد شدن بودجه و تحقق منابع باشد، گفت: هر سال با وزیر بهداشت، جلسه ای درباره منابع طرح تحول سلامت برگزار می شد که باید به خوبی از زحمات، خدمات و دلسوزی های وی برای اجرای این طرح تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر سال با وزیر بهداشت موافقتنامه ای مبادله می شد که بر این اساس میزان منابع مشخص و فعالیت های وزارتخانه نیز تعیین می شد، تاکید کرد: سال گذشته در روزهای پایانی در بخش منابع طرح تحول سلامت با مشکل مواجه شدیم که پس از آغاز سال استثنائا این منابع تخصیص یافت، چراکه برای سایر موارد عنوان می شود که منابع موجود نبوده و تخصیص نیافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، تصریح کرد: طرح تحول سلامت سال آینده با همکاری وزارت بهداشت، با قوت بیشتری در کشور اجرا می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      آقای نوبخت رو به جلو فرار می کنی . تمام مطالب و اظهارات شما در مورد تخصیص بودجه سلامت واقعیت ندارد و باعث استعفای وزیر بهداشت گردید .

    • بدون نام

      نوبخت نوبخت نوبخت

    • بدون نام

      اقای نوبخت دوستت داریم اما از اینکه نتونستی دکتر قاضی زاده را نیگر داری ناراحت شدیم

    • بدون نام

      نوبخت باید برکنار شود

    • بدون نام

      نوبخت یه راهکار دهند برای معلولین شدید بهزیستی درمنزل باحقوق ماهیانه 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟البته ازهمه دنیا ونوع دوستان درخواست راهکارخوب دارند.


      د

    • بدون نام

      چرا نو بخت دست از سر ملت و کشور برنمیداره؟مگر کشور مال پدرشه؟

    • وانک علا خلق عظیم

      نوبخت دیگه از جون هاشمی چه میخوای

    • ایرانی

      جناب نوبخت فراریش دادی دیگه چه میخوای؟

    • حسن

      نوبخت در کابینه دولت روحانی یک وزیر پرکار وزحمتکش داشت آنهم که لجبازی تو رفت ای کاش تو میرفتی تا این مملکت یک نقصی میگشید

    • بدون نام

      خجالت هم چیز خوبی است

    • بدون نام

      خواهشا نظرات مردم را در اختیار روحانی قرار بدهید و بداند در برابر ملت قرار نگیرد. مردم از نوبخت متنفرند.گرچه روحانی شدیداعاشق نوبخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج