جاباما
۸۲۰۴۲۶
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال ضعیف‌ترین تیم نقل و انتقالات است

پیشکسوت استقلال از بی عدالتی که وزارت ورزش بین دو تیم بزرگ پایتخت نشین برقرار کرده گله‌مند است.

خبر ورزشی: با سیروس دین‌محمدی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در خصوص شرایط استقلال و تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به گفتگو نشستیم.

تیم کشورمان را تا اینجای جام ملت‌ها چطور دیده‌اید؟

برابر یمن و ویتنام همان‌طور که دیده‌ایم کار سختی نداشتیم و مسلط کار کرده‌ایم. تیم ما در ۳ خط دفاع، حمله و هافبک منسجم کار می‌کند و فشار زیادی روی تیم‌های حریف می‌آورد و دو بازی گذشته نشان داده‌ایم که یکی از مدعیان اصلی هستیم.

بازی برابر عراق را چطور می‌بینید؟

اگر در بازی مقابل عراق بتوانیم موقعیت‌هایی که روی دروازه آن‌ها ایجاد می‌کنیم به ثمر برسانیم مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. البته عراق هم نشان داده در سطح ما نیست و می‌توانیم برابرشان به پیروزی دست پیدا کنیم.

چطور؟

عراق در مصاف با ویتنام و یمن نشان داد چند سطح پایین‌تر از تیم کشورمان است و ما می‌توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

در جریان اتفاقات باشگاه استقلال هستید؟

بله! استقلالی‌ها به تازگی از اعتصاب‌ها بیرون آمدند و این اتفاق خوبی برای بازیکنان نبود چراکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان به دو تیم استقلال و پرسپولیس به یک اندازه کمک نمی‌کنند! چرا پرسپولیس الان باید در قطر باشد، اما اردوی استقلال ابتدا به خاطر کم‌پولی لغو می‌شود و سپس به ترکیه می‌روند؟! مسئولان وزارت باید بدانند نباید فرقی بین دو تیم قائل بشوند و به یک چشم باید به آن‌ها نگاه کنند.

حضور فرهاد مجیدی می‌تواند در جمع آبی‌پوشان ثمربخش باشد؟

حضور فرهاد مجیدی در استقلال را به فال نیک می‌گیرم. او خیلی صحیح و پله‌پله به اینجا رسیده است. کار در رده‌های پایه و سپس حضور به عنوان مربی در کادر فنی شفر کاملاً روی قاعده بوده است. مطمئناً او هم می‌تواند به استقلال کمک بسیار زیادی کند، اما به شرطی که مدیران استقلال وقت را غنیمت شمرده و بازیکنان آماده‌ای را جذب کنند.

با توضیحات شما، استقلال نقل و انتقالات خوبی نداشته

شکی نیست که استقلال نیاز به چند بازیکن جدید دارد تا مشکلات تاکتیکی را حل کند، اما تا به حال هیچ اتفاقی نیفتاده و ضعیف‌ترین تیم نقل و انتقالات با اختلاف استقلال بوده است. امیدوارم بازیکنان مصدوم مثل آقاخان، تیموری و شجاعیان به زودی به جمع آبی‌ها اضافه شوند و کمک‌حال استقلال باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای داد بیداد تا کی تبعیض تا کی نامردی. خدایا کلک هرچه وزیر رو بردار کلک هرچه بی وجدان رو بردار اینها خیال میکنند با این کارها می توانند جلوی اس اس قهرمان رو بگیرند کور خوندید الان بازیکن جدید لنگ ده میلیارد قراردادش هست ولی برای اس اس پول نیست روزی برسه که سزای نامردیهای خودتون رو ببینید انشالا

      پاسخ ها

      • کامران

        آدمی که نخواد بفهمه هیچ جوری نمی فهمه، حالا تو عصا رو واسش کار کن نمیفهمه، فتل میگه ۳۰۰ میلیارد این چند سال کیسه گرفته، فتحی میگه اسپانسر تا ۱۴۰۱ هم پرداختی داشته باز یه سری مثل تو و سیروس ملنگ میگن نگاه یکسان نیست اتفاقا ما هم نظرمون همینه

    • بدون نام

      کدام ناعدالتی چرا بعضی از پیشکسوتان استقلال برای اینکه محبوب بشن حرفهای خلاف واقع میزنن.استقلال تو این چند سال میلیاردها تومان پول بیت المال را خرج خرید بازیکن کرده این از نا کار آمدی مدیران استقلال است که بازیکنانی را گرفتن که نتونستن ازش استفاده کنند.

    • بدون نام

      پیشکسوت استقلال فتح الله زاده گفت مدیران استقلال 300 سیصد میلیارد از وزارت پول گرفتن پس هوچی گری و فرافکنی نکنید هر چند این کارها در مکتب کیسه همیشه بوده و خواهد بود .....

    • پرسپولیس

      خب کم عقل پرسپولیس از پول خودش خرج کرده وزارت ورزش کیلو چنده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی مث هدایتی پیدا کردن. کی بشه دستش رو بشه اونم بیفته کنج زندان خدا داند. خودش از گور آورده!!!!
        آخه بازیکن فروخته؟. تبلیغات داشته؟ بازیهاش تو جهان خریدار داره؟ بلیط فروشی کرده؟ ورزشگاه اختصاصیش همیشه پر بوده؟ تازه اگر این چیزا بوده، تا ده سال باید بدهی بده!!!

      • بدون نام

        یکی مث هدایتی پیدا کردن. کی بشه دستش رو بشه اونم بیفته کنج زندان خدا داند. خودش از گور آورده!!!!
        آخه بازیکن فروخته؟. تبلیغات داشته؟ بازیهاش تو جهان خریدار داره؟ بلیط فروشی کرده؟ ورزشگاه اختصاصیش همیشه پر بوده؟ تازه اگر این چیزا بوده، تا ده سال باید بدهی بده!!!

    • بدون نام

      با وجود شفر دلال و دستیارش فتحی تیممون دیگه دشمن نمیخواد

    • مهدی شادپور

      تا تیم سوگلی وزیر هست چیزی نمیمونه برای استقلال خرج کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا تفهمی یاخودتو زدی نفهمی درامدزایی کردن زحمت کشیدن به توجه چقد وکجا خرج میکنن

      • بدون نام

        واقعا تفهمی یاخودتو زدی نفهمی درامدزایی کردن زحمت کشیدن به توجه چقد وکجا خرج میکنن

    • بدون نام

      این اقا هم مثل بقیه اس دق لال ها توهم زده اند یکی نیست از این جور ادمها سئوال کنه تیم شما از قبل هم سهمش را پیش خور کرده دوما وقتی تیمی مدیریت صحیح نداره و همیشه دنبال حاشیه ها هستند مثل همین اقا یا وزیر پرسپولیسی یا بیشتر پول داده و یا داورا پرسپولیسی هستند ترا به خدا دست بر دارید از این همه شانتاژ بازی و خودتان باشید وخودتان را اصلاح کنید و تقصیر را به گردن این وان نیندازید

    • قاضی بیطرف

      جلالخالق،اقایان جهالت تاکی چه چیزی را میخوای ثابت کنی.اقای پیشکسوت محترم نفهم بفهم وزارت با مصوبه مجلس چند سالی است که به این دو تیم ریالی کمک نمیکند.مثلاتو ازتیم خبرداری.همین طی یکماه مسیولین باشگاه گفتند پول اسپانسر را پیشخور کردیم........ نمیدونی نظر نده خفه خون بگیر.شماییکه مصاحبه میگیرید لااقل توجیه کنید.اطلاعاتش به روز باشد.

    • vali

      وزیر پرسپولیسی هههههه

    • ایرانیم.

      کوتوله توهم زرمیزنی.توارکجات دراوردی وزارت ورزش به پرسپولیس بیشترکمک کرده.یعنی تااین حدنفهمیدی که پرسپولیس توجام باشگاههابیشتراز30 میلیارددرامدداشته؟.

    • سرخ....

      از این آقا چ انتظاری میشه داشت..... ب نظر من کسی داره مصاحبه میکنه باهاش،باید بهش بفهمونه ک پرسپولیس از درآمد خودش رفته کمپ قطر...این ک چیزی سرش نمیشه... وگرنه اون دسته هواداران استقلال،و بازیکنان متوجه هستن ک حرفاش بی سروته...مگه میشه ی تیم بره اون یکی ن....

    • سرخ....

      مزخرف میگی چرا مردک

      پاسخ ها

      • ..

        خوب چون خودشم مزخرفه..پس پرسپولیس ک پنجره هاش بسته بودو اونا انقدبازیکن خریدن ازکجاپول اوردن؟؟؟؟خــــــــــــــــــــوب دارندگی وبرازندگی ما داریم..همه چیز واس ماس..هههه☺☺☺☺

    • یا حسین

      سیروس والا چقد تو بی مهری

    • مجید

      چقد نفهمه این اقا الان یکساله پرسپولیس بازیکن نگرفته تو این یکسال بشمار ببین چندتا بازیکن گرفته استقلال خدایی خیلی رو داری

    • استقلالی اصیل

      استقلال بخاطر دادن پول هنگفت به نیومایر و چپاروف و حاجی گرو به این روز افتاده ولی پرسپولیس ۲ پنجره بسته داشته که معادل پولی که استقلال گرفته از وزارت و ایرانسل گرفته و خرج نکرده دیگه اینکه ۲ میلیون دلار هم که بخاطر فینال آسیا گرفته پس اگه فعلا وضع مادی پرسپولیس خوبه بخاطر تلاش خودشونه شما هم می تونید از این به بعد بیایید فینال چون توش نون داره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج