جاباما
۸۲۰۵۰۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: جادوگری را در فوتبال ایران آزاد کنند!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:‌ اگر در فوتبال با جادوگری می‌شد نتیجه گرفت هندوستان با این همه جادوگر اولین حذف شده جام ملت‌های آسیا نبود.

نادر دست‌نشان در مورد دیدار روز پنج شنبه با گل‌گهر سیرجان گفت: یک بازی مهم بین تیم‌های دوم و سوم جدول برگزار می‌کنیم که این مسابقه می‌تواند یک دربی مهم باشد. گل‌گهر می‌خواهد در رده دوم بماند ما هم می‌خواهیم به آنها برسیم. حریف تیم پرمهره‌ و با امکاناتی است. البته ما هم تیم خوبی هستیم که دو سه بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. شهرزاد حسین‌خانی، پورمحمد و اسلامی وضعیت‌شان برای این مسابقه مشخص نیست البته از نظر روحی و روانی شرایط‌مان مناسب است و آمادگی خوبی داریم.

وی در مورد اینکه مس کرمان هم باشگاه پرامکاناتی مثل گل‌گهر است، گفت: بله. مس کرمان هم باشگاه خوبی است من به حریف‌مان احترام گذاشتم که گفتم آنها پرامکانات هستند وگرنه ما هم تیم نداری نیستیم و با همه وجود برای موفقیت در این بازی تلاش می‌کنیم.

دست‌نشان در مورد اینکه در خبرها آمده بود یک مربی لیگ یک قبل از اخراجش از باشگاه خواسته که قرارداد ۵۰میلیون تومانی با یک جادوگر امضا کنند، گفت: من هم این خبر را خواندم متأثر شدم فکر می‌کنم بی‌جهت به دنبال این قضایا هستیم شاید بهتر است جادوگری را در فوتبال ایران آزاد کنند و به جای پرداختن به این مسائل به دنبال کنترل بیشتر دوپینگ در فوتبال باشند. اگر در فوتبال می‌شد با جادوگری نتیجه گرفت هندوستان پر از جادوگر است اما اولین تیمی است که از جام ملت‌ها حذف شد.

وی افزود: برخی با این شگرد برای خود کاسبی به راه انداخته‌اند و می‌گویند ما در فوتبال چنین و چنان می‌کنیم. اگر دو بار پیش‌بینی آنها درست درآمده دلیل بر جادوگری‌شان نیست. در خیلی از برنامه‌های تلویزیونی هم می‌بینیم که بینندگان تلویزیونی با پیش‌بینی دقیق‌شان حتی خودرو برنده می‌شوند بحث جادوگری در فوتبال ایران لوث شده اگر برخی افراد می‌خواهند با جادوگری از باشگاه‌ها پول بگیرند وامصیبتا!

بهتر است به این مسائل دامن نزنیم بحث جادوگر کاملاً با نتیجه‌گیری در فوتبال بی‌ربط است. البته تیم‌های ایرانی به دعا و توسل به ائمه اعتقاد دارند که این مسائل روحی و روانی است. هر کسی که می‌خواهد به شیوه جادوگری در فوتبال بپردازد و از این طریق درآمد کسب کند به نظرم به خانواده بزرگ فوتبال بی‌احترامی و توهین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داربی جذاب استان عزیز کرمان ما سیرجانی ها میبریم

      پاسخ ها

      • سامسون کاف

        جونم قاچاقچیا

    • پرسپولیس کبیر

      تو خودت سردسته هرچی جادوگری

    • بدون نام

      کاشکی دست نشان مربی مس رفسنجان میشد
      مربی خوبیه

    • بدون نام

      فقط چرت پرت تحویل مردم میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج