۸۲۰۵۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکته امیدوارکننده از تیم کی‌روش؛ برتر از جام جهانی

در آخرین بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در برابر پرتغال با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت حریف در مالکیت توپ برتری فاحشی نسبت به ایران داشت به‌طوری که در ۷۴ درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.

ایلنا: نکته جالب اینکه تیم کارلوس کی‌روش در آخرین بازی انجام داده تعداد پاس‌های بیشتری را به نسبت تیم پرتغال رد و بدل کرده است. ایران در مصاف با ویتنام با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. این برتری با رد و بدل کردن ۶۸۰ پاس در جریان بازی به دست آمد.

این آمار و ارقام بیانگر تغییر سبک بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به نسبت جام جهانی است و این البته کاملا طبیعی است، چون حریفان ما در جام ملت‌ها با تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ قابل قیاس نیستند و هیچ یک از تیم‌های حاضر در گروه D به جز ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ حاضر نبودند اما به خودی خود این آمار نشان می‌دهد ایران هم می‌تواند در بازی ترکیبی همانند تیم‌های بزرگ دنیا چون پرتغال گردش توپ داشته باشد.

به واقع تعداد پاس‌های ایران در بازی‌های تهاجمی با تیم‌های صاحب نام جهان برابری می‌کند و البته در بازی با ویتنام تعداد پاس‌های ایران بیشتر از تعداد پاس‌های تیم ملی پرتغال در بازی با تیم ملی فوتبال ایران بود. بیشتر به این خاطر که تیم ما قوی‌تر از ویتنام در امر دفاعی است.

طبیعتا اگر بازی ترکیبی تیم ملی در بازی با یمن و ویتنام در بازی‌های آتی بخصوص دیدار پیش رو با عراق ادامه داشته باشد نشان می‌دهد تیم ملی با سبک دفاع و ضد حمله خداحافظی کرده است و می‌رود با به نمایش گذاشتن سبک جدید تماشاگران فوتبال را به لحاظ تعداد پاس‌ها و موقعیت‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد می‌کند، به وجد بیاورد. به واقع این سبک بازی تیم ملی را تماشایی‌تر می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج