جاباما
۸۲۰۷۲۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حضور «ظریف» در حرم امام حسین (ع)

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان بازدید از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات در کربلا گفت: طرح‌هایی که با همت مهندسان و استادکاران ایرانی در حرم‌های مطهر اجرا می‌شود، بیش از هر چیز نشان دهنده عشق، تخصص و دانش فنی بالای آنهاست.

خبرگزاری تسنیم: محمدجواد ظریف همراه با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق پیش از ظهر امروز از پروژه مقاوم‌سازی دیوارهای اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی و آماده‌سازی ستون‌ها برای نصب گنبد جدید حرم آن حضرت و فاز نخست طرح توسعه حرم مزین بنام صحن حضرت زینب(س) دیدن کرد.

حضور «ظریف» در حرم امام حسین (ع)

وی در جریان این بازدید گفت: کارهای بزرگی که در اعتاب مقدسه اجرا شده است، افزون بر شاخصه‌های بالای فنی، نشان‌دهنده عشق و ارادت ایرانیان به ائمه اطهار علیهم السلام نیز است.

وزیر امور خارجه با اشاره به اجرای طرح مقاوم‌سازی ستون و دیوارهای اطراف ضریح مطهر امام حسین(ع) تصریح کرد: با توجه به گذشت قرن‌ها از بنای حرم و فرسایش سازه، پایداری گنبد و ساختمان حرم، از معجزات خود حضرت اباعبدالله علیه‌السلام است.

حضور «ظریف» در حرم امام حسین (ع)

وی کیفیت کار توام با عشق و ارادت را بالاتر از تعهد و تخصص صرف دانست و افزود: امیدواریم این خدمتی که دست‌اندرکاران ستاد بازسازی عتبات به نمایندگی از تمامی ملت بزرگ ایران انجام می‌دهند مورد قبول حضرات معصومین علیهم السلام قرار گیرد.

حضور «ظریف» در حرم امام حسین (ع)

حضور «ظریف» در حرم امام حسین (ع)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام مشکلات مردم ایران حل شد دیگه

    • بدون نام

      خدا حفظت کنه مرد بزرگ

    • بدون نام

      سلام آقای دکتر ظریف انشاالله نایب الزیاره حقیربا خانواده باشید،ازامام حسین ع بخواهید وضع اقتصادی معلولین بهزیستی خوب شود تاازنزدیک نجف وکربلا زیارت کنیم

    • رضاگلی ازمشهد

      ماشالله به ظریف همه تن حریف پوشت شیطان های امریگاه گرگ صفت واسرائیل خوک صفت به زمین مالیددمت گرم دست مریضا ظریف بچه شیرایران زمین دست حق نگهدارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج