۸۲۰۷۴۲
۳۲ نظر
۵۱۵۵
۳۲ نظر
۵۱۵۵
پ

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

تصور اکثر مردم از خانه ستاره های مشهور جهان، قصری بزرگ و لوکس است اما آنچه ما از بیرون می بینیم، با آنچه درون خانه آنهاست، زمین تا آسمان فرق دارد. برخی از ستاره ها هستند که با وجود خدمتکارهای تمام وقت، باز هم خانه ای شلوغ و بهم ریخته دارند، در حالی که برخی دیگر حتی با وجود فرزندان و مشغله های زیاد، همیشه خانه شان تمییز مرتب است.

برترین‌ها: تصور اکثر مردم از خانه ستاره های مشهور جهان، قصری بزرگ و لوکس است اما آنچه ما از بیرون می بینیم، با آنچه درون خانه آنهاست، زمین تا آسمان فرق دارد. برخی از ستاره ها هستند که با وجود خدمتکارهای تمام وقت، باز هم خانه ای شلوغ و بهم ریخته دارند، در حالی که برخی دیگر حتی با وجود فرزندان و مشغله های زیاد، همیشه خانه شان تمییز مرتب است. اگر دوست دارید مادران شلخته و مرتب هالیوود را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.

بریتنی اسپیرز

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

بریتنی اسپیرز زندگی پر از فراز و نشیبی داشته اما خوشبختانه این روزها حالش بهتر است. در گذشته عکس های زیادی از خانه بهم ریخته او در اینترنت منتشر شد که عکس العمل های زیادی را به راه انداخت. عکس های بریتنی همیشه در ۲ حالت دیده می شود: او یا با لباسی زیبا و موهایی آراسته و آرایشی مرتب در مکان های عمومی ظاهر می شود، یا این که وقت کافی برای این کار ندارد و اهمیتی هم نمی دهد که دیگران در مورد او چه فکری می کنند. او ادعا می کند که در مورد رسیدگی به خانه اش نیز چنین است. با وجود مشغله کاری و فرزندان، او ترجیح می دهد که وقت اش را به جای تمییز کردن خانه، روی کارهای مهمتری صرف کند.

مگان فاکس

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

مگان فاکس یکی دیگر از ستاره هایی ست که خانه بهم ریخته ای دارد. او ادعا می کند از زمانی که مادر شده، به بسیاری از کارهای خانه اش نمی رسد. البته این روزها تصمیم گرفته که وقت اش را به جای کار صرف خانواده اش کند، شاید دلیل آن کامنت های زیادی ست که در مورد وضعیت خانه اش از مردم دریافت کرده است. البته او همیشه مورد هجوم نقدهای منفی بوده، مثلا یکی از نقدهایی که علاوه بر وضعیت آشفته خانه به او می شود، موهای بلند پسرش است. شاید بد نباشد که مگان ابتدا موهای پسرش را مرتب کند سپس به خانه داری اش برسد.

جسیکا سیمپسون

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

جسیکا سیمپسون یک بار اعتراف کرد که پس از بازگشت از یکی از تورهایش، به اندازه 20 سبد رخت چرک ها لباس کثیف داشته، البته او خودش را مقصر بهم ریختگی خانه اش نمی داند. او با وجود 2 فرزند و مشغله کاری زیاد، وقت رسیدگی به خانه را ندارد. با تمام این بهانه ها، به ما ثابت شده که خود جسیکا آدم شلخته ای ست، به عنوان مثال یکی از خدمتکارانش اعتراف کرده که دائما در حال جمع کردن موهای جسیکا از روی زمین است.

کیم کارداشیان

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

کمد لباس های کیم کارداشیان همیشه بهم ریخته است. البته مقصر او نیست، با وجود هزاران دست لباسی که او دارد، مرتب کردن آنها نیز کار ساده ای نیست. کیم کارداشیان عاشق خرید است. او هر بار که به بیرون از خانه می رود، با دست پر باز می گردد، بنابراین طبیعی ست که وقت برای مرتب کردن آنها کم بیاورد. البته خود کیم از این مسئله ناراحت نیست. او حتی در این شرایط، از فرصت استفاده کرده و برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی عکس هایی از اتاق بهم ریخته اش را منتشر می کند.

آنجلینا جولی

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

در سال ۲۰۰۸ بود که عکس هایی از خانه لوکس اما بهم ریخته آنجلینا جولی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و غوغا آفرید. قبل از جدایی آنجلینا از برد پیت، این دو ستاره عادت داشتند که اواخر هفته در خانه شان میهمانی برپا و تا می توانند بریز و به پاش کنند. بهم ریختگی خانه آنها به حدی بود که خدمتکاران کل هفته بعد را به تمییز کردن خانه اختصاص می دادند. به گفته یکی از خدمتکاران، کودکان روی دیوار خانه نقاشی می کردند، جعبه های پیتزا زیر مبل ها رها شده بود و خلاصه هیچ چیز سر جایش نبود. شاید حال که او از برد پیت جدا شده و فرزندانش نیز بزرگ تر شده اند، خانه او هم سر و سامان بیشتری گرفته باشد.

کورتنی کارداشیان

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

کورتنی کارداشیان هم مانند خواهرش کیم، کمد لباس های ریخت و پاشی دارد. او یک عکسی را در اینستا از خود منتشر کرده بود که در بک گراند، اتاق بهم ریخته او نمایان بود. همین باعث شد که هواداران او به سمت اش هجوم ببرند و او را به خاطر اتاق بهم ریخته اش سرزنش کنند. ما تعجب می کنیم که با وجود خدمه هایی که در خانه های آنها کار می کنند، چرا باید همیشه اینطور بهم ریخته و شلوغ باشد؟!

ریس ویتسپون

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

حال که از ستاره های شلخته هالیوود حرف زدیم، بد نیست که یادی هم از ستاره هایی که همیشه خانه ای مرتب و تمییز دارند، یاد کنیم. یکی از این ستاره ها ریس ویتسپون است که ذاتا آدم مرتبی ست. او می گوید که دوست دارد در خانه ای تمییز و مرتب زندگی کند، نه خانه ای که هر طرف سر می چرخانیم، کثیف و شلوغ است. «من از این که کشوها، به خصوص کشو جوراب ها، را مرتب کنم، لذت می برم. زمانی که در خانه هستم ترجیح می دهم که وقتم را به تمییز کردن خانه اختصاص دهم تا کارهای دیگر.»

گوئینت پالترو

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

گوئینت و ریس دوست های صمیمی هستند، شاید به این علت که در مورد تمییزی خانه اشتراک نظر دارند. گوئینت یک آدم کمال گراست. در خانه او همیشه همه چیز باید سر جایش باشد. او عاشق سبک مینیمالیست است، از این رو از شلوغی خوشش نمی آید. او اعتراف کرده که اگر خانه اش بهم ریخته باشد تمرکز روی هیچ کاری ندارد.

کلویی کارداشیان

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

کلویی کارداشیان، برخلاف خواهرانش، در خانه داری مهارت بالایی دارد. او حتی در شو تلویزیونی واقع نما «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» همیشه در حال مرتب کردن خانه بود. او دوست دارد که خانه اش از تمییزی برق بزند. به گفته خودش: «من متولد ماه تیر هستم و اعتقاد دارم که تیر ماهی ها به تمییزی اهمیت زیادی می دهند.»

شالیز ترون

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

شالیز ترون یکی از ستاره هایی ست که با وجود فرزند، به کارهای خانه اش هم می رسد. او خودش یک بار گفت: «اگر بدانم که خانه ام بهم ریخته، شب ها خوابم نمی برد. هر چیزی باید سر جایش باشد.» اگر چه شارلیز ترون با خدمتکارانی که دارد، خانه اش همیشه مرتب است اما حتی اگر آنها را نداشت، باز هم خانه اش کثیف و بهم ریخته نبود.

کری واشینگتن

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

خانه کری واشینگتن واقعا دیدنی ست. خانه اش ترکیبی از سبک سنتی و مدرن طراحی شده است. جدا از زیبایی، او به تمییزی خانه اش نیز اهمیت زیادی می دهد. اگر چه او تمام کارهای خانه اش را خودش انجام نمی دهد، اما سعی می کند حواس اش به همه چیز باشد تا وسیله ای در خانه اش جابه جا نشود. کری ۳ فرزند دارد اما با این حال خانه اش همیشه مرتب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها کدامشان شلختە بودن

      پاسخ ها

      • miss

        همه شون مثلا

      • مهسا

        مطلب و اگر میخوندی میفهمیدی

      • سپید

        ناکس فقط قیافه هارو زوم کردی؟!؟! متن رو گذاشتن برا خوندن

    • علي دوهزار

      بريتني اسپيرز همون شلخته بودنش خواستنيش كرده يا ادمي مثل كيم كارداشياني حتي اگه كثيف ترين و شلخته ترين وضع رو هم داشته باشه همونجا كه روش رو از تو برميگردونه يا بهت پشت ميكنه بلكل همه چي رو فراموش ميكني و جز زيبايي چيزي نميبيني بقول معروف دنيا رو همين خوشگلا قشنگ كردن و گرنه هرچقدرم دنيا مرتب باشه ولي خبري ازين خوشگلا نباشه به چه درد ميخوره ! ميشه پادگان نظامي همه چي مرتبه ولي روح نداره ! بذاريد مردم شاد باشن ناسلامتي ما ايراني هستيم پسر خوب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علیرضا ناصری

      • بدون نام

        حال بهم زن تو هستی و بس. اَخ حالم بهم میخوره نظرات مردایی مثل تو رو میخونم کاش تعداتون توی ایران خیلی خیلی کم بشه اصلا منقرض بشین

      • بدون نام

        واقعا نظر دوهزاری بود

      • miss

        خخخ دقیقا.علیرضا جان چرا ناشناخته کامنت میزاری گلم

      • بدون نام

        علیرضا ناصری
        دکتر علی چلو خورشتی
        دکتر علی نیمانی
        و حالا هم علی دو هزار
        مجلوق

      • ضحا

        یارو مریضه..ازنظراین همه دنیا باید بوی زن بده..درست فهمیدم یانه؟بیشعور تو دنیا حیوانی مثل توام هست که یه نقطه ازنظم جهانی...بیشعوری...بیشعور.

      • بدون نام

        یعنی با فاصله ( فاصله هزار کیلومتری ) سطحی ترین آدمی هستی که تو تموم عمرم دیدم . کاش میشد از نزدیک زیارتت کرد تا ازت بپرسم چطور دلت اومد به شلخته بدرد نخوره معتادی مثل بریتنی بگی خاستنی. ای خدا با کیا شدیم 80 میلیون . خودت برس به دادمون

      • ضحا

        اسپیرز معلوم الحال چجورمادروچجورزن وچجور بشریست؟؟؟

    • بدون نام

      اون چند تای اولی دیگه خیلی حال بهم زن بودند یا اونی که 20 سبد رخت چرک داره البته بدتر از خوابگاه های دانشجویی ما نیستند که عین معبر مین گذاری شده اصلا راه نیست بری

    • دیانا

      کفش هایی که پشت کلویی بودن همش ماله خودشه ؟؟؟!!!من ملدم

    • بدون نام

      کلویی گفته من متولد ماه تیر هستم؟!!!! دیگه اسم خاص ماه میلادی رو که نباید ب فارسی ترجمه کرد که:)))

    • بدون نام

      خبر مرگ همشون
      خبر مرگ همه نیملیبریتیای خارجی و داخلی که فقط بلدن پول مفت و بی زحمت در بیارن مثل این کارداشیان های آشغال که هیچ هنری ندارن بقیشونم مثل اینان،شما هم با این سایت زردتون دلتون خوشه ها از این موضوعهای مزخرف مطلب میزارین که مثلا یارو یه اتاق لباس یا کفش داره،مردم نون ندارن بخورن بعد شما از این چرندیات مگین؟؟؟؟؟
      گور بابای همشون میخوان نظم داشته باشن یا نداشته باشن........

    • بدون نام

      خجالت آوره دخالت در خصوصی ترین قسمت های زندگی دیگران مثل لاکپشت باشید لطفا

    • بدون نام

      بریتنی اسپیرز یه بار توی هواپیما کفشش رو دراورد همه صداشون درومد مجبور شد دوباره بپوشه چون کف پاهاش خیلی بو میداد تازه پاهاش رو هم گذاشته بود بالا صندلی .....مال چندین سال پیشه

    • بدون نام

      با وجود چندتا خدمتکار بازم خونت نا مرتب باشه خیلیه دیکه نوبره !!

    • بدون نام

      اکثرشون زنان ولگرد و شل ناموس هستند بخصوص بریتنی که طبق همه معیارها یک زن هرزه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو خوبی. و خانم ابوطالبی.

      • بدون نام

        اون مغز توئه

      • بدون نام

        وظیفه این زنان فاسد این است که فساد را بر روی زمین گسترش دهند
        و ظهر الفساد فی البر و البحر

      • بدون نام

        کار مردان فساد گسترش پاکی هاست؟

      • بدون نام

        اصلا هم که مشکل از مردها نیس

    • محمد

      جای جنیفر لوپز بین این مادران خالی بود که خانه ای همیشه مرتب دارد و از دو فرزند خودش و ۲ فرزند همسرش نگهداری می کنه

    • بدون نام

      چه مطلب بدردنخوری

    • بدون نام

      چرا بدتون میاد میگن بریتینی هرزه است ؟هست دیگه !!!!!!!!!!!!

      حالا هر کی هرزه بود اما مهربون بود مثلا ،،،دیگه نباید گفت هرزه است گناه داره ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون من کسی رو ندیدم که بگه دی کاپریو آدم هرزیه در حالیکه هست ! چرا چون اون مرده ، مرد !

      • بدون نام

        شما خیلی پاکدامنی

      • به ۱۸:۰۷

        دی کاپریو در کنار هرزه بودنش کارهای مثبتی هم در زندگیش کرده. من با شنیدن یا دیدن نامش قبل از اینکه به یاد هرزه بودنش بیفتم به یاد تلاشهاش برای محیط زیست می افتم.
        یا در مورد مدونا مقدم بر هرزه بودنش یاد رسیدگی به ایتام و فقرا و دفاعش از اقلیتها می افتم.
        پس مساله زن یا مرد بودن هرزه ها نیست. مساله کارهای انسانهاست فارغ از جنسیتشون.
        حالا شما بفرمایید بریتنی و پاریس هیلتون و کریستینا اگیلرا و امثال اونها چه کار مثبتی در زندگیشون کردند؟
        مطمئن باشید که اگر این دید جنسیت زده بیمارتان را تغییر بدهید پی می برید که در دنیا خیلی چیزها برای دیدن و فهمیدن وجود داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج