۸۲۰۷۸۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکی

رییس پلیس فتا تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فتا تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی، در این باره اظهار کرد: طی روزهای گذشته مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران، شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش طرح کرد که در پی آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند که این شاکی در خیابان ۱۷ شهریور زندگی می‌کند، بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار دهد از حسابش ۱۰ میلیون تومان برداشت شده است. همچنین در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان از حساب سه مرد دیگر نیز بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارت‌هایشان را در اختیار کسی قرار دهند پول برداشت شده است.

رییس پلیس فتا تهران عنوان کرد: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم کارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی به نام مهدی واریز شده است.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه مهدی در میدان قزوین توسط ماموران اظهار کرد: در این مرحله ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و در زمان دستگیری وی مشخص شد این فرد چندی قبل به دلیل سرقت دستگیر شده و به زندان منتقل شده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: متهم به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتا تهران منتقل و در تحقیقات از وی مشخص شد که این فرد با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت کارت‌های بانکی طعمه‌هایش را کپی کرده و سپس از حساب‌هایشان برداشت میلیونی می‌کرده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز متهم برای ادامه مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      باید اعدامش کنن

    • ستایش

      خسته نباشه واقغا

    • دروغگو

      با سلام و سپاس از زحمات پلیس فتا در خصوص این مشکل و عملکرد مسئولین بانک مسلم است که یا دست دارند و یا با اهمال کاری اینگونه اجازه دستبرد به افراد کلاهبردار میدهند، چون هر کدام از افرادی که حسابی در هر بانکی دارند و رمز عبور کارت بانکی خود را فراموش کرده یا اشتباها دو مرتبه زده و رمز کارت غیر فعال شده،!!! تا هفت نسل از مردگان آدم را بایستی جلوی چشم آن متصدی بانک بیاری تا بپذیرند و رمز کارت بانکی را انجام دهند،؟؟؟ حال چطوری باید پذیرفت که بانک یا بانکها این امکانات را در اختیار افراد غیر مسئول قرار می دهند و علاوه بر خسارت وارد بر مردم باعث اتلاف وقت آن نیروی معزز هم شوند و نگذارند که در دیگر زمینه ها متمرکز شوند،؟؟؟

      پاسخ ها

      • مجید

        کلا" ما تو ایران کیلویی حرف زدن رو عادت کردیم . هر اتفاقی میفته دنبال مقصر میگردیم .
        تو که اصلا" نمیدونی اسکیمر چی هست شش کیلومتر نظر مینویسی که چی ؟ وقتی میری خرید میکنی رمزت رو در اختیار فروشنده میزاری بانک چه غلطی باید بکنه تا حسابت خالی نشه ؟

      • دروغگو

        کاربر مجید، چون من عادت ندارم به کسی توهین کنم و یا حرف دیگر،!! سرکار که عقل کل تشریف دارید از کجا اسکیمر تهیه که هیچ و از کجا کارت خام تهیه کردن و روی آن کپی کردن، شما فقط جواب اینو بگو بقيه پیشکش، کارت خام را مردم عادی که ندارند، تو که میدانی بگو من مخلص شما هم میشم،

      • آرمین

        دو صفحه دیگه مینوشتی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج