۸۲۰۹۸۸
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

باور نکنید، دل پرسپولیسی‌ها با تیم ملی است

در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در آرامش و در فضایی پر از امید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند اما هر روز حاشیه‌های خواسته و ناخواسته برای این تیم و البته باشگاه‌ها به وجود می‌آید که شاید خود اعضای تیم ملی و باشگاه‌ها در این زمینه کمترین نقش را داشته باشند.

فرهیختگان: در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در آرامش و در فضایی پر از امید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند اما هر روز حاشیه‌های خواسته و ناخواسته برای این تیم و البته باشگاه‌ها به وجود می‌آید که شاید خود اعضای تیم ملی و باشگاه‌ها در این زمینه کمترین نقش را داشته باشند.

در جدید‌ترین ماجرا، گفته شده بازیکنان پرسپولیس که این روزها در اردوی قطر هستند بی‌توجه به بازی ملی، به گشت و‌گذار در دوحه پرداختند! سند حاشیه‌سازان هم در این بین عکس‌هایی است که از گردش پرسپولیسی‌ها در دوحه منتشر شده است.

البته حاشیه‌سازان در این باره گاف عجیبی دادند و به زمان عکس‌های بازیکنان پرسپولیس توجهی نکرده‌اند تا حاشیه‌ای بی‌جهت بسازند اما در این بین همین حاشیه نادرست باعث شد یک بار دیگر هجمه عجیبی علیه بازیکنان پرسپولیس به وجود بیاید. در این بین نباید از حاشیه‌پردازی برخی فعالان فضای مجازی و برخی خبرنگاران ناآگاه هم بی‌تفاوت گذشت.

ماجرای گردش در دوحه

بازیکنان پرسپولیس یکشنبه بعد از بازی تدارکاتی مقابل یوپن بلژیک، توسط مسئولان کمپ اسپایر قطر به ضیافت شام در فضای باز دعوت شدند و بعد از صرف شام، بازیکنان پرسپولیس در آسمان تاریک قطر عکس‌هایی به یادگار گرفتند اما همین عکس‌ها باعث شد پرسپولیسی‌ها مورد هجمه قرار بگیرند که نگاهی به بازی تیم ملی مقابل ویتنام نداشتند!

اشتباه حاشیه‌سازان اما اینجا بود که بازی تیم ملی مقابل ویتنام روز شنبه برگزار شد و این بازی در ساعت ۱۴:۳۰ انجام شده بود و طبعا زمان عکس‌های یادگاری پرسپولیسی‌ها هیچ‌منافاتی با برگزاری بازی تیم ملی و دیدن آن توسط سرخ‌پوشان نداشته است.

تماس قرمزها با اردوی تیم ملی

کاروان پرسپولیس از ۱۸ دی و دقیقا بعد از اولین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقابل یمن راهی قطر شد تا اردوی ۱۲ روزه خود را در کمپ اسپایر برگزار کند و جالب اینجاست که بازیکنان پرسپولیس بارها در تماس‌های اینترنتی و تلفنی با ملی‌پوشان که در امارات هستند ارتباط برقرار کردند و جویای وضعیت تیم ملی شدند.

حتی بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، شایان مصلح و... با هم تیمی‌های خود یا سایر بازیکنان تیم ملی تماس‌هایی برقرار کردند و وضعیت تیم ملی را جویا شدند و مشخص نیست در این شرایط چرا حاشیه‌سازان با شیطنت‌های نابخردانه به دنبال تنش هستند؛ آن هم در حالی که نه اعضای تیم ملی و نه اعضای پرسپولیس نقشی در این موضوع نداشته و ندارند.

برانکو هم پیگیر تیم ملی است

از طرف دیگر حتی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که خیلی‌ها از روابط تیره بین او و کی‌روش در حال سوءاستفاده هستند هم از بازیکنان پرسپولیس وضعیت تیم ملی را بارها پرس‌وجو کرده و یکی از تماشاگران بازی تیم ملی مقابل ویتنام از طریق تلویزیون بود. سایر بازیکنان پرسپولیس هم در اتاق‌های خود بازی تیم ملی را تماشا کردند اما چون در لابی هتل کرون بلازا که محل اقامت پرسپولیسی‌هاست تلویزیونی وجود ندارد، به همین دلیل آنها تاکنون نتوانسته‌اند همراه با هم به تماشای بازی تیم ملی بنشینند.

شاید بهتر است حاشیه‌سازان راه‌های دیگری را برای غبارآلود کردن فضا امتحان کنند؛ حاشیه‌سازان یعنی همان افرادی که باعث شدند رابطه دو مربی بزرگ خارجی با دخالت‌های نابجای آنها به این حد تیره شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مشخص نیست چراا؟برانکو جوری سوزونده که هیچ علاجی نداره

    • بدون نام

      همیشه فقط از پرسپولیس دفاع می کند هیچ وقتی باشگاه پرسپولیس مقصر نمی دونید.حتی طارمی عدد ۶نشون میده بازم ازش دفاع می کنید.برانکو از مربی عراق دفاع می کنه میگید منظوری نداشت کیروش میگه ترابی حقش اینه تو اوپا بازی کنه همه به سمتش هجوم میارن.حق فقط مخصوص پرسپولیس

    • رضا محمدی

      خدا لعنتشون کنه که پرسپولیس رو داخل حاشیه میکنن

    • neg neg

      اصلاً

    • بدون نام

      کلا عاشق بحث های مسخره هستیم،،،،یعنی هرکسی بازی تیم ملی رو نگاه کنه عاشق تیم ملی هستو هر کی نگاه نکنه اخه...تیم کیروش خیلی وقته که محبوب نیست،،،خیلی ها نگاه نمیکنن چون پاچه خواری آقایون حال همه روبهم زده،،،حاشیه از کیروش شروع میشه،،،عامل نتایج تیم و روحیه تیم خود کیروش هست،،،هشت ساله درجا میزنیم با آقای قهرمان بدون جام

    • بدون نام

      نه اینکه دل اکثریت بازیکنان قدیم وفعلی وکادر فنی واکثریت طرفداران پرسپولیس باتیم ملی نیست متاسفانه منتظر ناکامی کیروش وتیم ملی هستند و این خیلی درد آوره که دل وزبان ما یکی نباشد ...در مصاحبه ها ودر محافل عمومی به ظاهر آرزوی موفقیت ولی ‌در باطن منتظر ناکامی کیروش ودر نتیجه تیم ملیند .با آ رزوی همدلی همه برای موفقیت وسربلندی تیم ملی کشور عزیزمان ایران.....

    • بدون نام

      چرا الکی حاشیه درست می کنید،اگه بازیکنان پرسپولیس رفتند تفریح آیا این نشان از بی توجهی به تیم ملی است؟ اصلا چه ربطی داره؟؟! !!

    • بدون نام

      افراد حقیر و عقده ای باعث نابودی بنیان های کشور میشوند زنده باد ایران و ایرانی وطنپرست . زنده باد تیم ملی و زنده باد پرسپولیس و برانکو و لعنت بر دشمنان تیم ملی و پرسپولیس

    • فردوسی

      یه سری آدمای قلم فروش و جیره خور نمیدونن چه جوری حاشیه بسازن جالبه اینقدر احمق هستن که فک میکنن همه مثل خودشونن

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      تف توشرف کسی ک دروغ میگه؟ برانگو آرزوش نابودی تیم ملیه. مردمو خر فرض نکنید.

    • رضا

      لعنت خدابرقلم فروشان مزدور.....

    • بدون نام

      همان خوبه پرسپولیس ها نزدیک تیم ملی نشدن وگرنه کیروش بازی بد تیم ملی را گردن برانکو می انداخت

    • بدون نام

      خفه بابا دیگه کل ایران فهمیدن که عوامل مافیایی پشت چرکپولیش بدنبال نتیجه نگرفتن تیم ملی هستن

    • بدون نام

      همه چیززیرسربرانکوهست نمیخوادتیم ملی قهرمان اسیابشه کاری که خودش نتونست قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج