جاباما
۸۲۰۹۹۹
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

روزنامه قانون: خوئینی‌ها می‌خواهد حواس پرت کند

روزنامه قانون در یادداشتی با اشاره به انتقادات جنجالی موسوی خوئینی‌ها از مرحوم آیت الله هاشمی نوشت: نکته‌ای که بیش از اظهارات موسوی‌خوئینی‌ها افکار عمومی را با تامل روبه رو کرده‌است، سکوت شخصیت‌های اصلی خانواده هاشمی در برابر این ادعاهاست.

روزنامه قانون در یادداشتی با اشاره به انتقادات موسوی خوئینی ها از مرحوم آیت الله هاشمی نوشت: پرونده سر به مهر موسوي‌خوئيني‌ها نبايد بسته بماند زيرا اين‌گونه برخورد با وي سبب مي شود كه مانند مسائلي كه مطرح كرده‌است به راحتي تاريخ را بازي بگيرد و به گونه‌اي رفتار كند كه گويي فرشته نجات مردم ايران بوده است و اگر به ساير منصب‌هاي قدرت مي‌رسيد، ايران امروز مدينه فاضله‌اي بود كه وعده آن را داده بودند.

نكته‌اي كه بيش از اظهارات موسوي‌خوئيني‌ها افكار عمومي را با تامل روبه رو كرده‌است، سكوت شخصيت‌هاي اصلي خانواده هاشمي در برابر اين ادعاهاست. هرچند كه محمدهاشمي واكنشي نشان داده است ولي محسن‌هاشمی که اگر بقالی سرکوچه حسنی‌کیا (محل زندگی آیت‌ا...) سخن بی‌ارتباطی درباره هاشمی به زبان می‌آورد، واکنش نشان می‌داد(همان‌گونه که پاسخ ادعاهای زاکانی را داد) امروز در سکوتی فرو رفته که باید در آن شک کرد.

یا این اقدامات نوعی عملیات فریب بوده برای درگیر کردن افکارعمومی و به حاشیه راندن اعتراضات به شیوه عملکرد است كه همه جريان جماران نشين در آن دخيل هستند یا اینکه رییس‌دولت‌اصلاحات توصیه‌‌ای برای سکوت در برابر این فرد به خانواده هاشمی داشته‌اند، در غیر این صورت تحمل اتهامات وارده چندان به سعه‌صدر خاندان هاشمي همخواني ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواب ابلهان خاموشی خخخخ. ..درود برخاندان هاشمی ...

    • بدون نام

      پشت سر مرده حرف زدن هنرت به.اصطلاح ايت الاه

    • بدون نام

      مرحوم هاشمی با واگذاری بنگاه‌های دولتی به آقازاده ها خدمت زیادی ...کردند و مخالفان ایشان باید ساکت شوند

    • بدون نام

      آدم باید خودش عاقل باشه
      فعلا" همه مسئولین فکر پرت کردن حواس ملت هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سکوتشون معنی دارببین چه نقشه ای دارن شاگردش روحانی که دیگه به هاشمی وقت نمیدادوفایزمیگفت روحانی هرکس مسله داربودپرونده داربودبهش پست میداد روجانی شاگردش ایران ونابودکرد

    • بدون نام

      جواب هرکسی را داد بزرگ میشود برید سر اصل مطلب . قبل از همه اینها و همان زمان که منتظر ی جانشین بود گفت کشور از بداخلاقی و فساد داخلی ضربه میخورد تا امریکا ..

    • بدون نام

      بهر حال موسوی خویینی یک اصلاحطلب است و از هاشمی انتقاد کرده است ، اصولگرا نبوده که بگوییم حرفش از روی کینه و غرض بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟.......؟؟؟؟؟؟ تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ..........

    • علی اکبر

      سلام، درود بر روح هاشمی بزرگ، آقای خویینی ها دیگه دیره که با این حرفا بخوای به پست و مقامی برسی، به فکر آخرت باش اگه قبولش داری، چه جور میخوای با هاشمی روبرو بشی در روزی که همه پرده ها فرو می‌ریزد...

    • بدون نام

      مگرشما کی هستی؟ فردا که مردی پشت سرتو هم یکی مث خودت غیبت میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج