۸۲۱۰۶۴
۴۳۶ نظر
۵۰۴۹
۴۳۶ نظر
۵۰۴۹
پ

مصاحبه تُند کی‌روش علیه وزارت ورزش و برانکو

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یک روز پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا فرصت را مغتنم شمرد تا بازهم به افرادی بتازد که به زعم او خواهان موفقیت تیم ملی نیستند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در بازی دیروز توانستیم موقعیت‌های متعددی را خلق کنیم و با قدرت کارمان را انجام دادیم.

مصاحبه تُند کی‌روش علیه وزارت ورزش و برانکو

بازیکنانم نشان دادند جنگجویان واقعی هستند

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ملی عراق سعی داشتند در زمانی‌هایی بازی را عصبی و احساسی دنبال کنند و مُخِل فوتبال بازی کردن بازیکنان ما شوند, اما بازیکنان من یکبار دیگر نشان دادند که وقتی زمان لازم برسد جنگجویان واقعی در زمین هستند. ما در این بازی توانستیم تعادل لازم را حفظ کنیم و به عنوان تیم نخست گروه‌مان به دور بعد صعود کنیم.

پل اول را پشت سر گذاشتیم، جام ملت‌ها تازه شروع شد

کی‌روش در واکنش به شایعاتی که پیرامون توافق او با فدراسیون کلمبیا مطرح شده است،‌ تصریح کرد: قبل از اینکه بخواهم در مورد آینده تیم ملی و کی‌روش صحبت کنم، صحبت حال مهم‌تر است. در شرایط فعلی ما توانستیم بدون دریافت گلی سه بازی اول را پشت سر بگذاریم و هفت گل هم به ثمر رساندیم.

پل اول را با توجه بازی‌های خوبی که انجام داده‌ایم،‌ پشت سر گذاشته‌ایم. جام ملت‌های واقعی از الان به بعد شروع می‌شود. تا اینجا بازی‌های ما برای این بود که امتیازات لازم را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

عاشق بازیکنانم هستم و حاضرم برای آنها بمیرم

وی ادامه داد: از الان به بعد همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود. از الان به بعد شخصیت واقعی و روحی تیم را باید در بالاترین سطح نگه داریم. من اطمینان دارم بازیکنان من این را حس می‌کنند که من اینجا حضور دارم و حاضر جانم را برای آنها بدهم. حاضرم برای آنها بمیرم، چون استحقاق این پایبندی را دارند.

به تک تک بازیکنانم اعتماد بسیار زیادی دارم، عاشق آنها هستم و فکر می‌کنم بازیکنان هم از این تعهد من باخبر هستند و آنها هم آمادگی این را دارند که با انگیزه کامل هر کاری لازم است را انجام دهند. این مطلب مهم است. چهار روز بعد یک بازی بسیار مهم داریم که باید همه چیزمان را در آن بازی بگذاریم.

از این پس تک تک بازی‌ها برای ما فینال جام ملت‌هاست

این مربی پرتغالی همچنین تصریح کرد: از این پس تک تک بازی‌ها برای ما فینال جام ملت‌هاست و فرقی نمی‌کند چه تیمی روبه‌روی‌مان باشد. ما کاملاً به حریف احترام می‌گذاریم و همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنیم. روی بازیکنان و کادرم خیلی زیاد حساب باز کرده‌ام و هزار درصد به بازیکنان و کادرم اعتماد دارم. برای من حال و شرایط فعلی خیلی اهمیت دارد.

نمی‌توانید بهترین شوید اگر بهترین‌ها را شکست ندهید

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه خیلی از تیم‌ها دوست ندارند با ایران بازی کنند و شما دوست دارید با کدام تیم تا قبل از فینال دیدار نکنید, تصریح کرد: نمی‌توانید بهترین شوید اگر بهترین‌ها را به چالش نکشید و آنها را شکست ندهید. اگر بخواهیم قهرمان آسیا شویم مطمئناً باید بزرگ‌ترین تیم‌ها را به چالش بکشیم.

شاید بعضی‌ها در زندگی قرمز را دوست داشته باشند و به آبی علاقه‌ای نداشته باشند و همین‌طور برعکس، اما این سبک کاری من نیست. من در زندگی به همه حریفان احترام می‌گذارم. ما مغرور نیستیم که انتخاب کنیم چه تیمی روبه‌روی ما قرار بگیرد و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی مطلق است

وی راجع به دور حذفی رقابت‌ها خاطر نشان کرد: الان همه چیز ۵۰-۵۰ است و دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی مطلق است. از این به بعد دیگر شخصیت و انگیزه لازم مهندسی شده مهم خواهد بود. در بازی‌های حذفی فقط کاراکتر و روحی تیمی و انگیزه متحد بازیکنان مهم است. این دقیقاً نکته‌ای است که روی آن تمرکز خواهیم کرد.

کار ما این است که به حریفان‌مان احترام بگذاریم

سرمربی تیم ملی راجع به اینکه در خلوت خودش به چه تیمی برای رویارویی فکر کرده است, اظهار داشت: کار ما اینجا نیست که دیگر بخواهیم چین یا تیمی دیگر را برای رقابت ترجیح دهیم یا ندهیم. کار ما این است که به حریفان‌مان احترام بگذاریم, آنهم هر حریفی که پیش روی ما باشد.

اتفاقات بازی دیروز را با سال 2015 مقایسه نکنید!

کی‌روش در مورد مشکلات داوری در دیدار با عراق نیز گفت: وقتی همه در زمین تمام تلاش خود را می‌کنند و امکان دارد اشتباه هم داشته باشند، اما اتفاقی که در سال ۲۰۱۵ در دیدار با عراق افتاد دیگر اشتباه نبود! هر کسی امکان دارد اشتباه کند، ولی در بازی شب گذشته دیدید که داور توانا با تدبیر خودش سعی می‌کرد بهترین قضاوت را داشته باشد.

البته در بخشی از لحظات بازی به خاطر تراکم بازیکنان شاید یک اشتباه به سود ما یا حریف باشد. امکان چنین چیزی همیشه وجود دارد. آقایان! اتفاقی که روز گذشته افتاد را با ۲۰۱۵ مقایسه نکنید. آن اتفاق ناراحت‌کننده‌ای بود که باید سعی کنیم فراموش کنیم.

فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد من 6 ماهه باشد

کی‌روش در ادامه تصریح کرد: بر می‌گردم به سؤال قبل، می‌خواهم خیلی شفاف در مورد این گمانه‌زنی‌ها و شایعات توضیح بدهم. تنها مطلبی که از آن الان می‌شود اطمینان داشته باشیم این است که شش ماه پیش این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شد که قرارداد من باید شش ماهه باشد.

این یک واقعیت است. این تصمیمی بود که گرفته شد و به صورت شفاف هم منعکس شد. در آن برهه من احساساتم را با آقای تاج در میان گذاشتم، اما این خواسته و تصمیم فدراسیون بود که از سوی مهدی تاج اتخاذ شد.

تاج از وزیر ورزش دستورات خاص گرفت تا قراردادم را تمدید نکند

وی افزود: مطلبی که آن موقع نمی‌دانستم، اما الان بعد از اینکه تاج چندین مرحله به من توضیح داد، متوجه شدم. اگر این مطلب را آن زمان می‌دانستیم هیچ موقع قراردادم را تمدید نمی‌کردم. آقای تاج این اطلاعات را از من پنهان کردند. آن مطلب این است که تمدید قرارداد من کاملاً برخلاف خواسته وزارت ورزش بود. آن مطلب این است که تاج دستورات خاص از جناب وزیر گرفته است که این قرارداد را تمدید نکند. اگر این مطلب را آن زمان می‌دانستم هیچ وقت اینجا نمی‌ماندم.

عقلانی نیست در تیم ملی بمانم تا این تیم و فدراسیون ضربه بخورند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اظهار داشت: نمی‌خواستم کاری کنم که برخلاف میل وزیر ورزش باشد. آقای تاج چندین بار به من گفت دلیل اینکه وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال حمایت نمی‌کند این است. مطمئناً برای من عقلانی نیست، اگر بخواهم اینجا بمانم و به تیم و فدراسیون ضربه بخورد.

وزیر ورزش برنامه‌ها و گزینه‌های دیگری دارد!

وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر به هر دلیلی برنامه‌ها و گزینه‌های دیگری دارد. من مربی نیستم که همیشه خم شوم و تشکر کنم. همیشه اصول خودم را دارم.

هیچ وقت از تیم ملی و بازیکنانش حمایت نشد و تمام برنامه‌های آماده‌سازی ما به‌هم خورد

کی‌روش در ادامه عنوان کرد: البته من نقطه نظری دارم. از زمانی که رهبر معظم انقلاب آن پیام را در راستای تبریک و تحسین تیم ملی دادند،‌ وزارت ورزش از آن به بعد کاملاً برخلاف و علیه من عمل کرد. در آخر فقط یک واقعیت وجود دارد و آن خواسته وزارت وزیر ورزش است که نمی‌خواهد کی‌روش در ایران باشد. هیچ وقت از تیم ملی و بازیکنانش حمایت نشد و تمام برنامه‌های آماده‌سازی ما به‌هم خورد. به نظر من اگر این تفرقه‌ها به وجود آمده مسئولیتش با ایشان بوده است.

ما مشکل داشتیم که سر سفره غذای‌مان چه باشد و آن تیم خاص با «فرست کلاس» به ژاپن رفت و برگشت

وی یادآور شد: الان تمام باشگاه‌ها گلایه دارند و فقط یک باشگاه وجود دارد که گلایه ندارد. چه شخصی از یکسری از رسانه‌ها، روزنامه‌ها و آقای مسعودی (عضو کمیته رسانه‌ای فیفا) که به تیم ملی ضربه می‌زنند، حمایت می‌کند؟ چه اشخاصی این بی‌نظمی را در بُعد انتقاداتی که همیشه به صورت دروغ مطرح شده را اجازه داده است، مطرح شود؟

این داستان‌های الکساندر و میک درموت و بازی دوستانه با آرژانتین و همه این مسائل غیرواقعی از سوی یک گروه خاص است، اما چه کسی اجازه این کار را به آنها می‌دهد؟! آن باشگاه و آن مربی همه تحت اختیار چه شخصی هستند؟ وقتی ما مشکلات پایه‌ای از بُعد حقوق‌ها و اینکه غذا سر سفره افراد برای زن و بچه باشد را داریم آن اجازه به آنها داده می‌شود تا با پرواز «فرست کلاس» به ژاپن بروند و بازگردند!

باید افرادی که روی وجاهت و شخصیت ما پا گذاشتند مشخص شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: هیچ دلیلی برای گمانه‌زنی وجود ندارد. یک مطلب وجود دارد که ما با تمام قدرت تا پایان جام ملت‌ها برای هواداران فوتبال ایران خواهیم جنگید، اما الان زمان این است که افرادی که در دو سال گذشته روی وجاهت و شخصیت ما پا گذاشتند مشخص شوند.

آقای مسعودی یک داستان دروغ را برای یکی از مربیان تیم ملی ایجاد کرد, چه کسی دارد از ایشان حمایت می‌کند؟ ایشان هم به همین سیرک وصل است. چه کسی اجازه داده این اتفاق رخ بدهد؟ فقط یک اسم؛ بسیار ساده است.

برخی افراد شجاعت گفتن واقعیت را ندارد اما من واقعیت را می‌گویم

وی ادامه داد: آقایان، آینده برای من همین امروز است. من به توافقاتم با تیم ملی ایران بسیار پایبندم، اما وقتی من را نمی‌خواهند, خب خیلی ممنون، ولی باید حداقل از زبان من واقعیت را بشنوند، چون شجاعت گفتن واقعیت را تنها برخی از افراد دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      عجب سیاستمداریه این کی روش . چجوری داره مظلوم نمایی میکنه .

      پاسخ ها

      • دلال مورامبیکی

        از حسادت به برانکو پس نیوفتی♥♡

      • تاج دو ستاره

        روز ملی ازاد شدن فوتبال روزیه که این اتوبوس چین از ایران بره

      • بدون نام

        واقعا
        همیشه دست رو پیش می‌گیره که پس نیوفته اینجوری میگه که اگر قهرمان نشد بگه از ما حمایت نشد اگر هم قهرمان شد که بگه ببینید من بدون امکانات و حمایت تیم رو قهرمان مردم

      • محسن

        خداییش تو این چند ساله از این آدم بدجنس تر و عوضی تر ندیدم. نمونش اکثر بازیکنای پرتغالی که با اونا هم مشکل داره

      • دکوراد

        آخه مردک تو اگه دلت واسه مردم ایران میسوزه نمی‌خواد پول بلیت فرس کلاس ها یا پول بیمه عمر و حقوق نجومی خودت رو به خاطر مردم ایران ببخشی لاعقل احمق پول خشک شویی لباس های خودت رو خودت بده زالو

      • قاضی بیطرف

        ترابیان،نمازی،اسدی،کفاشیان،صالح،کریمی،نکونام،پیروانی،اسپانسر البسه،مسولین کمپ،افاضلی ومسول پک ،ی،قلعه نوعی،برانکو.لیدرها،رحمتئ،عقیلی،خلعتبری،سروش،مسعودی فر، .......
        فدراسیون پرتغال،وبازی کنای نیم ملی شان رونالدو و........ژوزه و.....همه مشکل دارند غیر ازاین آقا.نوع دعوت از بازیکن وبرخورد قهری با بازیکنان مثل رحمتی وخلعت و عقیلی وسروش،بازیکنای بدون تیم یا مصدومان همراه تیم،یابرخوردباکسانیکه بر علیه برانکو مصاحبه نکردند مثل سید جلال کمال وانصاری و دعوت از فرشاد ومحرمی که همه اگاهند

      • بدون نام

        این همه ناراحتیش از اینه که برانکو جانشینشه و موفق تر از خودشه !

      • zhako

        ازاین مربی مارمولکتر تواین دنیا وجود نداره.خاک توسر فدراسیون.بعدازجام ملتها بیرونش کنن این اجنبی رو

      • بدون نام

        لیاقتتون همون برانکو هست که در حد خودتونه

      • بدون نام

        بمیر بابا پرسپولیسیه متعصب

      • ایرانی

        خدا پدرت بیامرزه ، کیروش هم از لنگ و لنگی و لنگی صفتی داره از ایران فرار میکنه ، انشالله نسلی لنگی برای همیشه منقرض شه و نیست و نابود شه به حق پنج تن

      • رضا

        فراموشکار نباشیم .این دو دوره است با اقتدار به جام جهانی صعود میکنیم.دوره قبل جام ملتها همه دیدند اقای ویلیامز چه کار کرد.دوره ی اقایان دایی مایلی و بلاژویچ هم یادتون بیاد

    • بدون نام

      تو بازی با عراق کاملا نشون دادی که هیچ چیزی تو چنته نداری، باقیش حرف هست برای جوگیرهای خارجی پرست که الان بازم توجیه میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا چیزی از فوتبال نمیفهمی یا پرسپولیسیه متعصبی که در هر صورت مفت گرونی

      • سعید

        ما به یک مربی باشخصیت احتیاج داریم که بعد از جام جهانی با وجود بدهکاری یک میلیارد تومنی مالیاتی که حق بیت المال مردم کشور است متواری شود و به ایران برنگردد

    • بدون نام

      کی روش عالیه . اینم مثل خود ما دیوونه کردن تو ایران هر چی ادم متخصص خوش فکر روانیش میکنند

      پاسخ ها

      • علی

        توی هر کاری بعد از هشت سال میشی حرفه ای
        اما این اقا بعد از هشت سال این مدل فوتبال بازی کردن تیمش بود . به جای جواب دادن فرافکنی میکنه . کلمبیا هم اخرین تیر تو ترکشش بود برای این نمایش

      • بدون نام

        احمق روؤسای فدراسیون فوتبال و ررؤسای وزارت ورزش هستن که باید با تفاهم با یکدیگر کیروش را نگه میداشتن ، چیزی که این وسط برای فدراسیون و وزارت ورزش مهم نبود پول بیت المال و آبروی فوتبال که به هدر رفت ،وگرنه این طبیعیه که سرمربی خارجی یا حتی داخلی ، تمام هزینه ها و دستمزد خود را تمام و کمال مطالبه میکنه . قیمت مربی در همه جای دنیا مشخصه ، این ماییم که انتخاب میکنیم کدام مربی را وارد کنیم ،خیانت را فدراسیون کرد با وزارت ورزش ،که بدونه تفاهم کیرش را نگه داشتن ودر نهیت دودش به چشم تیم ملی فوتبال ایران رفت .

    • سربانتین

      این چه زود یاد گرفت در ایران باید به صحرای کربلا بزنی !! رهبر از شما تشکر کرده وزارت ورزش شما رو نخواسته ؟! برای وی لج کرده ؟! شاید وزیر تمایلی به حضور شما نداشته باشه ولی قطعا این عدم تمایل به خاطر تشک. کردن نیست !

    • بدون نام

      یعنی میشه یه روز از ایران بری و دیگه صداتو نشنوم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

      • بدون نام

        این مارمولک موزامبیکی هر شب خواب برانکو را میبینه که جاشو گرفته ، صبح که بیدار میشه مثل سگ هار پاچه اینو اون را میگیره !

    • بدون نام

      اینا یواشکی با عارف بزرگ گپ هم میزنند . فیلم دردناکی بود تاج داش حال میکرد کفاشیان اومد گپ زد گفت بهش برو اونور بشین بدون خداحافظی رفتند عارف شوک شد رفت پیشش

    • بدون نام

      درود بر کی‌روش کبیر ، انشالله در ادامه کار موفق باشی والبته توای آن بزرگترین مشکل اینه که طرفدارها رنگی هستن ومی وعلی فکر نمیکنن اگه یقین داشته باشم حرف شما درسته اما چون به تیم رنگشون حرف زدی علیه جبهه میگیرن ومتاسفانه وزارت ورزش ایران کاملا لنگیها برای اون تیم تمام امکانات است اما برای تیم ملی و باشگاه‌های دیگه هیچ باند بازی حرف اول رو میزنه

      پاسخ ها

      • میلی از مشهد

        سلام کی روش یکی از بهترینای دنیاست قدرشو اینجا نمیدونن
        اگه کاری که دلش میخواد رو بذارن انجام بده موفق میشه ولی یکی مثل سلطانی فر و تاج احمق تیم ملی رو به کثافت کشیدن

      • مصطفی

        مگه تو کشورهای دیگه چه گلی به سرشون زده که اینقدر تحویلش میگیرین. این بابا دید تیمش نتونست نتیجه بگیره شروع کرد به شانتاژ گری.اگه اینجا اینقدر بده و افتضاحه چرا نمی ری یه تیم دیگه.

      • بدون نام

        ای احمق بدون نام و نشان اگر بیراموند نبود دیروز که به عراق هم باخته بودید بدبختیهای بیچاره شما همه میدانند از موفقیت پرسپولیس دارید میسوزد و این شما هستید که داری زجر میکشید ما که این چند ساله با حجت برانکو و بازیکنان شایسته داریم سروری میکنیم

      • ستایش

        من خیلی دوسش دارم چون واقعا زحمت کشید برامون اگ نتیجه هم نمیگرم واسه اینکه ک ایرانیان کلا کمی تنبلی در وجودشون هست. وگرنه مام میتونیم بهتر از همه باشیم

      • بدون نام

        باهات موافقم.ولی
        خواهشا درموردباشگاهها صحبت توهین آمیز نکن.طرفدارهای پرسپولیس تواین بل بشو چه تقصیری دارن

    • آواره

      لایق ما همون مربی های در پیتی مثل مایلی کهن و غیره هستن. وزارت ورزش هم که نشون داده از چه قماشی هست.
      خاک برسرتون که با زد و بند شغل دارین و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاری که این دلال موزامبیکی بر فوتبال ما کرد ، مایلی کهن وبرانکو و مهاجرانی و... هم کردن ، پس این دلال مزامبیکی چه برتری نسبت به مربیان دیگر داره !؟؟؟
        کیروش فقط بی فرهنگی را در فوتبال ما تبلیغ کرد و بس .

      • ستایش

        موافقم

      • بدون نام

        احمق کودن.در زمان مربیگری مایلی کهن بود که تیم ایران زیباترین بازیها را انجام داد و6گل به کره زدند که تا روز قیامت مگر در خواب ببینید.ودر ان دوره تمام کارسناسان فوتبال ایران را تحسین میکردند.

      • مسعود

        همین مایلی کهن نسل طلایی رو ساخت اینو من نمیگم و هیچ وقت ادعایی نداشت اگه همین آقا یکی از این پیروزی ها را کسب کرده بود تو بوق و کرنا کرده بود

      • بدون نام

        شماها فکر میکنید چون کیروش اروپاییه خیلی حالیشه ولی هر گردی گردو نیست.کیروش یه روانی بی اخلاقه که هیچ جای اروپا بهش کار نمیدن

    • hr

      خودش قبل از بازیها میگه پرچم سفید رو بالا ببریم و صلح باشیم ، خودش هم دوباره جنگ رو شروع میکنه. واقعا آدم نرمالی نیست

      پاسخ ها

      • ایران

        تعادل نداره

    • بدون نام

      مثي كه اين مردك تا حال همرو بد نكنه ول كن نيست

      پاسخ ها

      • محمد

        آدمی به این غیر نرمالی ندیدم من. خودخواه تمام عیار! آخه مرتیکه اگه از سیاست فدراسیون خوشت نمیاد و حمایت لازم ازت نمیشه چرا موندی اینجا؟ البته هیچ کشوری این امتیازاتی که الان برخورداری بهت نمیدن و اینو خودت بهتراز هرکس دیگه ای میدونی.

      • بدون نام

        یکی از اخلاقهای بد ما ایرانیها که در تاریخ هم ریشه داره قدر ادم های خوب وسالم کاربلد را نمیدانیم وقتی از دست رفتند دریغ افسوس میخوریم که سودی هم نداره.انگاره تاریخ ایران همیشه باید تکراری باشه.قبیله ای فکر کردن وتصمیم گرفتن در ذات ماست

      • بدون نام

        من که فکر میکنم کیروش داره از داغ برانکو روانی میسه .!

      • حمید

        بحث من دفاع از یک شخص خاص نیست. به خاطر فوتبال ملی بیاییم و دردهای کهنه فوتبال کشورمون رو برطرف کنیم این به نفع کل فوتبال هستش چه ملی چه باشگاهی اگه تاریخ فوتبال بیمارمون رو ورق بزنین می بینین که همواره مربیان تیم ملی ( برانکو ، قلعه نوعی ، دایی و....) مورد آماج حملات وانتقادهای غیر منطقی قرارگرفتن یاد گرفتیم به جای پرداختن به ضعف مدیریت ورزش ، نابرابری در امکانات سخت افزاری با سایر رقبا و هزار ضعف و درد و .... در کشورمون سرمربیان رو سپر بلا کنیم اکنون که یک طرف قضیه قدرت اول ورزش کشور هستش از مجری پراشتباه برنامه ورزشی گرفته تا برخی مثلا کارشناسان و .... با اتحاد برعلیه تیم ملی عرض ارادت خودشون رو بیش از پیش نه به تیم ملی کشور ایران بلکه به عناوین وپستها اعلام میکنن تا شاید در آینده .... به هرحال کیروش خواهد رفت به خاطر فوتبال ملی بیاییم و دردهای کهنه فوتبال کشورمون رو برطرف کنیم این به نفع کل فوتبال هستش چه ملی چه باشگاهی

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      درود ب شرفت. ریشه دلال کروات رو خشک کن. برانکو دلال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو کیسه کش ...البته شرف نداشتش ..

      • بدون نام

        یا خیلی بچه ای یا خیلی احمقی در هر دو صورت جواب تورو دادن غلطه!

      • PS

        دیگ به دیگ میگه روت سیاه دلالی شفراومده براما کیسه کش کیستو بکش کاری بااین چیزا نداشته باش

      • بدون نام

        بیشرف دلال کیه شوفر یا سرورتون

      • کی سه

        دلال شوفراتوبوسته احمق متوهم فقط اونجات ازحسادت بسوزه تاژژژی دوچرخه سواراحمق نیومایروگرو روکی اورد؟؟؟؟حالاکجانند؟؟؟حتما اوناروهم برانگواورده؟؟؟دهنتو اب بکش وقتی اسم پاک برانکو رومیاری شیش تایی ابروریز

      • بدون نام

        خوشم میاد که برانکوی (جنتلمن) خواب خوش کیروش دلال وتیم کیسه کشا را حسابی به کابوس تبدیل کرده خخخخخخخخخخخ

      • rira

        دلال کروات؟ یه نگا به تیم در پیتت بکن بعد دهن رو باز کن. شوفر یه فصل اومد هر چی بازیکن مصدوم و بدرد نخوره انداخت به تیم محبوبت.چشت وا کن

      • بدون نام

        احمق هایی عین شماها هستین ک بهتون توهین کنن و ازش دفاع کنین خخخخ

      • بدون نام

        پس تودیوانه ای که جوابشودادی

    • مهدی

      باز شروع کردی دلال موزامبیکی !
      حالا فقط از گروهت خوبه صعود کردی
      همش بازار گرمی بازار گرمی ولمون کن بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سر گروه شدن

    • آدولف هیتلر

      یه رئیس جمهور اینجوری مثل کی روش داشتیم هیچ غم و غصه ای نداشتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا دمت گرم

      • بدون نام

        برانکو با مربی گری عالی خودش و قهرمانی دبلش درلیگ و نایب قهرمانی در آسیا حسابی حالشو خوب گرفته . و ایضآ کیسه کشای چاپلوسش .

      • کامران

        از اسمت معلومه چه آدم روانپریشی هستی

    • بدون نام

      وزیر ورزش بی غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم شد وزیر ورزش پرسپلیسیه کیروشم تایید کرد

    • امیر نکته سنج

      باز کیروش قرصاشو اشتباهی خورده

    • بدون نام

      برو گمشو دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      فرست کلاس؟
      اسکل ندادن که یه بهانه دیگه بیار ولی دمت گرم خوب داری سرخ آبی رو میندازی به جون هم عالیه خخخخخخخ
      موفق باشی وانشاالله ایران قهرمان آسیا میشه به یاری خدا وهمت بچه ها.

    • بدون نام

      رسما روانیه این بشر
      به نظرم هر چقدرم مربی خوبی باشه وقتی تعادل روحی نداره و مدام میخواد با همه گلاویز بشه لیاقت نشستن رو نیمکت ایرانو نداره
      برو به کلمبیات برس

    • بدون نام

      هزاران آفرین به ادب و شخصیت سر مربی / احسنت / سر مربی بگویند برای بازیکنانم بمیرم

    • بدون نام

      لات کوچه خالی
      آخه مردک که نتونستی عراق رو ببری سکوت کنی سنگین‌تره
      وقتی نتیجه نمی‌گیره برای منحرف کردن اذهان داد و بیداد راه می‌ندازه

      پاسخ ها

      • داریوش پیش بین

        این روباه تو انگلیس کار کرده سیاستشم انگلیسی آخه این چه حق داره ،اسمه رهبره انقلابو بیاره ومقابل دولت قرار بده ،اگه فدراسیون اخراجش نکنه از بی عرضه گیشه چون پاشو بیشتر از گلیمش دراز کرده

      • hm@

        ننگ به وزیر لونگی صفت ورزش که تیم ملی روفدای تیم سوم پایتخت کرد.ننگ به صدا وسیمای میلی که تعریف جدیدی ازتیم ملی ارائه داد ..ذوب اهن اصفهان استقلال تهران ولونگ ایران...واقعا چطورکیروش هشت سال اینها روتحمل کرد...

    • حامد طرهان

      درود خدا بر شرفت

      پاسخ ها

      • الکی خوش

        مگر شرفم داره

    • بدون نام

      کی روش از ایران رفت باید شفاف با منوتو یا اینتر نشنال گفتگو کنه این هشت سال چه گذشته

    • بدون نام

      بروبابافازت چیه

    • تیراختور

      این وزیر مثل همه چرتپولیسیا آبرومونو همه جا میبرن...همه جا

      پاسخ ها

      • rira

        جاش تیم لگن شما همه جا آبرو برامون میاره

      • بدون نام

        کی دم از آبرو میزنه

    • بنده خدا

      این کیروش به سیم آخر زده به وزیر ورزش و زمین زملن هم رحم نمیکنه باید همین امروز اخراج بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدایی یا بنده فریادشیران و ممد مایلی؟

      • مجید قدنی

        لنگی های بدبخت چطوردارند میسوزند درودبرشرفت مرد اینقدرشیردلی

    • محمدرضافضلعلی

      وااااای بر ما. کی روش میگه حرف رهبر رو زمین گذاشتند و ما همه ساکت

    • عشق پرسپولیس

      مرتیکه دلال.حرف بلد نیست بزنه.برو گم شو ریختتو نبینیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی فشاربهتون اومده جلال لنگی دعوت نکرده تیم ملی کیروش کبیر

    • بدون نام

      کی روش می داندتیمش نتیجه نمی گیرددنبال بهانه است....بازی دیشب هیچ تناسبی بابازیهای قبلی نداشت تیم واقعاضعیف بود

    • رضا افروزی

      حتی کیروش هم اعتراف میکنه که فدراسیون پشت تیم لنگه

      پاسخ ها

      • الکی خوش

        کی روش کدام خریه

      • بدون نام

        به قهرمانیشونم مینازن

      • بدون نام

        کیروش هم مثل کیسه کشا ، از حسادت موفقیتهای ( پرسپولیس کبیر ) قاطی کرده ، کیسه کشا به قربونت برن خخخخخ

    • کیانوش شکوهی نیا

      تویک دلال ومفت خور بیش نیستی که کل فدراسیون فوتبال ایران دراختیارگرفتی

    • بدون نام

      اینهمه مربی خوب هست که نصف حقوق این آقارونمیگیرن کارایشونم بهتره.انقدبهش باج دادن همیشه طلبکاره

    • علی

      دلال موزامبیکی پول باشگاه پرسپولیس رو ما هوادارا داریم میدیم دوست داریم با فرست کلاس بره به تو چه آخه ... تو نون نداری سر سفره، کدومتون دقیقا بگو براش نون و بوقلمون بیاریم.تو ساعتی ۵ میلیون حقوقته اراجیف نباف کلا خوددرگیری داری واقعا ذاتت پلیده

      پاسخ ها

      • کیروش

        این کیروش بود ۸سال تیموبردجام جهانی برانکولنگی چرا تیمونبردجام جهانی

    • بدون نام

      میدونی‌چیه داری زر مفت‌میزنی
      تویی که از عراق نمیتونی ببری عمرا بتونی‌قهرمان اسیا بشی

    • بدون نام

      همیشه گفت فدراسیون وزارت ورزش همکاری نمیکنند بازی تدارکاتی خوب اردو نداریم .کی روش یک تنه تیم رو حفظ کرده باید بمونه

    • آزاد ملکاری

      گل گفت... حرف حق را باید زد .....

    • بدون نام

      مجبوره با حاشیه سازی بازی بد تیم ملیرو ماست مالی کنه

    • علی

      خفه بابا مگه کی هستی به وزیر ورزش ایران توهین میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر ورزش ن وزیر کثیف لنگ

      • بدون نام

        درود بر سلاطین بزگ فوتبال ایران ( پرسپولیس کبیر )

    • مهدی

      تو سالی میلیارد میلیارد میگیری اوووت دستی بلند تو تیمت پرتاب میکنی فقط حرفم میزنی دلال موزامبیکی ؟؟
      روووت زیاده واقعا.تقصیر تو نیست خوب وزارت ورزش و فدراسیون رو شناختی کاری بااات ندارند هرچی دلت میخواد میگی

    • بدون نام

      لعنت بر سلطانی فر لنگی

    • میثم کرمی

      واقعا خرفت تر و بی عرضه تر از کیروش ندیدم، اخه تو 8 سال مربی تیم ملی بودی تیمت هنوز نه تکنیک داره نه تاکتیک همیشه هم مقصرات رو انداخته گردن این و اون، یکی به این دلال بفهمونه تو اگه مربی بودی رئال با اون قدرت و بازیکنان حداقل یه قهرمانی می اوردی باهاش، تو مربی هستی که در طول مربیگریت یه جام هم نیاوردی اون وقت به یکی مثل برانکو توهین می کنی، دلال موزامبیکی بیش نیستی

    • علی منصوری

      آفرین به کی روش که شجاعانه حرفاش را میزنه دیگه زمین و زمان میدونن حمایت های وزارت ورزش از تیم سوگولی دولت ادامه داره از پرواز فرست تا تفاوت اردوها بین تیم ها یکی تو بهترین آب و هوا و بهترین امکانات یکی هم تو سرما و بدترین شرایط

    • بدون نام

      تیم ملی وزارت ورزش لنگ مافیای کثیف ایران است داد تمام باشگاهها و مربی های ملی باشگاهی این وزارت در آورده از این
      حمایت گداشته روی لنگ لنگ هم در حسرت یک جام اسیای تا ابد میماند

    • طلایه دار

      مطالب و گفته هات کاملا درست و منطقی و بجاست،
      خسته نباشید مظهر تعصب و سخت کوشی،خدا قوت
      ما مردم ایران ازت راضی بودیم و هستیم و خواهیم بود،سالهاست بی دغدغه و استرس بازیهای ملی رو تماشا کردیم
      دمتگرم

      پاسخ ها

      • اسماعیل لکی

        چه رضایتی.از چه چیزه تیم ملی راضی هستس شما

      • بدون نام

        شما کل مردم نیستی درموردخودت حرف بزن

      • بدون نام

        هنوز تصویر زمانی که اعراب عربستان در ورزشگاه آزادی پشتهاشون رو میکبویدن به هم تو ذهنم هست،
        بعد از ورود کیروش هیچ وقت صحنه های اینچنینی تکرار نشد در مقابل اعراب و نه تیمهای دیگه"
        گذشته رو ببینید و متوجه رشد تیم در این چند ساله خواهید شد و البته قطعا بعد از کیروش و افسوس از دست دادنش رو هم خواهیم خورد

    • بدون نام

      لعنت بر سلطانی فر لنگی

    • علی سپه

      خفه شو اشغال..دیگه هیچکی هیچی بهت نمیگه هرچی به ذهنت میاد میگی لجن..

    • بدون نام

      خدایا بسه دیگه خسته شدیم از دست این کیروش

    • بدون نام

      ازهمین حالا زمینه راآماده میکنه که اگر تیم نتیجه نگرفت ،که نمیگیرد!بندازه گردن تیم پرسپولیس وبرانکو!
      البته قضیه آقای کیروش مثل اون گاو هفت من شیر است .ومطمئن باشد این گاو، سطل پر شیر را خواهد ریخت.

    • بدون نام

      کیروش یه آشغاله که جای حرف زدن چیزخوری میکنه

    • بدون نام

      پولارو گرفت با این روش هم ماست مالی میکنه که همه حواس ها بره سمت دعوا با برانکو قهرمان هم که صد در صد نمیشه...

    • سجاد

      همین الان کی روش بره تیم ملی بهتر نتیجه می گیره

    • شهرام شهابی

      ببین چه کسی از سفره خالی مردم حرف میزنه پرواز فرست کلاس پرسپولیس سفره مردم خالی کرده یا هشت سال حقوق روزی خدات میلیونی حضرتعالی بس کن عمو جون برو واسه یه مملکت دیگه کیسه بدوز زمین و زمانم به همندوز

    • satanichell

      جناب دلال پرسپولیس که پرواز فرست کلاس نداشت ولی تو وخانوادت با مول ایران واسه خودتون تفریح میکنید وسالی یبار ایران نیستید وهزینه مسافرت وخرج ومخارج زندگیتون تو هرجای دنیارو ایران داره میده فهمیدی هیچ جا نث ایران دلالی درامدش خوب نیست زورمیزنی بمونی وپول به جیب بزنی واخرشم به همه توهین کنی دلقک

    • بدون نام

      وا وا چه غلطا دلال وطن فروش

    • مجیدآبی

      دمت گرم وزیرورزش بخاطرپرسپولیس بهمه تیما ضربه زد و بموقعه اش به پرسپولیسم ضربه میزنه اینابه هیشکی رحم نمیکنن وقتی برانکواومدبجای شما وپرسپولیسم ضعیف شداونوقت هواداراپرسپولیس میفهمن تمام این داستانا برا پول ودلال بازی بوده

    • بدون نام

      ایول آقای کی روش، اون تیم فرست کلاس مال اون وزیر نالایقه..

    • حجت

      آقای کیروش شجاعت شما مثال زدنی است ، باور کنید میتوان احساسات شما رو درک کرد وکم پیش امده تیم ملی ایران با اینچنین مربی مقتدری استقامت داشته باشد ، راجع تیم و آن مربی و وزیر همه چیز ملموسه ، برای شما آرزوی موفقیت دارم .

    • بدون نام

      من نمیدونم این برانکو چقدر .... داره که تو هر چی میخوری سیر نمیشی

    • بد روش

      شخصیت نداری که پا روش بگذارند بلکه این دمه کیروشه که پا میگذارن روش . فوتبال رو به کام همه تلخ کرده تفرقه و دشمنی درست کرده نگاه بکنید بازیکنان سابقش بدترین و رکیک ترین کلمات رو نثار کیروش میکنند در پرتقال و ...... ؟ چرا ؟ خوب معلومه سیرک کجاست و خودش واقعا مشکل روانی رفتاری جدی دارند

    • میثم

      لمپن چرا شعر میگی
      ببند دهنه رو

    • فرزاد

      خفه شو مردک دلال موزامبیکی.واقعا که آدک به کثیفی تو ندیدم و نخواهم دید.خاک بر سر اون فدراسیون بی لیاقت که پشت سر تو پنهان شده تا تو هر روز پاچه یکی را بگیری...این حجم از حسادت و حقارت تو باور کردنی نیست..

    • بدون نام

      حقه باز کثیف!!!!تا الان طرفدار تیم ملی بودم ولی از امروز دوس دارم ببازید چون تو یه ادم بزدل و حقه بازی هستی.

    • ناشناس

      ما هر چی می کشیم از مدیران نالایق و بی عرضه هستش ، که همیشه کار رو خراب میکنن و به هیچ جا هم جوابگو نیستن و از رو هم نمیرن ، کیروش راست گفت اگر تیم نتیجه نگیره عامل این کار وزارت ورزش هست

    • سعید رهبریان

      آقای کیروش کفتاری بخدا . الان هم چون دستت داره بریده میشه داری میسوزی

    • سرباز گمنام

      بنظرم یکبار برای همیشه از سرمربی تیم ملی دفاع کنید آن هم فقط بخاطر منافع ملی.
      حتی شده وزیر ورزش را برکنار و افرادی را در سرپرستی وزارت ورزش بگذارید که از عمق وجودشان برای تیم ملی و سرمربی آن هزینه کنند.
      الان برای ما مردم،کارلوس کیروش و یا برانکو مهم نیست.الان اهداف و مقاصد سیاسی اهمیت ندارد.الان فقط آبروی ملی و موفقیت ملی اهمیت دارد.
      چندین سال گذشته است و هزینه های زیادی صرف شده است تا به این تیم رسیده ایم.
      همه مسئولان باید بپا خیزند و به این تیم ؛به منافع ملی ما احترام بگذارند.

    • بدون نام

      وزیر ورزش اگرجناحی نبود بیش از چهل سال مسئولیت نداشت همه اینها وابسته هستند و دیگر اینکه در ایران اگرکسی حرف حق را بزند سرش را زیر اب میکنند اینکه چرا با تو تا حالااینکار را نکردند باید خدا را هزار بارشکر کنی.لذا هرچه سریعتر با کلمبیا ببند وتمامش کن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      آقای کیروش خیلی شجاعی دوست داریم

    • بدون نام

      خفه شو

    • بدون نام

      تو میخوای همه کاره فدراسیون باشه.تو هم دیدی ایرانیا چقد بدبختن و از اب گل الود میخوای ماهی بگیری.وقتی علیپور تو فینال اسیا بازی کرده رو نمیاری از این بدتر هم میشی

    • داش علی کریمی

      یه ورزشکار باید روحیه و شخصیت پهلوانی و ورزشکاری داشته باشه که آقای کیروش نه تنها شخصیت نداره بلکه انسان متقلب و بی عرضه ای هست ما ایرانیم آقای کیروش دروغ هات دیگه خریدار نداره تنفر از فوتبال پیدا کردیم دیگه بررررو

    • پرسپولیس

      فقط کاش زودتر جام ملتها تموم بشه این مرتیکه گورش رو گم کنه بره

    • علی رضا

      گم شو آقای دلال

    • بدون نام

      آقای کیروش،در صداقت شما شک نداریم،ما اون زمانی همه چیزو فهمیدیم که عابر بانکشون یعنی بابا حسین هدایتی تو اردوی تیم ملی با امیری و حسینی واسه تیمش قرار داد میبنده،ولی همیشه این نکته هس: کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو بخواب زده به هیچ وجه بیدار نمیشه

    • مسعود

      فرست کلاس ؟ ژاپنی ها از ما زودتر تهران بودن . خدا آدمهای مریض رو شفاء بده

    • بدون نام

      با پول ایران جزیره خریده و هیچ نتیجه ای غیر دفاع اتوبوسی نداشته حالا که میخوان بیرونش کنن اسمون ریسمون میبافه خودشم میدونه هیچ نتیجه ای نمیگیره

    • م

      درود به شرفت حداقل مثل خود ایرانیها کلاه سرمان نمیزاری از وزیر ورزش تا برانکوی که توی تیم ملی که بود و رفت بعد چند سال امده چون حمایت میشه حرف مفت میزنه اگه دو بار ما رو جام جهانی برده بود چکار میکردیم به نظرم برو جای تو تو ایران نیست چون راستگوی

    • ابوالفضل حمیدپور

      داره دنبال حاشیه میگرده که اگه حذف شد کسی چیزی بهش نگه کور خوانده باید جواب این هشت سال و این همه پولی که خورده پس بده دیگه چه میخواست دلال وطن فروش

    • س

      کاش زودتر این مردکه بره دیگه خسته شدیم روانی این مرد

    • بدون نام

      بخواب بینیم باو

    • بی نام

      مردی مرد کی روش

    • بدون نام

      اقایون ی مربی درست حسابی تو مملکت داره کار میکنه اونم فراری بدید

    • ناشناس

      خدا وکیلی ته حاشیه ای! اگه فدراسیون فوتبال دیگه ترا نمیخاد و حاضر نیست قرارداد بلند مدت ببنده بخاطر مسائل فنی تو نیست! بخاطر قرار داد سنگین مالی شماست! از نظر قرار داد مالی هفتمین مربی جام جهانی بودی. تازه تو این شرایط وخیم اقتصادی کشور!

      پاسخ ها

      • قاضی بیطرف

        البته سفره اش بی آب و غذا و نان بود.

    • حسام

      درود به شرف کیروش

    • علی حسینی

      اقای نویسنده حالا برات ثابت شد همه ی بدبختی تیم ملی واستقلال از زیر سر وزیربی لیاقت پرسپولیسیس که حتی به تیم ملیم رحم نمیکنه وزیر بی لیاقت برکنارباید گردد مجلسیها کجایین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتن پول گروه و نومایر رو بدن خوبه حاجی فوتو گفته که 300میلیارد پول گرفتن چه نتیجه ای داده

      • بدون نام

        واقعا چقدر آدم باید نفهم باشه ک عقلشو بندازه دور و حرفایی آدمی رو تایید کنه ک با۴تانمونه ازکاراش معلوم میشه خودش از همه کثیف تره
        تویی ک میگی از حرفای کیروش معلوم شد مشکل وزراته بدبخت کسیک تیم ملی کشورتو دست مایه لجبازیه خودش میکنه تونباید عقلت رجوع کنی تاحالاعقلتوبه کارانداختی و ازخودت پرسیدی چرااحمدزاده و محرمی پارسال ک توی پرسپولیس فیکس بازی میکردن دعوتشون نکرد ولی وقتی محرمی رفت دیناموسکونیشین شددعوتش کردعقلت نگفت محرمی ایی ک بازی نکرده رو چطور فهمیده ازپارسالش بهتره یا وقتی فرشاداحمدزاده رو خودمربی تیمش میگ بابدازلیست خارجش بکنیم بعد دعوتش میکنه یعنی چی
        یعنی بدبخت مملکتتو به چسشم حساب نمیکنه دنبال کینه توزیه خودشه
        عقلت نمیگه اگ فکرسفره ی مردمه چرادستمزدش دوبرابرونیم برانکوهست بعدتاتاخیرمیفته قهرمیکنه خوب کیروش عمروعاص اونجا سفره ی مردم مهم نیست
        اولا پرسپولیس بادوپرواز رفت ژاپن ولی فرضو حتی بزاریم کیروش درست میگ ژاپن میدونی باچ پروازی اومدایران عقلت نمیگ چراکیروش میگ توجام ملتها ژاپن و کره اینجورن ماهم باید اینجورباشیم ولی برای پرسپولیس فرق میکنه
        عقلت نگفت بعدازجام جهانی چراهمش میگفت قرارداد ندارم ک قراردادشو بلندمدت کنه ولی آخرش دیدهیچ کسی نمیخواتش خودش۶ماه رو بست عقلت نمیگه وقتی کسی قرارداد میبنده ازمدتش خبرداره الان ک میگ تازه خبردارشدم همش الکیه این عمرعاص حالاک کلمبیاش اوکی شده داره این حرفارومیزنه
        عقلت نگفته ماتاحالا بامربیای سطح پایینومن تاحالا یابه کره باختیم یا عربستان یاتیم میزبان تونیمه نهایی و حذف شدیم
        ولی تنها کسیک باخت به لبنان رو برامون به ارمغان اورد تنها برد لبنان مقابل ایران یا به عراق باحت وحذف شد میتونی بگی تو این۸سال چ افتخاری برای ایران اورده یا چ جامی گرفته
        تنها مربی ایی بوده ک دوباربهش فرصت دادیم توجام جهانی باشه باراولشو باخت سنگین به بوسنی باسیاست پشت باخت کم گل خخخ به آرژانتین قایم کرد درحالیک اگ هرمربی ای دیگ ایی
        دوبار میبردنش جام جهانی ازباراولش بهتر نتیجه میگرفت
        درکل این همه پول گرفته ک یمن و ویتنام ببریم اینارو ک بدون مربی مبیریم حتی بدون مربی تیم سوم گروه حذفی رو هم میبریم ولی این نفهم ۴ساله نمیتونه عراق رو ببره اون جوجه های زیر۲۲ساله عراقو

      • بدون نام

        ۱۴:۴۳ -
        خلاصه اش رو بگو این چیه دیگه نوشتی؟!!!
        کیروش واقعا شجاعت داره که حرف حق رو میزنه و از وزیر و فدراسیون هم ترسی نداره
        حرف حق همیشه تلخه خصوصا برا پس پسیا

      • محمد

        بدون نام 14.43
        خدائیس پاره نشدی این همه چرت و پرت نوشتی؟!!!

    • arash

      فقد دعا میکنم هرچه زودتر جام ملت ها تموم شه گورشو گم کنه بره این دلال موزامبیکی.البته امیدوارم با قهرمانی کارشو تموم کنه چون تیم ملی ارجحیت داره ب هر شخص و هرچیزی

    • ارخی

      اهای ده نمکی کجای؟؟؟
      اگ 5تا نمیزد الان به عنوان تیم دوم سعود کننده با عربستان و قطر بازی داشتیم...
      بجاش الان با فلسطین یا سوریه یا ترکمنستان بازی اارین

    • بدون نام

      خاک بر سر وزارت ورزشی که به خاطر علایق افراد حکومتی وپسرش به تیم ملی پشت میکنه ،آقای کیروش عزیز شما مشکلت این بود که به خاطر تیم ملی مشتهاتو گره کردی ولی کس دیگری بعد از افتضاح در جام ۲۰۰۶ و مساوی غرور انگیز با آنگولا به وطن عزیزمون پشت کرد آقای کیروش عزیز شما مشکلت این بود که تیم ملی را شخصیت دادی وتیم ملی بر همه ارجحیت پیدا کرد ولی در زمان یک اقای خاص پکیج رد وبدل مشد وایضا کلمن اب لگد میخورد ،

    • محمود کرمانی

      هیچ مربی بهتر از آقای کی روش در ایران وجود ندارد

      پاسخ ها

      • PS

        حالا که توخونت ننشسته میگی اقای کیروش یکم خودت اقا باش نمیخواد نگران اون باشی

    • بدون نام

      وزیرورزش بایداستعفابده اگه کیروش بر بی لیاقت

    • بدون نام

      وزیرورزش بایداستعفابده اگه کیروش بر بی لیاقت

    • پرسپولیس خار چشم مافیا

      دیگه وقت رفتنته داری اراجیف میبافی.با سالی ۲.۵ میلیون دلار و سیصد روز مرخصی تاکتیکت شده اوت دستی و دفاع جلوی عراق.اون موقع که کیسه سیصد میلیارد تومن به زعم مدیرعاملشون خرج کرد و با پرواز چارتر ازبکستان رفت کدوم گوری بودی؟غصه نون شب مردم رو نمیخوردی؟

    • مرمری

      برو باو دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      قدر بزرگ مردی مثل تو رو ندونستیم
      خاک بر سر دلال کروات

    • she mi

      زنده باد کیروش

    • بدون نام

      درودبرشما.مردپرتغالی

    • بدون نام

      دوباره این خورد جای سفت! شروع به فرار رو به جلو کرد!

    • samad

      این بز میخواد بره خووووو بره دیگه برا چی چپ و راست این و اونو متهم میکنه برو ب جهنم با این سبک بازی ک واسه تیم ملی اوردی والا حالمونو بهم میزنن با این بازیا جلو عراق ک ی تیم متوسط ی توپ تو چهارچوپ نداشتیم کلا خراب کردی خراب

    • محمد میرزایی

      این دلال کی میره از این مملکت خدا میدونه . بابا ولمون کن توروخدا . جز پرتاب اوت چیزی از تیم میلی ندیدیم . خدا دوسمون داشت نباختیم دیشب

    • شهروز

      کیروش وقتی نتیجه میگیره صداش در نمیاد و همه چبز گل و بلبله اما تا که نتیجه نمیگیره مقصر اول و آخر برانکوی بدبخته بابا چی میخوای از این مربی با شخصیت... آقای کیروش تو علم فوتبال رو داری و مربی بزرگی بودی و هستی .برانکو هم علم فوتبال رو داره و مربی بزرگیه اما فرق شما تو اینه که برانکو باشخصیته و اما تو بی شخصیت ترین و بی ادب ترین مربی هستی.

    • بدون نام

      کی از دست این شومن و بی خاصیت خلاص میشویم با عراق مساوی میکنه تازه ادعا هم داره

    • بدون نام

      عجب دروغگو و پستیه این باباااااا. این دیگه کیه؟ همه رو داره به جون هم میندازه از وزیر و مقام معظم رهبری و وکیل و مترجم و ...

      پاسخ ها

      • هرچه برانکو بگه

        کیروش لجن وقتی.اسم مقام معظم رهبری را میاری باید دهن نجستو آب بکشی...
        تو یه بی عرضه ی.به تمام معنایی

    • لنگی سوز

      اي وزارت کثيف لنگي

      پاسخ ها

      • بی نشان

        اخه ترکمون تو خودت بدترین ضربرو به تیم ملی زدی.تا الان چه برد افتخار افرینی داشتی؟ با یه مشت تیم در پیت بازی کردی دوتا گل زدی به چی مینازی؟؟

    • بدون نام

      گممممممممم شووووووو برو بی شخصیت

    • رضا

      ما قدر دان زحمات شما هستیم . کارشکنان همیشه بوده اند و خواهند بود . از صراحت بیان شماهم ممنونیم برای شما و تیم ملی آرزوی بهترینها را داریم .

    • امین

      دلال موزامبیکی جنابعالی یمن و ویتنام رو بردید ارژانتین و برزیل رو نبردی اینطور جوگیر شدی. گم شو برو همون کلمبیا ببینیم اونجا هم اینقد بهت دلار و رو میدهند

    • Mohamad_Talebi

      وزارت ورزش و برانکو دلال هستن اقای کیروش عشق مایی ما پرسپولیسی ها بهت افتخار میکنیم خدا کنه برانکو بره از تیم‌ما تا پای دلالان و این همه بازیکن کروات ریشه کن بشه

      پاسخ ها

      • اسماعیل لکی

        شر و ور نگو دوس عزیز تو پرسپولیسی هستی واقعا خنده داره.کسی که این همه افتخار برامون اورده رو مقایسه میکنی با کیروش

      • بدون نام

        قشنگ معلومه کیسه کشی خرفت خخخخخ

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      این کیروش

      بازم پاچه یکی دیگه رو گرفت این اقا نمیتونه ساکت باشه اصلا

      بعد برانکو ک بخواد جوابش رو بده همه بر علیه برانکو موضع میگیرن که مثلا میخواد برنامه های تیم ملی را به هم بریزد

      شما یه امار بگیرید ببینید خداییش این کیروش تا حالا به چند نفر گیر داده؟؟؟؟

      از کریمی و برانکو بگیر تا تیم ملی امید و استیلی و قلعه نوعی و الانم وزیر ورزش

    • بدون نام

      استاد کارلوس کی روش
      خیلی حرفه ایه
      تو عمرم همچین ادمی تا حالا ندیدم
      فقط به فکر پوله
      بی شرف اگه تیمو قهرمان نکنی به گ..

    • پسر کوچه بغلی

      زر نزن با اون بازی که کردی همش بهونه میاری مرتیکه اخه اون ترکیب بود فرستادی تو زمین تو ببین چقد از ایران حقوق میگیری کل افتخارات اینه که تیمای دسته 3 اسیارو ببری پاداش بگیری مرتیکه نشد یه بار مثل ادم اشتباهاتتو قبول کنی همیشه یکی دیگه مقصر کردی زودتر گورتو گم کن برو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردک دست پیش رو گرفته که پس نیفته
        چرا کیروش در زمانی که تیم ملی بازی های فوق العاده حساس جام ملت ها رو داره ایشون تشنج آفرینی و استرس اضافه برای تیم ملی درست میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا کار حرفه ای گری و عاقلانه است ؟؟؟؟ کدوم مربی دیگه یی وسط مسابقات ناگهان با فدراسیون و وزیر ورزش سرشاخ میشه و جنگ راه میندازه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این کیروش میخواد جو رو خراب کنه که اگر در مراحل بعد تیم نتیجه نگرفت بندازه گردن برانکو


      جناب کیروش مرد باش یخورده

    • خودم

      واقعا حیف کیروش که دارن از دستش میدن. مربیای قبلی رو دیده بودیم و بازیهای ایران قبل کیروش رو هم دیده بودیم. همش بزن زیرش و فوتبال علی اصغری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظرت الان سیستم ایران چیه
        اوت دستی

    • دلال موزامبیکی

      ببند دهنتو هر وقت کم میاری از برانکو مایه میزاری چه کردی این مدت تو تیم ملی

    • بهزاد صالحی

      بازم این مردتکه شروع کرده زر زر کردن....

    • س

      مردک دروغگو .تا کی .تو در حد وزیر نیستی دوران مفت خوری تمام شد برو به درک تیم دفاعی جلو عراق بازی تدارکاتی با فلسطین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش از تیم های بزرگ میترسه و صرفا با تیم های درپیت مسابقه میده که آبروش نره

    • مملکت ویران

      بابااین دلال روانیه.به همه داره توهین میکنه.خب نمیخوان بمونی زورکه نیست.بروگمشودیگه.میمون موزابیکی.

    • بدون نام

      بی بته مسلمان ستیز .دیگه چیزی نموده به مقامات نظامی وسران کشور توهین کنی دیگه موندنت در سمت مربی تیم ایران دهن کجی به همه است ..یکی پیدا نمشه آتش به اختیار وبصورت جهادی. شر این اجنبی را بکنه.

      پاسخ ها

      • قاضی بیطرف

        ایول !! آخ گفتی حرف دل خیلیهاست.به خاطر پاداش قهر کرده بود و سر تمرین تیم ملی نیامد حالا از سفره های خالی حرف میزند.مرتیکه چاپلوس وشیاد

    • بدون نام

      این یارو داره دنبال این میگرده اگر نتیجه نگرفت بندازه گردن یکی دیگه دقیقا پشت ترساش قایم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش بجنگ تا بمونی کل وزارت از راس تا ته همه لنگی هستن فقط بجنگ ما دیگه تحمل بازیکن سالاری تو فوتبالو نداریمی

    • شاهین هدایت

      برو گمشو مرتیکه دلال،تو همون کسی هستی که به خاطر پاداش مساوی با نیجریه خودتو تو اتاق حبس کردی،یادت رفته واست پرواز چارتر میگرفتن که راحت باشی ولی هیچ شرکت هواپیمایی حاضر نشد به پرسپولیس هواپیما بده و مجبورشدن از امارات برن ژاپن.
      تو بهتر به فکر این باشی که حداقل پول این مردم حروم نکنی و یه قهرمانی بیاری هرچند که بعید میدونم این اتفاق بیفته

    • مهدی

      زیاد حرف میزنی دلال موزامبیکی ....غارت کردی بیت المال و برو سراغ کلمبیا صندوق اونجا رو هم خالی کن ...8 سال بدون هیچ افتخاری

    • بدون نام

      برو بابا
      چند ساله پول ملت بدبخت رو میچاپه و هیچ غلطی نکرده
      نه تنها کیروش باید بره بلکه باید تاج و دار و دسته ش هم بیرون کنن

    • علی

      واقعن درغگوی بزرگ هستی جناب کیروش
      شما سالی ده میلیارد داری دستمزد میگیری
      خودت رو با برانکو مقایسه نکن
      اون دست خالی تیم رو برد فینال لیگ؟توچطور!

    • بدون نام

      ۲۰ روز تو قطر بهترین هتل و زمین پس چی بود
      الان تو امارات بهترین هتل
      شبی ۶ میلیون برای هر نفر داره پول میده
      مرد موزامبیکی
      پول گنده تری بهش خرده میخاد بره
      برو که از شرت راحت بشیم

    • علی

      لعنت به این همه تبعیض بین اون تیم و همه ی تیم ها فقط هوادار های اون خودشون رو زدن به کر گوشی

    • amir

      این سلطانی فر دیگه شورشو دراورده
      همه ازش عاصین

    • علی 14

      کم کم داشتم نگران میشدم که چیشده مصاحبه ای علیه برانکو نکرد که الحمدالله زیاد طول نکشید

    • هه

      کثافت دلال موزامبیکی،این تیم با هدایت تو هیچ جا نخواهد رسید همش دفاعی،بعد میگی ما نباختیم اینو بدون هیچ وقت با سرورت برانکو و پرسپولیس در نیفت بدبخت برو به همون تیم موزامبیک اونوقت میفهمی چی ب چیه،اینجا همه چی برات ردیف کردن پررو شدی

    • رضا

      عجب احمقی شده این دلال موزامبیکی .رسماعقلش راازدست داده .اعتباروابروی فوتبالمون رادست کی دادیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق شمایید هیچ مربی تو جام جهانی نتونسته ۴ امتیاز بگیره اگر طارمی گوشکوب یا اون انصاریفرد باشعور اون توپ های مفت رو گل کرده بودند ایران به دور بعد صعود کرده بود کدوم زمان ما تونستیم با پرتغال مساوی کنیم کدوم زمان ما تونستیم با گل
        شانسی اسپانیا یک صفر به این تیم ببازیم

    • idah0111

      خداییش این بشر روانی و دیوانس

    • بدون نام

      تا بحال چنین فرد بی شرمی ندیدم

    • علیرضا

      لعنت به لنگی و برانکو و وزیر دلال لعنت به دشمن کارلوس کیروش

      پاسخ ها

      • rira

        و همچنین بر تو

    • کاردو

      من از ۲۵سال قبل عضوکانون هوادارن پرسپولیس هستم ولذا علاقه قلبی وبا تمام وجودم پرسپولیس است ولی وقتی که پای غرور و منافع ملی در میان باشد، همه باید همدل و همراه باشندلذا به جناب دکتر سلطانی فر که در درایت ایشان شکی نیست پیشنهاد میکنم ضمن دلجویی از کی روش و ایجاد صلح بین ایشان و برانکوی عزیز ؛با تمدید قراردادهای آنها به پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی ما چونان همیشه کمک کنند.
      باشد که چنین بادا .

    • بدون نام

      وزیرورش استعفابده اگه تمدیدنکردخودشم بایدبربگه دلیلش چیه این خیانت وبزرگ چون خوب نتیجه گرفته اول اسیاکرده ویاالان ۳تیم ملی درست کرددیگه نگران این نیستیم بازیکن مصدوم بش اخراح...یا۸سال اول اسیایم ودرحدجهانی شدیم واسپانیاپرتغال جلوی ما دفاعی بازیکنن وباکمک داورگل بزنن وببرن ....وحتی کارشناسان انگلیس المان بگن این ایران مارومیبره این ارزوی دست نیفتادنی هرایران وایرانی هرتیم اسیتیی وحتی جهانی کشورهایی بزرگ وقوی مثل المان انگلیس مغرور اینجورقضاوتشون کنن

    • بدون نام

      در اینکه نه فوتبال بلکه کل ورزش ایران سیاسی و از بالا دستور گیرنده است هیچ شکی نیست ولی این مسئله هیچ ارتباطی به برانکو و پرسپولیس نداره اما اصرار این احمق بخاطر فقط یک چیز است و آن موفقیت برانکو طی دوسال گذشته با وجود محرومیت و بدون بازیکن بودنه،احساس خطر کرده که این موفقیتها و ناموفق بودن خودش باعث حذفش بشه و‌برانکو بشه جانشینش،امیدوارم هیچوقت برانکو قبول نکنه که سرمربی تیم ملی بشه چون هم پرسپولیس نابود میشه و هم اینکه نمی‌زارن توی تیم ملی به موفقیتی برسه

    • بدون نام

      اقای دلال موزامبیکی توفقط یک مربی هستی همینمون مونده که وزیر ووکیل ها را هم عوض کنی پولت رابگیر وکارت راانجام بده مردک .

    • بدون نام

      وقاحت رو به اوج خودش رسوندی کیروش احمق،اولا بهترین امکانات ملی این چندسال در اختیار تو بود بیشترین حقوق رو تو میگرفتی حتی برای سفرهای معمولی از بلیط فرست کلاس استفاده میکردی باید بدونی پرسپولیس با کوهی از مصدوم و اوج محرومیت برای ژاپن رفتن با دوتا پرواز اونم از کشوری دیگه رفته باید ببخشید که نشد زمینی برن و با اتوبوس تا کشور جزیره ای ژاپن برن، واقعا که یه بی شرف تمام عیاری که تو اوج مسابقات جام ملتها دنبال حاشیه درست کردنی و تمرکزی روی تیم ملی نداری البته از آدم حسودی که بعد از 8 سال هیچ افتخاری کسب نکرده و باید بره انتظاری بجز این نمیشه داشت تا بی کفایتی خودشو به گردن دیگران بندازه. زنده باد ایران زنده باد پرسپولیس

    • هادی لاله

      دلال خان حنات دیگه رنگی نداره
      هرررررررررررررررررررررری.

    • بدون نام

      آقای کیروش حاشیه نرو الان وقت این حرفا نیست چندین سال تو ایران هستی هنوز یه ترکیب درست حسابی نداری !؟

    • امیر

      چرا اینهمه از برانکو عقده داره این آقا دلال .....مطمئنن این همه جام برانکو بد جور این آقا را سوزانده

    • امیر

      چرا اینهمه از برانکو عقده داره این آقا دلال .....مطمئنن این همه جام برانکو بد جور این آقا را سوزانده

    • آسمان قرمز

      هیچی نیستی کیروش و هیچ غلطی هم نمیکنی تو این جام، این خط_ اینم نشون.

    • بدون نام

      بخدااین دلال موزامبیکی یک سال دیگه اگربمونه تقاضای عوض کردن نظام روهم میده .بعدمیگه این نظام ازموفقیت تیم ملی دفاع نکرد.

    • امیر طه

      بازهم اجنبی شروع به زرت زرت کردن کرد

    • فردوسی

      بابا خفه شو مرتیکه دلال اون تاج بی عرضه اینقدر گندت کردن که الان افسار پاره کردی این همه امکانات این همه حقوق ریختن جلوت بازم داری ایراد میگیری اون باشگاه اگه هواشو داشتن با پرواز چارتر میرفت ژاپن نه سه تا کشور عوض کنه الانم قرارداد شش ماهه امضا کردی چون هیچ جا نمیخوانت اگه پیشنهاد یک ماهه هم بدن بازم امضا میکنی دیگه همه شناختنت

    • رضا

      مردتیکه دلال عوضی ،تو رئال ،تیم ملی پرتقال را نابود کردی،دراین هشت سال حتی به اندازه یک تشتک هم جام برای ایران نیاوردی!!!!!!!!!!آخه بیشعور وقتی درپایان بازی با عراق ،بیراموند بهترین بازیکن زمین میشه!!!!!!!معنیش یعنی چی؟؟؟؟؟؟!!!!!!خودت را کمتر به نفهمی بزن

    • بدون نام

      این رسماتوهم زده .مگه توکی هستی که کل کشورمیخوان بهت ضربه بزنند دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      چقد عقده ای این کیروش فکر کنم در بچگی آزار اذیتش کردن

    • هه

      کی‌روش: وقتی در ایران حقوق‌ها پرداخت نمی‌شود و غذا برای خوردن نیست چرا یک تیم با فرست کلاس به ژاپن می‌رود؟
      وقتی به تو سالی 2/5 میلیون یورو میدیم و تاکتیک تیمت اوت دستیه معلومه دیگه پولی نمیمونه
      با یه خداحافظی خوشحالمون کن مستر

    • بدون نام

      باز شروع کردی به خرفای بیخود.یکم تاکتیک تمیرن کن با تیم اگه بلدی آقای اوت دستی

    • اکبر

      مصاحبه آخر کیروش :
      - مشکلات اقتصادی ایران به علت حضور برانکو است.
      - اختلاف در مجلس بر سر مساله برانکو است.
      - تاخیر پروازهای داخلی به علت حضور برانکو است.
      - خاشقچی را برانکو کشت.
      - آلودگی تهران زیر سر برانکو است.
      - من خوبم.

    • بدون نام

      واقعنکه کی روش از درون داره ضربه میخوره فکر کنید ایشون مربی تیم ملی نبود باز همون داستان همیشگی کتکاری تو زمین پاس ندادن لگد به ساک فراری مربی و به هدف رسیدن دشمنان تیم ملی که درامدهای خارج از ایران دارند واقعنکه کی روش چون تنرسه میخوان تیم نتیجه نگیره تا دستشون و رو نکنه و دنبال تخریب تیم ملی و کادر و ..عیره هستن اما چه برد چه باخت کی روش دستش و رو میکنه و میره به امید حق ...یاعلی

      پاسخ ها

      • علیرضا

        فکر کنم اصلا آشنایی با فوتبال نداری

    • سید کاظم از نرجه

      همه تو ایران دروغگو شدن جز دلال مزابیکی الان تیمی پیدا نمیکنی مردم ایران گول بزنی کلمبیا هم کشک بودداری فرافکنی میکنی درضمن عیار تیمتم مقابل عراق دیدیم یاد گرفتی با این حرفها خودتو اقا خوبه جلوه بدی

    • م ع

      کی روش بس کن. تو یه ادم مغروری که پرسپولیس دو دوره قهرمان شد یه تبریک خشک و خالی به هواداراش نگفتی. برانکو هر چی هست شعورش از تو بیشتره

    • بدون نام

      دمت‌گرم مرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم چیش گرم ؟ فقط بخاطر استقلالی بودن دارید ازش دفاع میکنید این الان باید ذهنش فقط رو تیم ملی متمرکز باشه نه رو دعوا با وزارت ورزش و برانکو و قرارداد با کلمبیا و ...برانکو بازیکن نداشت و تا فینال رفت انصافا اگه کیروش به لحاظ داشتن بازیکن انقدر در مضیقه بود چه نتیجه ای میگرفت ۸ ساله بالاترین دسنمزدها رو گرفته بازی با عراق از عراق ضعیف تر بودیم شانس آوردیم گیر قطر نیفتادیم

    • فدای ایران

      برو گمشو دلال موزابیکی فقط داری تو ایران تفرقه اندازی میکنی

    • محمد

      واقعا کدوم بچه بازی دیشب تیم ملی رو قبول داشت تا کارشناسان قبول کنن این هر موقع تیم نتیجه نمیگیره میاد وزارت و برانکو رو گیر میده

    • موسوی

      این مردک دیگه چی میخواست که براش فراهم نکردن.بهترین امکانات،که هیچ وقت سابقه نداشت.مردک آنقدر کینه ایی هستش که،ول کن آقای برانکو نیست.البته برانکو اونو ست هم حساب نمیکنه،ولی اون همش پشت سر برانکو واق واق میکنه.

    • بدون نام

      دیگه کاری کردن ک داد کی روش هم دراومده سلطانی فر لنگی بیشرف

    • بدون نام

      بنده خدا ديوانه شده
      كيروش ديگه ،به قول فيروز خان كريمي
      لوك خوش شانسه

    • بدون نام

      لایک

    • بدون نام

      مریضه این به قران از اون مرضا که اخر عمری پادشاها میگرفتن به زمین و زمان شک داشتن حتی به بچه های خودشونم رحم نمیکردن!!

    • بدون نام

      ممنونم از خبر شما ولی چندتا نکته رو اضافه میکنم به اجازه شما
      اول اینکه لطفا برای جذب مخاطب خودتان از تیر های جنجالی ولی در باطن دروغ استفاه نکنید چون مخاطب شما به مرور زمان به اصل بودن حسن نیت شما شک میکند
      دوما با بخشی از صحبت های این بنده خدا موافقم، ایران اصلا بازی های تدارکاتی مناسبی نداشت و هزار مورد دیگر
      فدراسیون باید به تصمیمی که گرفته اعتماد کنه و پشت کی روش رو خالی نکنه. به هر حال من به عنوان یک تماشاگر و حامی تیم ملی از روند این تیم خوشحالم هرچند بعضی اوقات مثل بازی دیشب دلم میخواست شجاعانه تر بازی میکردن

    • وحید

      لعنت به این مردک موزامبیکی دلال.
      باز 2تا برد جلوی بدبخت بیچاره ها آورده داره واق واق میکنه.
      حیف تیم ملی که دست این احمق افتاده.
      بهتره زودتر بره گمشه

    • بدون نام

      آقای کی‌روش میشه خفه شی
      5تا گل به یمن زدی فکر کردی قهرمانی؟
      حالا با یه تیم درجه 4 آسیا (عراق) نتونستی کاری بکنی و فهمیدی نمیتونی ایران رو قهرمان کنی داری زدی به اونوری
      چرا کثافتکاری که تو این 8سال خودت و دستیارات کردن رو دروغ میخونی و همه رو متهم میکنی
      اصلا تو کی هستی در مورد برانکو و وزارت ورزش حرف بزنی
      وزارت ورزش اگه برای هر کی بد بود برای شما عالی بوده تو این 8سال اندازه بودجه 2 سال ايران پول گرفتی و دلالی کردی
      یه خواهش دارم بازی بعد که باختی و حذف شدی دیگه از همون طرف برو هر جهنم دره ای که میتونی
      کثافت اشغال

    • بدون نام

      ببند گاله رو دلال ! هنوز دراین سالها به زمین سفت نخوردی و الانم با برد یمن و گلهای زیاد و البته هنر بازیکنان اومدی بالا و اگر مثل ترکیب دیشبت بود اینبار هم بالا ........ترسو و بزدلی و دیشبم بیرانوند نبود از خجالت باید میمردی .عربستان و بقیه هم چهار گل زدن ولی حریفاشونو ببین؟ تو شب قبل بازی دیشب زیادی خورده بودی وتو فضا بودی که عراق را بمباران.....بدمستی لامصب این چیزارو هم داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ببند گاله رو دلال مربی داخلی کی روش بهتون هویت و شخصیت داده

      • مجید

        خاک توی سرت پرسپولیسی لنگی بدبخت

      • بدون نام

        بازیکن ما شوت دریبل درست بلد نیست به مربی چه

      • بدون نام

        مقصر همیشه وزیر ورزش بود لج کرد با کی روش و تیم ملی

      • بدون نام

        مگر ایران نبود تو ایران کره و ازبکستان رو نفله کرد و یک موقعیت بهشون نداد و با خیال راحت رفت جام جهانی پس چرت نگو

      • محمد

        بی ادب بیشعور
        خیلی نفهم و ابلهی که در مورد بزرگمردی همچون کیروش اینچنین سخیف حرف میزنی بدبخت

    • پرسپولیسه زلزله

      چقدراین کی‌روش پست وعوضیه چهارتاتیم پوکیده رو برده به بازی اصلی رسیده گندزده میخوادبندازه گردن اینو اون من چشمم آب نمیخوره این تیم قهرمان بشه فقط شانس آوردیم توقرعه خوبی افتادیم کی‌روش دیده دستش جایی بند نیس میخواد رهبری روبا وزارت ورزش بدبین کنه دمه جنوبی های عزیزدرزمان دلواری گرم که این خائن های کثیف روازکشوربیرون کردن جزتفرقه افکنی ونیرنگ کاری ازشون برنمیاد مطمينن کلمبیا هم بازی روانی این جونه وره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو همین کی روش با تیمش تو جام جهانی درخشید

      • مجید

        خاک بر سر برانکو کثافت و پرسپولیسیهای بی حیا

      • علی

        کاربر 13:56 دقیقه درخشیدن میدونی چیه یا حالیت کنم کاربر 13:57 برانکو شده کابوس کیسه زباله ها و اون دلال موزامبیکی هنوز شب ادامه داره برا شما دهنتون رو آسفالت میکنیم نیم فصل دوم

    • بدون نام

      فقط زر میزنه با بازی دیشب اخه عراق هم تیمه دفاعی بازی میکنی

      پاسخ ها

      • مجید

        خاک بر سر پرسپولیس و برانکو

    • بدون نام

      فقط حرف مفت وحسودی نسبت به برانکو...

    • امین نی

      خاک عالم تو سر وزیر چرتپولیسی

      پاسخ ها

      • مجیدقدمی

        خاک تو سرت لنگی دوعالم کلاس کیروش همتون سوزنده

    • بنده خدا

      فرار رو به جلو کیروش

    • بدون نام

      برتر یه تیتر و متن از آقایی برانکو و بدون توهین ،یا کری فقط بخاطر سوزش این بزار که داره تفرقه میکنه .....قول میدم محمد خردادیان را بیارم برقصه تو برتر . رقص بقول خودش استعداد و هرکس هنری دارد ....این کی روش هنر رقص م نداره که بخوایم برامون برقصه ...

    • rira

      باز شروع کرد . بابا ببند دیگه. توان بردن عراقه جنگ زدو نتونستی ببری شروع کردی به بهانه گیری. بابا همه دشمن شمان، شما برو همون عراق رو ببر بعد کری بخون. آمار بازیو یه نگاه بندازین خیلی چیزا دستگیرتون میشه.بس کن بابا.خدارو شکر که اگه واقعا بکنی و بری از این مملکت

    • بدون نام

      درود بر تو اقای کی روش حرفای شجاعانه ای زدی در اصل حقیقت را شجاعانه بیان کردی

    • بدون نام

      توکه به فکر نون شب مردمی چرا از حقوق نجومی خودت ودستیارات چیزی نمیگی

    • saeid

      آخه این دلال موزامبیکی چرا اینقدر ... برانکو و پرسپولیسه
      خیلی دلم میخواد یه گلوله تو اون مخ اسکولیش بزنم

    • بدون نام

      باز این دلال پاچه گرفت

    • بدون نام

      باز این دلال پاچه گرفت

    • ارتش سرخ

      امید وارم بری و پشت سرتم نگاه نکنی دیگه.

    • بدون نام

      وقتی قهرمان شدی حرف بزن

    • بدون نام

      تو کشور ما مسئولین همه سرشون کردن زیر برف و کلا بیخیال مشکلات کشور هستن هرکی دزدی کنه حق و ناحق کنه ازاد قانونی وجود نداره

    • ارتش رنگ خون

      کیروش یادت باشه
      برانکو سرورته
      فقط بررررررروو گم شو مردکه اشغال
      برو تا باد خنکی بیاد

    • حسن

      بابا !! جون مادرت بی خیال شو!!!!
      الآن تو در بهترین شرایط هستی با قهرمانی جواب منتقدان و مخالفان و بدخواهان و کروکودیل ها !!!!! و..... رو بده با قهرمانی فقط با قهرمانی!

    • بدون نام

      خفه شو دلال

    • بدون نام

      تویک احمقی

    • دوری

      درود بر کیروش شجاع و نترس .

    • بدون نام

      کیروش بدبخت یه تار موی برانکو هم نمیشی.بدبخت از پس عراق برتیومدی داری علیه برانکو ... خوری میکنی.برو گمشو از ایران بیرون.بازی با عراق فقط کارموت شده بود اوت دستی انداختن.علیزادرو دعوت میکردی بهترین پرتاب اوتارو داره

    • ناشناس

      اگر تیم نتیجه نگیره وزیر ورزش باید جوابگو باشه

    • بدون نام

      بازم فرافکنی از جانب کیروش

    • سید مسعود مرتضوى

      این مردک از حسادت دیوانه شده و میخواهد به تیم ملی و ایران ضربه بزند زیرا از یکطرف اعلام سکوت و پرچم سفید میکند و از طرفی هر روز صحبتهای حاشیه ای و تفرقه آميز میزند..بعید میدانم بگذارد این تورنومنت را براحتی و موفقیت پشت سر بگذاریم.

    • بدون نام

      خفه شو لطفاً بازم فرافکنی

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا مردی که واقعبت و گفتی،الان وزیر بیشرف برانکو بیاره تیم ملی

    • بدون نام

      خوب نمیخوان باشی برو گمشو دیگه
      کار ایرانی جماعت به کجا کشیده که این غصه ی سفرشو میخوره بعد از پول همین ملت داره ثانیه ای خدا تومن جیبشو پر میکنه

    • بدون نام

      کیروش یه مدیره و با این اوضاع داغون ما جور در نمیاد
      برانکو به درد ما میخوره که خودشو وفق میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشترایناکه بدمیگن ازکیروش پرسپولیسن ویادلال وباندبازن وبدون اسنادمدرک الکی احساساتی حرف مفت میزنن ومیخواهن برانکومربی تیم ملی بش پرسپولیساروبیاروکورخوندن رفیق علی کریمی دلال به برانکوگفته کیروش برمربی تیم ملی تومیشی این حسودنمیگه چه بلایی سرتیم ملی ایران اورباابرریزی توجام جهانی مت پرسپولیسم وتیم ملی به باشگاه نمیفروشم اینقدراحمق وخاین نیستم وبایدتمدیدبش کیروش

    • ملکی

      بابا کارلوس چی میزنی خداییش
      توهم توطیه داری
      بیشترین ضربه را به پرسپولیس توزدی
      ول ککن بابا این شامورتی بای ها روا

    • رضایی

      از قدیم گفتن حرف حق تلخه، وقتی وزیر یه کشور فرق تیم ملی با باشگاهیو نمیفهمه ، یه قهرمان پیدا میشه که حرف دل مردمو میزنه

      پاسخ ها

      • محسن

        کیسه کش بدبخت کارت به کجا کشیده این عوضی مریض شده قهرمانت. البته تیمی که اسطورش فرهاد مجیدیه انتظاری نیست

    • امیر

      دمت گرم به فکر نون مردمی مرد ولی بیا بگو هتلی که حضرتعالی اقامت دارید شبی چند آب میخوره، بیا بگو هفت سال از ما سواری گرفتی چندتا جام آوردی، بگو دست آوردت جزاین بوده که امثال مهدی رحمتی، علی کریمی، هادی عقیلی، مجتبی جباری،سیدجلال حسینی.،...رو بدون هیچ دلیلی فرستادی خونشون، تواونقدر بچه ای که وریا غفوری رو به خاطر یه دلیل مسخره نبردی جام جهانی ولی الان بردیش جام ملت های.آسیا وخلاصه الان هم داری واسه فردا اگه خدایی نکرده حذف بشی دلیل میاری اونم باجنگ زرگری راه انداختن و.........

    • بدون نام

      مردتیکه داره دست و پا میزنه که بمونه، آره دیگه کجا بهتر از اینجا!!!

    • والی

      من یه پرسپولیسی هستم..
      کیروش بسیار ترسو بی ادب و بی فرهنگه و داره فرار رو به جلو میکنه و البته باعث تفرقه تو فوتبال ما شده.. ولی با همه این وجود آرزوی قهرمانی برای تیم ملی کشورم دارم.

    • ملکی

      دلال برو گمشو

    • بی نام

      لعنت بر وزارت لنگی

    • علیرضا

      میشه دهنتو ببندی ،عراق کشور جنگ زده رو نتونستي ببری،همین پرسپولیس اگه جا اون همه ستاره که تو ،تو تیمت داری بود حداقل 2تا زده بود،هیچ تاکتیکی نداری،دفاع هم که اصلا بیخیال،مثله چی ترسیده بودی از عراق که با دوتا هافبک دفاعی بازی کردی.

    • mehrdad

      همه میدونن داستان چیه دیگه.تا چیزی نباشه کسی نمیاد از یه تیم و یه نفر صحبت کنه.کل مربیای لیگ راجب این قضیه بحث دار ن.تقوی قلعه نویی گفتن همه تیما یه طرف یه تیم خاص یه طرف.بقیه مربیان همینو میگه.ببینید برانکو چکار کرد که بعضی از هوادارای پرسپولیس از باخت تیم ملی خوشحال میشن.کیروش هشت سال ایران.تا حالا چرا چیزی نگفته.این یکی دو سال و از وقتی برانکو اومده و این یارو سلطانی فر این بحثا پیش اومد.خودمونو گول نزنیم.تیم ملی قبل کیروش دچار چنددستگی بورو داغون.الانم اگه بر از تیم ملی دوبار ایران میشه درجه دو اسیا کو برنیگرد به عقب.کیزوش خوب یا بد کارشو بلد.خدا به رار تیم ملی برسه بعد کیروش

    • بدون نام

      کیروش احمق
      درود بر ایران
      درود بر پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر تو که لنگی هستی

    • احمد

      هم برانکو وهم کیروش خدای شانس هستند . ببینید در چند مسابقه مهم با اتفاق وشانس وبازی ضعیف تر بر نده شدند. هر دو شانسعلی هستند.

    • ستار

      موضوع خیلی جالب شد،یعنی این بشر ته بیشرفی و نمک به حرومی هستش
      حالا میخواد رهبر کشورمونا روبه روی وزارت و دولت قرار بده

    • بدون نام

      حقایق هاروبایدگفت کشورحسودهاهستیم تیم خاص رنگ خاص وزیرتیم خاص صداسیماوخبرنهارهای خاص

    • بدون نام

      بعد از پیام رهبر معظم انقلاب. ......این کیروش هم خوب یاد گرفته که برای رسیدن به اهداف خود دست روی چه نکاتی بزاره . فکر کنم کیروش هم جزو گروه دلواپسان نظام شده

    • محمد حنیفه زاده

      اسکول دلال موزامبیکی گورتو گم کن به برانکو نمییییخوری پلشششششششت

    • بدون نام

      بروگمشو مسخره اگه جای فدراسیون بودم الان با اردنگی میفرستادمش کشورش داره اینطوربه همه توهین میکنه عپضی

    • بدون نام

      خاطرجمع باش فقط توایران بهت اهمیت میدن اونم بخاطررئیس فدراسیون بی بخار و نادان ماست‌.بازیهای دوستانه باتیمهای دسته n م بخاطرهربردباهمین تیم‌ها کلی پول گرفتی ازالان هم داری بهونه میاری که اگه حذف شدی بندازی گردن بقیه.بهترین امکانات بهترین تیم ملی تاریخ ایران رو برات مهیاکردیم دیگه چی میخای.برو گمشو دلال عوضی ما مربی کولی نمیخایم بهترازتو و مودب تر ازتو رو میاریم.

    • hamed

      دمت گرم
      حرف دل همه رو زدی بجز لنگی ها و دلال کروات

    • بی نام

      دمت گرم کیروش ، حرف دل هواداران استقلال رو گفتی.

      همه چیز کاملا مشخص شده از فساد و حکومتی بودن لنگ:
      - فساد اقتصادی و دخالت در نقل و انتقالات هدایتی
      - قراردادهای جعلی
      - دلالی برانکو
      - حمایت بعضی خبرنگاران (خبر نهاران) از کثافت کاری های لنگ
      - داوری های مشکوک
      - و از همه مهمتر حمایت عجیب وزارت ورزش از لنگ
      (باشگاه نیست باید گفت لانه ی فساد)

    • هرچه برانکو بگه

      تو.را به هر کی میپرستی فقط.زود گمشو

      پاسخ ها

      • مجید

        برانکو خرکیه

    • علی

      آخه بیشعور کیسه کش تویی که وجود نداری باسرورت پرسپولیس مقابله کنی،چرا پشت این ابله پنهان میشی؟؟؟؟؟؟؟؟همه کارشناسان ازشیوه بازی،ترکیب دیشب تیم ملی مقابل عراق انتقاد میکنند،بعد شماها ازاین آشغال حمایت میکنید؟؟؟؟؟؟فقط برای اینکه این شخص با برانکو مشکل داره؟البته شما مقصر نیستید چون شما هم مثل این مردک چیزی ازفوتبال نمی فهمید،آخه بیشعور وقتی بیراموند بعدبازی بهترین بازیکن زمین میشه ،هرکوری میفهمه که بازی ایران براساس چه سیستمی بوده!!!!!!!!

    • هرچه برانکو بگه

      تو یک آشغال به تمام.معنایی که بین ایرانیا دو.دستگی ایجاد کردی..من به شخصه آرزوی حذف تیم ملی کشورم را دارم.فقط.به خاطر تو که یه دلالی

    • بدون نام

      اگه وزیر ورزش گفت که فقط قرارداد شما تا پایان جام ملتهای آسیا باشه بخاطر رقم بابای قرارادادت هست آقای پول دوست ثانیا حالا که پشت پرده با کلمبیا توافق کردی زبون درآوردی ثالثا پرسپولیس چکارت کرده که الکی هی اراجیف میگی؟؟!!

    • بی نام

      کیروش چرا باید دروغ بگه ، حتی محمد بنا هم گفت وزارت ورزش شده وزارت پرسپولیس. کاملا مشخصه که وزارت ورزش از پرسپولیس خیلی عجیب حمایت میکنه که صدای همه در اومده

    • بی نان

      خفه شو مردکه نفهم موزامبیکی . برو گورتو گم کن . اگه تو چیزی حالیت بود عراقو شسکت میدادی .

    • طرفدار تیم ملی ایران

      کیروش سرمربی بسیار خوب وبا هوشی هست خواهش می کنم چوب لا چرخش نذا رید الان وقتش نیست

    • بدون نام

      برانکو بد شما چه کسی را غیر ازخودت قبول داری هرکس درباره تیم ملی سلام علیک کنه فردا برعلیه اومصاحبه میکنی شما حاشیه را بگذاری کنار همه تورادوست دارند پیروانی بد نکونام بد کریمی بد مایلی بد هدایتی بد کل مربیان لیک بدغیرازدایی۰ یک نفر که شما قبول دارین مرد باش بعنوان کمک مربی کنارخودت داشته باش فردا برعلیه اومصاحبه میکنی ایران اگر قهرمان جهان هم بشه ولی غر زدن شما باشه هرگز نمیخواهیم اون پول که شما میگیرین کمتر ازقهرمانی جهان ما راقانع نمیکنه

    • عباس ناطق

      رییس وروسای ما فکر کردن ، ،عراق و باید میزدیم تا عقده دوره قبل رو براشون خالی کنند ، بعد اگر تو یه ضد حمله میباختیم ،،، موضع عوض میکردن ،چیزه تازه ای میساختن ،، من با شخصیت کی روش کاری ندارم ،اما تیم خوبی درست کرده ،،،،

      پاسخ ها

      • عباس ناطق

        همانطور که قبل توضیع دادم ،،باساختن تیمی خوب که همه کارشناسای فوتبالی اذعان کردن ،،فقط بفکر قهرمانی دراسیا باشیم ،ازاینکه کسی پیدا بشه ،وبا بازی کردن کلمات سپری اماده کنه که اگر بازنده شدیم وبه جام نرسیدیم ،گردن این وان بندازه ،مافوتبال دوستان مواظب شیطانی باشیم که داخل ما نفوذ کرده ،، پس کی بده،،،کی خوبه،، دروغ کجاست راست کجاست ،، روبزاریم برای بعدازجشن قهرمانی ،،،،،،،،،

    • بدون نام

      میلیاردی پول مارو خوردی مربی دلال بدون جام حالا بفکر غذای مردمی دروغگوی سیاه نما فقط زودتر از ایران برو ننگ بر تو و فردوسی پور و تاج

    • فیروزطهماسبی

      زنده بادکیروش تنهامربی بادانش این روزهای ایران کیروش هست واونهایی که دارن ایشون رامیزنن ازسر حسادت است
      وزیرورزش چون نمیتونه مثل کیروش محبوب باشه اینکارهارا میکنه وتاج هم یک دست نشانده بیشتر نیست امیدوارم کیروش همیشه توکارش موفق باشه وتیم ملی بعدچهل سال قهرمان بشه
      اونوقت بذاروزیرورزش هی بدوه دنبال کیروش
      کارلوس دوستت داریم

    • سعید

      بروگمشودلال موزامیکی مشکل روانی داره مردیکه بیشعور

    • بدون نام

      این عوضی الان مربی تیم ملی هست داره اینجوری مصاحبه میکنه پس فردا که بره خدا میدونه چی میخاد بگه .بی نمک قدر نشناس

    • مهدی

      اخه نمیدونم مردم چرا ساده اند انقدر
      ای اف سی به تیم های های صعود گننده پول میده هزینه رفت و امد میده به کیروش ربطی نداره اخه خودشم میدونه اما چون مردم ساده اند میگه که باخت و نتیجه نگرفت بهونه باشه
      کیسه ها هم سریع میگن راس میگه راست میگه چون ندیدن صعود و فینال این مدلی رو.اون زمان که فینال اسیا رفتن و از پدراشون شنیدند اینجوری نبوده که 4تیم دوبه دو بازی میکردن و تمام . هزینه و کمک هزینه و اینا ندیدن باورم نمیکنند فکر میکنند وزارت کمک میکنه خخخ

    • محسن حیدری

      کیروش داره مسائلی رو مطرح میکنه که اصلا بهش ربطی نداره واقای تاج مثل یه احمق برخورد میکنه اصلا چرا باید به مربی بابت موضوعی توضیح بده کیروش ثبات شخصیتی نداره من شاید فقط یک طرفدار فوتبال باشم ولی فوتبال کشور من بزرگانی داره باید بتوانن نظر بدن بدون اینکه مورد حمله یه مربی قرار بگیرن مربی عراق با دو بازیکنی که تو لیگ ایران بازی میکنن جلوی ما بازی کرد و خوب هم بازی کرد کیروش اصلا لیگ مارو قبول نداره مثل یک دیوانه فقط مسله سازی میکنه تو این هشت سال تاکتیک ما فقط اوت دستی امیری بود ؟

    • بدون نام

      زودتر برو گورتو گم کن دلال کثیف،،فقط 8 سال پول بی زبون مردم اینجا رو بردی،،حرووومت مث گوشت سگگگگگگ،،هیچ افتخاری هم کسب نکردی،،،برانکو ک سرمربی تیم ملی بود جایگاه ما 17 دنیا بود،،تو 8 سال هستی هنوز ب 20 هم نرسیدی عوضی... گم شوووووووو

    • سامان

      کاربر بنام طلایه دار ...
      کیروش مظهر شجاعت و استقامت و پایداریه واقعا؟؟؟.

      اقایان طرفدار ابی و قرمز ..کیروش ساعتی 5میلیون دریافتی داره .8ساله تو ایرانه .در طول مربگیریش تا الان یه جام نگرفته ..ایشون جزیره تفریحی شخص داره .به پیر به پیغمبر نه دلش بحال ایران و ایرانی و نه برای فوتبال ملی ما میسوزه ..اگه پرسپولیسی هستی یا استقلالی کری خوندن و تعصب تون نباید باعث باشه یه اجنبی شمارو بجون هم بندازه .اب رو گل الود کنه .تا کی باد ساده اندیش باشیم .هر روز با یکی کل کل داره دست اخر پای رهبری رو وسط کشیده تا با وزیر ورزش اختلاف بندازه .خودشم مثل روز میدونه جلو تیمهایی مثل کره .عربستان ووووو کم میاره و حذف میسه داره مظلوم نمایی میکنه ..شما چرا بجون هم میفتین اخه .اسقلال یا پرسپولیس که اجنبی نیستن الت دست این شیاد نشین .اون فقط به پولش فکر میکنه ولا غیر

      پاسخ ها

      • ایران

        کاملا حق با شما است ،این نامتعادل رو باید بندازن بیرون .ما نتیجه نخواستیم

      • بدون نام

        درودبرکیروش بزرگ توقلب ایران وایرانی جات هست خاکدبرسروزیرورزش ازورزش فوتبال چیزی حالیش نیست ازوزیرهای روحانی بسشترازاین توقع نمیش داشت کیروش جان ملت ایران بعصیهاشون بی معرفت احساساتی وژست روشن فکری میویرن توهم مثل احمدی نژادبعدرفتن میفهمن چه کسی بودی چقدرمفیدوملت ایرانیا به دروغ عادت کردن وحرفهای مفت وخوب الان میگن عراق نبردی احمق ایران وقتی به راحتی بامساوی صدرنشین میش بدون ریسک چرابیادریسک کنه منطق اونایی که به کیروش بزرگ توهین میکنن اینه درحدجلبرگ هم مغزندارن لیاقتشون افغانستان نه پرتغال اسپانیا.‌‌‌

    • سید مسعود مرتضوی

      من از متصدیان این سایت پرسشی دارم . چرا نظرات ارسالی را سانسور ممیکنید ؟ من تا کنون بیش از بیست نظر ارسال کردم ولی تا کنون حتی یکی از آنها درج نشده.آخه این چه مربیست که خودش اعلام پرچم سفید میکنه و هر روز بر علیه یک فرد یا گروه انتقاد میکنه ؟ من سیاسی حرف نمیزنم و اکاری به متصدیان ورزش کشور ندارم ولی کجای دنیا مربی خودش را در حد وزیر میبرد و از او انتقاد میکند آنهم در ابن برهه که تیم نیاز به ارامش و تمرکز دارد ؟

    • امید ابر اهیمی

      درود بر کیروش

    • بدون نام

      حمایت وزارت و دولت از پرسپولیس داد همه را درآورده

    • بدون نام

      این بنده خدارم مثل ما تو مملکت دیوونه کردن ، برو کلمبیا ما لیاقتمون همون مایلی کهن و قلعه نویی و مربیای درجه ۳ کرواسیه،،، بیخود نیست جهان سوم رو چسبیدیم ، برو کیروش تو لیاقتت خیلی بیشتره

    • دکتر خانقلی

      درود بر کیروش و رهبر عزیزم خامنه ای.. واقعا عین واقعیت میگی که وزیر ورزش و دولت و همه از یک تیم خاص حمایت میکنند

    • محمد .اهواز

      کی روش عالیه فقط میخوام به گذشته برگردید و بگید برانکو طی 5 سالی که مربی تیم ملی بود چکار کرد چرا قبول نمیکنید که کی روش به فوتبال ملی ما شخصیت داد اعتبار فوتبال رو به ایران برگردوند چرا یه نفر که شهامت داره و واقعیت رو میگه همه علیه اون جبهه میگیرن ... درود بر شرفت کی روش درود که از خیلی از ایرانی ها سر تیم ملی غیرت داری درود...

    • حمید

      همه مشکل دارند فقط این اقا (کیروش)مشکل ندارد .به همه می پرد .بیرونش کنید از ایران مگه ادم قحطیه

    • معین

      خیلی شهامت داره که علیه وزارت و تیم حکومتی لنگ حرف میزنه، دمت گرم و بدون یه ملت پشتته

    • بدون نام

      حالا بعد کی روش برانکو میشه مربی تیم ملی و قطبی مربی پرسپولیس حالا ببینید کی گفتم

    • بی نام

      حرفهای بی معنی خودش میداندهیچ کجاچنین پولی ب یک دلال نمیدهند با عراق بازی کردزاید چه برسدبا ژاپن یاعربستان

    • m

      برانکو دنبال خراب کردن کیروشه تا جاشو بگیره،مگه همین برانکو مربی تیم ملی نبود اعصاب همه رو بهم ریخته بود از وقتی کیروش اومد همه تیمها ایرانو هم به حساب آوردن،قبلش برای رفتن به جام جهانی حسرت به دل بودیم،چرا حق رو کتمان میکنین،کیروش میره اونموقع تیم ملی تماشایی میشه نتونه عمان و بحرینم ببره

    • بدون نام

      مرگ بر لنگ

    • ح

      خفه شو حقه باز کثیف چه مارمولکی اینم واسه فریبکاری اسم رهبرعزیزرامیاره این دیگه فدراسیون ورزش براش کم میخواد درسیاست کشور دخالت کنه اگه نمیخواستنت پس غلط کردی ماندی بیچاره تو واسه بعضیا هم منبع درآمدی که تاحالاموندی وگرنه مربی ایکه ۹ سال بایه تیم نتونسته یه قهرمانی بیاره بابدباتی پابیرونش کردبازی عراق راکه دیدی ریدی به خودت شروع کردی به واق واق کردن

    • حامــــــــد

      این آقا همه حرفها رو بی رودربایسی زد وشما نخوندید وهمینجوری آبڪی پست ڱذاشتید
      ڪاش بدون در نظر ڱرفتن رنڲهای قرمرگز وآبی نتیجه گیری میکردید
      به دلالی باشه برانمو بادلالی بازیکنان اکراین رو آورد ویه مقدار ناچیز پول به اونا داد وبقیه رو خودش ودار ودستش خوردند
      کاش با چشم باز حمایت کنیم
      ایران چه بود ودر زمان می روش چی شد
      کاش مثل نفت فوتبال هم ملی میشد کاش

    • فرید

      روحانی متشکریم

    • a

      مواظب باش از داغ برانکو سکته را نزنی

    • کیسه کش

      مردم ایران همه میدونن هیچ تیمی تو دلال را نمیخاد.خودت هم خوب میدونی.خوشم میاد ک خوب سیاستمداری بچاپ فعلا دلارها را

    • بدون نام

      واقعا این دلال خیلییییییی کثیفه

    • تاجی

      ماشاله کیروش دمت گرم. این نامردارو رسوا کن. این بی عدالتی رو فریاد بزن. ننگ به این وزارت ورزش بی انصاف

    • رضا محمدی

      خیلی بیشرفی کیروش .بی پدر ومادر اینقد از پرسپولیس بالا نرو .ما لااقل دوم اسیا شدیم شما ببینم چ غلطی میکنی

    • بدون نام

      درود و صد بدرود به کیروش که فوتبال ایران را متحول کرد و به جایگاه واقعی ( اول آسیا) رساند زمانی که کیروش رفت و ایران دوباره جایگاه خودش را از دست داد خواهید فهمید

    • بدون نام

      دمت گرم کیروش.وزیر ورزش لنگی

    • بدون نام

      توهم توطئه
      سبک مغز
      و بی احترامی به ایران و ایرانی
      با پرفسور مشکل داری به ما چرا بی احترامی میشه
      وزارت ورزش حقشه یه اوردنگی خرجش کنه

    • بدون نام

      این بشر فقط دنبال بهانه. است

    • بدون نام

      مربی خوبی هست شکی نیست ولی اخلاقش از صفر تا صد نمره نمیشه بهش داد چون اخلاق و منطقش زیر صفره ! از طرف اون تیم که با فرست کلس رفتن ژاپن عذرخواهی کرده و قول میدم از این به بعد با شتر رفت و آمد کنن!!

    • میثم تشویق

      پرسپولیس سوراخه

    • بدون نام

      آقای کیروش * دیگه عادت شده بعد هربازی مادر شوهر بازی در میاره اسمش میذاره نشست خبری * آقا وزیر ورزش یه مملکتی به تو باج نمیده توقع داری اون بیاد جلو تو خم و راست بشه *

    • بدون نام

      بابا خجالت بکش . برو و شرت را کم کن . هشت سال داری از این مردم مفت میخوری و هیچ غلطی براشون نکردی ! کدوم قهرمانی کدوم نایب قهرمانی !؟

    • PS

      شمام مردباش بگو اون پولایی که زدی به جیب این چندساله باساکت و تاج کجا خرجش کردی بیچاره برانکو کسیه که نزدیک هشت نه ماهه دریافتی نداشته توباشی جیغ جیغت بلند میشه هرکشوری دیگه بودی تاالان دمتو قیچی کرده بودن حتی اون عربای خر ماببین چقدر دلمون به حالت سوخت که موندگار شدی این چند ساله براخودت امپراتوری راه انداختی بهتره جمع کنی بری داداش تقصیرای باختای ایندتتم مقصر ما فقط جون ننت برو

    • ایرانیم.

      اگه سانسورچی نامحترم برترینهامردونگی داشته باشه که تاقبل ازاین شایدچنددرصدداشته واز10 تاکامنت یکیشودیدم.میخوام به نگته ای اشاره کنم که دوستان عزیزبااینهمه کامنت که بیشترازنیمساعت طول کشبدتاهمه روخوندم هیچکدوم به اون اشاره نکردن واون این که:ایتفردمتولدیک مستعمره س وسالهای زیادی حداقل تااتمام دروسش درموزامبیک زندگی کرده واین امربراش یک عقده بزرگ واحساس برده گی وبرده بودن داشته. کیروش یک انسان بشدت خودمحوروخودبزرگ بینه.فارغ ازعلاقه ی رنگی بایدحرف زد.ایشان سالهاس ازسفره ی پربرکت ایران استفاده کرده.تقریباپنج ششم ازهرسالودرمرخصی خودخواسته بسربرده.بلیطهای رفت وبرگشت پروازیش.اقامت دربهترین واستانداردترین هتلهای کشورهای مختلف به بهانه ی دیدن بازیهای فلان بازیکن ایرانی یادورگه.امرونهی به ازصدرتاذیل فدراسیون فوتبال.ایرادبدترین توهین هابه روسای فدراسیون فوتبال.پیش قدم شدن همیشگی درایجاددرگیری وحاشیه های بزرگ بابزرگان فوتبال مماکتمون و.......ازبدیهی ترین وپیش پاافتاده ترین خصلتهای بشدت نفرت انگیزاین فرده.واما: گذشته ازدرگیریهای بچه گانه بااکثریت بزرگان ومربیان فوتبال.همیشه بهترینهادرحدبالاترازتوان فدراسیون فوتبال درخدمت ایشان بوده.درجام جهانی هواپیمای اختصاصی ودربست دراختیارش بوده.اونچه بازی تدارکاتی تعیین کرده باتیمهای درجه سه وپایینتردنیابوده چراکه یکی ازاپشنهای چرب وچیلی قراردادترکمنچایی که بافدراسیون بسته وبصورت میانگین ساعتی 5میلیون تومن دستمزدشه پولهای کلانیه که بابت بردبرابراون تیمهاازبیت المال مردمیکه بقول خودش سفره هاشون خالیه غارت کرده.ایشان باحضوردردوجام جهانی فقط یک برداونم باسوپرگل بدست اورده درحالیکه همین تیم ملی درمقابل امریکاولادوگل پیروزشدوانچنان حسابی روش بازکرده بودن که وقتی درمقابل المان که قدرت بلامنازع اون جام بودگل خوردزننده گل یعنی کلینزمن ازشدت شوق وخوشحالی داشت تورودیرک دروازه ی ایرانوازجامیکند. گفته وزیرورزش همه ی تیمهای لیگوول کرده وبه پرسپولیس چسبیده وبراش پروازفرست کلاس تدارک دیده امانگفته که A.F.C برای هربازی خارج ازخانه 50 هزاردلارکمک هزینه به تیمهای لیگ قهرمانان کمک میکنه.اگه وزیراینقدردرفکرکمک به پرسپولیس بودبدیهی وپیش پاافتاده ترینش بایدپروازمستقیم ازتهران به سوءل بودنه اینکه بادوپروازوحدو16 ساعت. وقت تلف شده به کره میرسیدن.یک نکته رومیشه ازکل جبهه گیریهای عقده دارکیروش براحتی فهمیدواونم این که گرچه ظرف اینهمه سال قهرمانی که پیشکشش یک مقام سومی نتونست برای ایران کسب کنه اماواقعادرایجادحاشیه.پیشدستی کردن.ودست پیشوانداختن تاپس نخوردنش اونوجزء اولین وبیزقیب ترین مربی دنیاقرارداده.شک نکنیدبابازی دیروزمقابل عراق هم به همه ی فوتبالیهاوفوتبالدوستان وهم بخودش ثابت کرده فکرقهرمان شدن ایران درجام ملتهارویاییطست دست نیافتنی واینوکیروش بخوبی میدونه.

    • بدون نام

      در کشوری که ۷۰درصدش شام شب ندارند تو میلیاردها پول مفت به جیب روی واگر هم پیشرفتی داشتی از صدقه سر بازیکنان اون مربی باشرف وبا ادب است که نمی خواهد جواب تو احمق رو بدهد

    • کامران

      این وزیر دستور بگیر وامر برویچ هاست هست انشاله به زودی از شر این وزیر ودولت راحت بشم عالم وآدم می فهمند طرف کیست!؟
      خوشبختانه همه می دانند این دولت ووزیر چه به روز ما آورده اندمنتظر روزی هستم که شر این دولت وکابینه اش از سرملت کنده شود مشتی بی لیاقت.

    • بدون نام

      درود به شرفت

    • محند

      اخه نمیدونم کجاش سوخته پماد ببارم واسات دلال خان

    • امید

      عالی گفتی

    • بدون نام

      هزینه از بیت المال برای تیم خاص اصلا پذیرفته نیست اما برای تیم ملی هرچیزی هم هزینه کنن حق کلی تیم ملی است .

    • امین پور

      با احترام به نظرات کلیه عزیزان . مردم ایران در زمان گرفتن تصمیم احساسی عمل می کنند فکر می کنند در زمان تصمیم گیری حرف و عملشان درست است بعد از چندی می گویند اشتباه کردیم . لازمه برای بررسی عملکردها نقاط ضعف و نقاط مثبت بر اساس واقعیات و شرایط ببان شود .ما کشور جهان سوم تاب و تحمل قبول جهان اولی ها را نداریم . یا اگر می خواهیم قبولشان کنیم اگر مثل ما شدند او را در سر حد بت قبول می کنیم والا .... کیروش هم در تفکر جهان سومی ما جایی ندارد فارغ از اشتباهاتش و ... یکی باید بیاید که مثل مدیران دولتی ما فکر کند . بعد از چند سال که حرکت فوتبال ایران در سراشیبی قرار گرفت آن موقع دنبال مقصر خواهیم گشت فوقش وزیر عوض می شود و دیگر کیروشها در ایران جایی نخواهند داشت . ایکاش صدا و سیما در ابن چند ساله مصاحبه ها ی او را کامل پخش می کرد .تا حداقل مسولین ورزش از قدرت مدیریت او خیلی چیزها یاد می گرفتند . افسوس که او می رود بدون اینکه تلاش کرده باشیم با اصول خود کیروش نقطه ضعفها یش را بهش بادآور کرده باشیم . لیاقت ما مربی ایرانی است که ...

    • بدون نام

      برو مردک دلال موزامبیکی. در بی اخلاقی سر آمدی. هزار قهرمانی به بی اخلاقی نمی ارزد. تو لایق نیستی سرمربی ایران باشی برو بی اخلاق

    • محمدعلی یزدانی

      سلام افای کیروش فرافکنی نکن

    • بهزاد

      به نظرم من کی روش تو این چند ساله خوب نتیجه گرفته و همه مشکل وزیر ورزش اینه که کی روش حرف شنوی نداره وزیر بار حرف زور نمیره.

    • حسین لطیفط

      آقا یک سوال
      تا حالا آقای کی‌روش تو یک تورنومنت قهرمان شده
      پس لطفا shot op

    • امین پور

      فدراسیون فوتبال ایران بی‌تردید هیچ ذهنیتی برای انتخاب جانشین کی‌روش ندارد و چه بسا جانشین کی‌روش را یک مربی بی‌شباهت به او انتخاب کند تا دیگر دچار دردسرهای مدیریت مردی شبیه کی‌روش نباشد.
      خطر از همین نقطه آغاز می‌شود، خطری که درباره‌اش شاید در آینده نزدیک باید مفصل بحث کرد. بحث اصلی فوتبال ایران در پایان کار این تیم در جام ملت‌ها احتمالا فرسایشی و با نتایجی خطرناک در راه یک انتخاب تازه خواهد بود. ببینیم و تعریف کنیم!

    • امین پور

      این بازی تحت تاثیر حساسیت هایی که وجود دارد هیچ وقت نمی تواند تبدیل به یک بازی فنی و تاکتیکی شود. البته باید اذعان کنم در سایه رقابت سختی که همیشه بین فوتبال ایران و عراق وجود داشته، رفاقت هم بوده به طوریکه این موضوع در پایان بازی هم به چشم آمد.
      در نیمه اول بازیکنان برای خود بازی کردند اما در نیمه دوم کارلوس کی روش نبض بازی را در اختیار گرفت. او متوجه شد که تیمش با یک تساوی صدرنشین خواهد شد و به دور دوم با این جایگاه صعود خواهد کرد. پس پیش خود تصور کرد چرا به تیمش دستور بازی ریسکی و سراسر حمله را بدهد.
      در صورتی که این بازی می توانست مصدومیت و کارت زرد برای بازیکنان ایران به همراه داشته باشد. از اینرو به شاگردانش دستور داد عقب بنشینند و بعد از توپ گیری حمله کنند. آنهم با احتیاط. فکر می کنم ایران در این تاکتیکی که همیشه به نمایش می گذاشت موفق بود. خب در نیمه دوم یکی دو موقعیت ایران و یکی دو موقیت هم عراق به دست آورد که در جریان بازی طبیعی بود. به واقع نبض بازی در نیمه دوم در دست ایران بود.

    • ایران

      دیشب فهمیده که نمیتونه قهرمانی بیاره داره فرار رو به جلو میکنه ،نامتعادله و حتی اگر بهترین نتایج را هم بیاره که البته توانشو نداره باز بخاطر این همه حرفهای حاشیه ای مردم ازش متنفرند،ما به اندازه کافی مشکلات اقتصادی داریم و فوتبال ملی رو برای چند دقیقه آرامش میخواهیم ولی کیروش با عدم تعادلش و تراشیدن دشمن فرضی مردم رو از فوتبال ملی هم بیزار کرد،من طرفدار پرسپولیس نیستم ولی ادب و دانش رو از برانکو و سایر مربیان با اخلاق ایرانی یاد بگیر

    • بدون نام

      کی روش عزیز همینقدر بدون که تمام اونایی فوتبال رو میفهمند کی روش رو میفهمن و دوستت دارن حرفه ای ها همیشه موردتهاجم کسانی که در حسرت حرفه ای بودنند قرار میگیرند میدونم که میدونی پس بی اعتنا ادامه بده که درقلب مردم ایران جای داری .

    • مردیکه بازی با عراق هم بازی بود فکر کردی عراق هم یمنه خودتو جمع کن برو با این تیم پیر پاتلات خوبه که گورتو جمع کن از ایران برو حقته که وزیر ورزش تو رو دیپورت کرده اینم تیم شده که درست کردی مردیکه عوضی گمشو

      عوضی

    • عمار

      گور بابای کیروش هیچ الاغی شجاع خلیل زاده وسیدجلال رو ازتیم خودش جدا نمیکنه

    • بابک

      یاد سیاست انگلیسی ها در هند . ایران و ... می ندازه. ریشه نفاق رو با استفاده از سنت و اصول و عقاید تو مردم می ندازه تا بتونه به راحتی به منافع یا گند کاری های خود برسه . واقعا وزیر این اقا رو بعد از جام ملتها دیپورت کنه که پاهای کثیف رو تو خاک وطن هم نگذاره

    • بدون نام

      هممممه می دونن وزیر ورزش پرسپولیسیه

      هممممممه می دونن
      هممممممه می دونن می خواد برانکو رو بزاره مربی تیم ملی
      هممممممه می دونن

    • پر

      ازچشای کی روش معلومه که چه آدم لقمه حرومیه

    • پرسپولیس قهرمان

      دورود بر پرسپولیس کبیر و برانکو

    • مهدی آبی

      آرههههه همه تیم‌های ایران دروغ میگن فقط لنگیا راست میگن.
      خب سوگلی حکومت هستید دیگه آشغالا

    • بدون نام

      بیشتر مردم این طرفدار این تیم ملی نیستند

    • اژدرهای سرخ

      خداوکیلی. حضرت عباسی. فارغ از رنگها چه پرسپولیس چه استقلال یا تراکتور یا سپاهان وووو من برای کیروش خیلی احترام قائل بودم ام نه بخاطر پرسپولیس یا برانکو. بخاطر طرزفکر ارباب مأبانه این آدم. شدیدأ ازاین آدم نفرت پیدا کردم. تواین مدت با کریمی عزیزی قلعه نویی. مایلی کهن. رحمتی وووومشکل داشته حالاهم برانکو وپرسپولیس . دلیل مخالفتش بابرانکو از موقعی که دالیچ رفیق برانکو با کروواسی دوم جهان شد وچندروزنامه ازدالیچ بعنوان جانشین کیروش نام بردن. ودیدار بعد برانکو ودالیچ این توهم مثل خوره افتاد به جون کیروش. که پول یامفتی که (ساعتی حدود سه ونیم میلیون!!!!!)ازمامیگیره. قطع میشه ودیگه محال محال محال که کسی دیگه حاضر بشه به این آدم بده. هشت سال مربی ما بود کدام قهرمانی آورد. الان داره زمینه (خدای نکرده)عدم موفقیت تیم ملی رو فراهم میکنه. ازماست که برماست.

    • پرویز

      اگر مواضع کی روش را در این ۸ سال بویژه ۴ سال اخیر را دنبال کرده باشید متوجه خواهیم شد که این سرمربی از جایی خط می گیرد و این خط دهنده گان حسابی از ایشان حمایت می کنند به عبارتی در هیچ جای دنیا یک سرمربی تیم ملی حق دخالت در امور فدراسیون یک کشور و یا بی احترامی به مسئولین و سرمربیان لیگ را ندارد و در عرض سه ثانیه اخراج می شود ولی هدف بنظر بنده مشغول کردن قشر عظیم طرفداران فوتبال به ابنگونه حواشی ها و دور کردن ذهن مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و اجتماعی می باشد دقت کنید هدف وزیر یک دولت منتخب مردم و باشگاه پرطرفدار ایران یعنی پزسپولیس می باشد کی روش وظیفه خود را انجام می دهد

    • سربازتم کیروش

      ای ملت همین کیروش کرد بود توقع مارو برد بالا وانتظار قهرمانی جهان داشتیم چی میگید اخه ما همش مقابل همین تیم های دسته دوم اسیا ریپ میزدیم والا کیروش کاری با تیم ملی ما کرد که ما توقع داریم تو ریو دوتا به برزیل بزنیم بزارید بره بعدن مثل عادت ما ایرانیا افسوس شخص قبلی رو میخوریم والا دوبار مثل اب خوردن بدون استرس و اما واگر مابرد جام جهانی چی میگید اخه. موزی تر از برانکو باز خودشه خودم پرسپولیسیم ولی عشق است کیروش را بزارید این بره فوتبال ملی ماهم حالا حالا خوب بشو نیست زارفتن کارلوس

    • بدون نام

      مردک دروغ گوی بی شخصیت اگر تیم پرسپولیس با چارتری از ایران پرواز میکرد که این همه خستگی نداشنند دوما اگر هم با فرست کلاس هم رفته باشند برای پرسپولیس دردی را دوا نکرد ولی تو بی شخصیت هر موقع کم میاری شروع به بافتن اراجیف میکنی متاسفم که چنین شخصی مربی تیم ایران عزیز است

    • بدون نام

      تو خود نجاستی کیروش

    • بدون نام

      گمشو تورو به هرکی میپرستی

    • بدون نام

      متاسفم برای تیم کیسه خودشون که هیچی نیستند از ادمی طرفداری میکنند که اشغال ترین و عقدهای ترین ادمهاست یکی نیست به این مردک بگه اگر اینجا بده چرا پس اینجایی و تیمهایی مثل کیسه وشله رزرد و تر تر مثلث شوم از این مردک دفاع میکنند اگر راست میگویید خودتا ن باشید

    • بدون نام

      با رحمتی چه کردی کیروش ؟.. چرا هواداران استقلال فراموش کارن...زمین و زمان واسطه شدن ام این نامرد کوتاه نیود ..

    • افشار

      50ساله هوادار و عاشق تیم ملی کشورم هستم با باخت تیم ملی گریه کردم و با برد های تیم ملی احساس غرور ...خدارو شاهد میگیرم تا به امروز سر مربی به این پلشتی وشیاد و حقه باز ندیدم .خیلی ها بودن که بعنوان سرمربی شاید بار فنی خوبی نداشتن ولی هیچ کدوم اینقدر دروغ گو .وشیاد نبودن .هیچ کدوم حتی یک چهارم دریافتی این مارمولک‌رو نداشتن ..یه شیاد به تمام معنی که تنها سودش بجیب اقایان تاج و کفاشیان رسید زمان قضاوت میکنه وشما طرفداران ابی و قرمز بزنین تو سر هم ..فراموش کردین ما ایرانی هستیم و کیروش ایران و ایرانی رو تحقیر میکنه ..کم مونده بگه همه ایران و ایرانی مجموعه ی یه سیرک هستن .....گذشت زمان همه چی رو ثابت میکنه

    • امید

      ساعتی 5میلیون از جیب این مردم بدبخت ..خدا ازت نگذره کیروش

    • صالح ن

      تو نگاه کیروش میشه چهره شیطون رو به وصوح دید خدا شاهده

    • بدون نام

      سگ موزامبیکی دوباره هار شده
      خاک تو سر مسولین ما زیر آب وزیر ورزش. رو هم زد
      خخخخخ

    • بدون نام

      تو این همه مدت چه دستاوردی داشتی اینهمه پول گرفتی بری و برنگردی

    • افشین

      من هر چی مخالف کیروش میشنوم تعداد اجنویهای به ظاهر ایرانی را میبینم.باید ایرانیهای عزیز بدونن حرفهذی این دوروهارو گوش نکنن.کارنامه کیروش مشخصه همه ایرانیهای اصیل میدونن وبقیه اجنویها از این حسادت بمیرن.

    • عباس جمالی

      یکی نیست به این بگه خب الاغ تو تیمت نمیتونه جلوی یه تیم قوی شوت در چهارچوب بزنه تقصیر برانکوئه؟

    • ایرانی

      درووووووود بر برانکو ، چشم بدخواه برانکو کور بشه ، کیروش ای دلال ، ای حقیر ، ای بیچاره ، بسوز و از این سوختن بمیر ، این و بدون هر چه تو حقیر و بدبخت تر باشی ، برانکو محبوب و محبوب تر میشه

    • محمد

      آقا این تاج معلوم چه نقطه‌ای ضعیف پیش کی روش دار ده جرأت کنار گذاشتن ندارند

    • کوروش

      آقای کیروش درست ميگه هرکی میرسه از مسئول تا غیرمسئول تو کار تیم ملی دخالت میکنه معلوم نیست کی به کیه میان حرفشونو میزنن بعد تو سوراخ موش قایم میشن ما تو فوتبالمون بازیکن ویا مربی خارجی که میاریم با دلخوری میرن بابا اگه نمیخواین دیگه چرا میارین نکنید این کارها رو

    • ایرانی

      خدایی خیلی فیلمه این آدم . تو آخرشم قهرمان بشو نیستی داداش . برو بسلامت . امیدوارم آقای تاج هم بعد از اخراج بشه تا یه نفسی بکشیم .

    • بدون نام

      بهتر از کیروش نداریم و نخواهیم داشت

    • بدون نام

      تمام این آتش ها از مترجم کی روش است مثل اینکه از هارج کشور دستور میگیرد حتما وزارت اطلاعات این مو ضوع را پیگیری کند مهم است

    • بدون نام

      کی روش آدم اشغالی هست عمدا آرنج با عراق چید که برد نداشته باشه هنوز منتظره که فدراسیون باهاش قرارداد ببنده لااقل شخصیت خودش هم حفظ نمیکنه مگه نمیگن بهترین مربی هست این فقط توهین به مردم ایران کرد گور پدر برانکو آون اصلا حرفی نزده کی روش دنبال بهانه هست که تیم قهرمان نشد بندازه گردن فدراسیون فوتبال این هم تموم میشه میدونی چه موقع حرف مفت بزنی بعد از جام ملتها آگه جرات داری حرف بزن

    • احمر

      دورد بر شرفت

    • بدون نام

      برو گمشو مرتیکه

    • تاج کبیر

      مرحبا به کی روش این فهمیده که لنگ تیم حکومتی اینقدر که به این تیم توجه میکنند به تیم ملی توجه نمیکنند

    • بدون نام

      لعنت بر لنگ و وزیر لنگی برانکو دلال بیشرف و پرچم ویتنامی اسم یونانی بیشرفا، زنده باد ایران

    • زمند

      کلمبیا نخواستش داره میسوزه نمیدونه چکار کنه داره یکاری میکنه که شاید بازم نگهش دارن تو ایران

    • بدون نام

      دلال موزاییکی بهتره دهنتو ببندی

    • بدون نام

      میبینم که حرف حقیقت تلخه.....به مذاق بعضی ها خوش نمیاد

    • بدون نام

      کیسه کشها ازآب گل آلود ماهی نگیرین چه زود زمان حذف نام وریا رحمتی وحسینی ازتیم ملی یادتون رفت که منتقدکیروش بودین

    • علی

      واقعا رو نیست که اخه اول فصل با اونهمه بریزو بپاش استقلال بازم میگن طرفدار پرسپولیسه اخه چقد حسادت به جای اینکه سرتون تو کار تیمتون باشه دارید از این و اون بالا میرید کیروش هم حسابش معلومه یه ادم حسود خود بزرگ بین داره کاری میکنه باز باهاش قرار داد ببندن کجا بهتر از ایران و تاج می تونه بهش سواری بده قدل میدم هر جا بره یک سال دوام نمیاره

    • بدون نام

      وقتی چشمی بازیکن فیکس بشه باید فاتحه تیم ملی و قهرمانی را خوند و این تیم دست از پا درازتر و بدون جام برمیگرده و تسویه حساب ما بماند بعد از بازیهای اسیایی و تیمهای استقلال و سپاهان و تراختور نیز از اتشی که کیروش روشن کرده سودی نخواهند برد بلکه اول از همه اونا خواهند سوخت چون همهشون به اندازه پرسپولیس طرفدار ندارن و جواب اونا را در لیگ و بازیهای اسیایی با اوردن پرچم تیمهای مقابل انها تلافی خواهیم کرد

    • بدون نام

      این ادم روانیه و مشکل روحی و روانی داره

    • پیری سیاهی

      کیروش میدونه تیم ملی قهرمان نمیشه، زرنگ بازیزدرمیاره که عدم موفقیت تیم را توجیه کند.

    • بهمن

      کیروش مربی بزرگ و حرفه ای هست .از وقتی اومده تیم ملی ایران بسیار بهتر از قبل شده .همیشه از بازی با کره جنوبی میترسیدیم ولی از وقتی کیروش اومده اونها بیشتر از ما میترسن البته حرفهای ضد برانکو گفتنش رو نمی پسندم ولی این قضیه در عالی بودن کیروش خللی درست نمیکنه

    • بدون نام

      برانکو یه روباه مکاره ...لنگ تیم وزارته ...همه میدونن

    • بدون نام

      خود بی. شعورش قبل بازیا گفت آتش بس.مگه نگفت؟آهای کسایی که طرفداریشو میکنید مگه نگفت؟

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه که ادم کثیفی هستی ودنبال تفرقه مردم هستی.برو گم شو مرتیکه عوضی اشغال

    • س

      خفه شومردکه بیشعور توراهیچ جانمیخواهنداگه یه کشوریاتیمی پیدابشه که یک دلارازایران بیشتربهت بدن مثل سگ تاآنجا میدویدی چه تیم وکشوری به اندازه ی ایران به شما اختیار ودستمزد میده بدبخت ۸سال تیم ملی رانابودکردی بااینهمه بازیکن اعلا وستاره فقط دفاع اتوبوسی یادشون دادی بروگم شوازایران بیشرف

    • بدون نام

      خدا از کیروش و مسولین بی لیاقتی که اصرار بر موندنش داشتن نگذره

    • بدون نام

      احسنت به کیروش

    • بدون نام

      احسنت به کیروش

    • محمدرضا

      نمیدونم حق با کی هستی ولی اسکل ها الان موقع حاشیه درست کردن برای تیم ملی نیست و فقط دارید بهانه دستشان میدید

    • بدون نام

      زنده باد کیرووش که ماهیت پلید مافیای فساد فوتبال ایران را به دنیا معرفی کرد.
      مسیولان فاسد فوتبال و مفتخوران پرسپولیس توضیح دهند که هزینه اعزام تیم به ژاپن چقدر شده و چرا تیم با فرست کلاس اعزام شده و هزینه های سنگین از بیت المال پرداخت شده

    • بدون نام

      آقای کیروش فحاشی وکتک زدن خبرنگارتوسط دستیارشماچی؟؟
      اونم دروغ بود؟؟

    • جواد

      حتی قهرمان شدن هم با این سرمربی بی ادب و بی شخصیت ارزش نداره... سگ قلعه نویی و هر مربی وطنی به این آدم شرف داره..حیف کارشناسانی که ازین ملعون حمایت کردند

    • بدون نام

      اونجوری که میگه سر سفره غذا نداشتیم بخوریم انگار یه املت با پیازم نبود بخورن

    • shayan

      کیروش بعد جام ملت ها باید با لگد پرتش کنن بیرون

    • m . b

      کیروش خوبه. تیم هم تیم خوبیه. بیخودی بد نگین

    • 7

      فوتبالی که توش اصراف با پول بیت الماله و رانت و پارتی بازی و رشوه و تفرقه وتوهین هست یه قرون نمی ارزه برای کشور سمه

    • فرشید قنبری

      کی روش خیلی بی خورد کرده حرف مفت زده یه ادم حسوده که لنگه نداره

    • افشین

      این چه فرهنگ زشتیه داریم که با التماس و پذیرایی. پبزرگ کردن یک مربی میاریم بعد تا یک سال تحمل میکنیم به به وچه چه بعد همش دنبال زیر اب زدنشونیم....خجالت بکشین .دایی قلعه نویی و هر مربی اوردیم یک مشت ایرانیهای فقط شناسنامه ای که همشون باید پیگیری کنن مال کدوم کشورن میان داخل ایرانی های اصیل نظر میدن.مرسی از کیروش عزیز که میدونه اینها ایرانی نیستن و دمش گرم برای ایرانیهای اصیل زحمتشو میکشه وهمه ایرانیها میدونن ونظر اجنبی های دورو مقیم کشور اصلا مهم نیس.پولت حلال وبدون ما ایرانیها پشتتیم مرد .از همه مربیهای ادوار گذشته از بدو فوتبال ایران بالاترین کارنامه رو داری.درود به غیرتت

    • ج پ

      کیروش ک فوتبال تحمیلی را از بین برده وبازیکنان شایسته‌ای انتخاب میکند والان هشت ساله صدر آسیا قرار گرفتیم

    • رها

      عشق کیروش ضدلنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج