جاباما
۸۲۱۰۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاربران اندرویدی، توییتر را متفاوت می‌بینند

توییتر در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت‌های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.

خبرگزاری ایسنا: توییتر در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت‌های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.

توییتر که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، حالا به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود توییت‌های منتشر شده مخاطبان خود را بر اساس زمان به اشتراک‌گذاری آن مشاهده کنند.

کاربران اندرویدی، توییتر را متفاوت می‌بینند

برای این کار ، کاربران توییتر باید به قسمت تنظیمات حساب کاربری خود مراجعه کرده و بر روی گزینه reverse chronological کلیک کنند که با انتخاب آن ، قادر خواهند بود بجای مشاهده پست‌های منتشر شده بر اساس میزان علاقمندی آنها ، بر اساس زمان انتشار و به اشتراک‌گذاری آن مشاهده کنند.

توییتر پیشتر از این، قابلیت مذکور را که sparkle نام داشت، قبلا در فضای مجازی اعلام کرده بود که حالا بر اساس تازه ترین بیانیه خود ، کاربران اندرویدی از این پس می‌توانند نحوه چینش و مشاهده پست‌های منتشر شده بر روی صفحه کاربری خود را به همانطور که خود می‌خواهند ، تنظیم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج