۸۲۱۰۹۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

علی بیرو چشم بسته به دنبال کلین شیت

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران، در بازی با عراق نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یک کلین شیت دیگر را هم ثبت کرد.

ورزش سه: تیم ملی ایران در حالی مقابل عراق به تساوی رسید که در نیمه دوم سبزپوشان عراقی حملات جسته گریخته و البته خطرناکی را روی دروازه ایران انجام دادند. آن ها سعی می‌کردند با شوت های پشت محوطه جریمه دروازه ایران را تهدید کنند یا این که با سانتر موقعیت را برای مهند علی و دیگر مهاجمان به وجود بیاورند.

اما در هر دو مورد، پشت خط دفاعی تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند با عملکردی مطمئن قرارداشت که اجازه نمی‌داد رقبا دروازه اش را باز کنند. او در یک صحنه واکنش فوق العاده ای را از خود نشان داد و با سیوی دیدنی مانع از گلزنی عراقی ها شد. خروج های بیرانوند همچون همیشه با اطمینان بودند و شروع مجددهایش نیاز به حملات تیم کمک می‌کردند.

او که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از ۱۰ بازی تیم ملی در ۹ تا کلین شیت کرد، حالا در مرحله گروهی نیز دروازه تیم ملی را بسته نگه داشته و امیدوار است بتواند در مرحله حذفی نیز درخشان ظاهر شود. بیرانوند حالا در لباس دروازه بانی، یکی از مهره های مهم تیم ملی به حساب می‌آید و کارلوس کی‌روش در مراحل بعدی به درخشش او دل بسته است.

تیم ملی ایران به جز سال های درخشان ابتدایی، معمولا نتوانسته در مراحل حذفی آمار خوب دفاعی را ادامه دهد. به طور مثال ۴ سال قبل ایران با سه کلین شیت به مرحله حذفی رسید اما در یک بازی از عراق سه گل خورد ولی این بار به نظر می‌رسد شاگردان کارلوس کی‌روش به واسطه حضور درخشان علیرضا بیرانوند قصد طلسم شکنی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali Katrina

      قابل توجه نگارنده، علی بیرو در هر ده بازی انتخابی جام جهانی در ترکیب نبود...

    • بدون نام

      انشالله بیرانوند بدرخشه وتیم ملی با قهرمانی به کشور برگرده تا پوزه خیانت کاران به تیم ملی به خاک مالیده شه وبه قدرت کیروش تعظیم کنن

    • مرتضی

      ایول علی بیرو!!!!

    • مرتضی

      دمت گرم علی کلین شیت!!!!

    • تاجیم

      تواین سه بازی کلن یک موقعیت امد سردروازه دروازه بان تیم ملی مونن.واین میدونی یعنی جه یعنی اینکه کارلووس کبیر وجنتلمن طوری دفاعمون قوی ومثل بتن ساخته که اگه دروازه بانم تواین سه بازی هم قرار نمیکذاستیم شاید فقط یک گل میخورذیم.انشااله این تیم بدون گل خورده قهرمان اسیا بشه که بعیدم نیست بدون گل خورده قهرمان بشیم.مرسی اسطوره ملی کارلووس عزیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج