۸۲۱۱۵۹
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

آخرین وضعیت حمله سگ به یک خانواده در لواسان

رییس دادگستری لواسانات درباره آخرین وضعیت پرونده حمله سگ به یک خانواده در لواسان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس دادگستری لواسانات درباره آخرین وضعیت پرونده حمله سگ به یک خانواده در لواسان توضیحاتی ارائه کرد.

روز جمعه ۲۳ آذرماه، یک خانواده برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به پارکی در شهر لواسان واقع در شمال تهران رفته بودند که مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار می‌گیرند، که در این حادثه دختر ١٠ ساله خانواده از ناحیه دست و پا دچار جراحت سنگین شده که در این زمینه بلافاصله با ورود دستگاه قضایی، پرونده تشکیل می‌شود.

شریعتی رییس دادگستری لواسانات ضمن ابراز تاثر از وقوع چنین اتفاقی، در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده اظهار کرد: پدر این دختر به دادگاه مراجعه کرد و بنده نیز پدر متهم را خواستم و عنوان کردم که این اتفاق به دلیل سهل انگاری پسر شما رخ داده است و ایشان نیز قول داد که تمام هزینه‌های انجام شده و حتی هزینه جراحی پلاستیک را پرداخت نماید هرچند تالمات روحی واره قابل جبران نیست.

رییس دادگستری لواسانات با بیان اینکه پرونده به شعبه ارجاع شده و در حال رسیدگی است، ادامه داد: پرونده طول درمان دارد و به دلیل اینکه هنوز نظر قطعی پزشکی قانونی در رابطه با تعیین میزان دیه ارسال نشده، رای صادر نگردیده است.

شریعتی با اشاره به تودیع قرار وثیقه صد میلیون تومانی برای متهم، گفت: به طور تقریبی دو برابر میزان دیه وثیقه تعیین گردیده و متهم با قرار آزاد شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در قانون برای فردی که حیوان او به شخصی حمله کند حتی با فرض اینکه خدای ناکرده منتهی به فوت شود مجازاتی غیر از دیه تعیین نشده است که این نقص قانون هست و ضرورت دارد قانونگذار به این موضوع ورود کرده و مجازات‌ها دیگری نیز تعیین نماید و از ورود سگ به اماکن عمومی ممانعت گردد که این ممانعت از ورود سگ به اماکن عمومی از قبیل: پارک‌ها با دستور قضایی دادستان‌ها در راستای پیش گیری از جرم امکان پذیر هست.

رییس دادگستری لواسانات با اشاره به دستور کتبی و شفاهی به کلانتری پس از وقوع این اتفاق، تصریح کرد: در این دستور که در راستای پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته تاکید شده که اجازه ندهند شخصی به همراه سگ در اماکن عمومی حاضرشود و اگر کسی علیرغم تذکر کلانتری به این کار ادامه دهد و به دستور قضایی توجه نکند دستور بازداشت وی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق قانون شاکی می‌تواند ضرر و زیان مادی و معنوی ناشی از جرم را مطالبه نماید و در این پرونده نیز تمام ضرر و زیان مادی و هزینه‌های بیمارستان و ضرر و زیان معنوی از جمله تالمات روحی وارده به پدر و مادر و دختر خردسال مصدوم قابل مطالبه هست و با درخواست شاکی به این موضوع نیز رسیدگی میشود.

شریعتی با رد آقازاده بودن متهم، تصریح کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و متهم فردی عادی است که متاسفانه با بی احتیاطی و سهل انگاری باعث وقوع چنین حادثه ناگواری شده است.

رییس دادگستری لواسانات با اشاره به اینکه سهل انگاری متهم محرز است، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان دادستان و مدعی العموم این موضوع را تا انتها و در محدوه قانون پیگیری خواهم کرد و از حق و حقوق تضییع شده خانواده شاکی حمایت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دادستان محترم یک لحظه خودتو جای اون خانواده بزار.

    • میثم تشویق

      باید قانونیو تصویب کنن که هر عقده ای که میخاد به دیگران نشون بده که من با حیوانات زندگی مسالمت آمیزی دارم، دیگه از این غلط ها نکنه. یک مشت سگ بازو باید جلوشونو گرفت

    • بدون نام

      اگر بچه من بود کاری با صاحب سگ میکردم که تا آخر عمر نه در لواسان بلکه در کل ایران کسی ق.... نکن سگ بیاره در انظار عمومی

    • ناشناس

      همه چیز این مملکت شده پول.. هر کی پول داره هر غلطی بخواد تو این مملکت میکنه دست و باسن یه دختر معصوم به خاطر سگ دوتا آدم بیکار از بین میره ترس و وحشتی که به اون بچه وارد شده با وثیقه پاک میشه همین... در صورتی که باید همون وضعیت برای اون تن لش ها بوجود بیاد تا درس عبرت بشه برا همه کسانی که سگ بازن و خوده سگ ها هم باید معدوم بشن چون هارشدن

    • بدون نام

      یه موضوع پیدا کردید تا به سگ های زبون بسته حمله کنید. فکر کنید گرگ بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه گرگ غیر از تیکه و پاره کردن چیکار می کنه؟؟؟؟
        یک شکاری جاش توی پارک نیست

        واقعا شما نو کیسه ها با این ادا های روشنفکری تون مایه ننگ جامعه هستید

      • سلام

        کوری یا کری یا خودتو به نفهمی میزنی ؟ ندیدی این سگها تا حالا چندین بچه رو دریده اند
        اگه این بلا سر خودت یا خانوادت بیاد دیگه اینطوری زر زر نمیکنی

      • محمد ص

        اگر اون دختر بچه شما بود ، چی میگفتی؟

    • امیر

      سلام،با توجه به عکس العمل اولیه صاحب سگ به ضربات خانواده دختر کوچولو جهت رهایی دختر بچه ، باید صاحب سگ قصاص عین بشه تا یکم حال و روز اون خانواده بی دفاع رو درک کنه. آخه پسر جان یکی باس یه قلاده بدازه دور گردن خودت اول....تو رو به سگ چی عزیزم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا باید پدر دختر مجازات بشه که چرا به سگ بی احترامی کرده و با ضربه سعی داشته سگ محترم را از دختر جدا کنه. سگ ما مسئولان و لاکچری ها ارزشش بیشتر از دخترتونه. فوقش صد میلیون دیه شو می‌دیم خلاص.

    • گل نرگس

      خاک برسر کسی که سگ بازه....

    • حامد

      شک نکن آقا زاده بوده من تهرانی بودم پیداش میکردم همون بلا رو سرش میاوردم

    • سلام

      اوت از سگهای ولگرد که تا حالا چند بچه بیگناه معصوم رو دریده اند اینم از سگهای تربیت شده که این بلا رو سر این خانواده آوردند
      اونوقت یه عده سگ پرست تا یه لاشه سگ یه جا میبینند خودشونو جر میدند همیناییکه ا اگه یه فیلم پخش بشه که یه نفر داره سر یه سگ داد میزنه گوش عالم رو کر میکنند الان لال شدند و خفه خون گرفتند

    • محمد ص

      سگ های بی صاحب عاقل تر اند ، چون کسی نیست که دیه کار اشتباه شون را بپردازد و جوابشون گلوله است ، صاحب اون سگ باید قصاص بشود

    • پارسا

      باید صاحب سگو بندازن جلو سگا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج