جاباما
۸۲۱۲۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صعود ویتنام تنها به خاطر دو کارت زردِ کمتر

دو تیم لبنان و ویتنام در حالی که تمام اعدادشان در جدول مشابه هم بود تنها به خاطر دو عدد کارت زردی که لبنان بیشتر از ویتنام دریافت کرده بود از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

ورزش سه: دو تیم لبنان و ویتنام در حالی که تمام اعدادشان در جدول مشابه هم بود تنها به خاطر دو عدد کارت زردی که لبنان بیشتر از ویتنام دریافت کرده بود از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

آمار کلی دو تیم لبنان و ویتنام در مرحله مقدماتی به این شکل بوده است :

هر دو تیم لبنان و ویتنام در مرحله مقدماتی موفق به ثبت ۱ برد، دو باخت ، بدون تساوی، ۴ گل زده و۵ گل خورده و کسب یک امتیاز و تفاضل منفی یک شدند که طبق قانون بازی هایی که زیر نظر فیفا برگزار می گردد وقتی چنین شرایطی حاکم می شود کمیته برگزاری رقابت ها به تعداد کارت های زرد وقرمزی که دو تیم در طول این سه بازی اخیر گرفته اند رجوع می کتتد .

این در حالی است که ویتنامی ها با ۵ کارت زردی که دریافت نموده اند در برابر ۷ کارت زرد لبنان جواز ورود به مرحله بعدی را به دست آوردند که در نوع خود می تواند بسیار جالب باشد.

به این ترتیب آنها باید در اولین بازی مرحله بعدی رقابت ها سه روز دیگر به مصاف تیم ملی اردن بروند.

اتفاقا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در گروهی که تیم های ژاپن، کلمبیا، لهستان وسنگال حضور داشتند همین قانون به داد تیم ملی ژاپن رسید تا سنگالی ها با کارت زرد بیشتر از دور رقابت های جام جهانی حذف شوند .

قبل ازاین که کارت زرد به عنوان ملاک صعود بعد از گل زده تیم ها ( در صورت تفاضل یکسان) قرار داده شود فیفا به رنک تیم ها در اخرین جدولی که قبل از شروع مسابقات منتشر کرده بود رجوع می کرد که حالا برای رواج قانون fair play ویا همان بازی جوانمردانه به تعداد کارت ها نگاه می کند .

لازم به ذکر است لبنان در بازی آخر تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج