۸۲۱۲۷۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

قدوس: به بچه‌ها گفتم به خاطر مردم می‌بریم

هافبک تیم‌ملی ایران معتقد است نباید به نام رقبا در ادامه رقابت‌های جام‌ملت‌ها توجه کرد. او تاکید کرد باید بدون توجه به نام های دیگر با قدرت در جام ملت‌ها به کارمان ادامه دهیم.

مجله ورزش تورنتو نوشت: هافبک تیم‌ملی ایران معتقد است نباید به نام رقبا در ادامه رقابت‌های جام‌ملت‌ها توجه کرد. او تاکید کرد باید بدون توجه به نام های دیگر با قدرت در جام ملت‌ها به کارمان ادامه دهیم.

سامان قدوس هر چقدر در بازی ویتنام عملکرد خوبی داشت نتوانست برابر عراق آنگونه که باید عمل کند. البته او خیلی تلاش کرد. خیلی دوید و وقتی زمین را ترک کرد واقعا خسته بود. قدوس بی شک در بازی های آینده می تواند جزو بهترین های تیم ملی باشد چون انگیزه بسیار زیادی دارد. وقتی در این باره از او می پرسیم می گوید: «بله، واقعا انگیزه دارم.

نه تنها من که کل تیم انگیزه دارد تا بهترین باشد. امیدوارم بتوانم هر زمانی که برای تیم ملی بازی کردم، مثمر ثمر باشم.» وقتی اشکان در ترکیب است، کار برای سامان هم راحت تر می شود. به هر حال دژاگه در توپ پخش کردن تبحر زیادی دارد و سامان هم این را می داند: «واقعا پاس های اشکان را دوست دارم. البته ما یک تیم هستیم که همه با هم مچ هستیم. من هم می دانم در تیم ملی تازه هستم و نیاز به زمان بیشتر دارم ولی فکر می کنم در این مدت که کنار هم بودیم شرایط بهتر شده است.»

سامان در این مدت روزهای پرفشاری را سپری کرد. خودش می گوید: «خب آره همینطوری است ولی در تیم ملی خیلی خوب ریکاوری می کنیم تا برای بازی های بعدی آماده شویم. روز یکشنبه قرار است بازی بعدی خود را برگزار کنیم. تا آن زمان انشالله دوباره یک ریکاوری خوب خواهیم داشت.»

بازی مقابل عراق برای تیم ملی ایران خیلی سنگین و پرفشار بود. سامان هم چنین نظری درباره بازی می دهد: «راستش برای ما بازی سخت بود. اتمسفر ورزشگاه ولی عالی بود. می خواستیم بازی را به خاطر مردمی که در استادیوم بودند ببریم. خیلی خوب از ما حمایت می کردند و به بچه ها هم گفتم انشالله این بازی را به خاطر حضورشان می بریم.» آیا داور روی روند بازی اثر داشت؟

سامان جواب می دهد: «به نظرم داور می توانست چند ضربه کاشته خیلی خوب برای ما بگیرد. ۵،۶ بار پشت محوطه جریمه روی من خطا شد و داور می توانست کاشته های بیشتری بگیرد ولی نمی دانم چه فکر می کرد که حتی به من کارت زرد نشان داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش حرکت تو قرمز مستقیم داشت ،داور بهت لطف کرد

    • بدون نام

      الکی میگه به خاطر پاداش میبرید

    • بدون نام

      حقت اخراج بودنه کارت زرد

    • anti sensor

      چی شد؟ هیچی فقط داشتی ساق پای طرف را می شکستی

    • ایرانی

      اینقدر مردم مردم نکنید بابا حالمون بهم خورد . سرتا پاتون دروغه . عشق است پاداش فلان هزار دلاری . حدااقل غیرت داشته باشین و راست بگین . سالهای زیادیه که مردم این حقه بازی ها رو کهنه کردن . کلمه مردم و ملت و دلشاد کردن و ....... اینا کهنه شده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج