۸۲۱۲۸۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش‌شرط «اون» برای دیدار مجدد با ترامپ

در حالی که نشست دوم سران آمریکا و کره شمالی قرار است در آینده نزدیک برگزار شود، شواهد نشان می دهد &#۰۳۹;دونالد ترامپ&#۰۳۹; رییس جمهوری آمریکا بتدریج از مواضع قبلی خود مبنی بر اینکه تحریم های کره شمالی قبل از خلع سلاح هسته ای کاهش نمی آید، در حال عقب نشینی است.

خبرگزاری ایرنا: در حالی که نشست دوم سران آمریکا و کره شمالی قرار است در آینده نزدیک برگزار شود، شواهد نشان می دهد 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا بتدریج از مواضع قبلی خود مبنی بر اینکه تحریم های کره شمالی قبل از خلع سلاح هسته ای کاهش نمی آید، در حال عقب نشینی است.

پیش از این ترامپ تاکید می کرد که اگر کره شمالی اقدام به خلع سلاح هسته ای نکند و از برنامه او راستی آزمایی نشود، تحریم ها به قوت خود باقی خواهند ماند اما حالا شرایط بتدریج در حال تغییر است به طوری که گفته می شود آمریکا بتدریج آماده می شود تا در برخی از تحریم ها منفعل تر برخورد کرده و امتیازاتی برای کره شمالی در نظر گیرد.

از آنجا که تاکنون هیچ اقدامی از سوی کره شمالی برای غیراتمی شدن صورت نگرفته است، به نظر می رسد که ترامپ و دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که بدون دادن امتیاز در این مسیر، پیشرفتی صورت نخواهد گرفت.

از سوی دیگر انتظار می رود در هفته های آینده در ویتنام سران دو کشور با یکدیگر برای دومین بار در یک سال گذشته دیدار کنند و یکی از مسایل مهمی که رایزنی هایی روی آن صورت گرفته است تعدیل راهبرد آمریکا در برابر کره شمالی است.

'ویپین نارانگ' از کارشناسان مسایل منطقه می گوید دولت آمریکا احتمالا روش های سخت خود را در برابر کره شمالی تغییر خواهد داد زیرا در روند خلع سلاح پیشرفتی بدست نیامده است از سوی دیگر پیونگ یانگ می خواهد تحریم ها کاهش یابد در غیر این صورت در این مسیر گامی برنخواهد داشت.

همزمان 'کانگ کیونگ وا' وزیر خارجه کره جنوبی گفته است آمریکا در حال بررسی واگذاری امتیازاتی به کره شمالی در قبال پیشرفت در خلع سلاح اتمی است.

روزنامه 'چوسون' کره جنوبی هم نوشته است آمریکا احتمالا در قبال خلع سلاح اتمی و بیرون بردن موشک های قاره پیمای بالستیک کره شمالی از این کشور، امتیازاتی برای پیونگ یانگ در نظر می گیرد.

کره شمالی اکنون در واردات سوخت و نفت با ممنوعیت های شدیدی روبرو است و بر اساس تحریم ها حق صادرات ذغال سنگ، سنگ آهن و منسوجات را ندارد و فشار زیادی بر این کشور وارد شده است.

ترامپ و دولت آمریکا تاکنون می گفتند هرگز تحریم ها کاهش نخواهد یافت مگر اینکه کره شمالی به طور کامل خلع سلاح شود اما حالا درباره گزارش های مطرح شده مبنی بر دادن این امتیازات، سکوت اختیار کرده اند.

'کیم یونگ چول' معاون حزب حاکم کره شمالی هم راهی آمریکا شده است تا با 'مایک پمپئو' وزیر خارجه آمریکا درباره دیدار سران دو کشور گفت و گو کند دیداری که احتمالا در مکانی در ویتنام و یا تایلند در ماه های فوریه و یا مارس انجام خواهد شد.

انتظار می رود فرستاده کره شمالی در سفر به آمریکا جزئیات بیشتری از جمله دستور کار، محل برگزاری و تاریخ نشست دوم بین کیم و ترامپ را با طرف آمریکایی مورد بررسی قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      اگه تونستی تو این خبر پیش شرط اون را پیدا کنی جایزه داری

    • بدون نام

      آدم ياده يه عده مي افته كه كل ساختار اتمي كشور رو بتون گرفتيم و در مقابل آمريكا هم هنوز هيچ امتيازي نداده بود
      بعد اونا افتاده بودن خيابون دست و رقص!!!
      تاريخ تنها اين را به ما مي آموزد كه هيچ كس از او نياموخت...

      پاسخ ها

      • بلبل

        احمق خان تو همه جا با افراطگرى همين برخورد ميشه مگه تو کشور خودت نيست بگيروببندهاى امنيتى اينو بايد امثال تو بفهمند کشورهاى تک پر و تک خور نمى تونن راحت ادامه کار بدن

    • بدون نام

      برند بازی کره شمالی چون ترامپ میخواهد به همه نشون بده که اگر ایران هم بود همچین کاری میکرد واعتمادی دنیا نسبت به خودشو به دست بیار تنها هدفش این است ت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج