جاباما
۸۲۱۳۴۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آخرین اخبار از بازگشت مجدد کارت سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره افزایش و یا ۲ نرخی شدن بنزین در دولت و مجلس اتخاذ نشده است، گفت: دولت فعلا تصمیم گرفته که ساماندهی سوخت را از طریق احیای کارت سوخت که زیر ساخت‌های آن فراهم است، انجام دهد.

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره افزایش و یا ۲ نرخی شدن بنزین در دولت و مجلس اتخاذ نشده است، گفت: دولت فعلا تصمیم گرفته که ساماندهی سوخت را از طریق احیای کارت سوخت که زیر ساخت‌های آن فراهم است، انجام دهد.

محمد خالدی‌سردشتی با بیان این مطلب از فراهم شدن سازوکارهای به‌کارگیری مجدد "کارت هوشمند سوخت" در دولت خبر داد و گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان و اِعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، چاره‌ای جز سهیه‌بندی بنزین وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه میزان مصرف سوخت و به‌خصوص بنزین در کشور ما بسیار بالاست، اظهار داشت: باید سازوکاری برای مهار میزان مصرف بنزین از سوی دولت و مجلس فراهم شود؛ البته باید هوشمندی‌ها و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود تا برخی متضرر نشوند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارت هوشمند سوخت را یکی از راهکارهای کنترل میزان مصرف بنزین و دیگر سوخت‌هاست.

وی ادامه داد:‌ در همه کشورهای دنیا میزان مصرف سوخت از سوی دولت‌ها کنترل می‌شود، نباید این طور باشد که هر کس به هر میزانی که دلش می‌خواهد بنزین مصرف کند، روش فعلی در مصرف بنزین اصلا معقول و منطقی نیست.

خالدی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح به‌کارگیری کارت هوشمند سوخت باید میزان مصرف منطقی نهادها، دستگاه‌ها و برخی افراد پیش‌بینی شود، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه باید طوری باشد که بتوان از این طریق، هم با قاچاق سوخت مقابله کرد هم اینکه آسیبی به مصرف عادی شهروندان وارد نشود.

تجربه استفاده از کارت هوشمند سوخت موفق بوده است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه احیای مجدد کارت هوشمند سوخت برای جلوگیری از قاچاق و مصرف بی‌رویه سوخت تأثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از کارت سوخت در سال ۸۸ به عنوان یک تجربه موفق بوده که بستر و زمینه استفاده از آن در جامعه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره افزایش، سهمیه‌بندی و یا ۲ نرخی شدن بنزین در دولت و مجلس اتخاذ نشده است، افزود: دولت فعلا تصمیم گرفته که ساماندهی سوخت را از طریق احیای کارت سوخت که زیر ساخت‌های آن فراهم است، انجام دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه کمیسیون انرژی مجلس سیاست‌گذاری مییکند،خاطرنشان کرد: کمیسیون انرژی مجلس مشخص کرده که در طرح‌های مطرح شده برای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بنزین، معیارهایی از جمله جلوگیری از قاچاق سوخت، عدم آسیب‌رسانی به دهک‌های پایین جامعه و نیز نداشتن اثر تورمی بر سایر متغیرهای اقتصادی رعایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir.

      بابا بنزین میدید پولشو میگیرید مگه مفتی میدید

      پاسخ ها

      • کزازی

        بحث گرفتن پول بنزین نیست داداش اگه بنزین سهمیه بندی بشه دیگه آنقدر بی خودی توخیابونا وول نمی‌خورند پیاده روی واسه سلامتی خودتونم خوبه والله

    • بدون نام

      زمانی که میگید امریکا کاری نمیتونه بکنه و تحریمها الکیه فقط زر مفت میزنید چون شارلاتانید.سهمیه بندی بشه اول برای خودتون سهمیه ویژه میگیرید چه دردی از مردم دوا میکنید جز زر زدن زیاد

    • بدون نام

      تا جایی که میتونید به ملت فشار بیارید.
      شاید یه روز فهمیدیم که چه اتفاقی داره میافته

    • بدون نام

      زنگنه بلاخره خوش خدمتی خود را به دولت کردی حالا این وسط مردم قربانی خوش خدمتی شما میشوند به درک

    • محمد

      آیا بهتر نیست که روی مصرف سوخت ماشین هاتون کار کنید که مصرفش رو بیارید پایین کجای دنیا ماشین صدی 10الی 12لیتر سوخت میسوزونه چرا همیشه توی ایران مردم مقصرند؟

    • کارمند

      تمام این مسائل بزودی و نهایتا بعد از انتخابات سال آینده باشدت بیشتری عملی خواهد شد به صورتی که جبران الان هم بشودومردم کاملا به خاک سیاه بنشینند

    • بدون نام

      کم کم .
      نرمک نرمک .
      اول کارت ها . بعد دو نرخی . بعد مردم به قیمت بالا تن می دهند .

    • بدون نام

      حرف مفت نزنید شما که می گویید تحریم ها اثری ندارد

    • بدون نام

      خالدی ،به به به چه عجب یک کلمه حرفم از جنابعالی شنیدیم

    • بدون نام

      بابا مگه مفت میدن دارین پولشو میگیرن بهتر مصرف خودروهاتون درست کنید کجا جهان پیشرفته ماشین صدی ده ،هشت،وغیره میسوزانه با این خودروهای اشفالتون اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج