جاباما
۸۲۱۳۷۰
۳۱ نظر
۵۰۰۲
۳۱ نظر
۵۰۰۲
پ

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند

امامان جمعه تهران و مشهد در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم و مساله برجام توصیه‌های مهمی خطاب به مسئولان ایراد کردند.

خبرگزاری ایلنا: امامان جمعه تهران و مشهد در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم و مساله برجام توصیه های مهمی خطاب به مسئولان ایراد کردند.

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌ها است

حجت‌‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن توصیه همگان به تقوا گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که تفکر حکومت با تکیه بر معنویت، اسلامیت و مردم‌‌‌سالاری را عرضه کرد. نظام سلطه تمام توان خود را برای شکست انقلاب یا حداقل مهار آن به کار گرفت و در این چهار دهه از هیچ اقدامی و جنایتی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: فرصت نیست به اقدامات جنایتکارانه استکبار در این چهل سال اشاره کنم اما ایران ضعیف و ایران برده امریکا، به اذعان خود غربی‌ها بعد از چهل سال جزو ۱۵ کشور قدرتمند دنیا است.

رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اخیرا دو موسسه معتبر امریکایی ایران را پس از امریکا، چین، روسیه، آلمان، ژاپن و هند هفتمین قدرت دنیا در رتبه‌‌‌بندی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: این سخنی است که دشمن می‌گوید ولی ما در کشور نابسامانی‌هایی داریم که مهم‌ترین آن مشکلات معیشتی مردم است که بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها است.

موحدی کرمانی با بیان اینکه هر کجا تکیه مسئولان به ظرفیت‌‌‌های داخلی کشور و اعتماد به مردم و قشر جوان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم، تصریح کرد: هر کجا با تکیه به بیرون عمل کردیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و چیزی جز خسران نصیبمان نشد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه نظام اسلامی را پیش برده حرکت در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و میدان دادن به جوانان پر شور، انقلابی و در یک کلمه تبعیت از رهبر انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: راه تداوم انقلاب و حل مشکلات کشور هم همین است. در همین رابطه چند تذکر به مسئولان محترم می‌دهم و آن، اینکه مقام معظم رهبری که دستور تشکیل هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور سران سه قوه را داده‌اند و به این شورا اختیارات ویژه جهت تصمیم‌‌‌گیران داده، لازم است به مواردی توجه کنند.

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند

مسئولان ما توجیه‌گر کلاه‌برداران اروپایی و امریکایی شده‌اند

حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه امروز، روز اول دهه اول فاطمیه (س) است، گفت: وجود مقدس صدیقه اطهر (س)، مقابله و مقاومت‌شان برای ما قابل تامل است اما برخی‌ سعی کرده و تلاش می‌کنند مقابله و مقاومت‌ ایشان را در خط رقابت‌های سیاسی جلوه دهند.

علم‌الهدی خطاب به دلتمردان یادآور شد:‌ بعد دو، سه سال باید هوشیاری در شما ایجاد شود. اروپا روباهی است که سر ما کلاه گذاشت و در برجام ماند تا ما به دنبال توسعه هسته‌ای نرویم. آنچه خلاف توقع و انتظار ما است، این است که مسئولان ما توجیه‌گیر این کلاهبرداران شده‌اند. می‌گویند برجام نقش اقتصادی نداشت و هدف ما به خاطر مسائل امنیتی است.

وی ادامه داد: اگر روزنامه‌های ارزشی را قبول ندارید، روزنامه‌های خودتان را که قبول دارید. گفتید برجام برای رفع تحریم‌‌ها بوده است. مگر شعار ندادید که تحریم برداشته شد و... اما امروز می‌گویند به خاطر مسائل امنیتی. کدام امنیت؟ امریکا ۴۰ سال است که مثل سگ پارس می‌کند ولی به خاطر بچه‌ بسیجی‌ها جرات نزدیک شدن به ایران را هم ندارد. در چاله آب سنگین بتن ریختید که امریکا با ما جنگ نکند؟ امریکا اگر بداند صبح می‌تواند حمله کند، جنگ را تا ظهر عقب نمی‌‌اندازد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شما مامور آنها هستید، بیان کرد: شما زمانی به عنوان مسئول متدین ما وارد مذاکره شدید ولی حرف‌های امروز شما خلاف اعتقاد ماست.

وی افزود: جریان انقلابی و متدین در مقابل دید لیبرال اسلامی ایستادگی کرده و در داخل و خارج مقاومت می‌‌‌کنند ولو اینکه عددشان به اندازه شهدای صحرای کربلا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      حاج آقا مشکلات مردم اصلا ربطی به تحریم های خارجی ندارد بلکه این تحریم کننده های داخلی هستند که پدر ملت را در آوردند اگر تحریم هستیم پس این همه کالای لوکس خارجی و فسق و فجور چگونه وارد میشه یا همین خودروهای چندصد میلیونی از کجا و با چه ارزی وارد میشوند و لی مردم در تامین قطعات پزشکی اورژانسی مانده اند بهتر واقع بین و بصیر باشیم

      پاسخ ها

      • بینام

        آمریکا پارس میکند پارس

      • بدون نام

        بینام حرفشون کاملا درسته سی ساله داره محاصره مون میکنه و واق واقشم تمومی نداره. درود بر مردم ایران که بهش اجازه ندادند حمله کنه

      • بدون نام

        ایران از نظر اختلاس و دزدی نفر اول منطقه است

    • بدون نام

      در مال یتیم و پیرزن خوردن و متواری شدن؟

    • نسل سوخته

      برجام. ولش مارا دریابید

    • بدون نام

      جوجه آخر پاییز میشمارند

    • بدون نام

      خیلی هم خوب کوگوش شنواوچشم بینا؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی دولت حسن فریدون همون روحانی عوض نشه امیدی نیست، اینا یه عده مرفه بی درد هستن تو خونه های 50 میلیاردی زندگی میکنن معلومه سختی های مردم رو نمیفهمن

    • بدون نام

      فقط وقتی میگید قدرت برتر دنیا عنوان کنید از چه لحاظ!

      پاسخ ها

      • ایرانی

        از همه لحاظ
        شما یه جستجو ساده از اوضاع اقتصادی و امنیتی و فرهنگی دیگر کشورها بکنی منزلت و قدر ایران رو میفهمی

      • بدون نام

        آقا چرا ما از این قدرتی که میگی سهمی نبردیم؟ حالا میگی امینت داریم نه نخیر ما فقط جنگ نداریم وگرنه امینت شغلی نداریم امینت روانی نداریم

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلبان با تلف کردن وقت ملت با برجام شکست خورده ، کلاه گشادی سر مردم گذاشت ، زمانی گفتند با اجرای برجام همه تحریمهای ظالمانه برداشته خواهد شد ولی الآن تحریمها چند برابر بیشتر از پیش از برجام است وبرای توجه شکست خود می گویند هدف برجام اقتصادی نبوده و امنیتی بوده ، آیا ما پیش از برجام امنیت نداشتیم ؟؟؟؟؟؟ آیا الآن امنیت ما بیشتر است ؟؟؟؟؟ در خود مجلس عملیات تروریستی انجام می دهند ، در رژه عملیات تروریستی انجام می دهند و سر مرز سیستان مرزبانان را می ربایند و .... آیا اینها امنیت است!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • حسن

        تو يك عدد اصولگرا هستي

      • علی

        درود
        موافقم
        ای کاش سال بعد حداقل تو مجلس دیگه اصلاح طلبا و لیست امید نیان و مردم به نماینده های باسواد و دلسوز و با غیرت رای بدن

    • بدون نام

      جزو ثروتمند ترین کشور دنیا هم هستیم ولی ملت ایران جزء فقیر ترین مردم دنیا هم هستن ...

      پاسخ ها

      • هاجر

        شما خبر نداری چی میگی؟ کشورهای دیگه مردم از گرسنگی برگ درخت میخورن تو ایران چند نفر رو میشناسی این کارو بکنن؟

      • بدون نام

        چون چهار دهه است که تحریمیم و نمیتونیم از ثروتمون استفاده کنیم و ...

    • صادق

      گوشت و مرغ کیلویی چند؟؟؟؟؟

    • رضا محمدی

      انشالله موفق باشید

    • بدون نام

      جزو کدوم پونزده قدرت برتر؟قدرت اقتصادی؟قدرت سیاسی؟قدرت فرهنگی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اش به نظر من

      • بدون نام

        کاربر۲۱:۲۱ - ما قدرت اقتصادی هستیم؟ روزی نیست که تو خیابون نبینم یه نفر تا کمر تو سطل زباله فرو نرفته باشه و دنبال غذا پلاستیک نگرده ما فقیر هستیم فقر که شاخ دم نداره

    • بدون نام

      البته تو دزدی و اختلاص و رشوه و باند بازی و...کسی به گرد پامون نمیرسه و رتبه اول دنیا هستیم

    • بدون نام

      توبیکاری هم ۱۶جهانیم

    • رضا

      از آخر احتمال داره جز 15 تای آخر شدیم!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هیچ خبری از کشورهای دیگه و آتش سوزی در خیابانهای فرانسه به خاطر اعتراضات مردم نداری چرا نظر میدی؟ تو خارج سالهاست مردم میوه رو برشی میخرن برا یک تکه از یک سیب کلی پول میدادن تو ایران هنوزم فقرا کیلویی سیب میخرن

      • بدون نام

        همون فرانسه که میگی مردم سر دست میشکنن برن اونجا اگه ایران جای زندگی بود مسولین ما بچه هاشون رو نمیفرستادن اروپا

    • جوان بی کار افسرده

      حاج آقا باچه منطقی میگید ایران جز15قدرت برتر دنیا هست؟ خیلی اقتصاد خوب ورو ب رشد داریم یا اینکه مردم وضعیت معیشتی خوبی دارن؟ فقط حرف عمل هیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به آمار جهانی نگاه کن

    • بدون نام

      باز هم این مردم فهیییییییییییم !!!!!!!!!! فهیییییییییییم تر میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج