جاباما
۸۲۱۳۹۶
۱۴۱ نظر
۵۰۰۷
۱۴۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پیروانی خطاب به کی‌روش: حواست را جمع کن!

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات اخیر کی‌روش واکنش نشان داد و گفت که سرمربی تیم ملی می‌خواهد با این رفتارها فرار رو به جلو کند.

ایسنا: افشین پیروانی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مصاحبه اخیر کی روش گفت: به نظر می رسد آقای کی روش با این جنجال سازی ها، اتهامات واهی و فرافکنی‌ها قصد دارد با فرار به جلو روی نوع بازی مقابل عراق و برخی انتقادها سرپوش گذاشته و همچنین در شرایطی که ایران قرعه خوبی تا نیمه نهایی دارد و رقبایی چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا هم دور از انتظار ظاهر شده‌اند به جای تمرکز روی قهرمانی با حاشیه سازی، بهانه‌های واهی و طرح مخالفان فرضی، قهرمان نشدن احتمالی را توجیه کند.

او نمی‌خواهد ببیند که مربیان قبلی یک‌دهم امکانات کنونی و حمایت‌ها را نداشته‌اند. کی‌روش هدفمندانه خلاف این حقایق را مطرح می‌کند و این موجب تاسف بسیار است.

پیروانی ادامه داد: زمانی که با کی‌روش همکار بودم بعد از بردها در اردوهای تیم لقب جالبی به او داده بودند و می گفتند کی‌روش قهرمان بر هم زدن اوقات خوش فوتبال ایران است. لقبی که فقط برازنده اوست.

او تصریح کرد: بسیار ناراحت کننده است که کی‌روش راجع به سفره نان مردم ایران حرف می‌زند و غیر مستقیم به ایرانی‌ها توهین می کند. این صحبت‌ها از جانب کسی که حدود ۸ سال دستمزد کلانی از ایرانی‌ها گرفت قشنگ نیست. این حرف او توهین مستقیم به مردم ایران است و مطمئن باشد ایرانیان که عزت، حرمت و افتخارات پرشماری دارند پاسخ این بی احترامی بزرگ و زننده او را خواهند داد.

پیروانی خطاب به کی‌روش: حواست را جمع کن!

او باید بداند یک ایرانی حتی اگر مشکل مالی و اقتصادی داشته باشد اجازه نمی‌دهد کسی حرمتش را زیر پا بگذارد. متاسفانه کسی که به لطف بودجه بیت المال به یکی از گرانترین مربیان ملی فوتبال جهان مبدل شده حرف‌های سخیف و تندی درباره ایرانی‌ها زد.

کی‌روش بهتر است برود تاریخ مبارزات ایرانیان برای حفظ عزت و اقتدار خود را بخواند و بار آخرش باشد درباره زندگی و مسایل اقتصادی مردم ایران حرف بزند، او انگار نمی‌داند همین مردم هستند که خرج قراردادش را می‌دهند.

سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره سفر بیزینس کلاس پرسپولیسی ها به ژاپن گفت : آقای کی‌روش! برای اولین و آخرین بار هشدار می‌دهم وقتی اسم پرسپولیس و ملت ایران را می‌آوری حواست را جمع کن. پرسپولیس تیمی با ریشه و مردمی است که به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا خیلی پرطرفدارتر از تیم های کشور های او است.

او خوب می‌داند پرسپولیس چگونه با یک ملی‌پوش و در شرایطی که محروم از جذب بازیکن بود و چندین ستاره اش از تیم رفته بودند برای قهرمان شدن در آسیا به ژاپن سفر می کرد و به باور بنده بیزینس کلاس که سهل است لیاقت داشت کادرفنی و بازیکنانش حتی با جت شخصی به ژاپن بروند . بنده شاهد بوده‌ام تیم ملی در زمان مربیگری کی‌روش برای معمولی‌ترین بازی ها هم با چارتر سفر کرده که نشان دهنده آن است که قهرمانی‌ها و اقتدار پرسپولیس تا چه حد پاک و بدون حمایتی خاص بوده و کی روش و امثال او که برای این اتهام‌های واهی دلیل موجهی ندارند.

آن‌ها مجبورند از چیزهای عجیبی همچون بلیط فرست کلاس را برای فرافکنی حرف بزنند اما بدانند هرگز نمی‌توانند ذره ای از ارزش زحمات و افتخار آفرینی های بازیکنان پرسپولیس را کم کنند.

پیروانی خاطر نشان کرد: به جرات هم می گویم هیچ یک از مربیان سال‌های گذشته تیم ملی چه خارجی و چه داخلی یک دهم امکانات کی روش و تیمش را در اختیار نداشتند و تا این حد از حمایت‌ها برخوردار نبوده‌اند اما دیدیم که آنها این همه جنجال آفرینی نداشتند و حرمت ها را به رغم کمبودها حفظ می کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی در ادامه افزود: متاسفانه کی روش به خودش اجازه می دهد علیه همه مسوولان ارشد ورزش کشور حرف بزند.

او به جای آنکه بگوید: " آقای داورزنی معاون وزیر قبل از بازی به خاطر شاد کردن دل مردم و قدرشناسی از ملی پوشان و روحیه دادن به آنها با حضور در اردو به تیم پاداش دلاری داد و من از ایشان و وزیر محترم ورزش و جوانان به خاطر حمایت های شان ممنونم" می آید و ناامید از تمدید قرارداد و برای توجیه برخی اتفاقات و قهرمان نشدن احتمالی مقابل دوربین رسانه های خارجی و داخلی به مردم عزیز ایران و شخص وزیر و خیلی‌های دیگر توهین کرده و اتهاماتی بی پایه و اساس را به تیم پرسپولیس نسبت می‌دهد تا موفقیت های آن را کم ارزش کند.

کی‌روش خوب می داند وزارت ورزش بیشترین حمایت را همیشه از تیمش داشته و به همین خاطر می گویم سرمربی پرتغالی تیم ملی هم بی معرفت است و هم نمک نشناس! او روزی به مسب‌بان و عوامل آوردنش به ایران توهین کرد و بار دیگر هم به مسوولان ورزش کشور و متاسفانه کار را به جایی رسانده که به نوعی پا در زندگی خصوصی و عزت و حرمت ایرانیان گذاشته و باید بداند که یک ایرانی زیر بار مشکلات نه خم می شود و نه می‌شکند و نمی گذارد هم کسی حرمتش را بشکند.

او در ادامه گفت: همه می‌دانید بنده پس از جدایی از تیم ملی تا به امروز سکوت محض اختیار کردم تا حاشیه ای ایجاد نشود، خیلی ها هم بخاطر آرامش تیم ملی خلاف عقیده و میل شان سکوت کردند اما خود این مربی استاد حاشیه سازی علیه تیم ملی است.

او دارد این فرصت طلایی برای قهرمانی که ماحصل هشت سال هزینه کلان و و فرصت دادن به ایشان و همچنین دور از شرایط آرمانی بودن تیم های مدعی فوتبال آسیا است را با خود زنی می سوزاند و امروز به جرات می گویم هیج فردی نتوانسته به اندازه خودش به بخت قهرمانی تیم لطمه بزند.

او تمرکز و آرامش را از تیم گرفته و به همه توهین می کند و باید بداند صبر ما ایرانی ها هم اندازه ای دارد و اگر هم مسوولان ارشد ورزش کشور، پیشکسوتان و بسیاری از اصحاب رسانه در قبال حرمت شکنی هایش صبوری کرده اند بخاطر منافع ملی و مصلحت تیم ملی بوده. حال خطاب به خودش هم می گویم که هرگز یک ایرانی را دست کم نگیرد وباید بداند نجابت و صبوری ایرانی ها هم حدی دارد.

پیروانی تاکید کرد: نمی دانم او به رغم این همه نارضایتی در همه این سال‌ها و این همه متشنج کردن فضای فوتبال ملی چرا نمی رود، شاید هیچ تیم یا کشوری پیدا نمی شود که حاضر باشد پول کلان به مربی پروازی بپردازد و توهین هم بشنود.

پیروانی در پایان گفت : آرزوی قلبی ام این است که تیم ملی ایران قهرمان جام ملت ها شود. حیف است این نسل و این بازیکنان لایق و شایسته ای که داریم قربانی این حاشیه سازی ها و این جنجال های خود ساخته مربی تیم شان شوند. برای ملی پوشان بهترین روزهای ممکن را در این جام در پیش رو داریم و آنها خود خوب می دانند که قلب همه بازیکنان اسبق تیم ملی و هشتاد میلیون ایرانی برای سربلندی بازیکنان با غیرت تیم ملی شان می تپد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا با دزدها مصاحبه نکنید،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دوباره بوی پول به دماغش خورده
        فهمیده کیروش داره میره دندون تیز کردن که دوباره از قبال این ملی پول به جیب بزنن
        من نمیدونم امثال این پیروانی که این همه دورو بر تیم ملی فوتبال بودن چرا نتونستن مثل کیروش باعث و بانی ساخت جایی مثل پک بشن؟ جواب اینه که اون موقع پولی نمیموند که بالا بکشن

    • بدون نام

      تو که نون خور کیروش بودی نکبت .تو حرف نزن باند باز لاشب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از طرف جمعی از پرسپولیسیها این هشدار را به پیروانی میدم اینقدر از تیم پرسپولیس و هواداران برای خودت خرج نکن تو باعث بی آبرویی ما شدی ما پرسپولیسی دزد نمیخواهیم پرسپولیس آدمهای باشرف میخواد عزت و افتخار برای هواداران باشند نه هر دزد و بی سر و پایی که آبرو و اعتبار یه تیم را به باد دهد

    • تاج کبیر

      تو دیگه دهنت را ببند دلال لنگی خخخ

    • علی کرجی

      حتی قهرمانم شدیم،کی روش از همون امارات گورشو گم کنه بره دهاتش

      پاسخ ها

      • کم حرف

        بعله بعد تیم رو بدیم به مایلی یا ذولفغار نصب یا برانکو تا ارزوی بازی بزرگ مثل پرتعال و اسپانیا به دل همه تون بمونه

    • بدون نام

      تو فعلا به دلالیت برس دلال تیم ملی که گندش در اومد اما با قدرت وزارت لنگی ماست مالی کردن

    • بدون نام

      پیروانی حالا که تو تیم نیستی پس لطفا نظر نده. کاش یادت بیاد تو برنامه زنده از کی روش تعریف کردی و چه چه میزدی

    • محمد

      اینشاالاه چند روز اینده باید کیروش کف از دهانش بیرون بیاد

      پاسخ ها

      • مهدی آبی

        چطوری لنگی لجن مافیا

    • ss

      شما جدیدا چندتا کارت هدیه گرفتی ؟؟؟

    • کامران

      حواست راجمع کن والا میام جیبت رامی زنم دروغ هم نمی گه پارتی کلفتی داره متهم را شاکی کرد!؟
      آب که سربالا بره ....ابوعطا می خونه!؟

    • بدون نام

      بجای فقط تیم لنگ حرف بزن دلال دزد پاداش بازیکنها مردم کی‌روش رو دوست دارن که پته شما مافیای لنگ رو رو آب ریخته ا. ی زون ما مردم نشو تا زمانیکه تیم ملی بود تقدس میکردی وبعد ازاینکه دمت گرفت از تیم ملی انداخت بیرون ... زبون درآوردی

      پاسخ ها

      • محمد

        ههههههه برو بابا توچی حالیته

      • بدون نام

        تو بگو باسکه ها چه کردی سارق

      • ابوذر مهدور

        شما استقلالی ها باعث ننگ فوتبالید متاسفم که با شما ها میشیم هشتاد میلیون اصلا ارزش جواب دادن بحث کردن هم ندارید ازبس در فکر مالیدن کیروش جونتون هستید چشمتون رو رو همه چیز بستین

      • ابوذر مهدور

        شما استقلالی ها باعث ننگ فوتبالید متاسفم که با شما ها میشیم هشتاد میلیون اصلا ارزش جواب دادن بحث کردن هم ندارید ازبس در فکر مالیدن کیروش جونتون هستید چشمتون رو رو همه چیز بستین

    • بدون نام

      دمت گرم،،عین واقعیت روگفتی

    • بدون نام

      حالا برو اختلاص هاتوجمع کن ا پ منثوری

    • بدون نام

      اقای پیروانی تو یکی خجالت بکش درود بر کیروش

    • بدون نام

      ای لنگی غارتگر....

    • بدون نام

      تا یکماه دیگه صبر ولی بعدش کیروش حکمش مفسد فی الارض و ریختن خون واجب کفایی است . به یاری خدا حکم اجرا خواهد شد

      پاسخ ها

      • محمد

        فقز میتونم بگم خاک توسرت
        داعشی پست فطرت

    • علی

      خفه شو پیروانی کثیف !!!! شما غلط میکنی از طرف مردم حرف میزنی!! وقتی‌ از تیم ملی انداختنت بیرون حالا شدی دلسوز مردم.غلط میکنی در مورد سرمربی توانمند و کاربلد توهین میکنی!!!

      پاسخ ها

      • مملکت ویران

        توبایدخفه بشی وغلط بکنی ودهانت ببندی.بیشعورتعصب رنگ نیست.بیشعور اون دلال به همه مردم ایران توهین کرده.نکنه توانسان نیستی؟حتما نیستی که بخودت نگرفتی

    • عباس ناطق

      اقای پیروانی ،،، شمادرست میگویید ،باید جلوی بی احترامی به ملت گرفته شود ،اما الان هرکاری علیه کی روش باعث دوگانگی درتیم ملی میشود واین همان خواسته کی روش هست ،وشاید هم ایشان ستون پنجمی در کشور مان باشد ،کمی صبر وصبوری مشخص میشود ،باارزوی پیروزی وسر بلندی ،،،،،

    • javad persian

      خودت تازه محرومیتت تموم شده به خاطر فساد ها و تبانی هایی که داشتی حالا دهنت وا مونده

    • بدون نام

      برو گمشو فاسد! باید کسی انتقاد کنه که سوء پیشینه نداشته باشه!!!

    • مهدی

      تنها دلیل حمله به کیروش توسط اهالی فوتبال و غیره دستور از بالاست به خاطر اینکه کیروش گفته سفره مردم خالیه حقیقت گفته ولی اینها زورشون اومده جلو رسانه گفته شده

    • تقی تقوی

      لنگ تیم بی ریشه ای هست

    • برازجان

      خداييش همه مردم نون تو سفرشون دارن?واسه جى نميخايم قبول كنيم كه خدايي كي روش راست ميكه .مثل كبك نباشيم سرمونو تو برف كنيم فكر كنيم كسى نميبينمون.يارو8ساله كه تو ايرانه يعنى اين كارتن خوابها رو تا حالا نديده.ما خودمون مشكل داريم نه كي روش كه امروز هست وفردا ممكنه نباشش.به اميد روزى كه سر سفره همه مردم نون باشه.التماس دعا

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      قهرمانیهاتونو همه میدونن چقدپاک بودن

    • مملکت ویران

      تف به شرف کی روش وذات کثیفش.خاک توسرتاج که اینقد این دلال پرروکردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی هستی بوی از ادب نبردی از ایرانی بودنت خجالت بکش

      • بدون نام

        تف به شرف نداشته خودت و اون دلال کروات

      • مملکت ویران

        لعنت به شرف نداشته خودتون که۱۰۰%شرف ندارین پاچه خوارها.خاک توسرتون

    • طو طیا

      قیافه تو رو مرده اگه ببینه از قبر در میاد و پا به فرار میذاره تو خجالت نمی کشی زپرتی. خدا وکیلی اگر توی اشغال پرسپولیسی نبودی تا ابد بایستی تو زندان می پوسیدی
      ببند اون درب مسترا رو

    • بدون نام

      تو یکی خفه شو تا همراه کیروش بودی بادمجون دور قاب چین خوبی بودی ،واقعا که پررویی هم حدی داره،چوسپولیس پرطرفدارترین خخخخ

    • بدون نام

      کتاب نوشتی واسه خودت. حوصله داریا.معلومه تو رو هم انداخت بیرون بهت برخورده ها.

    • لنگی کبیر

      سس نگو مؤمن

    • شاهین ایران

      آخه معلوم نیست جناب گیروش برای فوتبال ما چکار کرده که این همه برسر ملت ما منت می زاره وبه باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس .و وزیر ورزش و ملت ایران توهین میکنه کاش جناب کیروش میدونست ملت ایران قهرمانی جهان هم با علتش عوض نمیکنه

    • farhid 1341

      بابا جون تو یکی خفه شو حال ادم از وجود شما تو این فوتبال بهم میخوره تو نمیخواد واسه کیروش خط و نشان بکشی چی شده دستت کوتاه شده از صدقه سر این مردم ادم شدید همتون دزدید

    • بدون نام

      چطورکی روش تا دیروز که تحویلت میگرفت و تو کادرش بودی خوب بود،حالا بد شد؟؟؟ضمنا توضیح بده چهارصدمیلیونی که ازاسپانسرتیم ملی گرفتی و هاپولیش کردی چی شد؟

    • محسن عابدینی

      احسنت آقای پیروانی با اینکه استقلالی ام ولی حق کیروش کف دستش گذاشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ نگو ااس اس از یک دزد ورانت خوار حمایت نمیکند تادیروز سنگ کیروش را به سینه میزد با هدایتی همکاری میکرد در اردو تیم ملی برای لنگ بازیکن بگیرد حالا که دستش رو شده کاسه داغتر از آش شده

    • بدون نام

      پیروانی تو قبلا از انجای کی روش بالا می رفتی اما وقتی شماها را بعلت دلالی وجابجائی بازیکنان تیم ملی در هتل و گرفتن دلالی لو دادو همه شماها را اخراج کرد دم در اوردی.منظورشما از ارشدترین مسئولان نظام که بوده،؟وزیر ورزش را می گوید که برای رئیس جمهور شدن دست به هرکاری می زندو با حمایت از تیم چرتپولیس می خواهد برای خودش رای جمع کند،دیگه نمی داند مردم به رای دادن به روحانی پشیمان هستندچه رسد به دار،دسته هایش.

    • امین نی

      شما بهتره فعلا حواست به پولایی که بردی باشه عزیزم
      مگه شما نمیگین همه بازیکناتون در حد تیم ملین پس دیگه چرا میگین یه ملی پوش
      بردن تیمای عربی کار خاصی نیس

    • a.m

      نمیدونم یادتان هست یا ن ولی شما و امثال شما چقدر تعریف و تمجید آقای کیروش رو میکردید حالا چون رشوه گرفتن و دزدی تو ثابت شده واز تیم ملی رفتی این حرفا رو میزنی و تازمانی که امثال شما هستن کشور ما تو هیچ زمینه ای پیشرفت نخواهد کرد چون نان را به نرخ روز میخورید و شرف و غیرتتان شده پست و مقام و پول .

    • محمد

      چه توهینی
      یه بار حرف دل مردمو گفته
      به شما چرا برمیخوره
      شما که صبحونه هم گوشت گوسفند میخوریین
      ماها گوشت حمار

    • رومز

      مرحبا افشین دوس داشتنی کاکو شیرازی

    • 57 یاران

      آقای پیروانی خجالت نمیکشیدبرای اینهمه دشمنی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، برو جای مربیگری تیم باش تا بفهمی چقدر مشگلات هست، تنها مربی تیم ملی فوتبال ایران آمده که دانش مربیگری داشته باشد همین جناب کیروش هستن، با شروع جام جهانی فوتبال وهمچنان جام ملتهای آسیایی هرروز به انواع مختلف تخریب و حاشیه سازی برای تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فهیم کردید، مگر وزیر وظیفه اش خدمت هست چرا ازش میخواهی ترا مربی تیم کنه با تلاش خود مربی شو

    • بدون نام

      عوام فریبی نکن نمک به حرام شدی توفعلا از خوبیهات نگوکه پرونده سیاه وگرنه بایدتمدیدمیکردن نربی به این خوبی باعثش وزیروتاج ونمیخواهن پیشرفت کنه ایران وایرانی

    • بدون نام

      درود بر افشین پیروانی عزیز و باصداقت

    • مرتضی

      ایول افشین!!!!

    • بلبل

      تو ديگه زر نزن بابا از تيم عزرت رو خواسته حالا دارى چرت مى گى

    • بی نام

      تو یکی خفه شو تازه بارشوه دادن وباندبازی فسادمالیتوشستی رفت اومدی درموردملت حرف میزنی عجوزه

    • بدون نام

      دهنتو ببند لنگی،همه میدونن که شما لنگیا دارید حاشیه درست میکنید

    • سجاد

      تا زمانی که آقای کیروش قصد ترک تیم ملی و ایران رو نداشتن که خیلی ها حامی ایشون بودن اما همینکه رسما اعلام کرده بعد جام ملت ها میره از خبرنگار و مجری گرفته تا تمام پیشکسوت های فوتبال ایران شدن مخالفش و جواب کیروش رو میدن..جمع کنید که شماها پیشکسوت ها و مجری های فوتبال همگی نون رو به نرخ روز میخورین

    • خسرو

      از محکومیت خودت بگو جیگر؟؟؟ کسی که خودش محکوم به فساد است در مورد دیگران وراجی نمیکنه

    • بدون نام

      چیزی که کی روش وفدراسیون ومربیان داخلی را درگیر کرده فساد هست چون کی روش آدم فاسدی نیست وفساد را به هیچ عنوان قبول نمیکند با فدراسیون ومربیان داخلی به مشکل خورده ملت امیدوار هست در این نزاع حق پیروز شود وابروی فاسدان ومفسده ها برود

    • عزیز

      معلومه هنوز داری می سوزی که کیروش اخراجت کرد....

    • بدون نام

      آقای پیروانی شما اگر آدم درستی بودی ازسرپرستی تیم ملی سواستفاده نمی کردید وبرای پرسپولیس بازیکن بگیری ودلالهاراببری توی کمپ تیم ملی تا چک نقد بده یعنی ازاین کارها کم انجام داده اید حمایت چی میشه نکن می خواهید یک جام بخرند دودستی تحویلتون بدن

    • خسرو

      شما که حتی و نیم درجه چندم را هم تاکنون مربی نبودی در مورد شخصی مثل کیروش که در تیمهای بزرگی مربیگری کرده حرف مفت نزن

    • عزیز

      مگه چی گفته که همتون آتیش گرفتین؟؟؟حرف حق زده کجای حرفاش توهین بوده؟؟؟؟گفته مردم نون ندارن اینکه واقعیته و مردم کوچه و بازار هر روز دارن همینو میگن

    • بدون نام

      پیروانی کودن نادان

    • امیر

      تویکی خفه شو لنگی دزد

    • بدون نام

      تو حرف نزن پیروانی رشوه بگیر احمق

    • بدون نام

      اینم نتیجه حمایت های همه جانبه فردوسی پور و تاج از دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      یعنی شما به مردم ایران بی احترامی نکردید ازسرپرستی تیم ملی سو ئ استفاده نکردید بازیکنانی که قراربودبرن تیم دیگری شبانه باورد دلال به تیم ملی برای پرسپولیس بازیکن گرفتی

    • فلاحی

      لنگی اگه قهرمانی میخوای حرفاتو بزار بعد از جام الان موقع این حرفهاست اصلا کدوم گور هستی تو خودت راست گفته نون نیست بخوریم

    • بدون نام

      اخه تو چی میگی تا دیروز ممنوع کار بودی

    • بدون نام

      تو فعلا حواستو به اختلاصائو دزدیهای خودت جمع کن،این مدل مظلوم نمایی دیگه قدیمی شده لنگی

    • دوری

      اقای دزد . کیروش مردی است که جلوی اژدهای هفت سر ایستاده و حرف حق میزند. درغگویی و حاشیه سازی شما از انجا معلوم است که میگویی گفته مردم ما گرسنه است. نه .جناب دلال اردوهای تیم ملی. کیروش گفته بازیکنانم گرسنه است. وقتی همه تیم ها از یک تیم متنفرند . چه ربطی به کیروش دارد . حرف حق را باید باشجاعت گفت . که کیروش این خسیسه بزرگ را دارد

    • بدون نام

      جناب پیروانی شما ناراحت اون هستی که کیروش دلال بازیتو تو تیم ملی رو کرد خفه شو فقط دلال

    • a

      کیروش از روز اول که مسئولان فدراسیون فوتبال را سرکیسه کرد یا باهم قراداد ملیاردی واختیارات بی حد و مربی پروازی شده میشه مثل زن بیوه شکایت میکرد یکی نیست بگه آدم بیشعور لپن اگر واقعا باب میلت نبودچیزی حدود۹سال واسه چی ماندی اگه بهت خوش نمی گذرد چرا همان سال اول گورت راگم نکردی
      چه کشوری تورابااین دستمزدواختیارات میخواد روانی هیچ کشوری مربی پروازی وروان پریش نمیخواد

    • محمد

      عشقم منظورش مردم ایران نبوده که گارد گرفتین پس شنا چرا عوضی فهمیدین چرا خودتونو به خواب زدین؟

    • rira

      درود بر افشین خان. ممنون بابت صحبتهای سنجیدت. اکثر مردم ایران با ذات کثیف کیروش آشنا هستند ولی متاسفانه رنگی برخورد میکنن و از اون پشتیبانی میکنن که عجیب هم نیست.وقتی برای اولین بار تو تاریخ این کشور پرچم یه کشور دیگه رو میارن ورزشگاه ، مشخص از کی خط میگیرن و هدفشون چیه و واقعا میگم از این عده کم عقل توقعی جز این نیست. پرچم کشورمون افتخار هر انسان ایرانیه. بجایرچم ژاپن مرد باشینو پرچم ایران یا باشگاه خودتون بیارین و با آدم احمقی مثل کیروش و کیروشی پورها قاطی نشین

    • بدون نام

      خفه شو

    • محمد

      این لنگی هم از جایی دیگه داره میسوزه!
      این بدبخت چون آقای کیروش از تیم ملی پرتش کرده بیرون داره با این حرفای مزخرفش داره انتقام میگیره!
      خاک بر سرت پیروانی نمک نشناس!

    • بدون نام

      رسانه های حکومتی داره کارلوس کی روش رو به دلیل گفته های برحقش مبنی بر حکومتی بودن یه تیم و وضعیت معیشتی به مردمش که کاملا هم چیزی غیر از واقعیت نیست به شکل ناجوانمردانه ای تخربب میکنه
      آیا کی روش چیزی غیراز واقعیت گفته؟؟؟
      آقای خیابانی با حرفهای احمقانه ات وبا تخریب کردن کسی که چیزی جز واقعیت نگفته
      خودت رو منفور کردی....
      امروز فهمیدیم حتی اشک های تمساح خیابانی هم قیمت داره ومیشه خردیدش....

    • مبین

      چرا مزخرف میگی! جنابعالی از جانب خودت حرف بزن نه مردم، تو از جایی دیگه داری میسوزی! کیروش به مردم توهین نکرد بلکه ازشون حمایت کرد! کی میتونه کتمان کنه که همین الان تو کشورمون کسایی رو داریم که از خریدن یه نون عاجزن! چرا خودتونو میزنید به اون راه! اگه هم کیروش داره پول کلان میگیره نوشه جانش چون به تیم ملی شخصیت داده،

    • بدون نام

      تو دیگه خفه شو ، توام چون دزدیت رو شد کیروش انداختت بیرون ، یادت نیست ؟

    • کیروش صادق علیه لنگی های فاسد

      شهر که بی کلانتر بشه اینم میشه هفت تیرکش ، خواهشا تو و درخشان و پنجلی و میناوند گاله رو ببندین

    • بدون نام

      پاچه خور کیروش

    • بدون نام

      تو خودت دزدی بدبخت یه نفر حرف حق زده کیروشه

    • بدون نام

      فدراسیون باید همان روز ایشان را اخراج میکرد ویک دلار هم بهش نمیدادوسه مربی کاربلد ایرانی را میفرستاد ایران را قهرمان میکردند

    • Araz

      اونا رو ولش افشین خان از اختلاصت چه خبر

    • محمدی

      بشین سر جات جوک نگو

    • حالا

      لطفاً دهنت ببند نون بروز خور ،کیروش واقعیت ها رو میگه .چرا روزی که بقول خودت همکارش بودی دهنت باز نمیکردی اگر مرد بودی همون موقع اگه چیزی بود اون دهن گشادت باز میکردی ،تمام.

    • بدون نام

      تو دیگه حرف نزن سکه دزد

    • amir

      آقای پیروانی از پرونده های اختلاستان چه خبر؟

    • بدون نام

      تو یکی خفه شو پاچه خواری هم حدی داره
      وقتی توی تیم ملی بودی که کی روش بهترین مربی جهان بود
      الان که پرتت کردن بیرون داری پاچه خواری برانکو و تیم کثیف حکومتی رو میکنی
      شارلاتان نون به نرخ روز خور

    • بدون نام

      آخه مردک دزد چرکپولیسیش مگه تیمی با ریشه است که باج شخصی بره تیم عربی که با پول‌های کثیف و دولتی اداره میشه وبعد توه بی‌شعور دزد مافیا در حدی نیستی کی‌روش رو تهدید کمی لنگی بی ریشه بی خاصیت

    • dash vahid

      یه دو کلمه هم از اقای کلاهبردار

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      دزد هم نظرمیده؟

    • هورام

      سفره ایرانی هارو که واقعیت رو گفته.توهینی نکرده یه نگاه بنداز ببین سفره ایرانی ها چقد کوچک شده

    • بدون نام

      خجالت بکش با این صحبت بی ادبانه

    • بدون نام

      اینکه افشین پیروانی با سابقه رشوه گرفتن داره بالاخواه مردم در میاد خیلی عجیبه...

      ‏روتو کم کن مرد

    • هرچه برانکو بگه

      افشین خان پیروانی کاپیتان باتعصب مطمعن باش پاپوشی که برات درست کردن از طرف همین دلال گثیف بود..چون چشم دیدن آدمهای شریف وپاک رانداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زارت

    • بدون نام

      دلال خودت حواستو جم کردی حالا که حرف حق و دل مردم میزنه مث... ..... پاچشو میگیرید

    • بدون نام

      چرا شلوغش میکنید او برای تاکید بر هزینه بری مخارج تیم پیروزی ،در این شرایط بد اقتصادی ،سفره تنک وکوچک ایرانیان را مثال زده وعمدی وقصدی در جهت تحقیر ایرانیان نداشته ضمن اینکه دروغ هم نگفته مگه محتاج نون شب نیستیم

    • بدون نام

      تویکی حرف نزن.اون موقع که خودت باهاش بودی خوب بود وقتی پول بازیکنان خوردی بالاکشیدی خوب بود حالا باآوردن اسم مردم میخوای کارهای کثیف خودت بپوشونی.برومردکه توهم مثل بقیه نون به نرخ روز میخوری.خفه شو

    • بدون نام

      مقصر فدارسیون بی عرضه است که واسه این سگ هار پوزبند نمیذاره

    • بی نام

      سلام، خودت حواستو جم کن مرتیکه، آقای کیروش ملی صحبت میکنه شما از رو جهل و تعصب راست میگه الان من هم مریضم هم نون ندارم

    • بدون نام

      اقای پیروانی شما مگه از دل مردم ایران خبر داری که به جای مردم ایران حرف میزنی؟ مردم گرسنه هستن سفره هاشون خالیه درسته کیروش از حقوقش کم نمیکنه اون یه اجنبیه ولی شماها چی؟ شما چرا اون موقع که برا کیروش بالا پایین میپریدی این حرف ها رو نمیزدی؟ بخدا قسم آگه یک ذره آتو از کیروش داشتین الان نابودش میکردین هنوز کاری که به پاداش های تیم ملی کردی از یاد ملت نرفته اونوقت وکیل وصی مردم میشی تو؟ کیروش دوسه روز دیگه میهمان ماست از الان دندون هاتون رو تیز کردین واسه پست های رؤیایی تو تیم ملی ببینیم وتعریف کنیم که چکارمیکننین

    • بدون نام

      یکی باید ب خودت بگه بدبخت سگ کی باشی راجب کیروش نظر میدی

    • معین

      اره لنگی توراست میگی راستی اون پولهارو چکار کردی دادی به تیم یا نه

    • معین

      اره لنگی توراست میگی راستی اون پولهارو چکار کردی دادی به تیم یا نه

    • معین

      اره لنگی توراست میگی راستی اون پولهارو چکار کردی دادی به تیم یا نه

    • مسعود

      این مرتیکه موزامبیکی صهیونیست قطعا مخالف کسب افتخار برای ایران است وتمام مشت گره کردن‌ها و عصبانیتش در کنار زمین، ساختگی و از روی ریاکاری است. باقرارگرفتن ایران در رنکینگ اول آسیا افتخار رسمی نصیب ایران نمی‌شود و کی‌روش هم الآن که همه چیز ازجمله قرعه خوب و آماده نبودن حریفان اصلی به نفع ایران شده، با متشنج کردن جو خوب حاکم برتیم ملی در صدد دورشدن از قهرمانی تیم ملی است. وگرنه مساوی درمقابل عراق یا بردن تیم درجه 8یمن چه ربطی به پرسپولیس و برانکو دارد؟ که این دلال مفت خور به خودش اجازه دهد به راحتی به یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و جدیدا به مردم بزرگ ونجیب ایران توهین کند؟
      من خودم شخصا بعنوان یک ایرانی در روز باز گشت تیم ملی در فرودگاه با این شخص هتاک و نمک نشناس تسویه حساب خواهم کرد وپیشنهاد میکنم هرایرانی باغیرت هم دراین مراسم شرکت کند تا این دلال مفتخور بفهمد که هیچوقت نباید به یک ایرانی توهین کند.

    • بدون نام

      شما چقد بی چشم ورویی این کی روش چقد ازت دفاع کرد اخه لنگی

    • بدون نام

      باز چی زدی ، چرت و پرت نگو ، مگه دروغ گفته ، سفره مردم خالیه و شما فوتبالیا دارید نون حروم میخورید دزدای کثیف

    • بدون نام

      تا موقعی دستت تو جیب کی‌روش بود بهترین مربی جهان بود مردم همه چیز را خوب میفهمند پس کمتر چرت و پرت بگو در عجبم با این رسوایی که به بار آوردی باز هم از رو نمیری چون پوستت کلفت شده!!!

    • بدون نام

      چرا دیدگاها نشان ندادید

    • مصطفی بادینی زاهدان

      راستی جریان حکم زندانت چیه؟؟؟؟دریافت رشوه؟؟؟؟؟؟چی شد افتاب پرست؟؟؟؟توکه میگفتی فوق العاده خوب و حرفه ای هست ؟؟؟؟تو دیگه حنات رنگی نداره مال مردم خور

    • بدون نام

      آهای یانکی:تو با پول گزاف همین ملت از گرسنگی نجات یافتی.

    • بدون نام

      تا زمانی درتیم ملی بودی وعضوکادرفنی کیروش لال بودی تا وقتی که به خاطر دلالی درتیم ملی بیرونت کردند....بنده خدا کیروش مگر دروغ میگه ملت ایران روزگار سختی را میگذرانند الان کسانی هستند که ماهی یک کیلو برنج ام نمیخورنند ....آقای پیروانی تو اگه مردی وجرات داری همانندکیروش از مشکلات مردم بگو ...تو هم شدی آقای خیابانی به خاطر کمک به زلزله زدهای سرپل ذهاب کلی حرف زد آبغوره گرفت به خاطر کانکس کل دولت بی کفایت ما رو زیر سوال بردو....کسی چیزی نگفت اما چون یه نفر خارجی مثل کیروش از مشکلات ما مردم گفته شماها چرا نارحت شده اید شما ها که پولدارهستید وبی نیاز... همه شما بازیکنان فوتبال قبل وحالا باکمک وحمایت همین مردم ضیعف کسی شده اید....الان چون میدانید کیروش رفتنی هست شاخ شده ا ید ....خواهشا از طرف مردم حرف نزنید فکر خودت باش که چرا هنوز جایی بهت تیم نمیدنند ...یادت باشه ایرانی کنار تمام حرفایی که زدید قدرشناس وبامعرفت هستند و خوبیهای کسی مثل کیروش را فراموش نخواهند کرد. کیروش با تیم ایران قراداد بلند مدت هم داشت همیشه رک بی پروا حرف میزد....شماها بی ریا باشید نان به نرخ روز نخورید....درآخر همه میدانند درایران خیلی ها هستند فقیر وندار شده اند وبا بدبختی روزگار سر میکنند وجود دارید دستی بگیر وکمکی کنید جناب پیروانی ...درودبرکیروش که مشکل مردم را گفت.

    • خ

      کیروش یه انسان پست وبیشعوری است واقعآ از ادب وشخصیت به دور است ایشان نمک میخوره نمکدان می شکند.

    • کم حرف

      داداش شما دیگه چرا چقدر زود نمکدان رو شکستید کمی به گذشته برگرد ملتفت میشی

    • بدون نام

      آقای پیروانی چطور تازمانی که سرپرست تیم ملی بودی بهتر از کیروش نداشتیم حالا بدشده؟شما مشکلتون اینه که طاقت حرف حق ندارین فرقی هم نداره که ایرانی بگه یا خارجی.بالاخره کیروش هم از ایران میره ببینیم بعدی که میادچیمیشه.ولی حرف حق تلخه

    • اصغر

      کی روش لیاقتش بالاتر از این هستش تویه نکبت راجع بهش حرف بزنی دزد،هواست باشه راجه به آقای کی روش چی میگی،بعد از این همه سال یه مربی خوب آورده ایران چشم دیدنش رو ندارین

    • بدون نام

      من نمیدونم چراهرکی هرچی میگه لنگیا به خودشون میگیرن یه غلطی میکنیین دیگه لنگیای کثیف

    • رضا

      بیشرف زمانی که همکار بودی چرا اگر کسی اسم این پست فطرت میاورد ناراحت میشدی حالا که جایی تو تیم نداری این غلطها میکنی از خون سگ حرامتره که اینجوری پول بیت المال میخورید

    • بدون نام

      افشین خره،
      خفه شو

    • بدون نام

      تو چی میگی آقا دلاله شما لطفا سکوت کن

    • حمیدرضا

      استقلالی هستم ولی حالم از کیروش بهم میخوره..تورو خدا از همون امارات شوتش کنین همون قبرستونی که ازش اومده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کردی

    • بدون نام

      چیه جناب پیروانی چون شماراازتیم ملی انداختن بیرون شعارمیدی

    • رضا

      باز هم تو حرف زدی نخود

    • بدون نام

      باز هم تو سروکلت پیدا شد فضول

    • کریستیانو Ronaldo

      وای که ازت خیلی خیلی بدم میاد دزد بی شرم فوتبال و تاسف خوردم به کارلوس که عوضی مثل تو رو دستیارش کرده بود پس لطفا خفه خون بگیر نمک ناشناس

    • امید

      تو ساکت شو
      اونوقت که بودی لال بودی
      حالا که بیرونت کرد داری واق واق میکنی

    • بدون نام

      تیم کیسه ۶تایی خورهای بی معرفت تا کی اجنبی پرستید و از این ادم نمک نشناس حمایت بی منطق میکنید یکروز مانند دو تیم دیگر که به مثلث شوم معروف شدید پرچم کشور بیگانه را بالا میبرید و از نردبان ان بالا میروید و حالا هم حمایت از یک ادم کم مایع خودتان باشید و مرد و مردانه در مستطیل سبز به جنگید . هوچی گری را کنار بگذارید و اینقدر تهمت های بی اساس و بی ربط نزنید

    • بدون نام

      خخخخخخ. باورم نمیشه این اراجیف از دهن سلطان پاداش ملی پوشان در میاد. برو خداروشکر کن که شریک وزارت ورزشو رفیق قافله ای.

    • ابی دل

      دست بزارین روجیباتون اقادزده اومد

    • بدون نام

      تو چی میگی چلمنگ دزد...

    • بدون نام

      بخدامن نه فوتبالی هستم نه طرفدارپرسپولیس ونه طرفداراستقلال وفقط بازیهای ملی رانگاه میکنم اماذکرچندموردضروری است
      1-دراینکه کیروش درموردحال وروزملت ایران وسفره خالیشان واقعیت راگفته هیچ شکی نیست
      2-امادرعین حال دراینکه کیروش تربیت خانوادگی درستی نداردویک آدم روانیست هم شکی نیست
      3-آقای پیروانی جوادنکونام ومجیدصالح وفرهادمجیدی ومنصوریان ونمازی هم ازطرف کیروش ازتیم ملی کنارگذاشته شدن اماهیچکدام برعلیه کیروش وتیم ملی صحبت نکردن چون موفقیت ملی برایشان مهم است اماشماوعلی کریمی تازمانی که درتیم ملی بودیدازکیروش تعریف میکردیدحتی علی کریمی بخاطردفاع ازکیروش به علی پروین توهین کردامابه محض کنارگذاشته شدن ازتیم ملی منتقدکیروش شدیداین رفتاردوگانه نشانه چیست؟
      4-جناب آقای خیابانی چراتازمانی که بعنوان دلال شرکت جیواازتیم ملی پورسانت میگرفتی کیروش خوب بوداماالان کیروش بدشده؟
      5-آقای کیروش شماهم حدوحدودخودرارعایت نکردیدوبارهابزرگترازدهانتان حرف زدید
      6-آقای تاج این آشفته بازارنشانه بی کفایتی شماست لطفن یاازخودتان عرضه نشان دهیدیاباشهامت استعفاء کنید
      7-طرفداران دوسداشتنی پرسپولیس واستقلال وسپاهان وتراکتوربه هوش باشیدکه کیروش باسیاه نمایی قصدداردبین شماتفرقه بیندازدکه متاسفانه موفق هم بوده است بیاییددست دردست هم کیروش راناامیدکنیم والسلام

    • بدون نام

      کیروش حرف حق و واقعیت رو گفته،و شما لنگیها مایه ننگ فوتبال ما هستید با مافیا و فساد بیش از حد،پیروانی خودش نمونه فساد تو فوتبال ماست برا همین هم گندش در اومد و محرومش کردن

    • محمد

      تا الان نمیدونستم پیروانیم از خود این ادمای چاپلوس و دولتمرداست که الکی میاد خودشو طرفدار ملت و از زبون ملت حرف میزنه ، فقط بخاطر این از کیروش متنفرن که دست این ادمای نابلدو از تیم ملی کوتاه کرده ،دمت گرم کیروش ،با تمام وجود ازت حمایت میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج