جاباما
۸۲۱۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارکا: فدراسیون اسپانیا حق را به لوانته داد

فدراسیون فوتبال اسپانیا به مارکا گفته که در ماجرای شکایت لوانته از بارسلونا به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرقانونی، حق با لوانته است و چومی بازیکن بارسا نباید در بازی رفت دو تیم بازی می‌کرده.

ورزش سه: بعد از شکست ۳-۰ لوانته از بارسلونا که دیروز در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری اتفاق افتاد، باشگاه لوانته مدعی شد بارسا در دیدار رفت دو تیم که با پیروزی ۲-۱ لوانته به پایان رسیده بود از یک بازیکن غیرقانونی استفاده کرده و به همین خاطر به فدراسیون فوتبال این کشور شکایت کرد و خواستار لغو نتایج دیدارهای خود با بارسا شد.

حالا مارکا می‌گوید فدراسیون فوتبال اسپانیا به این روزنامه گفته که در این ماجرا حق با لوانته است و چومی، بازیکن بارسا در دیدار رفت دو تیم به دلیل آنکه در یک بازی با پیراهن تیم ب بارسلونا اخراج شده بوده، نمی‌توانسته در بازی مقابل لوانته به میدان برود.

مارکا: فدراسیون اسپانیا حق را به لوانته داد

بارسلونا پیش از این با ادعای لوانته مخالفت کرده و گفته بود بر اساس بند 28 قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، چومی می‌توانسته در آن بازی به میدان برود و این باشگاه مرتکب خلاف نشده است. روزنامه‌ ال‌موندو گزارش کرد که بارسا در بخش دیگری از اعتراض خود به شکایت لوانته اعلام کرده که مهلت شکایت به فدراسیون به خاطر مسائل مشابه، حداکثر 48 ساعت بعد از بازی است و این مهلت برای لوانته سپری شده است.

بارسلونا می‌گوید چومی که در تیم ب بارسلونا 5 اخطاره شده، دوران محرومیت خود را سپری کرده و بنابراین استفاده از او در بازی مقابل لوانته بدون اشکال بوده است. اما بر اساس گزارش مارکا، فدراسیون فوتبال اسپانیا معتقد است در این مورد حق با باشگاه لوانته است. هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی چه واکنشی به شکایت لوانته نشان خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج