۸۲۱۴۱۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

امام جمعه مهریز: خواسته آمریکا، نوکری ملت ایران است

امام جمعه مهریز گفت: آمریکا هر چه از حقوق بشر و انرژی هسته‌ای می‌گوید، بهانه‌ای بیش نیست و او تنها نوکری ملت ایران را می‌خواهد و به کمتر از آن هم راضی نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نخستین شهید راه ولایت بود و در مسیر دفاع از حریم ولایت به شهادت رسید.

وی بیان کرد: امروز وهابیت همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند که این موضوع را تحریف کنند و به همین دلیل نیز حمله به خانه حضرت علی (ع) و مجروح و شهید کردن حضرت فاطمه (س) را انکار می‌کنند.

محی‌الدینی تصریح کرد: شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت (ع) باید ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را باشکوه تمام و در شأن دخت نبی مکرم اسلام برگزار کنند.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: کسانی که نمی‌خواستند این انقلاب به شکوفایی برسد، انواع دسیسه‌ها را به کار گرفتند و از هیچ ظلم و ستمی علیه نظام اسلامی دریغ نکردند اما انقلاب اسلامی به برکت اسلام و ولایت و اتحاد مردم چهار دهه در اوج شکوفایی استمرار یافته است.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن با حربه ای جدید وارد شده و نفوذی‌های خود را برای وارد کردن ضربه های مهلک اقتصادی و معترض کردن مردم بسیج کرده است، افزود: برخی از مسئولان نیز اهمال کاری می کنند و عزمی برای حل شدن موضوع گرانی ها ندارند.

محی‌الدینی بابیان اینکه بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن، ‌یک فتنه است، تصریح کرد: دشمن از این‌که انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی است و مردم برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب در تکاپو هستند، عصبانی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی در گوش مردم می‌خوانند که به خاطر شعار «مرگ بر آمریکا» است که ما در تحریم و فشاریم در حالی که رهبری فرمودند اینها ساده‌اندیشی است و اگر با آمریکا سازش کنیم، این شعار را کنار بگذاریم و هر بهانه‌ای را از او بگیریم، آمریکا هرگز دست از شرارت‌هایش برنمی‌دارد چون او خواهان نوکری ماست و به کمتر از آن هم راضی نمی‌شود بنابراین ما نباید دستاوردهای خود را کنار گذاشته و عزت و استقلال خود را فدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهريز كجاست ديگه

    • ZOOROO

      سانسور چی دست به کار شد ،
      یعنی هیچ کس نظر نداده!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نظر داده بودم،حذف کرده
        سانسوره دیگه،اونم باید حقوقشو بگیره خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج