جاباما
۸۲۱۴۱۶
۱۹ نظر
۵۰۰۴
۱۹ نظر
۵۰۰۴
پ

صالحی‌امیری:

ادبیات کی‌روش نوعی باج خواهی است

رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهار نظر اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال موظف است در چارچوب قرارداد خود به هدایت فنی تیم ملی پرداخته و حقی برای دخالت در امور داخلی کشور را ندارد.

ایسنا: رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به صحبت های اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد: ایشان باید بداند که تیم ملی فوتبال و بازیکنان افتخارآفرین آن متعلق به ملت ایران است و وی طبق قراردادش موظف به هدایت فنی این تیم است و حق هیچ گونه اظهار نظر بی مورد و مداخله گرایانه در امور داخلی کشورمان را ندارد.

او ادامه داد: کنش‌ها و واکنش‌های داخلی ورزش ایران ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد و وی به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای باید بداند که مردم به‌خوبی می‌دانند رفتارش در جام ملت‌ها و آن‌هم زمانی که تیم ملی ایران با اقتدار به مرحله بعد صعود کرده حاکی از نوعی عصبانیت نهفته و اقدامی شیطنت آمیز عده‌ای از مخالفین پیروزی‌های ملت ایران است.

ادبیات کی‌روش نوعی باج خواهی است

فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را در چارچوب قرارداد و وظایفش هدایت و مدیریت کند. این وظیفه فدراسیون فوتبال و مسئولینش است تا در این شرایط حساس مانع از هرگونه ادبیات غیراخلاقی، توهین آمیز و مغایر مصالح ملی سرمربی تیم ملی شوند.

صالحی امیری همچنین گفت: باور دارم این ادبیات سرمربی تیم ملی نوعی باج خواهی است که در صورت عدم کنترل و تکرار می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به‌همراه داشته باشد.

ملت ایران به‌خوبی می‌دانند ورزش ایران با همدلی، انسجام و اتحاد حداکثری که بین ارکان آن از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها، هیات‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان و رسانه‌ها شکل گرفته در مسیر توسعه و جهش قرار دارد و بسیاری از رشته‌ها از جمله فوتبال، والیبال، کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، جودو و .... با همین انسجام در دوره مدیریتی دکتر سلطانی‌فر می‌روند تا به بهترین عناوین و افتخارات سال‌های اخیر خود دست یابند.در این شرایط هر گونه رفتار مداخله گرایانه در این فرایند نوعی خیانت به جامعه بزرگ و افتخارآفرین ورزش ایران تلقی می‌گردد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت:در پایان ضمن تقدیر وتشکر از فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان؛ وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همچنین هواداران میلیونی تیم ملی فوتبال که حمایت مادی و معنوی مناسبی را از تیم ملی و سرمربی آن بعمل آورده‌اند و امید فراوانی داریم که تیم ملی فوتبال کشورمان با ظرفیت بالایی که دارد با شایستگی به قهرمانی مقتدارنه این دوره از جام ملتها دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      مرد و مردانه مثل اسپانیا دز جام جهانی، این آدم ریاکار را اخراج کنید تا حرف مفت نزه. الان که فهمیده احتمالا تیم ملی قهرمان نمیشه، دست پیش را گرفته تا پس نیافته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو

    • بدون نام

      ،کی روش از چه کسی باج خواسته ،تو این چند روز چقدر بهش تهمت زدید یکی گفت با مسلمانها بد است،یکی می گوید باج می خواهد، یکی می گوید به شهدا بی احترامی کرده بابا ی کم دقت کنید اگر نمی خواهید مثل سرمربی تایلند اخراجش کنید تمام وای انصاف داشته باشید .

    • ج

      یکی باید به این کیروش دلال بگه خفه شو بچه ها باغیرت ایرانیشان باعث این پیروزیها شدن تو هیچ کاری برای تیم نکردی پس بهتراست تاپایان قراردادت که باتاج ۸سال ملیاردی خوردین وغارت کردین به وظیفه ات عمل کن و کمتر زر مفت بزن

    • بابک

      آقای صالحی شما تا الان کجا بودی؟هشت سال از عمر کیروش در ایران گذشته حالا شما راجع به وظایفش حرف
      میزنی. وظیفه کیروش پیدا کردن و آموزش استعداد های
      فوتبالی ایران است که تا حالا بخوبی اینکار و انجام داده
      الان هم دارم میبینیم که نزدیک بیست و پنج نفر فوتبالیست نزدیک به هم داریم .کاری که خیلی از مربیان قبلی نتوانستن انجام دهند به این دلیل که فقط یازده نفر از نفرات شناخته شده را انتخاب میکردن و با همانها ادامه میدادند .دنبال ریسک کردن نبودن فقط میخواستیم نتیجه بگیرند که تا به امروز نتیجه قابل ذکری هم گرفته نشده است .حالا این بنده خدا با تمام اتهاماتی که در این هشت سال از جانب شما وامثال شما شنیده باز کارش و
      خوب انجام داده و تمام بازیکنان تیم ملی هم که از شما و بقیه دوستان منتقد به ایشان نزدیکتر هستند این موضوع را تایید میکنند که کیروش بخوبی وظیفه اش و در قبال تیم ملی انجام داده.شاید شما درخواست های دیگه ای داشتید که در نهایت به اختلاف و انتقاد کشیده شده وگرنه چرا یک مربی در بحبوحه مسابقات علی رغم میل باطنی باید به منتقدین و مخالفان پاسخ بدهد.حالا
      فر میکنیم که ایشان اجنبی و غیر مسلمان که هیچ تعهدی به تیم ندارد و در چنین شرایطی تفرقه افکنی میکند .شما چرا بعد از یک خواب زمستان طولانی به این موضوع دامن میزنی ؟ شما که ایرانی و مسلمان و متعهد هستی
      چرا خودداری نمیکنی؟دوستان شما در صدا و سیما چرا
      هموار با شما و همزمان انتقاد میکنند؟منتقدین که سالیان قبل فرصت حضور در مسابقات و داشتند ولی همه میدانیم که نتیجه چه بوده .آیا دلیل آن این نیست که دار و دسته شما تحمل آدمهای کار بلد و حرفه ای و ندارید چون وجود شایسته ها در مصدر کار باعث میشود که مردم به بی کفایتی مسئولین قبلی پی ببرند.بنابراین
      بهترین کار برای نگهداری میز تهمت و انتقاد از آدمهای شایسته است.

      پاسخ ها

      • فرزاد

        معلومه که مواجب شما خوب میرسه که اینجوری پاچه خواری میکنی...کجای زندگی این دلال موزامبیکی توی این هشت سال در ایران گذشته تازه اگر هم گذشته باشه از سیر تا پیاز هزینه هاش را به دلار و چند برابر قیمت پول گرفته...شما هم این اراجیف نویسی را تموم کن..

      • ایرانی

        آقای بابک . خدایی به حرفهایی که میزنی باور داری یا همینجوری کفتری یه چیزی میپرونی ؟ خودت بشین حساب کن که کیروش بعد هشت سال چیکار کرده برامون . روی کاغذ بنویس و خودت مرور کن . ولی اگه چیزی نداشتی بنویسی که نخواهی داشت ، من بعد دیگه الکی پاچه خاریه این مربی بی مصرف رو نکن . شماها به صرف مخالفت با پرسپولیس با هاش موافقین . والا خودتونم نمیدونین چرا موافقین . کار خوبی نمیکنین که به هموطنت میپری برای این خارجی . ای کاش میفهمیدین که کیروش فقط به فکر پولشه و شبها قبل از خواب به همتون میخنده . به کسایی که الکی زنده باد میگن در صورتیکه شاید سواد کافی هم نداشته باشن .

    • بدون نام

      آقای صالحی تو چه کاره فوتبالی که درباره کیروش نظر میدی ؟ خب راست گفته مردم نون ندارن بخورن البته مردم عادی ها نه تویی که ...

    • بدون نام

      رسانه های حکومتی داره کارلوس کی روش رو به دلیل گفته های برحقش مبنی بر حکومتی بودن یه تیم و وضعیت معیشتی به مردمش که کاملا هم چیزی غیر از واقعیت نیست به شکل ناجوانمردانه ای تخربب میکنه
      آیا کی روش چیزی غیراز واقعیت گفته؟؟؟
      آقای خیابانی با حرفهای احمقانه ات وبا تخریب کردن کسی که چیزی جز واقعیت نگفته
      خودت رو منفور کردی....
      امروز فهمیدیم حتی اشک های تمساح خیابانی هم قیمت داره ومیشه خردیدش....

    • 57 یاران

      آقای امیری آقای کیروش واقعیات گفتن ناراحت شدید...

    • ایرانی

      چرا کسی توی دهنش نمیزنه ؟ ما که با کیروش مقامی نخواهیم آورد و حذف میشیم و پولشو هم باید تمام و کمال بدین . پس چرا همین الان عزلش نمیکنین و پولشو نمیدین بره پی کارش . اول خودش بعد اون مترجم بلبل زبونش که جوگیر شده و طوری ترجمه میکنه انگار که اونم از ملت طلبکاره . بندازینش بیرون و دلیلش رو هم بیان کنین . بگین چون زبونش دراز بود و در امور مملکتی دخالت میکرد . اونوقت ببینم کلمبیا بازم میاد سراغش ؟

    • ناشناس

      این قرارداد ۶ ماهه باکیروش اختیار عقل و هوشش را از او گرفته و الان مانند مرده ای است که داره جان می دهد برای همین انقدر جسور و خطرناک شده و در تمام امور مملکت ما دخالت می کنه!!

    • بدون نام

      آرررره قهرمان میشه با این هجمه ای که بر علیه کیروش راه انداختین الان تیم ملی قهرمان میشه جناب وزیر هم به عنوان یه برگ زرین این قهرمانی رو توی کتاب افتخارات پوچش می چسبونه وپزش رو میده تیم ملی ده برابر هزینه ای که براش کردین پول وارد کشور کرده الکی هم نگین کیروش پول میلیاردی میگیره در حالی که پنجمین مربی گرون تو تیم های آسیایی است

      پاسخ ها

      • کریستیانو Ronaldo

        احسن اقا جان خیلیا با اسم کیروش سوزش گرفتن و اخرش مرض بافاسیل گرفتن و جان به جون افرین تسلیم کردن.مرگ بر دشمنان تیم ملی ایران

    • کوروش

      اره هر چه شما میگین درسته کیروش خواب دیده صبح این حرف را زده الهی امان از دست کیروش جان کشور ایران هیچ مشکلی نداره و با قدرت پیش میرویم

    • ZOOROO

      کی روش فقط پول را می شناسد پول به او بده بار هم برایت جابجا میکند

    • فرزاد

      مرد باشید و این دلال موزامبیکی کثیف را بندازید بیرون...خسته شدیم از این همه تحقیر و تلاش جهت تحمیق مردم...

    • بدون نام

      کی روش شخصیت یک مدیر راندارد...اوشدیدا سیاسی است وازدست برقضا روحیه ماایرانی ها روخوب میشناسه....خوب مارو به هم درگیرکرده وزیرسبیلی وپرتغالی میخنده..ومانندگذشتگانش سرگرم ساختن قلعه پرتغالیست..حیف این مردکه زحماتش ازروی دل نیست..ما هوشیارباشیم..

    • مهدی

      کیروش دیر یا زود از ایران میره,بعد معلوم میشه که تیم ملی به چه وضعی میفته.یادشون رفته که قبل از اومدن کیروش تیم ملی کارش به جایی رسیده بود که 5 هزار نفرم تماشاگر نداشت.چون کیروش خارجیه,یه سریا چشم دیدنش رو ندارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج