۸۲۱۴۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پدیده جنوا جانشین ایگواین می‌شود؟

کریشتوف پیاتک با میلان به توافق شخصی رسیده است.

وبسایت نود: باشگاه جنوا دو پیشنهاد وستهم برای جذب کریشتوف پیاتک را رد کرده تا احتمال انتقال مهاجم لهستانی به میلان قوت گیرد.

در حالی که گونزالو ایگواین در آستانه انتقال قرضی به چلسی است، میلان کریشتوف پیاتک ۲۳ ساله را به عنوان جانشین مهاجم آرژانتینی در بلندمدت انتخاب کرده است. پیاتک در این فصل از رقابت های سری آ با ۱۳ گل دومین گلزن برتر مسابقات بوده و توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی از جمه وستهم یونایتد را به خود معطوف کرده است.

به نقل از دیلی میل، وستهم که در خطر از دست دادن مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی خود و انتقال قریب الوقوع او به سوپرلیگ چین است، به دنبال جانشینی برای او می‌گردد. رسانه انگلیسی خبر داده که چکش ها نخستین باشگاهی بوده اند که پیشنهاد رسمی خود برای جذب پیاتک را به جنوا ارائه داده اند.

پدیده جنوا جانشین ایگواین می‌شود؟

با این حال هر دو پیشنهاد وستهم توسط جنوا رد شده چرا که باشگاه ایتالیایی آماده پیشنهاد آث میلان برای مهاجمی است که ارزش او در حدود 45 میلیون پوند برآورد شده است. در چنین شرایطی وستهم با عبور از پیاتک، به سراغ کالوم ویلسون (بورنموث) و یا مکسی گومز (سلتاویگو) خواهد رفت.

به نقل از جان‌لوکا دی‌مارتزیو، میلان با نمایندگان پیاتک بر سر قراردادی 5 ساله به توافق رسیده و اکنون باید به دنبال راه حلی برای توافق با جنوا باشد. سران دو تیم قرار است اولین ملاقات را در روز جمعه ترتیب دهند و جنوا امیدوار است پیشنهادی حداقل 40 میلیون یورویی برای مهاجم 23 ساله خود دریافت کند.

در صورت عدم توافق دو باشگاه، میلان به سراغ میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی باشگاه چلسی خواهد رفت که به تازگی و با فسخ قرارداد قرضی با والنسیا، به باشگاه لندنی بازگشته است. صحبت هایی از انتقال باتشوایی به موناکو مطرح شده و میلان در صورت تمایل به جذب او باید در سریع ترین زمان ممکن اقدام کند.

گونزالو ایگواین در روز جمعه به لندن سفر خواهد کرد تا در تست های پزشکی باشگاه چلسی شرکت کرده و سپس قراردادی 6 ماهه به صورت قرضی با آبی های لندن به امضا برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج