۸۲۱۴۴۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اوسیانو کروز: باید کارمان را انجام دهیم یا بمیریم

دستیار کی‌روش گفت: اکنون در مرحله حذفی یا باید کارمان را انجام دهیم و با باید بمیریم.

ایسنا: اوسیانو کروز، دستیار کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: آمادگی کامل برای بازی با عمان داریم و به هدفمان نیز رسیده‌ایم. تلاش کردیم تا به عنوان تیم نخست گروه صعود کنیم که به این مهم دست پیدا کردیم. دیروز منتظر بودیم تا ببینیم تکلیف تیم بعدی چه می شود و اکنون منتظر عمان هستیم.

این تیم حریف بسیار دشواری است. بازی این تیم را مقابل ژاپن، ترکمنستان و ازبکستان دیده‌ایم. اکنون زمان این است که یا کار را انجام دهیم یا بمیریم. آمادگی کامل را داریم و با این حریف دشوار با آمادگی بازی خواهیم کرد.

اوسیانو کروز: باید کارمان را انجام دهیم یا بمیریم

او درباره تغییر ترکیب تیم ملی در بازی‌های مرحله گروهی توضیح داد: آماده سازی ما برای این تورنمنت آنگونه که انتظار داشتیم، نبود. باید شانس را در سه بازی گذشته به بازیکنان می‌دادیم که اکنون این شانس داده شده است.

بنابراین با توجه به عملکرد بازیکنان در سه بازی گذشته، برای انتخاب یازده بازیکن اصلی بازی بعدی، سردرد خواهیم داشت چون همه آن‌ها ثابت کردند که استحقاق داشتن یک فرصت را دارند. باید به برد در بازی مقابل عمان فکر کنیم و احتیاج داریم که بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

کروز همچنین درباره احتمال بازی با ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی بیان کرد: بدترین اشتباه برای هر تیمی این است به حریفی فکر کند که در بهترین حالت ممکن شاید در دو بازی آینده با آن رو برو شود. ما باید به بازی عمان فکر کنیم و اگر این تیم را پشت سر نگذاریم به هیچ تیمی نمی‌توانیم فکر کنیم.

مربی تیم ملی درباره اینکه عمان همیشه جلوی ایران عملکرد خوبی داشته است، توضیح داد: می‌دانیم عمان تیم خوبی دارد. در مرحله اول مقدماتی با این تیم همگروه بودیم و قوی‌ترین حریف ما در آن گروه، عمان بود. آن‌ها دوش به دوش ما آمدند ولی ما به عنوان صدرنشین صعود کردیم. حساسیت این بازی را می‌دانیم؛ به خصوص به خاطر دو بازی‌ای که با آن‌ها انجام داده‌ایم. همه بازیکنان می‌دانند باید چه‌کار کنند و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری در بخشی از این مصاحبه قصد داشت از کروز درباره حواشی ایجاد شده پیرامون صحبت‌های کی ‌روش سوال کند اما مدیر رسانه‌ای تیم ملی این اجازه را نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر

      همون بمیری بهتره

    • م.ر

      همون بمیری بهتره

    • اسی

      زر زنی به نوع کروز سیاه سوخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج