جاباما
۸۲۱۴۶۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد کیومرث پوراحمد از رفتار مردم در سینماها

کیومرث پوراحمد درباره تاثیر نظر مردم در سرنوشت فیلم‌ها در اکران گفت: فیلمی برای مردم جذاب باشد دهان به دهان می‌گردد و سبب تبلیغ آن می‌شود و بالعکس، بخشی از آدم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند در طول سال به سینما نمی‌روند و این مسئله می‌تواند برای این افراد نیز موثر و مفید باشد.

خبرگزاری ایسنا: کیومرث پوراحمد انتشار جدول نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی را چند هفته قبل از برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر، مثبت ارزیابی کرد.

این کارگردان که با فیلم «تیغ و ترمه» در جشنواره حضور دارد، ادامه داد: مردم از این طریق می‌توانند فیلم‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند و این اقدام مثبت و پسندیده‌ای است که در این ۱۰ روز امکان پذیر است ولی ما مردم منظمی نیستیم و سر سانس‌های نمایش فیلم‌ها به موقع حضور پیدا نمی‌کنیم.

او درباره تاثیر نظر مردم در سرنوشت فیلم‌ها در اکران گفت: فیلمی برای مردم جذاب باشد دهان به دهان می‌گردد و سبب تبلیغ آن می‌شود و بالعکس، بخشی از آدم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند در طول سال به سینما نمی‌روند و این مسئله می‌تواند برای این افراد نیز موثر و مفید باشد.

پوراحمد همچنین با انتقاد از وضعیت حضور مردم در سالن‌های سینما، بیان کرد: ما به صورت کلی مردم منظمی نیستیم، اصولا وقتی فیلم شروع می‌شود بدون توجه و با تاخیر وارد سالن می‌شویم.

در زمان نمایش فیلم هم اکثر افراد مدام حواس‌شان به گوشی‌شان است و حتی برخی اوقات با موبایل حرف می‌زنند که این مسایل بسیار غم‌انگیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفتارمردم درهمه جا عوض شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج