۸۲۱۵۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اثرگذاری قابل توجه فن‌دایک در ترکیب لیورپول

حالا فن دایک به عدد ۵۰ بازی برای لیورپول رسیده است.

وبسایت نود: هفته گذشته و در برد ۱-۰ لیورپول مقابل برایتون بود که فن دایک برای پنجاهمین بار با پیراهن قرمز لیورپول به میدان رفت. او ژانویه گذشته به لیورپول پیوست و در طی ۱۲ ماه حضورش در این تیم، اثرگذاری قابل توجهی داشته است. کافی است به شرایط لیورپول در طی یک سال اخیر نگاهی بیندازید.

آنها چند ماه قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و برد مقابل برایتون نیز موجب شد تا با کسب هجدهمین برد این فصل خود، صدرنشینی لیگ برتر را حفظ کنند. فن دایک در ۵۰ بازی ای که برای لیورپول به میدان رفته است، موفق شده در کنار دیگر مدافعین ۲۴ کلین شین را ثبت کند.

به همین بهانه نگاهی داریم به عملکرد فن دایک در طی ۱۲ ماه گذشته و مقایسه آن با شرایط گذشته لیورپول.

اثرگذاری قابل توجه فن‌دایک در ترکیب لیورپول

در مقام مقایسه، لیورپول در 50 بازی اخیر خود با حضور فن دایک، 7 برد بیشتر کسب کرده است. آمار آنها در 50 بازی اخیر با حضور فن دایک، 33 برد، 7 تساوی و 10 باخت بوده است. حال آنکه این آمار در 50 بازی پیش از حضور فن دایک، 26 برد، 15 تساوی و 9 شکست بوده است.

در طی این مدت آمار گل های زده لیورپول تفاوت چندانی نداشته است ولی آمار گل های خورده تیم از 57 به 41 کاهش یافته است. تعداد کلین شیت ها هم از 18 به 24 افزایش یافته است. از نظر شوت های درون چارچوب به سمت دروازه خودی نیز شرایط تغییر نکرده است.

اثرگذاری قابل توجه فن‌دایک در ترکیب لیورپول

اما تاثیر واقعی در این فصل بیشتر قابل مشاهده است. در فصل گذشته در ۲۲ بازی با حضور فن دایک، لیورپول ۲۴ گل خورد ولی در این فصل در ۲۸ مسابقه، آنها فقط ۱۷ گل دریافت کرده اند. که البته بخشی از این توفیق نیز به عملکرد خوب آلیسون برمیگردد که در این فصل به جمع قرمزها اضافه شده است.

فن دایک در این فصل در ۲۲ بازی لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته است و جمع دقایق حضور او در زمین، ۱۹۴۵ دقیقه است. او در این تعداد بازی ۱۶۸۶ پاس ارسال کرده که بیش از هر بازیکن دیگری در لیورپول است. در زمینه بلاک، دفع توپ، قطع ارتباط فن دایک در این فصل بهترین بازیکن لیگ جزیره بوده است.

ضمن اینکه او در این فصل ۲۱ تکل داشته که جایگاه هشتم در لیگ به حساب می آید و با ۷۴ درصد موفقیت در دوئل های نفر به نفر، در رده سوم لیگ است. قرار گرفتن نام فن دایک در سه بخش در صدر جدول لیگ (بلاک، دفع توپ و قطع ارتباط) یکی از دلایل صدرنشینی لیورپول در لیگ برتر و همینطور در آمار دفاعی لیگ به حساب می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج