۸۲۱۶۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصویر منتشر شده از وین دیزل در فیلم Bloodshot

اولین تصویر از وین دیزل (Vin Diesel) در فیلم Bloodshot به کارگردانی دیوید ویلسون (David Wilson) منتشر شده که براساس شخصیت کمیک Valiant است که سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون‌هوک (Kevin VanHook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bon Layton) خلق شده است. بدون شک این وین دیزل سر فیلم Bloodshot است.

سینما گیمفا: اولین تصویر از وین دیزل (Vin Diesel) در فیلم Bloodshot به کارگردانی دیوید ویلسون (David Wilson) منتشر شده که براساس شخصیت کمیک Valiant است که سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون‌هوک (Kevin VanHook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bon Layton) خلق شده است. بدون شک این وین دیزل سر فیلم Bloodshot است.

تصویر منتشر شده از وین دیزل در فیلم Bloodshot

وین دیزل، بازیگر فیلم سریع و خشن، در انتهای فیلم متفاوت بنظر می‌رسد. این شخصیت، یکی از مشهورترین شخصیت‌های دنیای Valiant Comics، آنجلو مورتالی نامیده می‌شد، سربازی که علی‌رغم خواست خود در پروژه Rising Spirit مورد آزمایش قرار گرفت. مورتالی با تزریق نانو کامپیوتری به درون خونش، و پاک شدن کامل حافظه‌اش، تبدیل به Bloodshot و ضد قهرمانی با نیروهای احیا شده و توانایی تغییرشکل می‌شود که می‌تواند با بیشتر کامپیوترها ارتباط ذهنی برقرار کند.

Bloodshot معمولا به دنبال آن‌هایی است که این بلا را سرش آوردند و کمی شبیه شخصیت The Punisher دنیای مارول می‌شد اگر تصویر استخوان سر روی سینه‌ی فرانک کستل، چیزی بود که این شخصیت آن شکلی است.

برخلاف تصویر Extreme Genericness اولیه فیلم، Bloodshot پروژه‌ی فوق‌العاده‌ای است. وقتی این فیلم اولین بار اعلام شد، سونی آن را اقتباس محدود به رده سنی دانست که تحت تاثیر بلاک‌باسترهای علمی‌تخیلی اواخر دهه ۸۰ مانند روبوکاپ، ترمیناتور و Total Recall است. فیلم‌نامه این کار را نویسنده‌ی برنده اسکار برای فیلم Arrival و فیلم ترسناک نتفلیکس، Bird Box، اریک هیسرر (Eric Heisserer) نوشته است.

فیلم Bloodshot با بازی سم هیوان (Sam Heughan)، الیزا گونزالز (Eliza Gonzalez) و توبی کبل (Toby Kebbell) سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج