۸۲۱۷۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافق میلان با جنوا برای خرید پدیده سری A

شانس باشگاه میلان برای خرید دومین گلزن برتر این فصل سری A بیشتر شد.

خبرگزاری تسنیم: شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه میلان قصد دارد کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی تیم فوتبال جنوا را در ازای ۳۵ میلیون یورو به علاوه یک بازیکن جذب کند. این شبکه نوشته آلن هلیلوویچ بازیکنی است که میلان می‌خواهد به عنوان بخشی از رقم قرارداد انتقال دومین گلزن برتر این فصل سری A به جنوا بدهد.

ظاهراً بعد از مصاف اخیر میلان و جنوا در سری A، جلسه‌ای چهار ساعته میان انریکو پرتزیوسی، رئیس باشگاه جنوا و لئوناردو (مدیر ورزشی)، پائولو مالدینی (مدیراستراتژی و توسعه ورزش) و ایوان گازیدیس (مدیر اجرایی) باشگاه میلان با حضور مدیر برنامه‌های پیاتک برگزار و توافق‌هایی هم حاصل شده است.

گفته می‌شود که جنوا به هیچ شیوه‌ای برای انتقال پیاتک به سن‌سیرو جز فروش قطعی او به روسونری رضایت نداده و با انتقال قرضی با گزینه خرید قطعی اجباری در پایان فصل هم مخالفت کرده تا جایی که حتی تهدید میلان برای خاتمه دادن به مذاکرات نیز منجر نتوانسته منجر به تغییر موضع این باشگاه شود.

توافق میلان با جنوا برای خرید پدیده سری A

تنها موردی که جنوا در مذاکراتش با میلان پذیرفته، انتقال یکی از بازیکنان روسونری به این تیم برای کاهش مبلغ فروش پیاتک بوده است. اکنون هلیلوویچ آن بازیکنی است که باید با جنوا به توافق برسد تا تخفیفی برای خرید پیاتک شامل حال روسونری شود.

پیش از این گفته می‌شد که آندره‌آ برتالوچی، دیگر بازیکن میلان هم قرار است به جنوا ملحق شود، اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده که او قصد ندارد به جنوا برگردد و ترجیح می‌دهد تا پایان فصل در میلان بماند و در آن زمان به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

باشگاه جنوا پیاتک 23 ساله را ماه جولای سال 2018 در ازای 4.5 میلیون یورو خرید و در اولین فصل بازیگری‌اش در فوتبال ایتالیا، در 21 بازی رسمی 19 گل زد. او در جدول برترین گلزنان این فصل سری A هم با 13 گل بعد از کریستیانو رونالدو در رده دوم قرار دارد.

میلان در حالی به لطف روابط خوبش با جنوا توانسته رضایت این باشگاه را برای خرید پیاتک جلب کند که این بازیکن لهستانی از وستهام پیشنهادی بهتر داشت. گفته می‌شود که نهایی شدن انتقال پیاتک به میلان راه انتقال گونسالو ایگواین به چلسی را هموار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج