۸۲۱۸۱۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

شجاعی: فوتبال برای مردم ایران یک مُسکن است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه بازیکنان تیم ملی می دانند که فوتبال در ایران برای مردم فراتر از یک بازی است و یک برد می تواند تاثیر مثبتی در زندگی شان داشته باشد.

خبرگزاری مهر: مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عمان که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد، گفت: در هر تورنمنت یا بازی که پیراهن تیم ملی را برتن می کنیم انرژی مثبت مردم را به خودمان داریم. فوتبال برای مردم ما بیشتر از یک بازی معنی دارد و خیلی وقت ها برایشان یک مسکن است.

وی ادامه داد: یک برد تیم ملی می تواند مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند را برای مدتی به فراموشی بسپارد. به همین خاطر وقتی تیم ملی یک بازی مهم را می برد خود ما هم لذت می بریم که روی زندگی مردم تاثیر گذاشته ایم.

شجاعی ادامه داد: بازی سختی با عمان داریم و در ۱۰ سال گذشته بازی آسانی با این تیم نداشته ایم. سه بازی گذشته عمان را آنالیز کرده ایم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رویم. ما قبلا هم گفته بودیم که می خواهیم ۷ فینال را برگزار کنیم که این فینال چهارم است. باید تمام تلاشمان را بکنیم که بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی خواهد بود اما هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده این بازی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      و بعدش هم با یه مصاحبه آقای کی روش حال همه مردم گرفته میشه!!!

    • بدون نام

      بازی عمان با ژاپن را اگه نگاه کرده باشید ژاپن به لطف داور انهم یک،هیچ برنده شد،عمان هم قدرتی،هم سرعتی،وهم پاسهای کوتاه اما سریع بهم میدانند و دیگراینکه فیزیکی بازی میکردندوقدرت بدنی خوبی هم داشتنداز عراق هم قوی تر هستند،بازی سختی ایران فردا دارد امیدوارم که ایران در 90دقیقه تمام کند.

    • ایرانی

      برای مردم هیچ چیز نیست . فوتبالی که شماها بازی میکنین حتی در حد مسکن هم نیست . ولی برای شماها خیلی خوبه و فقط پول ازش بیرون میاد . اینقدر اسم مردم رو نیارین چون دروغ میگین . یه مش ترسوی بزدلین که پشت کیروش قایم شدین . بی نواها . چهار روز دیگه کیروش بره میخواین کجا قایم شین .

    • بدون نام

      چه تاثیری!؟کدوم مشکل حل میشه

    • بدون نام

      برای تو و امثالت فوتبال یه تقویتیه ولی برای ما مسکنم نیست وقتی نگرانی نداشتن مَسکن و کار و هزار جور دغدغه دیگه داریم تنها چیزی که ازتون میخوایم اینه که با اینهمه هزینه ای که براتون شد حداقل تا فینال برید ولی اصلا فکر نکن فوتبال برای ما مُسکنه مُسکن باید متناسب با درد آدم باشه دردامروز مردم ما وضعیت اقتصادی و معیشتیشون هست و این جنگ اقتصادیی که توشیم نه توپ زدن شما فوتبالیستهای مولتی میلیاردر

    • بدون نام

      دمت گرم میفهمی حال مردم رو

    • matin

      کم حرف مفت بزن انگار که مردم تو فقرو فلاکت هستن اینقد شان مردمو پایین نیار والا هرچیزی که گرون شده مردم بیشتر میخرند امنیت و آسایشی که این مردم دارند این کشورهای عربی ندارند به جا این حرفا بازیتو کن

    • بدون نام

      این چه کاپیتانیه که همش ذخیره س

      پاسخ ها

      • ایرانی

        کاپیتان نیمکته .

    • بدون نام

      بازم زر مفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج