۸۲۱۹۳۸
۲۵ نظر
۵۰۰۱
۲۵ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

مدیران کنونی باشگاه استقلال بدون اطلاع از صرف بودجه این فصل در فصل هفدهم به مدیریت باشگاه استقلال فراخوانده شده‌اند درحالی که اگر آنها کمترین اطلاعی ازوضعیت موجود داشتند شاید هرگزبه استقلال نمی‌آمدند.

ایران ورزشی: علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال چهارشنبه هفته پیش مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم داشت که پاراگراف آخرآن چندان جدی گرفته نشد.

خطیر درآن مصاحبه به تصمیم عجیب مدیران فصل پیش اشاره کرده بود. خطایی بزرگ از سوی مدیران سابق باشگاه که دراقدامی بحث برانگیز بودجه ای که متعلق به فصل هجدهم بوده را صرف هزینه های فصل هفدهم کرده اند. بدون شک اگرتیم ملی درگیررقابت های جام ملت های آسیا نبود واز آن سو وقت رسانه ها با پرداختن به جنگ های لفظی کی‌روش پرنمی‌شد، موضوع پیش خور شدن بودجه این فصل جدی ترگرفته می‌شد.

خطیرگفته بود:« با اینکه از زمانی که ما در این باشگاه مشغول به کار شدیم به ادعای اسپانسر بیش از ۳۰ میلیارد از پول اسپانسر از قبل توسط مدیران قبلی هزینه شده، ولی در تلاش هستیم با مذاکره با اسپانسر باشگاه، مشکلات مالی پیش‌رو را به زودی حل کنیم. هواداران اصلا نگران نباشند و منتظر خبرهای خیلی خوش زود در فصل نقل و انتقالات باشند. از همین جا اعلام می‌کنم منتظر خبرهاى خوش باشید و قطعاً روزهاى خوبى در انتظار ما خواهد بود.»

استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

دراین مان حتی مدیرانی که فصل پیش درراس امورباشگاه بودند نیز به چالش پاسخگویی درباره چرایی خرج بودجه این فصل درفصل پیش دعوت نشدند. مدیرانی که سیاست سکوت و دورباش را پیش گرفته اند وهیچ توضیحی درباره اقدام های خود نمی‌دهند وازفضای پرتنشی که برای تیم ملی به وجود آمده و اعتصاب های گاه و بیگاه بازیکنان نهایت بهره را برده اند.

این رویه درحالی برفضای باشگاه استقلال سایه افکنده که مدیران سال های دورباشگاه بارها به واسطه بدهی های مالی بسیارناچیزتر مورد نقد قرارگرفتند و رسانه ها درزمانی طولانی به آن پرداختند.

حتی برنامه های رادیویی و تلوزیونی بسیاری دراین خصوص برگزارشد تا ریشه مشکلات مالی و دلایل بدهی های برجا مانده روشن شود اما دراین برهه نه ذهن پرسشگری درباره تصمیم های مدیریت سابق باشگاه استقلال وجود ندارد و نه انگارآن ها ازسوی رسانه ها جذابیت به نقد کشیده شدن دارند.

شاید اگرسیدرضا افتخاری و پندارتوفیقی که مسببان اصلی این ماجرا محسوب می‌شوند چهره های جذابی برای رسانه ها بودند به این چالش دعوت می‌شدند اما چهره های نه چندان جذاب آن ها باعث شده به سادگی ازکنارخطاهای بزرگ مالی شان نیزبگذرند.

موضوع پیش خورشدن 30میلیاردتومان از بودجه فصل جاری استقلال اما باید با جدیت تمام پیگیری می‌شد. 30میلیارد عدد کوچکی نیست که به اصطلاح بتوان زیرسیبیلی ازآن گذشت و ماجرا را به حال خود رها کرد. 30میلیارداکنون دست سران باشگاه استقلال را برای پرداخت بدهی 4ماهه بازیکنان بازمی‌گذاشت آن ها را آسوده خیال به سمت جذب یکی، دوبازیکن خارجی نیز سوق می‌داد اما دریغ ازیک ریال!

اهمیت ماجرا اما وقتی ملموس ترجلوه می‌کند که می‌بینیم به دلیل مشکلات مالی تمرینات استقلال 10روز دیرترازهمه تیم ها آغاز می‌شود و اردوی برون مرزی این باشگاه به کشورقطر نیز لغو و این تیم ناچار به حضوردرترکیه می‌شود.

با وجود برگزاری اردو نیزاما آتش نارضایتی ها درباشگاه استقلال فروکش نمی‌کند و می‌بینیم که بازیکنان دراقدامی مشترک به سیاست گذاری ها ایراد می‌گیرند وحتی با انتشارپیامی تصمیم گیران را «دروغگو» خطاب می‌دهند.

تردیدی نیست اگرآن 30میلیاردتومان به اصطلاح پیش خورنمی‌شد و به پای بازیکنان فصل پیش ریخته نمی‌شد امروز حس نارضایتی ازسیاست های مالی باشگاه استقلال به حداقل می‌رسید وشاید به طورکلی ازبین می‌رفت اما بی توجهی مدیران فصل پیش استقلال اکنون مصائبی را به وجود آورده که عملا مدیران وقت نیز برنامه ای برای برون رفت ازآن ندارند و اسپانسراین باشگاه نیز هرگزخود را ملزم به پاسخگویی درباره تصمیمی که فصل پیش گرفت، نمی‌داند.

استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

همین اسپانسرباشگاه استقلال نیزباید همچون مدیران فصل پیش به چالش پاسخگویی درباره دلیل پرداخت بودجه این فصل درفصل پیش فراخوانده می‌شد اما ازکناراین ماجرا نیز به سادگی عبورشده تا استقلال به لحاظ مالی سخت ترین دوران کاری خود را تجربه کند و کاسه چه کنم، چه کنم دردست بگیرد.

بدون شک دراین ماجرا امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال کمترین سهم را دارد. مدیری که درراس امورباشگاه استقلال گمارده شده تا به نوعی فقط اوضاع را مدیریت کند اما به او هرگزگفته نشد که مدیران فصل قبل با تصمیم های غلط خود چه مشکلاتی را باعث شده اند.

اینکه فتحی و همکارانش درجریان ماجرا قرارنداشته اند کاملادراظهارات علی خطیرنمایان است و آن ها نیز اززبان اسپانسرباشگاه فهمیده اند که بودجه فصل قبل پیش خورشده وگرنه شاید فتحی نیزبا علم به این وضعیت حاضربه حضوردرراس مدیریت باشگاه استقلال و تحمل این همه حواشی نمی‌شد.

دراین میان فتحی وهمکارانش زیرفشارهواداران به دنبال جذب بازیکن هم هستند تا شاید استقلال ازلحاظ فنی شرایط مطلوب تری را تجربه کند اما وقتی بودجه ای درباشگاه استقلال وجود ندارد و حقوق بازیکنان نیز ماه ها عقب افتاده بدون شک او و همکارانش هم نمی‌توانند بازیکنی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند.

وضعیت امروزاستقلال ما را به یاد تیم هایی می‌اندازد که با امتیازمنفی وارد چرخه مسابقات می‌شوند. امیرحسین فتحی و همکارانش هم با همین شرایط مالی به مدیریت باشگاه استقلال فراخوانده شده اند. با منفی ۳۰میلیاردتومان! آیا دراین شرایط می‌شود کاری از پیش برد یا مدیریت کنونی باشگاه استقلال نیز ناچار است همان رویه ای را دنبال کند که مدیران فصل پیش کردند؟ البته اگر پولی باشد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ررر

      ایران‌ورزشی و ورزش سه کاملا ضد استقلال هستن مث اینکه شمام کمک دارید راه اونارو میرید، مرگ بر تیم‌حکومتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود مرگ بر تیم حکومتی شيشتقلال

      • الکی خوش

        بی عرضگی مسئولین استقلال چه ربطی به بقیه تیم ها داره، مرگ بر مدیر بی لیاقت

      • بدون نام

        بدبخت حسود عقده ای شما نمیخواید حقیقت رو بفهمین که تیمتون درپیته فقط یه حرف مفت یاد کردین بمیرید از حسادت

      • مهدی

        حکومتی تر از کیسه سوراختور و شله زرد مگر وجود داره.مشکل شما اینه که تیم مردمی ندید ید و فکر
        می کنید هر کی موفق می شه میشه تیم حکومتیه.کافر همه را به کیش خود پندارد

      • بدون نام

        مرگ براستقلال نه بهتربگیم شیش تایی هایاکیسهههههههه

      • بدون نام

        گند و افتضاحاتی که مدیران ضعیف و بی لیاقت انجام میدن سالها طول میکشه تا برطرف بشه این افتضاحات از زمان فتح اله زاده شروع شد و الان هم ادامه داره ، چکهای میلیاردی و بی پشتوانه که موجب بدهکاریهای تیم شده کار مدیران ضعیف استقلاله ، باید پذیرفت ایراد در داخل باشگاهه

    • تاجیم

      سایت بیشرف کم برای تاج کبیر خاشیه درست کن .بی وجود ازلنگ همش تعریف میکنه وبرای تاج کبیر همش حاشیه.خیرنبیند بیشرفها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کاجی
        الان این حرفا دروغه؟
        پس زر مفت نزن

      • الکی خوش

        پس بازیکنان استقلال مرض دارن تو فضای مجازی مسئولین استقلال را دروغگو خطاب می کنند

      • پرسپولیس

        به جای این اراجیف ،مطالبات درست از باشگاهتون داشته باشید و سرتون به لاک خودتون باشه ،تا کی میخاید خودتون و گول بزنید و بقیه رو به پرسپولیس ربط بدید ، روزی رو میبینم که با فرهاد تون هم هیچ غلطی نمیتونید کنید ، فکر کنم اونوقت هم احتمالا فرهاد و جاسوس پرسپولیس معرفی میکنید ، حماقت شما کیسه کش آ تمومی نداره.

      • بدون نام

        بهتره بکی کاج صغیر

      • مهدی

        دوچرخه سواران کی کبیر شده تا یادمون این تیم حکومتی کیسه همیشه مثل یه انگل چسبیده بوده به قدرت چه زمان پهلوی و چه زمان حالا.وهمیشه صغیر بوده

      • بدون نام

        تاژژژی هنوز دوزاریت نیافتاده که تاج مرده ورفته زیر گل و خاک

    • مهدی آبی

      وزیر لنگی لجن اگر اون مدیرای بیشرف رو انتخاب نمی‌کرد الان وضعمون این نبود.
      لعنت به وزیر لنگی لعنت به سوگلی حکومت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا لعنت به خودت دوما منگل جان پرسپولیس کبیر کم از این مشکلات نداشت ولی کار روباید به کاردون سپرد موقعی شفر داشت مشروب میخورد پرسپولیس کبیر درحال تمرین کردن بود چرا احمقهایی مثل تونمیخان قبول کنن

      • مهدی پرسپولیسی

        تو دومرتبه آمدی اینجا کامنت گذاشتی کیسه کش خجالت بکش والله میام سراغت .کیسه کش ششتقلالی دوچرخه سوار.

    • بدون نام

      چرا آقای افتخاری کثیف و همکاران دزد بی لیاقتش نباید زندان کنند تا ابد که استقلال را به این روز کشاند وزیر هم با دولت کلا" مخالف آبی هستند وقتی روحانی کثیف میرود گوندای اردوغان بخاطر طارمی میمالد که رضایت بدهد دیگه حساب همه چی را بکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر و دولت نه عزیزم. کل جهان دست به دست هم دادن تا استقلال هر روز نکبت تر از روز قبل بشه
        خیلی خنگین والااااا

      • محمد

        همین روحانی به شما ارز دولتی داد ولی به پرسپولیس سلطان قلبها نداد براتون بازیکن به زور گرفت

    • سعید

      اقایی که داری این خبرو میزاری مگه خود فتحی سال قبل تو هیت مدیره نبود مگه میشه باور کرد که افتخاری سر خود رفته پول بگیر بس کنید سیا بازیارو

    • حمید

      چه وزیر عجیبی
      مدیر پرسپولیسی رو میگذاره برای تیم استقلال تا پولشونو پیش خور کنن
      از اون طرف وزیر استقلالی میگذاره برای پرسپولیس تا دو پنجره از نقل و انتقالات محرومشون کنه

    • محمد

      حقیقت تلخه ایا چرا خودتونو زدین به خواب .جان مادرتون کلاه خودتونو قاضی کنید .بعد بگین تیم حکومتی کدومه .وقتی مدیر هاتون بی عرضه هستن رکورد بازیکن میزنن با ۲۴تا بازیکن میخایی بده کار هم نباشن

    • بی نام

      بدبختای لنگی ما هزینه کردیم ومثل شما هدایتی دزد بیت المال نداریم که بهمون کمک کنه پول ما کمه ولی حلاله دزدی نیست

    • بدون نام

      مدیر عامل نداریم فقط با شعر تو کار دلالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج