۸۲۲۱۷۹
۱۹ نظر
۵۰۱۷
۱۹ نظر
۵۰۱۷
پ

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ ۴۵ رئیس‌جمهور آمریکا است، اما انصافاً باید اعتراف کرد نسبت به بیشتر روسای جمهور قبلی آمریکا، ترامپ رئیس‌جمهور پرحاشیه‌تری است و روزی نیز که خبری از او را در رسانه‌ها نداشته باشیم.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: دونالد ترامپ ۴۵ رئیس‌جمهور ‌آمریکا است اما انصافاً باید اعتراف کرد نسبت به بیشتر روسای جمهور قبلی آمریکا، ترامپ رئیس‌جمهور پرحاشیه‌تری است و روزی نیز که خبری از او را در رسانه‌ها نداشته باشیم. اما چیزی که برای ما و بسیاری دیگر از مخاطبین جالب به نظر می‌رسد سن و سال ترامپ است.

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

همان‌گونه که حتماً می‌دانید دونالد ترامپ ۷۲ سال سن دارد و از این لحاظ به‌عنوان پیرترین رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ این کشور نیز شناخته می‌شود. اما جالب اینجاست به گفته‌های پزشکان مخصوص ترامپ، شرایط جسمی و بدنی او بسیار خوب است و در سن ۷۲ سالگی، مرد سر زنده و شادابی است. به این ترتیب ممکن است از خود پرسیده باشید دونالد ترامپ چه غذاهایی مصرف می‌کند که در سن و سال بالا توانسته سکان هدایت آمریکا را در در اختیار بگیرد.

به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به منوی غذایی روزانه دونالد ترامپ خواهیم داشت تا ببینیم این رئیس‌جمهور پیر و پرکار چه غذاهایی در طول روز می‌خورد.

دونالد ترامپ عاشق مک‌دونالد است

به احتمال زیاد با خود فکر کرده‌اید دونالد ترامپ غذاهای سالم و طبیعی می‌خورد تا در این سن و سال زیاد سلامت خودش را حفظ کند، اما چنین خبری نیست و در منوی غذایی دونالد ترامپ همه‌جور غذا پیدا می‌شود. جالب اینجاست که غذاهای فست‌فودی جای خاصی در خوراکی‌های دونالد ترامپ دارند و چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا عاشق خوردن مک‌دونالد است.

در سال ۲۰۱۶ یک کنفرانس خبری برگزار شده بود و در این کنفرانس یکی از خبرنگارها از دونالد‌ ترامپ درخصوص غذاهایی که میل می‌کند پرسید. ترامپ نیز بدون هیچ وقفه‌ای پاسخ داد که عاشق مک‌دونالد است و در میان ساندویچ‌های خوشمزه مک‌دونالد بیشتر از همه غذای فیش دیلایت (Fish Deligth) را دوست دارد.

البته از قرار معلوم خوراکی با نام فیش‌ دیلایت در منوی غذاهای مک‌دونالد وجود ندارد و احتمالاً دونالد ترامپ برای اینکه به غذای خاصی در میان ساندویچ‌های مک‌دونالد اشاره نکرده باشد نام فیش‌ دیلایت را از خودش ابداع کرد تا از یک طرف به‌نوعی با این خبرنگار شوخی کند و از طرف دیگر منظورش را بفهماند و ثابت کند که عاشق مک‌دونالد است.

کی‌.‌اف‌.سی

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

وقتی صحبت از مک‌دونالد در منوی غذایی دونالد ترامپ مطرح می‌شود باید انتظار سایر غذاهای فست‌فودی را نیز در وعده‌‌های غذایی ترامپ داشته باشیم. به این ترتیب پس از مک‌دونالد نوبت کی‌.‌اف‌.‌سی فرا می‌رسد تا با خوراکی‌های خوش‌طعمی که دارد از رئیس‌جمهور آمریکا پذیرایی کند. ترامپ برای اینکه علاقه‌اش به خوراکی‌های کی.‌اف‌.‌سی را ثابت کند در اواسط سال ۲۰۱۶ تصویری در حساب توییتر خود منتشر کرد. در این تصویر دونالد ترامپ را می‌دیدیم که در جت شخصی‌اش نشسته و در حال خوردن یکی از خوراکی‌های خوشمزه کی‌.‌اف‌.‌سی است.

از قرار معلوم دونالد ترامپ حسابی به خوراکی‌های کی‌.‌اف‌.‌سی علاقه دارد چرا که در این عکس یک ظرف بزرگ ۲۰ دلاری از غذاهای کی‌.‌ا‌ف‌.‌سی را شاهد بودیم که به‌خوبی برای خوراک چندین نفر کفایت می‌کرد. مشخص نیست دونالد ترامپ شخصاً این خوراکی را میل کرده یا اینکه با همکارانش خورده‌اند اما علاقه ترامپ به خوراکی‌های کی.‌اف‌.‌سی در این تصویر کاملاً پیداست.

استیک‌های خوشمزه

دونالد ترامپ حسابی شکمش را تحویل می‌گیرد و استیک‌های کبابی خوشمزه را می‌توانید در منوی غذایی او پیدا کنید. در همین زمینه کارگزار شخصی دونالد ترامپ، آنتونی سنسیل (Anthony Senecal)، دونالد ترامپ تأکید دارد که استیک‌هایی که برایش آماده‌ می‌کنند حسابی کبابی شده باشد.

اگر به علم غذاشناسی علاقه داشته باشید حتماً می‌دانید که تحقیقات ثابت کرده خوردن گوشتی که بیش از حد کبابی شده در سنین کهنسالی باعث کاهش حافظه می‌شود و خطر احتمال به سرطان پروستات را در آقایان بیشتر می‌کند. به این ترتیب کاملاً مشخص است که دونالد ترامپ نیز از این حقایق غذایی باخبر است اما اینگونه که پیداست اهمیت زیادی به سلامتی نمی‌دهند و حسابی اهل شکم‌چرانی است.

سالاد تاکو

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

مکزیکی‌های زیادی در آمریکا زندگی می‌کنند و در زمان رقابت ترامپ برای پیروزی در انتخابات، وی جهت اینکه دل هواداران مکزیکی خود را بدست بیاورد در روز عید سینکو دی مایو (cinco de mayo)، که یکی از اعیاد مهم مکزیکی‌‌ها است‌، تصویری از خودش در حال خوردن سالاد تاکو منتشر کرد.

وی در این روز به رستورانی که در برج ترامپ واقع بود مراجعه نمود و از علاقه خودش به مکزیکی‌ها خبر داد. جالب است بدانید مدتی پیش پایگاه خبری بیزنس اینسایدر یکی از گزارشگران خود که در زمینه خوراکی‌ها گزارش تهیه می‌کند را به آشپزخانه رستوران ترامپ فرستاد تا یک سالاد تاکو در این رستوران سفارش دهد و طعم این غذا را امتحان کند.

یک سالاد تاکو در رستورانی که در برج ترامپ واقع است دقیقاً ۱۸ دلار قیمت دارد و به نظر گزارشگری که متخصص بررسی غذا بود، این سالاد تاکو، خوراکی خوشمزه‌ای بود و آشپزهای رستوران ترامپ به‌خوبی از عهده پخت سالاد تاکو که یک غذای مکزیکی است بر آمده‌اند.

ترامپ لب به نوشیدنی‌های الکلی نمی‌زند

با توجه به روحیاتی که از ترامپ سراغ داریم خیلی بعید به نظر می‌رسد که اهل الکل نباشد اما از قرار معلوم این سیاستمدار پیر لب به الکل نمی‌زند و شدیداً مخالف مصرف نوشیدنی‌های الکلی است. ظاهراً ریشه تنفر ترامپ از الکل به برادر بزرگ‌تر ترامپ باز می‌گردد. این‌گونه که پیداست فرد ترامپ، برادر بزرگ دونالد زمانی که ۴۱ سال سن داشت بر اثر سو‌ء‌مصرف الکل از دنیا رفته و همین قضیه باعث شد تا ترامپ دور نوشیدنی‌های الکلی را خط بکشد.

البته ظاهراً دونالد ترامپ با ابزار چنین گفته‌هایی بیشتر می‌خواهد خودش را در نظر مردم سالم و پاک جلوه دهد، چرا که این سکه روی دیگری نیز دارد و از قرار معلوم ترامپ خیلی هم به قول‌اش وفادار نبود و گفته می‌شود در یکی از مهمانی‌های که توسط سازمان ملل برگزار شده بود، شیشه‌‌های نوشیدنی‌های الکی جور و واجور روی میز ترامپ قرار گرفت و او نیز حسابی از خجالت این شیشه‌ها در آمد.

دونالد ترامپ و عشق او به غذاهای برگر کینگ

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

برگر کینگ رستوران‌های زنجیره‌ای معروفی است که در آمریکا همبرگرهای خوشمزه‌ای برای مشتریان عرضه می‌کند. به این ترتیب در کنار خوراکی‌های فست‌فودی مانند کی‌.‌اف‌.سی و مک‌دونالد باید همبرگرهای برگر کینگ را نیز به فهرست غذاهای دونالد ترامپ اضافه کنید.

وقتی که دونالد ترامپ کمپین تبلیغاتی برای ریاست‌جمهوری آمریکا در کالیفرنیا برگزار کرده بود، ترامپ که پس از ایراد سخنرانی حسابی گشنه‌اش شده بود به راننده خود دستور داد تا به یکی از رستوران‌های برگر کینگ برود و برای او و اعضای همراهش همبرگر بخرد. ترامپ برای اینکه علاقه‌ شدید‌ش به غذاهای فست‌فودی را توجیه کند، مدتی بعد در مصاحبه‌ای گفت در کالیفرنیا زمان زیادی را از دست داده بود و به همین دلیل گفته بود برایش همبرگر بگیرند چرا که این غذا سریع حاضر می‌شود و وقت زیادی از آنها گرفته نمی‌شود.

ظاهراً عشق ترامپ به برگر کینگ یکطرفه نیست و پس از اینکه دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری رسید، شعبه برگر کینگ روسیه، یک همبرگر خوشمزه را به افتخار دونالد ترامپ معرفی کرد.

پیتزا

بعید به‌نظر می‌رسد کسی را سراغ داشته باشیم که پیتزا دوست نداشته باشد، دونالد ترامپ نیز که عاشق غذاهای فست‌فودی است هر از گاهی خودش را مهمان پیتزاهای خوشمزه‌ای می‌کند. تاکنون مستنداتی از شیوه پیتزا خوردن دونالد ترامپ در دست نداریم اما گفته می‌شود ترامپ مواد روی پیتزا را می‌خورد و علاقه‌ای به خوردن خمیر آن ندارد.

ساندویچ میت‌لوف

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

سر سفره دونالد ترامپ خوراکی‌های مختلفی به چشم می‌خورد و ساندویچ میت‌لوف یکی دیگر از فست‌فود‌های مورد علاقه‌اش است، مدت‌ها قبل از اینکه ترامپ به ریاست‌جمهوری آمریکا برسد، در برنامه‌ای تلویزیونی به همراه همسرش، ملانی حاضر شد. این برنامه تلویزیونی توسط مارتا استورات، یکی از چهره‌های سرشناس آشپزی در آمریکا اجرا ميشد و دونالد ترامپ با یک پیشبند آشپزی جلوی دوربین قرار گرفت تا دستور پخت خوراکی مورد علاقه‌اش را با مخاطبین به اشتراک بگذارد.

این خوراکی خوشمزه یک ساندیوچ میت‌لوف بود که دونالد و ملانی با همکاری مارتا استوارت مشغول پخت آن شدند. شیوه خاصی را در پخت ساندویچ میت‌لوفی که دونالد ترامپ تهیه کرد شاهد نبودیم و با این حساب نمی‌توان توقع داشت از سایر ساندویچ‌های میت‌لوف خوشمزه‌تر شده باشد اما چیزی که مهم است این نکته است که به احتمال زیاد این ساندویچ، اولین میت‌لوفی بود که ترامپ در عمرش درست کرد و بعید می‌دانیم بعد از هم دیگر سراغ درست‌کردن میت‌لوف رفته باشد چرا که ترامپ به اندازه کافی خدم و حشم دارد که انجام این کارها را به آنها واگذار کند.

نوشابه‌های رژیمی

در بالا اشاره کردیم که دونالد مدعی است نوشابه‌های الکی نمی‌نوشد، از طرف دیگر خوردن این‌ همه‌ خوراکی‌های فست‌فودی که ترامپ به آنها علاقه دارد به تنهایی ممکن نیست و حتماً باید در کنارش یک نوشیدنی هم بخورد. در این زمینه روزنامه نیویورک تایمز گزارش جالبی منتشر کرده و مدعی است دونالد ترامپ حسابی اهل خوردن نوشابه‌‌های رژیمی است.

در همین زمینه پایگاه خبری یو‌.‌اس مگزین اینترویو (US Magazine interview) گزارش جالبی در خصوص علاقه ترامپ به پیتزا منتشر کرده است و از قرار معلوم رئیس‌جمهور فعلی آمریکا عاشق نوشابه‌های رژیمی است و روز خود را بدون خوردن چندین نوشابه رژیمی به پایان نمی‌برد.

همان‌گونه که حتماً می‌دانید مردم آمریکا علاقه زیادی به خوردن نوشابه‌های قندی دارند و دونالد ترامپ نیز که نتوانسته است جلوی خودش برای نخوردن نوشابه را بگیرد به جای نوشابه‌های قندی که ضرر زیادی دارند سراغ نوشابه‌های رژیمی رفته است.

کاملاً مشخص است که نوشابه‌های رژیمی بی‌ضرر نیستند و این نوشابه‌ها نیز آسیب‌های مختلفی به بدن وارد می‌کنند. دکتر داریوش مظفریان، یکی از پزشکان سرشناس یکی از موسسه‌های غذایی آمریکا در این زمینه به تایم گفت که کافئین موجود در تمامی نوشابه‌ها برای انسان ضرر دارد و میزان ضربان قلب فرد را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر کافئین باعث بی‌خوابی و سردرد میگرن نیز می‌شود و در افزایش وزن تأثیر زیادی دارد، افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و سکته قلبی از دیگر ضررهای مصرف نوشابه‌های قندی است، اما ظاهراً دونالد ترامپ نگرانی بابت این موارد ندارد و گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست.

ترامپ اهل خوردن صبحانه نیست

عاشق فست‌فود و مخالف الکل؛ نگاهی به رژیم غذایی دونالد ترامپ

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند صبحانه را تنها ، ناهار را با دوستت و شام را با دشمنت بخور، اما دونالد ترامپ اصلاً چنین گفته‌ای به گوشش نخورده و صبح‌‌ها لب به صبحانه نمی‌زند. در همین زمینه شیکاگو تریبیون مصاحبه‌ای با ترامپ ترتیب داد و رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه مدعی شد هیچ اهمیتی به صبحانه نمی‌دهد. او گفت صبح‌ها مقداری بیکن و تخم‌مرغ می‌خورد و گاهی اوقات نیز برای تنوع صبح‌ها برشتوک میلی می‌کند.

ترامپ به شام اهمیت زیادی می‌دهد

دونالد ترامپ رژیم‌‌غذایی بسیار عجیب و غریبی دارد و برخلاف بسیاری از افراد که شام را ساده و سبک می‌گیرند، اهمیت زیادی به شام‌ می‌دهد و خودش را در رستوران‌های اشرافی مهمان شام‌های گران قیمت و سنگین می‌کند. به همین منظور است که دونالد ترامپ بارها در رستوران‌های مختلف به همراه خانواده‌اش یا شرکای تجاری و سایر سیاستمداران دیده شده است.

در همین زمینه واشنگتن‌پست ژانویه امسال گزارشی با فرماندار کریس کرسیتی (Chris Christie) ترتیب داده بود. در این گزارش کریستی خاطره‌ای جالب از غذا خوردنش با ترامپ را تعریف کرد و گفت به همراه دونالد ترامپ به یکی از هتل‌هایش در نیویورک برای شام مراجعه کردیم. او سرآشپز را صدا کرد و از او پرسید که هفته پیش چه چیزی در اینجا میل کرده است تا همان غذا را این هفته برای ترامپ و فرماندار کریستی بیاورد.

کریستی شامی که آن شب با ترامپ خورد را یکی از بهترین شام‌های عمرش می‌دانست و مدعی بود ترامپ ذائقه بسیار خوبی برای انتخاب شام‌های رنگین و مفصل دارد.

در مجموع می‌توان گفت دونالد ترامپ ممکن است سیاستمدار خوش‌اشتهایی باشد و غذاهای خوشمزه‌ای بخورد اما بدون شک این غذاها برای سلامتی او فایده‌ای ندارند و هیچ مشخص نیست ترامپ چگونه توانسته است در ۷۲ سالگی با خوردن این غذاهای فست‌فودی و مضر سلامت خودش را حفظ کند.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم رژیم‌غذایی خاصی دارید و خوراکی خوشمزه‌ای را می‌خورید که برای سلامتی شما مفید است، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان فایده‌های مختلف غذاهایی که می‌خورید قرار دهید.

منبع: mashed

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمر دست خداست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه دفعه یه مطلبم بزارید در مورد ساعت هاب دستشویی رفتنهای ترامپ

    • بدون نام

      ظالم همیشه سالم
      نمونه داخلیش هم زیاد داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد

    • مهرداد

      خیلی باحال و جالب بود...

    • بدون نام

      یه خورده دقت کن تیترت چند تا غلط املایی داشت

    • بدون نام

      هفتاد و دو سالشه ؟؟؟؟؟!!!!!!

    • وطندوست آریایی

      کوفتش بشه مردک جهنمی
      مردک زرد جهنمی هیولایی است سیری ناپذیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا کوفتش بشه با پشتکار و هوش بالا و تلاش ثروتش رو بدست آورده حقوقش از ریاست جمهوری یه دلاره.. گدا گشنه تازه به دوران رسیده که نیست

    • بدون نام

      مرد بزرگ

    • بدون نام

      ثروت و رفاه كامل، امنيت و آرامش، اين رمز سرزندگي مردم آمريكاس.

    • مالیات

      اینستای ستاره های خارجی رو بزارید

    • بی نام

      به فکر مردم خودش

    • بهرام

      زهرمارخورد این خبره که میذارین

    • محمود

      خخخخ ترامپ واقعا یک آمریکایی واقعیه

    • بدون نام

      #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید

    • بدون نام

      مردک ظالم جنایتکار

    • بدون نام

      گامبو

    • بدون نام

      نمی ترکه؟ ایا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج