جاباما
۸۲۲۲۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احتمال افزایش ظرفیت سینماهای مردمی فجر

معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره آخرین وضعیت پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی در سایت سینماتیکت توضیحاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری مهر: عزت الله علیزاده؛ معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ارتباط با آخرین وضعیت پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی در سایت سینماتیکت به خبرنگار صبا گفت:خوشبختانه سایت با فروش خوبی رو به رو شده است و مخاطبان بر اساس انتخاب های خود بلیت های خود را تهیه می کنند و تا این لحظه وضعیت قابل توجه ای از فروش فیلم ها را شاهد بودیم.

احتمال افزایش ظرفیت سینماهای مردمی فجر

وی درادامه افزود: تا فردا اول بهمن سامانه پیش فروش باز است و علاقه مندان می توانند از ظرفیت های خالی استفاده کرده و فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

علیزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات فنی سایت سینما تیکت در سال های گذشته،امسال نیز با مشکل قطعی در این سایت مواجه نبوده ایم؟توضیح داد:از دوره گذشته بررسی دقیقی در این خصوص انجام گرفت و بستر فنی لازم انجام شد که خوشبختانه ما در این دوره و دوره قبل شاهد مشکل فنی خاصی نبوده ایم و تاکنون پیش فروش بلیت ها بسیار خوب انجام شده است.

معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فجر در ارتباط با تمدید زمان پیش فروش فیلم ها و افزایش ظرفیت سینماها اذعان داشت:با توجه به استقبال انجام شده در تلاش هستیم شرایطی را فراهم کنیم که درصد محدودی افزایش ظرفیت داشته باشیم.اگر شرایط فراهم شود و استقبال به همین منوال ادامه داشته باشد امکان تمدید وجود خواهد داشت و پس از بررسی های لازم به اطلاع خواهد رسید.

علیزاده درباره آخرین وضعیت ظرفیت سینماها نیز اضافه کرد:پیش فروش بخشی از سینماهای تماشا،راگا،ماندانا،استقلال،کیان،آستارا و مجموعه ایران مال که به تازگی وارد مجموعه پیش فروش شده است ادامه دارد، که مخاطبان می توانند از آن استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج