۸۲۲۲۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش برنامه «برنده باش» به اعتراض مخاطبان

تهیه‌کنندگان برنامه «برنده باش» پس از اعتراض مخاطبان به حضور شرکت‌کننده‌های تکراری در این مسابقه، قوانین تازه‌ای را در این مورد وضع کردند.

خبرآنلاین: هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «برنده باش» از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش‌بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.

واکنش برنامه «برنده باش» به اعتراض مخاطبان

رضایت با ارائه توضیحی درباره‌ شیوه بازی در اپلیکیشن «برنده باش»، گفت: «در طراحی اولیه اپلیکیشن مسابقه، پیش‌بینی لازم برای جلوگیری از شرکت مجدد افراد در برنامه نشده و حضور آزاد بود. اما در برنامه‌های اخیر شاهد شرکت کننده‌های تکراری در مسابقه بودیم که این مساله اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت.»

او افزود: «در جلسه‌ای که با اسپانسر برنامه داشتیم مقرر شد در اپلیکیشن برنامه تغییراتی ایجاد شود تا از این پس افراد پس از وارد کردن کد ملی امکان شرکت در مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار را داشته باشند و با این کار ضمن جلوگیری از چهره های تکراری، جذابیت برنامه نیز بیشتر خواهد شد.»

این تهیه‌کننده تلویزیون تاکید کرد: «این تغییر در اپلیکیشن اکنون اعمال شده اما برنامه‌هایی با حضور تعدادی شرکت کننده تکراری از سری‌های قبل ضبط شده و پخش خواهد شد.»

او درباره میزان استقبال از مسابقه «برنده باش» گفت: «آمار ۲ میلیون و ۵۰۰ نفری که تاکنون در این مسابقه شرکت کرده‌اند، نشان از استقبال مخاطبان از این مسابقه تلویزیونی است. لازم است این نکته را بگویم که برنامه تا زمانی که با استقبال روبرو باشد، ادامه دارد.»

مسابقه «برنده باش» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی با اجرای محمدرضا گلزار هر هفته پنج‌شنبه و جمعه بعد از خبر ٢٢ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسابقه ای که شده برای وقت تلف کردن و پنج میلیون گرفتن و رفتن تا زمانی که پنج میلیون مفت به هر کسی بدن خوب معلومه استقبال میشه این بر خلاف زیرساخت برنامه به جهت بالا بردن معلومات و کتاب خوانی است این مسابقه محلی شده برای گرفتن یک وام بلاعوض پنج میلیون تومانی

      پاسخ ها

      • مهدی آبی

        تو چرا بهت فشار اومده نکبت.مردم ندارن .یه پولی میگیرن.بجا خوشحالی واسه مردم ناراحتی احمق پلشت؟؟

    • بدون نام

      برنامه ای بسیار عالی و آموزنده است و در افزایش
      معلومات هر بیننده ای تاثیر دارد
      یقین دارم این برنامه بعلت دید مثبت آقای گلزار بیشتر
      در دل مردم جا کرده . ممنون از تهیه کنندگان

    • بدون نام

      کدملی نمیخواد که اعلام کنن کسایی که قبلا برنده شدن نمیتونن ذوباره شرکت کنن و اگر برنده بشن جایزه به نفرات بعدی تعلق میگیره

    • بدون نام

      برنامه برنده باش،یک تجارت مخفی هست ؛متاسفانه صداو سیما هم شریک آنها شده وجیب ملت ساده لو را خالی می کنه،دومیلیون وپانصد هزار نفر ،در روزی پانصدتا تک تومانی از حساب مردم برداشت کند می شود یک میلیاردو دویست وپنجاه میلیون تومان وحالا خودتون قضاوت کنید چقدر برگشتی واسه مردم داره !!!!!!!!! آقا حساب کن فکر کن ملت بدبخت

    • بدون نام

      همش فامیل بازیه

    • بدون نام

      خاک بر سر تون با این برنامه تون

    • سعید

      یه برنامه مزخرفه که وقت وقت مردم رو تلف میکنه و از اون ور اینپولی که به مردم میدن در عوض از جیب بقیه مردم گرفته شده تو این برنامها هیچ وقت از خودشون هزینه نمیشه مردم ایران رو ساده گیر اوردبجای این برنامهای علکی یه چهارتا سریال طنز درست میکردین مردم رو شاد میکردین از بسه تو تمام شبکها مد شده مسابقه و عزاداری دیگه همه ناراحتی روحی روانی گرفتند بعد میگن کسی شبکهای. خارجی نگاه نکنه. بابا حذفش کنید بره با این مسابقه مسخره.

    • بدون نام

      آقای سانسورچی چرا نظرات مردم را منعکس نمیکنی چقدر پول میگیری بابت هر نظر مخالف که نزاری ؟

    • سامان پاک رخ

      خیلی برنامه مزخرفیه و اشتباه کردیم نصب کردیم و سوال خریدیم و جواب دادیم. با پولی که خرج شد میتونستم ۱۰۰ جلد کتاب بخرم. با رتبه زیر ۳۰ الکی ارور داد و حذف شدم. ی هفته وقت گذاشتم کاش میشد فهمید اونایی که میان و هیچیم بلد نیستن چجوری رتبه شون زیر ۱۰ شده با اختلاف ۳۰۰۰۰۰۰ نسبت به بنده! یارو میاد میگه مرسی از دعوت دوباره تون و ما که زحمت میکشیم و چیزایم بلدیم نمیتونیم شرکت کنیم تو برنامه. خجالت بکشین واقعا. ملتی شدیم که دیگه به خودمونم رحم نمیکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج